Wat leukquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
Je moet er maar van houden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)an-155/fotos/#foto-4
Dat bot om de handdoeken aan op te hangen verdwijnt in alle duizenden andere "aparte" spullenquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Het is een vierdimensionale afzuigkap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
In plaats dattie nou die buizen en dat rare geval linksboven wegfotosoept...
Wat IS dat voor een ding, btw?
Een scheef gefotografeerde afzuigkap denk ikquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
Dat is inderdaad een afzuigkap.quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^![]()
![]()
OMG! Ik zou het nooit zo inrichten, maar ik vind het ontzettend geweldig dat je dat durft...quote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Voor in de terrashaard, ja...quote:Op maandag 23 april 2012 16:25 schreef Angelfrouk het volgende:
[..]
Oh, die zijn leuk voor in de tuin
Die glimmende vloerenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
Nog 1 in de categorie het moet je smaak maar zijn:
[ afbeelding ]
En dat in een zestiger-jaren rijtjeshuis
[ afbeelding ]
Heeft dat bed nou sokjes aan?
http://www.funda.nl/koop/(...)landse-baan-100/?mna
Serieus, hoe moeilijk is het om met lightroom even die vervorming van de lens weg te halen? (hint=doet het programma automatisch bij inladen vanaf de camera) Vooral van de foto van de toiletruimte krijg ik koppijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 16:45 schreef Angelfrouk het volgende:
Ik krijg hier hoofdpijn van...
[ afbeelding ]
En toen werd meneer de makelaar ook nog creatief met Paint...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de verf vlekken nog steeds zitten...
Ik heb nog zitten twijfelen tussen de badkamer en de zolder, maar de badkamer gaf me meer koppijn.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 09:48 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Serieus, hoe moeilijk is het om met lightroom even die vervorming van de lens weg te halen? (hint=doet het programma automatisch bij inladen vanaf de camera) Vooral van de foto van de toiletruimte krijg ik koppijn.
Die vloerquote:Op vrijdag 4 mei 2012 07:21 schreef DroogDok het volgende:
Nog 1 in de categorie het moet je smaak maar zijn:
[ afbeelding ]
En dat in een zestiger-jaren rijtjeshuis
Met die vazen als kegels kan het nog iets leuks wordenquote:
Geef me nog een paar jaar en dan ziet mijn huis er ook zo uit schat ik inquote:Op donderdag 3 mei 2012 20:39 schreef Diemux het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Ik keek eerst naar dat wastafeltje in het kastje, maar dat staat daar voor de opslag. Die spantbenen.....zag ik pas toen ik die inkepingen in de makelaar ontdekte (totempaalversiering). Ach, een theoloog.....hogere krachten behoeden het dak voor instorting...quote:Op vrijdag 4 mei 2012 21:05 schreef jpajs het volgende:
Missen een paar belangrijke spantbenen ?? Ach het is al vele jaren blijven staan dus overbodig dus.
Er staat in de beschrijving dat het huis geschikt is gemaakt voor rolstoelers.quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Opmerkelijker aan die douchecabine vind ik dat er geen drempel in zit. Het water kan zo de badkamer in stromen.
Zal wel aflopend zijn naar een putjequote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Opmerkelijker aan die douchecabine vind ik dat er geen drempel in zit. Het water kan zo de badkamer in stromen.
Bedankt dat je het bevestigd ik wist gewwon aan de roze trap dat dit een vrouw alleen moest zijn.quote:Op donderdag 3 mei 2012 21:57 schreef Wolken het volgende:
De omschrijving ook: De huidige bewoonster heeft het helemaal eigen gemaakt. Daardoor is dit huis anders dan anders! De woning is kleurrijk en met gevoel voor smaak afgewerkt.
Over smaak valt iig niet te twisten
Alleen aan de roze trap?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 15:37 schreef vipergts het volgende:
[..]
Bedankt dat je het bevestigd ik wist gewwon aan de roze trap dat dit een vrouw alleen moest zijn.
Haha, wat goed gezien en gevondenquote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef fh101 het volgende:
Deze is een beetje creepy zo, ghosts of the past
Inderdaad leuk, zo met die mensen in de huiskamer.quote:Op vrijdag 4 mei 2012 20:55 schreef fh101 het volgende:
Deze is een beetje creepy zo, ghosts of the past
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)an-218/fotos/#foto-1
Logisch..
[ afbeelding ]
http://www.funda.nl/koop/(...)aat-15/fotos/#foto-1
quote:In Burgerveen ligt aan de Leimuiderdijk deze bijzondere voormalige silo die robuust langs de Ringvaart van de Haarlemmermeer in het landschap staat als een bijzondere landmark. Op een prachtige locatie staat deze silo op een kavel van 1086 m². De industriële sfeer van het gebouw is gehandhaafd door middel van robuust materiaalgebruik, specifieke kenmerken van de silo en de historie. Het patroon van de vierkante ramen is zo ontworpen dat de achterliggende systematiek van de silo nauwelijks afleesbaar is. Het effect van een monolithisch gebouw wordt zo versterkt.... Etc.
Brede deur, handvat aan de muur... Ik denk dat je daar met rolstoel en al in kunt rijden. Dan lijken drempels me erg lastig!quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:00 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Brede deur, handvat aan de muur... Ik denk dat je daar met rolstoel en al in kunt rijden. Dan lijken drempels me erg lastig!
quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:16 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Er staat in de beschrijving dat het huis geschikt is gemaakt voor rolstoelers.
Het feit dat een huis geschikt is voor rolstoelers wil niet gelijk zeggen dat je met een rolstoel onder de douche kunt!quote:
Dit staat al heel lang te koop, heb t jaren geleden al gezien.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 11:47 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Voormalige silo
Ik ben op zich goed met taal, maar je hebt altijd baas boven baas:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel als er staat dat het huis geschikt IS gemaakt voor rolstoelersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 12:51 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Het feit dat een huis geschikt is voor rolstoelers wil niet gelijk zeggen dat je met een rolstoel onder de douche kunt!
quote:Op dinsdag 8 mei 2012 13:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit staat al heel lang te koop, heb t jaren geleden al gezien.
quote:Prijs op 29-12-2011: ¤ 1.500.000,- (aanvang huidige aanbieding)
Huidige prijs: ¤ 1.500.000,-
Totaal tijd in de verkoop dit huis: 4 maanden
Gemiddelde tijd in de verkoop dit woningtype in deze buurt: 3,1 maanden
Totale prijsstijging dit huis: ¤ 0,- (0,0%)
Gemiddelde prijsdaling in deze buurt: ¤ -112.500,- (-7,5%)
Haha, ik zou binnen een dag de helft van de treden afgebroken hebben met naar boven of naar beneden rennen.quote:
dood en doodengquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
aparte trap, lijkt me niet dat je daar snel klossend op naar boven kan lopen, verder alles in in beetje futuristische stijl, je moet er van houden http://www.funda.nl/koop/(...)gerhof-1/kenmerken/#
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb gigantische hoogtevrees, dus jawel, daar is wel degelijk heel veel engs aan... Plus het ontbreken van een leuning aan één zijkant. Mocht je een keer uitglijden (wat op zo'n glas niet helemaal onmogelijk is) lig je met wat pech meteen enkele meters lager... Nee dank je, ik pasquote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:30 schreef Kreator het volgende:
Lijkt me niks engs aan als je geen kinderen hebt tenminste.
Oh, die staat dus ook al jaren te koop. Stond namelijk al in één van de eerste delen van deze reeks volgens mij.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
aparte trap, lijkt me niet dat je daar snel klossend op naar boven kan lopen, verder alles in in beetje futuristische stijl, je moet er van houden http://www.funda.nl/koop/(...)gerhof-1/kenmerken/#
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Daar heb je, als je daar woont, personeel voor.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:20 schreef rubbereend het volgende:
En zoals mijn moeder zou zeggen, hoe hou je dat schoon?
Zoiets, inderdaad.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 15:17 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Haha, ik zou binnen een dag de helft van de treden afgebroken hebben met naar boven of naar beneden rennen.
Nou ja, de helft..... bij het naar beneden lopen stort ik waarschijnlijk tesamen met de bovenste trede in 1x naar beneden.
Er zal uiteraard een rubberen strip onder de deur zitten die de boel afsluit, zou het niet?quote:Op zaterdag 5 mei 2012 14:13 schreef Edmund_Blackadder het volgende:
Kon hem me inderdaad ook nog herinneren. Misschien wel in het allereerste deel, destijds gestart door k_man? Verder lijkt het me gewoon een kwestie van even wennen. In principe is het gewoon een open trap, alleen dat glas maakt het net even andersquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:14 schreef k_man het volgende:
Oh, die staat dus ook al jaren te koop. Stond namelijk al in één van de eerste delen van deze reeks volgens mij.
Met fauteuil in de hoek om heerlijk naar de Ferrari's te kijken. Met een goeie sigaar en borrel in de hand.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Daar heb je, als je daar woont, personeel voor.
De inhoud van de garage van dat huis is ook wel opmerkelijk.
Da's een Ferrari en een Lamborghiniquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:47 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Met fauteuil in de hoek om heerlijk naar de Ferrari's te kijken. Met een goeie sigaar en borrel in de hand.
Fijn als je je met je dronken kop naar je slaapkamer moet slepenquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er wel ultiem vet uit trouwens, wat een briljant huisquote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Villa in Bloemendaal - en een duidelijk geval van WEL GELD, maar GEEN SMAAK.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 14:35 schreef pinine het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Een normale spiltrap heeft die paal in het midden. Dat is een onderdeel van je oriëntatie. Hier ga je echt de leegte in.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:36 schreef flipsen het volgende:
[..]
Kon hem me inderdaad ook nog herinneren. Misschien wel in het allereerste deel, destijds gestart door k_man? Verder lijkt het me gewoon een kwestie van even wennen. In principe is het gewoon een open trap, alleen dat glas maakt het net even andersEen leuning had ik inderdaad toch wel prettiger gevonden.
Enge haarspeldroute hebben ze daar.quote:Op woensdag 9 mei 2012 01:09 schreef JohnB52 het volgende:
Niet op funda, wel in n hotel waar ik naartoe ga:
Ik zou zeggen: bekijk ff die foto met de koeien :-p
Hotel Restaurant Traube, Stelvio, Italië - - http://www.booking.com/ho(...)02178a363021ad0c37ff;dcid=1;srfid=98591092e079b2b9aee9d11902092c5fX1
Die is gaaf! Die hebben we afgelopen zomer ook gereden (met ons Yarisje!) Als je daar in de buurt bent, zeker beklimmen! Wel uitkijken voor die wielrenners, want de meesten hebben daar een deathwish...quote:
Ik was er in september ook al, en net dat weekend was de eerste sneeuw, dus n hoop passen dicht, over n stukje van 5 uur hebben we bijna 13 uur gedaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die is gaaf! Die hebben we afgelopen zomer ook gereden (met ons Yarisje!) Als je daar in de buurt bent, zeker beklimmen! Wel uitkijken voor die wielrenners, want de meesten hebben daar een deathwish...
Dat dus, ik hou ook niet van lopen over roosters en zo.. brrr.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef Vlindur het volgende:
Jezus wat een enge trapIk heb geen hoogtevrees maar vind al die zwevende dingen doodeng. Ik zou als ik op visite was dus niet eens naar boven gaan
Jawel, de spellingsfouten!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef GimmeGore het volgende:
Maar het is toch allang bekend dat zij niks zelf kunnen bedenken
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Leandra het volgende:
GS doet tegenwoordig ook mee met opmerkelijke foto's van Funda:
Betaalbaar ? nee dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaar![]()
Owja... en een opmerkelijke tyfusbende, maar dat stript een handig persoon er zo uit (moet toch aangezien de tent verkocht wordt incl aanvaarding alle gebreken)... tis dat ik al goed zit, maar anders...![]()
Waar is het keukenblok!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Maxellera het volgende:
Altijd al een slaap/bad/was combikamer willen hebben? Dit is je kans!
[ afbeelding ]
Klik
Voor mij is het die gelijklopende tegelvloerquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, die wasmachine maakt het helemaal af
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/quote:
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet je gewoon die deur goed op slot doen
Rare verbouwing dat je gewoon een deur in je gevel laat zittenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef Speeds21 het volgende:
[..]
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..
Zij hebben het voor gewoon uitgebouwd en geen balkon meer denk ik
Die fotoquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/
[ afbeelding ] bedoel je?
Wel creatief met tegels lensgebruik, leuke vormgeving krijgen die tegels zo. Aan de linkerkant van de foto zijn ze langer dan aan de rechterkant.
Ik vind van dat huis
[ afbeelding ]
opvallender, wel een deur, geen balkonhek (wat mij toch wel verplicht lijkt)
Volgens mij blijft de overdrachtsbelasting op 2%.quote:PROFITEER NU NOG VAN DE 2% OVERDRACHTSBELASTING
Voordeel van de grote slaapkamer niet als slaapkamer gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Elohel het volgende:
Gezellig sfeertje, en zo ruim ook
[ afbeelding ]
Burgemeester Jhr Quarles van Uffordlaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |