Die straat is dus binnenkort failliet.quote:
De douchebak is naast de wc, van de keuken afgesnoept.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 10:50 schreef JohnB52 het volgende:
Zit niet eens n badkamer in dat huis, of zou ze bij de bovenburen douchen?
quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
wtf.. sowieso dat hele huis ..
[ afbeelding ]
Voor als je dronken thuiskomt en de plee niet haalt?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Dat slaat nergens opquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
Geen Funda maar Jameslist met een appartement in Monaco.
http://www.jameslist.com/(...)dio-with-view-359162
Keuken
[ afbeelding ]
Balkonnetje
[ afbeelding ]
Slaapkamer/woonkamer
[ afbeelding ]
23m2. voor het luttele bedrag van ¤1.000.131,-
Hoe de fuck kan het zo duur zijn in Monaco, en het is geen type fout, de rest van de appartementen daar zijn ook reteduur.
En ik vermoed ook niet dat het de ligging is wat de prijs zo gigantisch omhoog schroeft. In Nederland betaal je voor een vergelijkbare kamer maar ongeveer ¤50.000,-.
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je nietquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
zeikerd.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je niet
Waarschijnlijk is de wc, of in ieder geval de afvoer ervoor, eerder gebouwd dan de de douche.quote:Op maandag 14 mei 2012 16:56 schreef sheonlydreams86 het volgende:
[ afbeelding ]
Door je douche naar de WC
(Ik snap dat de ruimte klein is, maar was andersom niet logischer geweest?)
Het was of dit of een heel nieuw topic maken, en ik wilde dit graag mede delen aan mij FOK! vrienden.quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:16 schreef flipsen het volgende:
[..]
Welk deel van "Opmerkelijke foto´s van Funda" begreep je niet
tja en vervolgens hoef je geen belasting meer te betalen, vrij gewild land om te wonenquote:Op donderdag 17 mei 2012 20:08 schreef DrSnuggle het volgende:
http://www.jameslist.com/(...)dio-with-view-359162
Keuken
[ afbeelding ]
Balkonnetje
[ afbeelding ]
Slaapkamer/woonkamer
[ afbeelding ]
23m2. voor het luttele bedrag van ¤1.000.131,-
Hoe de fuck kan het zo duur zijn in Monaco, en het is geen type fout, de rest van de appartementen daar zijn ook reteduur.
En ik vermoed ook niet dat het de ligging is wat de prijs zo gigantisch omhoog schroeft. In Nederland betaal je voor een vergelijkbare kamer maar ongeveer ¤50.000,-.
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tja en vervolgens hoef je geen belasting meer te betalen, vrij gewild land om te wonen
Je moet wel heel wat dagen aanwezig zijn in Monaco om onder de belastingregel te vallen volgens mijquote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.
Daarbij; een beetje patsen met je eigen "skybox" tijdens de F1 is ook altijd leuk natuurlijk, er kan al snel een paar man op dat balkon staan.
En hoe precies wordt dat gecontroleerd?quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:53 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Je moet wel heel wat dagen aanwezig zijn in Monaco om onder de belastingregel te vallen volgens mij
quote:Wie naar Monaco emigreert, moet de fiscus bewijzen dat hij daar minimaal 183 dagen per jaar verblijft.
Wie is er eigenlijk begonnen met deze hele reeks...???quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:29 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Het was of dit of een heel nieuw topic maken, en ik wilde dit graag mede delen aan mij FOK! vrienden.
Hebben we het over hetzelfde huis? Dat gelijkvloerse appartement in Schiedam dat een puinhoop is.quote:Op donderdag 17 mei 2012 10:11 schreef JohnB52 het volgende:
Ik zie m niet staan op de plattegrond?
Wel n berging.
Wat een vreselijk balkon. Zou hij dat afdak zelf gemaakt hebben?quote:Op donderdag 17 mei 2012 19:55 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ]
Aparte douch /bad. Volgens mij niet in gebruik als bad, zie namelijk geen badkraan. Zou het trouwens wel gebruikt kunnen worden als bad met die lage instap. Dan zou het glazen deurtje tegen het bad aan gedrukt worden ???quote:Op vrijdag 18 mei 2012 01:24 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Wat een vreselijk balkon. Zou hij dat afdak zelf gemaakt hebben?
Tsja, enorm weinig ruimte in Monaco. Zo enorm dichtbevolkt.quote:Op donderdag 17 mei 2012 22:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat, voor een beetje papieren woonplaats heb je niet meer ruimte dan dat nodig.
Daarbij; een beetje patsen met je eigen "skybox" tijdens de F1 is ook altijd leuk natuurlijk, er kan al snel een paar man op dat balkon staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |