Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Wijze woordenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ooit... het heeft toch geen haast he
Ik haat het.quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Nee, integendeel! Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Single zijn of iemand leuk vinden?quote:
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.quote:
Je weet wel wat ik bedoel toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:24 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn of iemand leuk vinden?
Bij mij geldt dat laatstequote:Op woensdag 25 april 2012 14:25 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Single zijn als je het al druk genoeg hebt, je iets te asociaal bent om je aan te passen en je jezelf goed kunt vermaken.
Prima toch?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:27 schreef Erkannn het volgende:
[..]
Bij mij geldt dat laatsteDe rest niet haha
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?quote:Op woensdag 25 april 2012 14:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ben echt zo blij dat ik eindelijk niemand leuk vind, wat een rust!
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komenquote:Op woensdag 25 april 2012 14:28 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
Stiekem zitten wij nu gekwetst achter het beeldscherm, he bdh?
Maar gelukkig hebben we mekaar nog
quote:Op woensdag 25 april 2012 14:33 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben iig droevig nu... fijn om er zo achter te komen
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.quote:
Snifquote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
quote:
Bitches, ja. *Haphap*quote:Op woensdag 25 april 2012 14:41 schreef bijdehand het volgende:
[..]
1. Ze houden geen rekening met emoties en gevoelens van mannen.
2. Ze kennen zelf geen gevoelens/emoties, ze kennen alleen jaloezie.
Sommige wel ja!quote:
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.quote:
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 25 april 2012 16:13 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alleen bitcherige meisjes zo zijn, 'normale' meisjes niet.
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:15 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Gelukkig staat normale tussen aanhalingstekens![]()
Vond Cougar Town vandaag echt saai
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubsquote:Op woensdag 25 april 2012 16:16 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Heb hem nog niet gezien, maar sommige afleveringen zijn wel saai ja, erg wisselvallige serie.
Christa Miller is echt een heldin.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:18 schreef bijdehand het volgende:
[..]
New Girl kijk ik ook al niet meer. Cougar Town alleen nog maar omdat Scrubs
Een milf.quote:Op woensdag 25 april 2012 16:19 schreef Muisraket het volgende:
[..]
Christa Miller is echt een heldin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |