SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die bossche Fok-Meet is juist geweest jonge, kut!
De OP is hier te vinden.
Insert random seal of approval. Lever maar plaatjes aan!© Raket, Muis
© Alone, Forever. Hand, Bijde.
© O, Shift
© Student, Kut
© Maatschappij, Telefoon
© Ex, Fed
© Jori, De
© Butsers, Barrie
© Mi, Moh
© Tank, Du
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Wel in een keer populair met je modstatus hequote:
Mijn e-penis groeit tot ongekende lengtesquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef DeJori het volgende:
[..]
Wel in een keer populair met je modstatus he
Paar topics terug was er ook een 301 post gemaaktquote:Op maandag 23 april 2012 22:19 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Had bijna door de 300 posts heengepost.. vervelend, dat mod zijn
Jij komt anders ook weer ; toevallig even' om de hoek kijkenquote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Kutstudent het volgende:
Allemaal ineens kankerhard slijmen bij AT.
Als je dit slijmen noemt...quote:Op maandag 23 april 2012 22:29 schreef Kutstudent het volgende:
Allemaal ineens kankerhard slijmen bij AT.
Volgens mij zou dat theoretisch gezien moeten kunnen jaquote:
Moggel hand. Lekker geslapen?quote:
Hoezo niet?quote:
Ah, lag je over mij na te denken?quote:
Hoe wist je dat?quote:
Heel veel mensen doen dat.quote:
True. Mr ook, zegt ze altijd.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik over DJ én shifto, die samen in een wit onderbroekje aan het worstelen zijn op bed
Ai, ik zal er voor zorgen dat er vanmiddag een aantal mensen in witte pakken je komen ophalen..quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:30 schreef bijdehand het volgende:
Ik over DJ én shifto, die samen in een wit onderbroekje aan het worstelen zijn op bed
Een vriendin van mij en DJ zei ooit dat ze die droom had over onsquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:33 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ai, ik zal er voor zorgen dat er vanmiddag een aantal mensen in witte pakken je komen ophalen..
Ze begrijpen je volkomen, maar zullen je naar een plek brengen waar je jezelf geen verdere schade kunt doen.
Arme jij, had niet verwacht dat je mentaal al zo ver heen was
Nee, ze zegt alleen dat ze atm geen relatie wilquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:34 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
MR die ontkent gewoon haar liefde voor jou
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, ze zegt alleen dat ze atm geen relatie wil
Ach, relaties zijn overratedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
..non est vivere sed valere vita est ..
In het begin nietquote:
Genaamd Diablo III?quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:57 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Je hebt een realdoll besteld?
Groot gelijk. Bij games weet je iig wat je krijgt voor je geld he.quote:
True! Eenzame opsluiting incl. gamenquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:50 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Groot gelijk. Bij games weet je iig wat je krijgt voor je geld he.
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cockquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef bijdehand het volgende:
Dilemma: zaterdag chillen of uitgaan in uden, waarna een meisje pannekoeken en panini's gaat bakken voor me?
Nee, dan wil ik de kok. Lol. Maar ik weet dus nietquote:Op dinsdag 24 april 2012 10:54 schreef shifto het volgende:
[..]
Hmmmm als een meisje pannenkoeken en panini's gaat bakken voor je snachts na het stappen, she wants the cock
Wat is het alternatief? Thuis drinken? Zelf pannekoeken bakken?quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:56 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, dan wil ik de kok. Lol. Maar ik weet dus niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |