Ik was er in september ook al, en net dat weekend was de eerste sneeuw, dus n hoop passen dicht, over n stukje van 5 uur hebben we bijna 13 uur gedaan...quote:Op woensdag 9 mei 2012 08:14 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Die is gaaf! Die hebben we afgelopen zomer ook gereden (met ons Yarisje!) Als je daar in de buurt bent, zeker beklimmen! Wel uitkijken voor die wielrenners, want de meesten hebben daar een deathwish...
Dat dus, ik hou ook niet van lopen over roosters en zo.. brrr.quote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:27 schreef Vlindur het volgende:
Jezus wat een enge trapIk heb geen hoogtevrees maar vind al die zwevende dingen doodeng. Ik zou als ik op visite was dus niet eens naar boven gaan
Jawel, de spellingsfouten!quote:Op woensdag 9 mei 2012 11:55 schreef GimmeGore het volgende:
Maar het is toch allang bekend dat zij niks zelf kunnen bedenken
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 11:51 schreef Leandra het volgende:
GS doet tegenwoordig ook mee met opmerkelijke foto's van Funda:
Betaalbaar ? nee dit is betaalbaarquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:10 schreef tvdleur het volgende:
[..]
En hoezo betaalbaar? Dit is betaalbaar![]()
Owja... en een opmerkelijke tyfusbende, maar dat stript een handig persoon er zo uit (moet toch aangezien de tent verkocht wordt incl aanvaarding alle gebreken)... tis dat ik al goed zit, maar anders...![]()
Waar is het keukenblok!quote:Op donderdag 10 mei 2012 15:26 schreef Maxellera het volgende:
Altijd al een slaap/bad/was combikamer willen hebben? Dit is je kans!
[ afbeelding ]
Klik
Voor mij is het die gelijklopende tegelvloerquote:Op donderdag 10 mei 2012 15:28 schreef Leandra het volgende:
Oh, die wasmachine maakt het helemaal af
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/quote:
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..quote:Op donderdag 10 mei 2012 18:19 schreef CherryLips het volgende:
Dan moet je gewoon die deur goed op slot doen
Rare verbouwing dat je gewoon een deur in je gevel laat zittenquote:Op donderdag 10 mei 2012 20:06 schreef Speeds21 het volgende:
[..]
Bij de buren zie je wel een soort van houten (?) balkon..
Zij hebben het voor gewoon uitgebouwd en geen balkon meer denk ik
Die fotoquote:Op donderdag 10 mei 2012 18:08 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://www.funda.nl/koop/heemskerk/huis-47356511-hertogenven-56/
[ afbeelding ] bedoel je?
Wel creatief met tegels lensgebruik, leuke vormgeving krijgen die tegels zo. Aan de linkerkant van de foto zijn ze langer dan aan de rechterkant.
Ik vind van dat huis
[ afbeelding ]
opvallender, wel een deur, geen balkonhek (wat mij toch wel verplicht lijkt)
Volgens mij blijft de overdrachtsbelasting op 2%.quote:PROFITEER NU NOG VAN DE 2% OVERDRACHTSBELASTING
Voordeel van de grote slaapkamer niet als slaapkamer gebruikenquote:Op woensdag 9 mei 2012 22:56 schreef Elohel het volgende:
Gezellig sfeertje, en zo ruim ook
[ afbeelding ]
Burgemeester Jhr Quarles van Uffordlaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |