De badkamer geest.quote:Op maandag 23 april 2012 12:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Het meest opmerkelijke aan dat huis vind ik dat iglotentje dat naast het zwembad staat.
WTF?
3 foto's daarvoor zie je 'm naast de garagedeur staan.quote:Op maandag 23 april 2012 14:05 schreef jpajs het volgende:
En dan de laatste waar slaat dat op. die staat namelijk niet in de voortuin.
[ ]link | afbeelding ]
"Haal jij opa Ramses even uit zijn sarcofaag? Het eten is bijna klaar."quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef fh101 het volgende:
Dit zie je ook niet dagelijks...
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)weg-51/fotos/#foto-1
Wat een gaaf huisquote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef pinine het volgende:
als je van organische bouwstijl houd is dit een leuke, alleen die prijs maar ja in Wassenaar is elke vierkante cm. goud waard http://www.funda.nl/koop/wassenaar/huis-47348707-buurtweg-17/#
[ afbeelding ]
Yabba-dabba-doo!quote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef pinine het volgende:
als je van organische bouwstijl houd is dit een leuke, alleen die prijs maar ja in Wassenaar is elke vierkante cm. goud waard http://www.funda.nl/koop/wassenaar/huis-47348707-buurtweg-17/#
[ afbeelding ]
Zulke stoelen staan hier bij de kringloop! Naja niet helemaal dezelfde natuurlijk.quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef fh101 het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, die zijn leuk voor in de tuinquote:Op maandag 23 april 2012 16:13 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Zulke stoelen staan hier bij de kringloop! Naja niet helemaal dezelfde natuurlijk.
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, die zijn leuk voor in de tuin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu niet meerquote:Op maandag 23 april 2012 21:25 schreef Pinklady89 het volgende:
Psst.... In de OP staat nog steeds 76
De vlam raakt bijna het plafond en in de tuin staan speelwerktuigen. Staat er een boegbeeld voor de wastafel?quote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef fh101 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind ze ook afschuwelijk.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef Isegrim het volgende:
Oh, die handstoelen zou ik ZO kopen. Maar mijn vriend vindt 't niks.
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht!quote:
Mijn schoonvader heeft er ook 1 op zolder, zit echt veel werk in. Of eigenlijk is het niet eens meer een gewone zolder: eerder een enorme treintafel met een trapgat erin, de hele bovenverdieping is zijn exclusieve domein.quote:
Weet je ook hoe hij het allemaal schoon/stofvrij houdt, dat lijkt me nog de grootste uitdagingquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft er ook 1 op zolder, zit echt veel werk in. Of eigenlijk is het niet eens meer een gewone zolder: eerder een enorme treintafel met een trapgat erin, de hele bovenverdieping is zijn exclusieve domein.
Ooit stelde ie aan zn vrouw voor of er een boekenkast weg kon, zodat ie daar nog een extra rangeerterrein kon aanleggen, maar dat vond zn vrouw maar niks. Toen heeft ie een tunnel dwars door de kast heen gebouwd
M'n zwager is nu aan het verhuizen en gaat de zolder ook zo inrichtenquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:22 schreef Gripper het volgende:
[..]
Mijn schoonvader heeft er ook 1 op zolder, zit echt veel werk in. Of eigenlijk is het niet eens meer een gewone zolder: eerder een enorme treintafel met een trapgat erin, de hele bovenverdieping is zijn exclusieve domein.
Ooit stelde ie aan zn vrouw voor of er een boekenkast weg kon, zodat ie daar nog een extra rangeerterrein kon aanleggen, maar dat vond zn vrouw maar niks. Toen heeft ie een tunnel dwars door de kast heen gebouwd
OMGquote:Op maandag 23 april 2012 15:05 schreef fh101 het volgende:
[ afbeelding ]
Wauw, Gaudi is het eerste dat in mij opkomt.quote:Op maandag 23 april 2012 13:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
Nou, die makelaar is tenminste wel eerlijk (voor zover dat mogelijk is natuurlijkquote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef deadly_kiss het volgende:
Soms vraag ik me af... of makelaars hun foto's wel bekijken voordat ze ze online gooien![]()
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-14/fotos/#foto-8
Ah, okee. Weer wat geleerd.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:20 schreef Lienekien het volgende:
Dat betekent dat de verkoper niet zelf in het huis heeft gewoond en daardoor niet op de hoogte kan worden verwacht te zijn van bijv. verborgen gebreken.
Misschien omdat het nog in originele staat is en er nog heel goed uitziet (als in: geen houtrot of schimmel o.i.d.)? ik vind het niet raar hoor. Overige foto's vind ik trouwens ook niet echt opmerkelijk te noemen. En die bar in dat huis van je andere past er juist wel goed bij, wat is daar gek aan?quote:Naast een complete kampeerboerderij met inpandig zwembad en sauna krijg je er voor nog geen 7 ton ook een zolder met vogelpoep bij. Waarom zet zo'n makelaar deze foto erbij..?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/ee/huis-47702904-humaldawei-19/
Ik vind het er ook heel leuk uitzien - je komt het dan ook vaak in woontijdschriften tegen -maar het lijkt me inderdaad zo onpraktisch. En het zou verkeerd aanvoelen, dat het niet op alfabetische volgorde staat.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, boeken op kleur
Het is dat het dan te lastig zoeken is, maar anders zou ik het ook doen
Ik vind het persoonlijk niet mooi en vind het alleen maar staan alsof iemand wel boeken wil, maar alleen voor de sier...quote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik vind het er ook heel leuk uitzien - je komt het dan ook vaak in woontijdschriften tegen -maar het lijkt me inderdaad zo onpraktisch. En het zou verkeerd aanvoelen, dat het niet op alfabetische volgorde staat.
Dit dus. Waarom hebben die mensen uberhaupt boeken, ter versiering of worden ze ook nog wel eens gelezen?quote:Op woensdag 25 april 2012 12:47 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk niet mooi en vind het alleen maar staan alsof iemand wel boeken wil, maar alleen voor de sier...
Dat, en dan staat het bij mij nog op categorie en binnen een categorie op alfabetische volgorde, maar darn, wat vind ik het mooi staanquote:Op woensdag 25 april 2012 12:46 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik vind het er ook heel leuk uitzien - je komt het dan ook vaak in woontijdschriften tegen -maar het lijkt me inderdaad zo onpraktisch. En het zou verkeerd aanvoelen, dat het niet op alfabetische volgorde staat.
Je zou misschien zelf iets origineels kunnen posten in plaats van lekker makkelijk te katten?quote:Op woensdag 25 april 2012 09:21 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Misschien omdat het nog in originele staat is en er nog heel goed uitziet (als in: geen houtrot of schimmel o.i.d.)? ik vind het niet raar hoor. Overige foto's vind ik trouwens ook niet echt opmerkelijk te noemen. En die bar in dat huis van je andere past er juist wel goed bij, wat is daar gek aan?
Zou ik ook wel doen jaquote:Op woensdag 25 april 2012 13:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ik er tijd en zin voor had dan zou je ze op kleur kunnen kaften
Waarom mag iemand niet reageren op jouw opmerking? Ik vind het helemaal niet 'katten', eerder gewoon een mening die gegeven mag worden. Daarvoor dient dit forum ook.quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je zou misschien zelf iets origineels kunnen posten in plaats van lekker makkelijk te katten?
Persoonlijk zie ik niet in elk huis een schommel in de woonkamer, boeken op kleur en vind ik de bar toch een heel andere stijl hebben dan de rest van het huis. En die foto van die zolder vind ik afbreuk doen aan de rest.
De foto van die zolder vind ik juist een hele goede foto. Het geeft heel goed aan wat een ruimte je daar hebt. Wat je daar allemaal wel niet mee kunt doen....quote:Op woensdag 25 april 2012 15:32 schreef Snoopyfrl het volgende:
[..]
Je zou misschien zelf iets origineels kunnen posten in plaats van lekker makkelijk te katten?
Persoonlijk zie ik niet in elk huis een schommel in de woonkamer, boeken op kleur en vind ik de bar toch een heel andere stijl hebben dan de rest van het huis. En die foto van die zolder vind ik afbreuk doen aan de rest.
Maar hoe moet dat dan met series? Ik heb series waarvan de boeken alle kleuren van de regenboog hebben. Die moeten bij elkaar staan. Dan per auteur op alfabetische volgorde. En als het geen series zijn, per jaar van eerste druk uitgezocht... Ik zou geloof ik stapel worden als boeken op kleur stonden. Dat is voor mij een teken dat ze niet gelezen worden.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:39 schreef Leandra het volgende:
Oh, boeken op kleur
Het is dat het dan te lastig zoeken is, maar anders zou ik het ook doen
Ik vind het hier erg koud staan.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:40 schreef Snoopyfrl het volgende:
[ afbeelding ]
Boeken op kleur in de kast..
http://www.funda.nl/koop/bitgum/huis-47266135-buorren-22/
Is dat niet het babyligstoeltje? Hangt zo beter dan op de grond of op de tafel staand.quote:De schommel in de tuin?
Welnee.. gewoon gezellig in de woonkamer!
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/ee/huis-47504258-haven-8/
Het lijkt erop dat je vind dat een huis spic & span moet zijn om naar te mogen laten kijken. Zolders zijn dat nooit. Zolderfoto's zijn zinnig omdat ze wat laten zien over de bruikbaarheid en de staat ervan, dus of het toegevoegde waarde heeft, dan wel veel extra werk/geld kost.quote:Naast een complete kampeerboerderij met inpandig zwembad en sauna krijg je er voor nog geen 7 ton ook een zolder met vogelpoep bij. Waarom zet zo'n makelaar deze foto erbij..?
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/ee/huis-47702904-humaldawei-19/
(Bewust) verkeerde lens gebruikt om de kamer dieper te laten lijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef GimmeGore het volgende:
Hele rare uitgerekte trap
[ afbeelding ]
Minimalistisch ingerichte woning in Den Haag
Net als in deze keuken.quote:Op woensdag 25 april 2012 20:38 schreef Disavowed het volgende:
[..]
(Bewust) verkeerde lens gebruikt om de kamer dieper te laten lijken.
In werkelijkheid kun je er waarschijnlijk net je kont keren.
Ik ben niet bang voor gewone spinnen, maar dit is wel wat overdreven. Zou een aangekleed spotje kunnen zijn.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:56 schreef Mariposas het volgende:
Over spinnenwebben gesproken....
[ link | afbeelding ]
Is dit nu een decoratieve spin aan het plafond of een serieuze lamp? Ik vind het maar creepy.
(sowieso al die ander zooi die op de grond staat of aan/tegen de muur hangt is twijfelachtig....)
Tegels zijn ook raar gelegd..quote:Op woensdag 25 april 2012 21:53 schreef Gwywen het volgende:
Daar zou je best wel eens gelijk in kunnen hebben, er loopt een rare knik door de voorste stoel en door het dressoir.
quote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Net als in deze keuken.
Of is dat nou ook zo'n rare uitgerekte foto?
[ afbeelding ]
Hier is de logica in het perspectief ook ver te zoeken
[ afbeelding ]
Link
Wat moet ik toch altijd lachen om die foto's die makelaars op Funda zettenquote:Op woensdag 25 april 2012 21:27 schreef Gwywen het volgende:
[..]
Net als in deze keuken.
Of is dat nou ook zo'n rare uitgerekte foto?
[ afbeelding ]
Hier is de logica in het perspectief ook ver te zoeken
[ afbeelding ]
Link
Aparte visgraatvloerquote:Op woensdag 25 april 2012 22:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
als ik deze foto zie (zelfde huis dus) zou ik haast gaan denken dat de camera van de makelaar kapot was ofzo
en ze hebben een gastenberblijf volgens de plattegrond
Ik zie heel veel verkopers die zelf foto's plaatsen die een stuk beter zijn dan wat de gemiddelde makelaar ervan bakt... maar wellicht is dit zo een gevalletje van de uitzondering die de regel bevestigt.quote:Op woensdag 25 april 2012 22:53 schreef Disavowed het volgende:
Edit: Ah, Makelaarsland. Waarschijnljik zijn de foto's door de bewoners zelf gemaakt. Lekker goedkoop.
nicequote:Op maandag 30 april 2012 09:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit ken ik alleen van kinder-TV toen ik klein was:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 30 april 2012 09:01 schreef RemcoDelft het volgende:
Dit ken ik alleen van kinder-TV toen ik klein was:
[ afbeelding ]
Keukenkastjes/deurtjes waren ook op geloof ik..quote:Op maandag 30 april 2012 15:02 schreef Angelfrouk het volgende:
[ afbeelding ]
Halverwege was de rode verf op...
En dat is maar goed ook, gezien de volgende foto. Dat is pas slecht geschilderd.
Hier.
Daar zullen ze wel net zo mee om zijn gegaan als die prullenbak die ernaast staat. Volgens mij zit de onderste scharnier nog in het kastje.quote:Op maandag 30 april 2012 18:09 schreef Ireth het volgende:
[..]
Keukenkastjes/deurtjes waren ook op geloof ik..
Ik denk dat de kosten van een schilder een beetje hoog zijn gezien de prijs van het pand....quote:Op maandag 30 april 2012 15:10 schreef motorbloempje het volgende:
Oei! Als je geen verfheld bent, huur dan iemand in!
Friesland hequote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de kosten van een schilder een beetje hoog zijn gezien de prijs van het pand....
Damn, een vraagprijs onder de ¤ 80.000,=.... als ik een Volvo samenstel die is zoals ik m hebben wil dan kom ik al duurder uit
Kan iets heel moois van gemaakt worden ja. Gewoon een beetje TLC (wat het blijkbaar, ook gezien de staat van de achtertuin, lang niet gehad heeft!)quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:34 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Friesland heVoor de rest een prima starterswoning.
gescheiden want het matras mist of is te kleinquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Rockfire het volgende:
Niet echt extreem opmerkelijk aangezien veel vrouwen wel een grote schoenencollectie hebben, maar om ze nou op funda te zetten:
[ afbeelding ]
hier
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:13 schreef Leandra het volgende:
Ze hebben ook een erg inventieve loodgieter gehad....
[ afbeelding ]
Niet iedereen is zo handig, of heeft het geld om het te laten doen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:56 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]Huur dan een frees en frees die zooi in.
Nee klopt, maar dit is duidelijk met een verbouwinkje van de WC gebeurd, en als je dan toch bezig bent is dit wel de stomste manier om het op te lossen.quote:Op donderdag 3 mei 2012 11:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Niet iedereen is zo handig, of heeft het geld om het te laten doen.
Het kan ook een lekkage in de leiding in de muur geweest zijn en dan is het op deze manier nog het goedkoopste/snelste op te lossen door die gesprongen leiding te bypassen via de buitenkant van de muur. Zo is het bij mijn ouders destijds ook gebeurd. (inmiddels na een verbouwing ook weer helemaal weggewerkt, maar daar heb je niet altijd meteen het geld en de energie voor)quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee klopt, maar dit is duidelijk met een verbouwinkje van de WC gebeurd, en als je dan toch bezig bent is dit wel de stomste manier om het op te lossen.
Ik denk dat het vanwege een uitbreiding van het water is aangelegd: er loopt ook een waterleiding over de vloer naar het fonteintje en het zal via de koof omhoog lopen. De afvoer van dat fonteintje (witte buis) is ook volgens de kortste methode aangelegd......bij een bezichtiging zou ik dan meteen gaan minitieus kijken wat er allemaal nog meer zo knullig is aangelegd.quote:Op donderdag 3 mei 2012 13:06 schreef Leandra het volgende:
Nee klopt, maar dit is duidelijk met een verbouwinkje van de WC gebeurd, en als je dan toch bezig bent is dit wel de stomste manier om het op te lossen.
Wat leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
Je moet er maar van houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)an-155/fotos/#foto-4
Dat bot om de handdoeken aan op te hangen verdwijnt in alle duizenden andere "aparte" spullenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Het is een vierdimensionale afzuigkap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
In plaats dattie nou die buizen en dat rare geval linksboven wegfotosoept...
Wat IS dat voor een ding, btw?
Een scheef gefotografeerde afzuigkap denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
Dat is inderdaad een afzuigkap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
OMG! Ik zou het nooit zo inrichten, maar ik vind het ontzettend geweldig dat je dat durft...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Voor in de terrashaard, ja...quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, die zijn leuk voor in de tuin
Die glimmende vloerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
Nog 1 in de categorie het moet je smaak maar zijn:
[ afbeelding ]
En dat in een zestiger-jaren rijtjeshuis
[ afbeelding ]
Heeft dat bed nou sokjes aan?
http://www.funda.nl/koop/(...)landse-baan-100/?mna
Serieus, hoe moeilijk is het om met lightroom even die vervorming van de lens weg te halen? (hint=doet het programma automatisch bij inladen vanaf de camera) Vooral van de foto van de toiletruimte krijg ik koppijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik krijg hier hoofdpijn van...
[ afbeelding ]
En toen werd meneer de makelaar ook nog creatief met Paint...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de verf vlekken nog steeds zitten...
Ik heb nog zitten twijfelen tussen de badkamer en de zolder, maar de badkamer gaf me meer koppijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het om met lightroom even die vervorming van de lens weg te halen? (hint=doet het programma automatisch bij inladen vanaf de camera) Vooral van de foto van de toiletruimte krijg ik koppijn.
Die vloerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
Nog 1 in de categorie het moet je smaak maar zijn:
[ afbeelding ]
En dat in een zestiger-jaren rijtjeshuis
Met die vazen als kegels kan het nog iets leuks wordenquote:
Geef me nog een paar jaar en dan ziet mijn huis er ook zo uit schat ik inquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik keek eerst naar dat wastafeltje in het kastje, maar dat staat daar voor de opslag. Die spantbenen.....zag ik pas toen ik die inkepingen in de makelaar ontdekte (totempaalversiering). Ach, een theoloog.....hogere krachten behoeden het dak voor instorting...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef jpajs het volgende:
Missen een paar belangrijke spantbenen ?? Ach het is al vele jaren blijven staan dus overbodig dus.
Er staat in de beschrijving dat het huis geschikt is gemaakt voor rolstoelers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Opmerkelijker aan die douchecabine vind ik dat er geen drempel in zit. Het water kan zo de badkamer in stromen.
Zal wel aflopend zijn naar een putjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Opmerkelijker aan die douchecabine vind ik dat er geen drempel in zit. Het water kan zo de badkamer in stromen.
Bedankt dat je het bevestigd ik wist gewwon aan de roze trap dat dit een vrouw alleen moest zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Wolken het volgende:
De omschrijving ook: De huidige bewoonster heeft het helemaal eigen gemaakt. Daardoor is dit huis anders dan anders! De woning is kleurrijk en met gevoel voor smaak afgewerkt.
Over smaak valt iig niet te twisten
Alleen aan de roze trap?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:37 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bevestigd ik wist gewwon aan de roze trap dat dit een vrouw alleen moest zijn.
Haha, wat goed gezien en gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef fh101 het volgende:
Deze is een beetje creepy zo, ghosts of the past
Inderdaad leuk, zo met die mensen in de huiskamer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef fh101 het volgende:
Deze is een beetje creepy zo, ghosts of the past
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)an-218/fotos/#foto-1
Logisch..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-15/fotos/#foto-1
quote:In Burgerveen ligt aan de Leimuiderdijk deze bijzondere voormalige silo die robuust langs de Ringvaart van de Haarlemmermeer in het landschap staat als een bijzondere landmark. Op een prachtige locatie staat deze silo op een kavel van 1086 m². De industriële sfeer van het gebouw is gehandhaafd door middel van robuust materiaalgebruik, specifieke kenmerken van de silo en de historie. Het patroon van de vierkante ramen is zo ontworpen dat de achterliggende systematiek van de silo nauwelijks afleesbaar is. Het effect van een monolithisch gebouw wordt zo versterkt.... Etc.
Brede deur, handvat aan de muur... Ik denk dat je daar met rolstoel en al in kunt rijden. Dan lijken drempels me erg lastig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Brede deur, handvat aan de muur... Ik denk dat je daar met rolstoel en al in kunt rijden. Dan lijken drempels me erg lastig!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Er staat in de beschrijving dat het huis geschikt is gemaakt voor rolstoelers.
Het feit dat een huis geschikt is voor rolstoelers wil niet gelijk zeggen dat je met een rolstoel onder de douche kunt!quote:
Dit staat al heel lang te koop, heb t jaren geleden al gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Voormalige silo
Ik ben op zich goed met taal, maar je hebt altijd baas boven baas:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel als er staat dat het huis geschikt IS gemaakt voor rolstoelersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het feit dat een huis geschikt is voor rolstoelers wil niet gelijk zeggen dat je met een rolstoel onder de douche kunt!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit staat al heel lang te koop, heb t jaren geleden al gezien.
quote:Prijs op 29-12-2011: ¤ 1.500.000,- (aanvang huidige aanbieding)
Huidige prijs: ¤ 1.500.000,-
Totaal tijd in de verkoop dit huis: 4 maanden
Gemiddelde tijd in de verkoop dit woningtype in deze buurt: 3,1 maanden
Totale prijsstijging dit huis: ¤ 0,- (0,0%)
Gemiddelde prijsdaling in deze buurt: ¤ -112.500,- (-7,5%)
Haha, ik zou binnen een dag de helft van de treden afgebroken hebben met naar boven of naar beneden rennen.quote:
dood en doodengquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
aparte trap, lijkt me niet dat je daar snel klossend op naar boven kan lopen, verder alles in in beetje futuristische stijl, je moet er van houden http://www.funda.nl/koop/(...)gerhof-1/kenmerken/#
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gigantische hoogtevrees, dus jawel, daar is wel degelijk heel veel engs aan... Plus het ontbreken van een leuning aan één zijkant. Mocht je een keer uitglijden (wat op zo'n glas niet helemaal onmogelijk is) lig je met wat pech meteen enkele meters lager... Nee dank je, ik pasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me niks engs aan als je geen kinderen hebt tenminste.
Oh, die staat dus ook al jaren te koop. Stond namelijk al in één van de eerste delen van deze reeks volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
aparte trap, lijkt me niet dat je daar snel klossend op naar boven kan lopen, verder alles in in beetje futuristische stijl, je moet er van houden http://www.funda.nl/koop/(...)gerhof-1/kenmerken/#
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je, als je daar woont, personeel voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef rubbereend het volgende:
En zoals mijn moeder zou zeggen, hoe hou je dat schoon?
Zoiets, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Haha, ik zou binnen een dag de helft van de treden afgebroken hebben met naar boven of naar beneden rennen.
Nou ja, de helft..... bij het naar beneden lopen stort ik waarschijnlijk tesamen met de bovenste trede in 1x naar beneden.
Er zal uiteraard een rubberen strip onder de deur zitten die de boel afsluit, zou het niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Kon hem me inderdaad ook nog herinneren. Misschien wel in het allereerste deel, destijds gestart door k_man? Verder lijkt het me gewoon een kwestie van even wennen. In principe is het gewoon een open trap, alleen dat glas maakt het net even andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:14 schreef k_man het volgende:
Oh, die staat dus ook al jaren te koop. Stond namelijk al in één van de eerste delen van deze reeks volgens mij.
Met fauteuil in de hoek om heerlijk naar de Ferrari's te kijken. Met een goeie sigaar en borrel in de hand.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je, als je daar woont, personeel voor.
De inhoud van de garage van dat huis is ook wel opmerkelijk.
Da's een Ferrari en een Lamborghiniquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Met fauteuil in de hoek om heerlijk naar de Ferrari's te kijken. Met een goeie sigaar en borrel in de hand.
Fijn als je je met je dronken kop naar je slaapkamer moet slepenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ultiem vet uit trouwens, wat een briljant huisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Villa in Bloemendaal - en een duidelijk geval van WEL GELD, maar GEEN SMAAK.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een normale spiltrap heeft die paal in het midden. Dat is een onderdeel van je oriëntatie. Hier ga je echt de leegte in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kon hem me inderdaad ook nog herinneren. Misschien wel in het allereerste deel, destijds gestart door k_man? Verder lijkt het me gewoon een kwestie van even wennen. In principe is het gewoon een open trap, alleen dat glas maakt het net even andersEen leuning had ik inderdaad toch wel prettiger gevonden.
Enge haarspeldroute hebben ze daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JohnB52 het volgende:
Niet op funda, wel in n hotel waar ik naartoe ga:
Ik zou zeggen: bekijk ff die foto met de koeien :-p
Hotel Restaurant Traube, Stelvio, Italië - - http://www.booking.com/ho(...)02178a363021ad0c37ff;dcid=1;srfid=98591092e079b2b9aee9d11902092c5fX1
Die is gaaf! Die hebben we afgelopen zomer ook gereden (met ons Yarisje!) Als je daar in de buurt bent, zeker beklimmen! Wel uitkijken voor die wielrenners, want de meesten hebben daar een deathwish...quote:
Ik was er in september ook al, en net dat weekend was de eerste sneeuw, dus n hoop passen dicht, over n stukje van 5 uur hebben we bijna 13 uur gedaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die is gaaf! Die hebben we afgelopen zomer ook gereden (met ons Yarisje!) Als je daar in de buurt bent, zeker beklimmen! Wel uitkijken voor die wielrenners, want de meesten hebben daar een deathwish...
Dat dus, ik hou ook niet van lopen over roosters en zo.. brrr.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef Vlindur het volgende:
Jezus wat een enge trapIk heb geen hoogtevrees maar vind al die zwevende dingen doodeng. Ik zou als ik op visite was dus niet eens naar boven gaan
Jawel, de spellingsfouten!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef GimmeGore het volgende:
Maar het is toch allang bekend dat zij niks zelf kunnen bedenken
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Leandra het volgende:
GS doet tegenwoordig ook mee met opmerkelijke foto's van Funda:
Betaalbaar ? nee dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaar![]()
Owja... en een opmerkelijke tyfusbende, maar dat stript een handig persoon er zo uit (moet toch aangezien de tent verkocht wordt incl aanvaarding alle gebreken)... tis dat ik al goed zit, maar anders...![]()
Waar is het keukenblok!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Maxellera het volgende:
Altijd al een slaap/bad/was combikamer willen hebben? Dit is je kans!
[ afbeelding ]
Klik
Voor mij is het die gelijklopende tegelvloerquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, die wasmachine maakt het helemaal af
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/quote:
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet je gewoon die deur goed op slot doen
Rare verbouwing dat je gewoon een deur in je gevel laat zittenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef Speeds21 het volgende:
[..]
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..
Zij hebben het voor gewoon uitgebouwd en geen balkon meer denk ik
Die fotoquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/
[ afbeelding ] bedoel je?
Wel creatief met tegels lensgebruik, leuke vormgeving krijgen die tegels zo. Aan de linkerkant van de foto zijn ze langer dan aan de rechterkant.
Ik vind van dat huis
[ afbeelding ]
opvallender, wel een deur, geen balkonhek (wat mij toch wel verplicht lijkt)
Volgens mij blijft de overdrachtsbelasting op 2%.quote:PROFITEER NU NOG VAN DE 2% OVERDRACHTSBELASTING
Voordeel van de grote slaapkamer niet als slaapkamer gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Elohel het volgende:
Gezellig sfeertje, en zo ruim ook
[ afbeelding ]
Burgemeester Jhr Quarles van Uffordlaan
Wat hangt daar aan het plafond? Is dat een rail voor een douchegordijn waar je dus niks aan hebt of is het een afvoer?quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Maxellera het volgende:
Altijd al een slaap/bad/was combikamer willen hebben? Dit is je kans!
[ afbeelding ]
Klik
Geen idee, het leek in eerste instantie op een afvoer maar als je beter kijkt lijkt het inderdaad een witgeverfde houten rail xD..quote:Op donderdag 10 mei 2012 23:00 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Wat hangt daar aan het plafond? Is dat een rail voor een douchegordijn waar je dus niks aan hebt of is het een afvoer?
Waarom zou dat verplicht zijn? Ik denk dat het meer bedoeld is om het platte dak te kunnen schoonmaken of repareren zonder een wiebelladder te gebruiken.quote:opvallender, wel een deur, geen balkonhek (wat mij toch wel verplicht lijkt)
Klopt. Ongeacht waarvoor de deur is. Deur naar een platdak = valbeveiliging aanbrengen. Ook als de deur op een verdieping in de gevel zit zonder dat daar een platdak onder zit (ja... ze bestaan...) Staat in het Bouwbesluit.quote:Op zondag 13 mei 2012 00:48 schreef Teslynd het volgende:
Verplicht ivm veiligheid. Dus overheidsvoorschrift bij de bouw, lijkt mij. Je kan natuurlijk zelf allerlei gevaarlijke veranderingen aanbrengen in een koopwoning.
Verplicht bij de bouw. Jij bent nu niet verplicht het alsnog aan te brengen. Wel fijn om te hebben natuurlijk, als je bijvoorbeeld kinderen hebt. Je kan ook een goed slot op de deur maken.quote:Op zondag 13 mei 2012 09:37 schreef lady-wrb het volgende:
toen wij ons huis kochten zat er ook geen balkonhek op het balkon. nooit geweten dat dat verplicht is. (het zit er overigens nu nog niet, maar ik ben er mee bezig)
schijtmakelaars: altijd maar weer die woningen zo groot mogelijk laten lijken.quote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is die trap echt zo lang.quote:Op maandag 14 mei 2012 00:36 schreef tatata4444 het volgende:
[..]
schijtmakelaars: altijd maar weer die woningen zo groot mogelijk laten lijken.
Wie trapt daar nu nog in?
zelfde huisquote:Op dinsdag 24 april 2012 22:06 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou m'n woonkamer naar boven verhuizen en de ruimte beneden ee grote eetkeuken van maken. De ruimte die op de tekeningen als slaapkamer is aangegeven is een mooie ruimte voor een woonkamer. De slaapkamer is dan op de tweede verdieping.quote:Op maandag 14 mei 2012 14:35 schreef Teslynd het volgende:
Lijkt me akelig zo'n huis met alleen ramen in de keuken. Door een dakraam kan je niet naar buiten kijken = naar omgeving.
Die trap is wel lang, maar op de foto's zijn ze extra lang door een foute lens.
dan staat er een wc pot midden in de doorgang.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[ afbeelding ]
Door je douche naar de WC
(Ik snap dat de ruimte klein is, maar was andersom niet logischer geweest?)
Je zal maar zweetvoeten hebben, en daar in slapen:)quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:02 schreef Rockfire het volgende:
Niet echt extreem opmerkelijk aangezien veel vrouwen wel een grote schoenencollectie hebben, maar om ze nou op funda te zetten:
[ afbeelding ]
hier
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Gwywen het volgende:
Een zitje om naar de haard te kijken (of het naakt erboven)
[ afbeelding ]
Een zitje om naar elkaar te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar de seks te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om te kijken naar mensen die rond de tafel zitten
[ afbeelding ]
Een zitje om te kijken of Jantje zijn huiswerk wel braaf maakt
[ afbeelding ]
Een zitje om naar het dressoir op de overloop te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar twee beren te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar de glazenkast te kijken
[ afbeelding ]
En verdorie dit is toch wel het mooiste zitje, met uitzicht op de tuin!
[ afbeelding ]
Al deze zitjes te vinden in dit prachtige huis
Wtf, ze moeten de schilderijen wel gewoon hebben laten zitten tijdens het schilderenquote:
Strippen en opnieuw beginnen met behangen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:38 schreef Saisai het volgende:
Ik vraag me af hoe je dat ooit gaat schilderen
En dan nog is het zo'n typisch huis waarbij je de sigarettenrook blijft ruikenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Strippen en opnieuw beginnen met behangen.
Strippen maar dan zelfs de stuclagen er af bikken. Muren dan isoleren met een voorstrijk. Daarna stucadoren en hopen dat de lucht weg is. Vloeren als het hout is gewoon verwijderen en opnieuw doen. Bij beton isoleren met een voorstrijk en egaline er over. Plafond strippen tot aan de balklaag en opnieuw. Tussen door pakje je alle instalaties mee.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 08:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Strippen en opnieuw beginnen met behangen.
Inderdaad. Is misschien nog leuker ook om te doen.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:29 schreef jpajs het volgende:
[..]
Eigenlijk plat gooien en opnieuw beginnen is een verstandige keuze.
Kwestie van goed stutten.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 09:59 schreef Lienekien het volgende:
Je kunt een benedenwoning moeilijk platgooien.
Ik denk van niet... dat bruin is geen verf, het is het resultaat van 30 jaar stevig doorpaffen nadat er ooit geschilderd is geweest.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 01:21 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Wtf, ze moeten de schilderijen wel gewoon hebben laten zitten tijdens het schilderen
Dat vind ik ook, alleen vraag ik me af waar ik mag douchen en/ of badderen na het klussenquote:Op dinsdag 15 mei 2012 14:42 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Ik denk van niet... dat bruin is geen verf, het is het resultaat van 30 jaar stevig doorpaffen nadat er ooit geschilderd is geweest.
Ik vind het overigens wel een leuk opknappertje. Jaren 30, met leuke grote tuin wildernis op het zuiden. Als je wat energie en geld overhebt...
D'r zit alleen een wastafel in.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 16:10 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat vind ik ook, alleen vraag ik me af waar ik mag douchen en/ of badderen na het klussen
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:37 schreef Gwywen het volgende:
Een zitje om naar de haard te kijken (of het naakt erboven)
[ afbeelding ]
Een zitje om naar elkaar te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar de seks te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om te kijken naar mensen die rond de tafel zitten
[ afbeelding ]
Een zitje om te kijken of Jantje zijn huiswerk wel braaf maakt
[ afbeelding ]
Een zitje om naar het dressoir op de overloop te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar twee beren te kijken
[ afbeelding ]
Een zitje om naar de glazenkast te kijken
[ afbeelding ]
En verdorie dit is toch wel het mooiste zitje, met uitzicht op de tuin!
[ afbeelding ]
Al deze zitjes te vinden in dit prachtige huis
quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef sylvers het volgende:
Tja en waar laat je je drank vooraad als de fotograaf langskomt?
Alleen om die straatnaam zou ik er niet willen zitten, hoe spreek je dat in godsnaam uit.....quote:Op woensdag 16 mei 2012 08:20 schreef sylvers het volgende:
Tja en waar laat je je drank vooraad als de fotograaf langskomt?
http://www.funda.nl/koop/(...)-3/fotos/?mna#foto-1
[ afbeelding ]
Puhtoluhmeejus.quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen om die straatnaam zou ik er niet willen zitten, hoe spreek je dat in godsnaam uit.....
Het is ook steeds hetzelfde rieten stoeltje.quote:
quote:Op woensdag 16 mei 2012 10:45 schreef soapie het volgende:
[..]
Alleen om die straatnaam zou ik er niet willen zitten, hoe spreek je dat in godsnaam uit.....
quote:Ptolemaeus
Ptolemaeus of Ptolemeüs (Grieks: Πτολεμαῖος), ook wel Ptolo-, is een van oorsprong Griekse eigennaam met de betekenis "de oorlogszuchtige". De naam is vooral bekend als die van vele vorsten uit de dynastie der Ptolemaeën. De voornaam Bartolomeüs wordt wel geduid als "zoon van Ptolemeüs".
Nou, 2 slaapkamers en een tuin (van bijna 9x3) en dat voor ¤ 59.500quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:00 schreef R2R het volgende:
Een opknappertje welke de verkoper niet zelf bewoond heeft, aldus de omschrijving.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo te zien is er ooit al iemand aan begonnen... Inclusief gratis funderingsmonitoring, dat belooft wat.
Klik voor meer rotzooi
Voor de verkoop was het ook handiger geweest als je de woning gewoon leeg had gemaakt. Dan oogt het vast al heel anders.quote:Op woensdag 16 mei 2012 23:12 schreef Erasmo het volgende:
Slaapkamers zien er erger uit dan het is door de troep. Jaag er een paar Polen doorheen en je komt al een heel eind.
Die straat is dus binnenkort failliet.quote:
De douchebak is naast de wc, van de keuken afgesnoept.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef JohnB52 het volgende:
Zit niet eens n badkamer in dat huis, of zou ze bij de bovenburen douchen?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
wtf.. sowieso dat hele huis ..
[ afbeelding ]
Voor als je dronken thuiskomt en de plee niet haalt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Dat slaat nergens opquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda maar Jameslist met een appartement in Monaco.
http://www.jameslist.com/(...)dio-with-view-359162
Keuken
[ afbeelding ]
Balkonnetje
[ afbeelding ]
Slaapkamer/woonkamer
[ afbeelding ]
23m2. voor het luttele bedrag van ¤1.000.131,-
Hoe de fuck kan het zo duur zijn in Monaco, en het is geen type fout, de rest van de appartementen daar zijn ook reteduur.
En ik vermoed ook niet dat het de ligging is wat de prijs zo gigantisch omhoog schroeft. In Nederland betaal je voor een vergelijkbare kamer maar ongeveer ¤50.000,-.
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
zeikerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je niet
Waarschijnlijk is de wc, of in ieder geval de afvoer ervoor, eerder gebouwd dan de de douche.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[ afbeelding ]
Door je douche naar de WC
(Ik snap dat de ruimte klein is, maar was andersom niet logischer geweest?)
Het was of dit of een heel nieuw topic maken, en ik wilde dit graag mede delen aan mij FOK! vrienden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je niet
tja en vervolgens hoef je geen belasting meer te betalen, vrij gewild land om te wonenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Keuken
[ afbeelding ]
Balkonnetje
[ afbeelding ]
Slaapkamer/woonkamer
[ afbeelding ]
Hoe de fuck kan het zo duur zijn in Monaco, en het is geen type fout, de rest van de appartementen daar zijn ook reteduur.
En ik vermoed ook niet dat het de ligging is wat de prijs zo gigantisch omhoog schroeft. In Nederland betaal je voor een vergelijkbare kamer maar ongeveer ¤50.000,-.
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja en vervolgens hoef je geen belasting meer te betalen, vrij gewild land om te wonen
Je moet wel heel wat dagen aanwezig zijn in Monaco om onder de belastingregel te vallen volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.
Daarbij; een beetje patsen met je eigen "skybox" tijdens de F1 is ook altijd leuk natuurlijk, er kan al snel een paar man op dat balkon staan.
En hoe precies wordt dat gecontroleerd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet wel heel wat dagen aanwezig zijn in Monaco om onder de belastingregel te vallen volgens mij
quote:Wie naar Monaco emigreert, moet de fiscus bewijzen dat hij daar minimaal 183 dagen per jaar verblijft.
Wie is er eigenlijk begonnen met deze hele reeks...???quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:29 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Het was of dit of een heel nieuw topic maken, en ik wilde dit graag mede delen aan mij FOK! vrienden.
Hebben we het over hetzelfde huis? Dat gelijkvloerse appartement in Schiedam dat een puinhoop is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zie m niet staan op de plattegrond?
Wel n berging.
Wat een vreselijk balkon. Zou hij dat afdak zelf gemaakt hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte douch /bad. Volgens mij niet in gebruik als bad, zie namelijk geen badkraan. Zou het trouwens wel gebruikt kunnen worden als bad met die lage instap. Dan zou het glazen deurtje tegen het bad aan gedrukt worden ???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:24 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat een vreselijk balkon. Zou hij dat afdak zelf gemaakt hebben?
Tsja, enorm weinig ruimte in Monaco. Zo enorm dichtbevolkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.
Daarbij; een beetje patsen met je eigen "skybox" tijdens de F1 is ook altijd leuk natuurlijk, er kan al snel een paar man op dat balkon staan.
Het is een bad/douche. Dus ja, die deur zal in dat gat vallen. En dat ronde ding zal de kraan zijn.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:22 schreef jpajs het volgende:
[..]
Aparte douch /bad. Volgens mij niet in gebruik als bad, zie namelijk geen badkraan. Zou het trouwens wel gebruikt kunnen worden als bad met die lage instap. Dan zou het glazen deurtje tegen het bad aan gedrukt worden ???
Is trouwens wel strak die platen als wand, trespa ???
[ link | afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef SummerBreeze het volgende:
There, I fixed it
[ afbeelding ]
Waarom een heel fornuis kopen als je ook een gasplaatje op een workmate kunt zetten.
hier te vinden
Dat fornuis is blijkbaar al meegenomen maar waarom zet die sukkel zo'n foto op Fundaquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef SummerBreeze het volgende:
There, I fixed it
[ afbeelding ]
Waarom een heel fornuis kopen als je ook een gasplaatje op een workmate kunt zetten.
hier te vinden
zo'n grote keuken en dan geen fatsoenlijke oven hebbenquote:Op vrijdag 18 mei 2012 19:18 schreef SummerBreeze het volgende:
There, I fixed it
[ afbeelding ]
hier te vinden
Eehhmm.. wij hebben ook een fluitketel??quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:40 schreef ATan het volgende:
Gezien de fluitketel, zal dit een klusser zijn die al ergens anders naartoe verhuisd is maar wel graag een kopje thee drinkt tussen het klussen doorIk herken dit. Ik heb meestal niets nodig uit de keuken tijdens klussen, behalve een gestage stroom thee om de dorst te lessen.
Monaco is een ideaal belastingparadijs, het stikt er van de stinkend rijke topsporters en andere 'dure jongens'. Omdat die gasten zoveel geld hebben en doorgaans alleen maar een piepkleine pied à terre nodig hebben om daar zogenaamd woonachtig te zijn, zijn die kleine appartementjes dus ook reteduur...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Keuken
[ afbeelding ]
Balkonnetje
[ afbeelding ]
Slaapkamer/woonkamer
[ afbeelding ]
Dan weet ik genoeg!quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. wij hebben ook een fluitketel??
WOWquote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Handig badquote:Op vrijdag 18 mei 2012 07:22 schreef jpajs het volgende:
[..]
Aparte douch /bad. Volgens mij niet in gebruik als bad, zie namelijk geen badkraan. Zou het trouwens wel gebruikt kunnen worden als bad met die lage instap. Dan zou het glazen deurtje tegen het bad aan gedrukt worden ???
Is trouwens wel strak die platen als wand, trespa ???
[ link | afbeelding ]
je bent niet de enige Opmerkelijke foto's van Funda #77quote:Op vrijdag 18 mei 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Handig bad![]()
Dit vond ik overigens ook nogal opvallend
[ afbeelding ]
Oeps....quote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:01 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je bent niet de enige Opmerkelijke foto's van Funda #77
Gasstel met fluitketel in een schoon leeg huis. Hebben jullie dat nu ook? Dan weten we dat je bezig bent met het verkoopklaar maken van je oude woning.quote:Op vrijdag 18 mei 2012 20:41 schreef Ireth het volgende:
[..]
Eehhmm.. wij hebben ook een fluitketel??
Lekker fris en vooral handig als je verkeerd mikt, zit de hele trap onder en vervolgens klim je naar boven en breek je je nek.quote:
Als je mist? Ik weet niet hoe er bij jou thuis wordt gericht, maar dat moet een doelbewuste aanslag zijn als je de traptreden weet te bewateren.quote:Op zaterdag 19 mei 2012 00:52 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Lekker fris en vooral handig als je verkeerd mikt, zit de hele trap onder en vervolgens klim je naar boven en breek je je nek.
In ons huis stond de oude fluitketel er ook nog van de vorige eigenaar...Sommige kleine dingen laat je gewoon staan omdat je er toch geen belang bij hebt en het niet in de weg staa. Boeiequote:Op vrijdag 18 mei 2012 23:59 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Gasstel met fluitketel in een schoon leeg huis. Hebben jullie dat nu ook? Dan weten we dat je bezig bent met het verkoopklaar maken van je oude woning.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |