Nee hij weet niet eens hoe ik er uit zie. Hij is wel awesomequote:Op woensdag 25 april 2012 13:40 schreef Muisraket het volgende:
Handje jouw mini-convo met die homo (nee mensen, geen scheldwoord) in HVJJN!Hoezo blijft hij zo achter je aanhuppelen? Ooit een foto gestuurd? xD
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:42 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee hij weet niet eens hoe ik er uit zie. Hij is wel awesome
Harem jwz!quote:
Trio!quote:
Ik denk dat het maar goed is dat ik niet weet hoe die Sneezeechu eruit ziet.quote:
quote:Op woensdag 25 april 2012 13:49 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik denk dat het maar goed is dat ik niet weet hoe die Sneezeechu eruit ziet.
Bijzonder dat je shifty opnoemt, maar mij en die andere nietquote:
Ik doe altijd alsof praktisch iedereen van mijn vrienden en kennissen aseksueel is.quote:
Ik lieg niet graag tegen mezelf.quote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof praktisch iedereen van mijn vrienden en kennissen aseksueel is.Praktisch omdat sommige mannen
en sommige vrouwen
.
Ik weet ook wel dat het niet zo is hoor, duh, maar soms is een beetje waan wel fijn.quote:
Ja, maar dat zou niemand waarderen en dat is gewoon walgelijk.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:04 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik weet ook wel dat het niet zo is hoor, duh, maar soms is een beetje waan wel fijn.Ik heb geen vrienden waar ik van zou walgen, maar ik weet nog wel dat ik het niet zo leuk vond dat een oud-vriendin uitgebreid de intiemste details van haar vriendje (echt afgrijselijk lelijk en bovenal een heel vervelend karakter) aan me vertelde...
Ja, maar jou zou ik dan ook wel doen natuurlijkquote:Op woensdag 25 april 2012 13:55 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bijzonder dat je shifty opnoemt, maar mij en die andere niet
Ik zou jou ook doenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jij zou ik dan ook wel doen natuurlijk
Nou, een andere vriendin die ernaast zat vond het wel leuk. Maar goed, we waren jong zullen we maar zeggen.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:05 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niemand waarderen en dat is gewoon walgelijk.
Bdh je trekt echt te veel mannen aan!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:06 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ja, maar jou zou ik dan ook wel doen natuurlijk
Jij bent te kieskeurig, sorry.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:07 schreef Muisraket het volgende:
Bdh je trekt echt te veel mannen aan!Leer me je geheim a.u.b.!
Kieskeurig, ik? Weet je hoeveel mensen ik leuk en 'leuk' heb gevonden?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent te kieskeurig, sorry.
En A_T:
Veel. Maar je moet de juiste leuk vinden.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Kieskeurig, ik? Weet je hoeveel mensen ik leuk en 'leuk' heb gevonden?
Ze vindt alleen ons leuk bdh.. Logisch natuurlijk, de rest van de mannen komt immers bij lange na niet bij ons in de buurtquote:Op woensdag 25 april 2012 14:09 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Jij bent te kieskeurig, sorry.
En A_T:
Nou, stiekem weten we ook wel hoe t echt zit!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:12 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Ze vindt alleen ons leuk bdh.. Logisch natuurlijk, de rest van de mannen komt immers bij lange na niet bij ons in de buurt
Nee, moet er zometeen pas heen, was daarvoor bezig (of nouja, dat ben ik nog steeds half) met een motivatiebrief die een beetje spaak loopt.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:14 schreef Augustus_Thijs het volgende:
Even offtopic (whehe offtopic hier in het db-topic, rrright).
Maar dat je nu weer druk aan het posten bent MR, kan ik daaruit concluderen dat je de tandarts overleefd hebt?
Jep. En dat is lastig als je niet eens goed weet wie je zelf bent. (Oh god wat klinkt dat ergquote:Op woensdag 25 april 2012 14:10 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Veel. Maar je moet de juiste leuk vinden.
Ooit... het heeft toch geen haast hequote:Op woensdag 25 april 2012 14:18 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Jep. En dat is lastig als je niet eens goed weet wie je zelf bent. (Oh god wat klinkt dat erg).
Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Wijze woordenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Ik haat het.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Single zijn of iemand leuk vinden?quote:
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.quote:
Je weet wel wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn of iemand leuk vinden?
Bij mij geldt dat laatstequote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.
Prima toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat laatsteDe rest niet haha
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?
Maar gelukkig hebben we mekaar nog
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komen
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.quote:
Snifquote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
quote:
Bitches, ja. *Haphap*quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
Sommige wel ja!quote:
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.quote:
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekens![]()
Vond Cougar Town vandaag echt saai
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.
Christa Miller is echt een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubs
Een milf.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Christa Miller is echt een heldin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |