abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 11:15:04 #1
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667059
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys
Nijnepijn

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 24-04-2012 20:37:31 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_110667120
Was wel even een :') momentje ja... maargoed... muppet keek stoïcijns om zich heen van het zal allemaal wel :') maar hoe krijg je kindjes bang... Limonade in je arm :o
pi_110667190
En had je limonade in je arm :P
pi_110667255
Nah 't was meer een goede rode wijn eigk :9
  maandag 23 april 2012 @ 11:23:05 #5
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667323
Rode wijn :9 Nu alleen ff niet ;(
pi_110667357
Ja, ik mis het ;(
pi_110667377
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Nah 't was meer een goede rode wijn eigk :9
Jij alcoholist
pi_110667417
Maar nu even niet!
pi_110667433
Ja, of ze denkt 'mmmm limonade in mijn arm! Hoe ga ik dat eruit halen' ;)

Gefeliciteerd Inca!! Hier draaien de duimen ook.

Gefeliciteerd met je twee streepjes Sterrenmunt
pi_110667489
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Maar nu even niet!
Heel goed ;)
  maandag 23 april 2012 @ 11:32:55 #11
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667651
Krijg er dorst van, maar geen wijntje:p

Ga nu mijn schoonmoeder ophalen, dan mijn mannetje en dan gaan we, spannend!!

Fijne middag dames, ik laat het wel weten vanmiddag!
  maandag 23 april 2012 @ 11:33:27 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110667672
Limonade in je arm 8)7

Inca, van harte gefeliciteerd meis! *O*
Broed ze! :*

Sterrenmunt ook al! :o Van harte! *O*
pi_110667804
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Heel goed ;)
Ja like duhuh :P

Alleen bier nu :9 litersssssssssss!!
pi_110667821
Gerb wat een doos!! 8)7 Ontzettend kromme tenen momentje...
pi_110668036
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ja like duhuh :P

Alleen bier nu :9 litersssssssssss!!
:D
pi_110669900
Haaai... Nog steeds behoorlijk in shock en toch maar even onder een kloon meld ik me hier ook.....

Ik heb tot ongeveer anderhalve week geleden absoluut niet gemerkt dat ik zwanger was...

Ben in februari ( toen er een dik pak sneeuw lag) behoorlijk onderuit gegaan met mn fiets en heb daar een hersenschudding aan over gehouden....

Omndat ik vage klachten bleef houden, steeds maar hoofdpijn... enorm moe, duizelig enz... Al een paar keer naar de dokter geweest...Ik was te ongeduldig, te snel weer dingen gaan doen ( druk met kids enzo) maar laatst ging ik weer en trof een vervanger...Zij vroeg me voor de gein of ik niet zwanger kon zijn, ik lachte het weg maar deed toch een test..... Diezelfde avond mocht ik naar het ziekenhuis voor een echo en bleek ik 21 weken zwanger te zijn! :o

het is niet mijn eerste zwangerschap en ik snapte nooit dat er dames waren die niet wisten dat ze zwanger waren... Zelf was ik er altijd heel vlug bij... had vage klachten, reukvermogen versterkte, hormonen kickte meteen hard in, lichaam begon meteen drastisch te veranderen enz....

Maar deze keer..... buiten de hoofdpijnen en zulks, helemaal niets.... Nog niets aangekomen ( ik was wel aan het proberen wat op mn eten te letten ivm een kilo of 15 te veel) en was gewoon "wat dikkig"

Alles was heel onwerkelijk... Ik ging naar de dokter voor die hoofdpijn en kwam terug met een baby in mn buik! En dat niet alleen ik was gewoon al over de helft van de zwangerschap!

Vader en ik zijn al even niet meer samen, maar hebben al wel kinderen samen en omdat het allemaal zo onwerkelijk was hebben we besproken of de zwangerschap niet afgebroken kon worden... De echomevrouw vertelde me dat dat eventueel tot 24 weken kon. En zonder een discussie aan te willen zwengelen over het wel of niet moeten mogen daarvan leek dat ons op dat moment de beste beslissing. Buiten de 3 kids die ik samen met hem heb, heb ik er nog 2, dit zou dus nr 6 worden.... alles was zo onwerkelijk, ik voelde me niet zwanger, had niet het idee dat er een kindje in mn buik groeide en had ook op de echo niet echt durven kijken... Ik heb mezelf nog wat bedenktijd willen geven om alles te laten bezinken en in die tijd begon mijn lichaam en het kleine prulleke ook al die tijd dat ik niets gevoeld had in te halen.... Ik begon de vetrouwde zwangerschapsklachten te krijgen en voelde ook het kindje bewegen. Op internet ben ik gaan zoeken naar info over het afbreken van een ver gevorde zwangerschap en werd meteen misselijk bij wat ik las en zag...Ik heb nog wel klinieken gebeld voor informatie en toen bleek ook dat ze na 22 weken niets meer deden..... Ik denk ook niet dat ik er mee door had kunnen gaan, mocht het wel tot een afspraak zijn gekomen... Sinds de klachten duidelijker op zwangerschapsklachten lijken en ik het kindje voel bewegen is het "echt" geworden.... En hoewel mn verstand nog steeds heel hard NEE schreeuwt en ik me enorm af vraag hoe ik dit allemaal voor elkaar moet gaan boksen kan ik heel stiekem steeds wat meer genieiten van dat geschop in mn buik... O+

Mocht ik meteen herkend worden, ( wat ik absoluut niet uitsluit)
Ik hou dit graag nog even binnen Fok en niet op Hyves of Facebook ofzo, omdat buiten de papa nog niemand iets weet en ik het vooral de kinderen zelf graag vertel... PM staat open uiteraard...

[ Bericht 4% gewijzigd door babykloon op 23-04-2012 12:44:21 ]
  maandag 23 april 2012 @ 12:47:36 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110670335
Wat een verhaal, babykloon :o

Ik hoop dat het genieten toch voorop blijft staan, ondanks de verdere complexe situatie.

[ Bericht 25% gewijzigd door livelink op 23-04-2012 13:02:55 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_110671178
Sodeju wat zul jij geschrokken zijn! Wat een verhaal!
  maandag 23 april 2012 @ 13:12:44 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110671405
poeh dat is schrikken, en nu proberen te genieten :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110671530
Jemig Babykloon, dat is soap waardig! Toch iets van gefeliciteerd en ben je nu spontaan de hoofdpijn kwijt?
pi_110671754
Bijtje
Ja in een stad verderop zit de vk van m'n zus (zijn er eigenlijk 3) dus die nemen dan waar. Voor m'n controle bij 40weken komt 1 van hen bij me thuis. Op internet kan ik zien wie er waar neemt.

De 12 en 36weken echo heb ik daar ook gedaan, dus heb 2van hen al gezien/gesproken :) en via m'n zus hoor ik natuurlijk ook hoe de Vk's zijn.

En *O* voor bijna verlof!

Gerberaatje
:') limonade ...

Babykloon
Jeetje heftig! Sowieso dat je het met 21weken ontdekt, maar ook dat je niet meer samen bent met de vader.. Hoe vind hij dit allemaal?
pi_110671785
Jeetje wat een verhaal Babykloon! Heftig hoor. En ik vind het een dappere beslissing die je genomen hebt.
Begin je zelf al wat aan het idee te wennen nu? Anderhalve week is natuurlijk niet zo lang nog. Hoe staat je ex er tegenover dat je het kindje toch wilt laten komen?
  maandag 23 april 2012 @ 13:23:12 #23
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110671904
Ow jeetje Babykloon wat een heftigheid! Ik kan me voorstellen dat je je kapot bent geschrokken. Sterkte met het op orde krijgen van je gedachten en al de praktische zaken, maar bovenal gefeliciteerd. Hopelijk kun je toch nog gaan genieten van de rest van de zwangerschap.
pi_110671919
Wat onwijs heftig Babykloon! Wat een dappere beslissing heb je genomen!
pi_110671985
Zoe nou dan hoop ik toch eigenlijk voor je dat je of nog deze week bevalt, of pas na de vakantie van je eigen vk! Lijkt me niet zo leuk om dat bij de vervanger(s) te moeten doen. Maar goed, dat heb je niet echt zelf in de hand natuurlijk ;)

Bah ik heb echt een beetje een blegh dag vandaag. Buik voelt niet lekker, al een paar harde buiken gehad. Baby links heeft al voor de 2e keer de hik vandaag, en baby rechts heeft zich om zijn as gedraaid geloof ik, eerst lag hij met zijn rug naar mijn buik, maar nu dus niet meer en hij schopt me zo keihard af en toe dat ik echt een hupsje maak op mn stoel ervan zeg maar. De uitsteeksels die hij maakt op mijn buik zijn bijna angstaanjagend!
Maar goed, heb nu ook heel de ochtend op mijn werk gezeten, stilzitten is vaak feest voor de twee partyboys hierbinnen. Nu ga ik naar huis, dus hopelijk worden ze wat rustiger als ik heel rustig wat rond waggel ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 13:26:38 #26
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_110672039
Babykloon, wow :o ! En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_110672316
Jemig Babykloon, dat is niet niks. Maar gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110672321
Babykloon :o :o :o. Wat moet jij geschrokken zijn!! Ik kan me voorstellen dat het afbreken zo laat in de zwangerschap inderdaad veel meer inpact zou hebben (daar gelaten dat je uiteindelijk toch te laat was daarvoor). Gefeliciteerd, hopelijk went het idee snel en is er voor alle praktische zaken een oplossing te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110672324
Bijtje
Ja hoop stiekem ook dat ik m'n eigen vk nog heb..
Maar idd, je hebt t niet in de hand :9. De 2 andere dames waren ook erg aardig hoor! En de 3e schijnt een wat oudere vk te zijn (in de 60) met waarschijnlijk genoeg ervaring ;)

Hoe dan ook, 't komt wel goed.

:*
ai 2druktemakers.. Vind de bewegingen van m'n buikbaby soms al :X erg pijnlijk.
Kan me voorstellen dat t met 2 nog minder prettig voelt soms
pi_110672367
Wow babykloon, wat heftig! Schrikken zeg! Ik hoop dat je er snel voor 100% van kunt gaan genieten!

Zo, hier is de deurmeneer ook weg en ik heb net alle babykleertjes uitgezocht en opgeruimd in bakken. Alle grotere maten zijn de kast weer uit :) En nu wachten tot de Roomba klaar is met zn rondje en dan ga ik weer even lekker mn bed in!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110672584
Babykloon wat een shock zeg! Hoop dat je er snel van kunt genieten!

Ik ben druk bezig de kleren van de grote dame uit te zoeken, het was toch meer dan ik dacht haha! Maar nu met een ventje op komst is het tijd om puin te ruimen. Kwam ook nog een boel witte kleertjes en rompertjes tegen die nu voor de tweede ronde mee kunnen.
Leuk hoor weer die kleine spulletjes :-)

Slaap lekker Marjo!
pi_110672595
Lekker uitrusten zometeen marjolijntje!

Er komt zo n vriendin langs, en vanavond ga ik bij een andere vriendin op bezoek :9 m'n lief is lekker thuis en helpt me goed.
Heerlijk om energie te hebben voor 'gezellige' dingen.
Gisteravond nog ergens gegeten met m'n lief.

Tussendoor rustig aan doen.. Dan hoop ik dat m'n laatste-loodjes een beetje ontspannen door kom. Geniet er iig heel erg van :)
pi_110672636
Loodje nog even veel plezier bij de echo. Hoop dat je het geslacht mooi te zien krijgt, als je dat wil!

Babykloon, wat een heftig verhaal. Vind het erg moedig, dat je ervoor gaat. ^O^

Bijtje, kan me voorstellen, dat je met 2 kids al helemaal zo iets hebt dat je vanbinnen aan alle kanten geschopt wordt.

Zoë, dus het komt gewoon goed, welke VK het ook gaat doen. Wel leuk, dat je eigen vk het zelf wou gaan doen.

Marjolijntje, rustze.

Roosje & Xanteh, dit moet echt jullie topic worden, dus we horen het wel, he :P

Ik ga ook even rusten, straks nog visite van een ex collega van best lang geleden, erg leuk om dan toch weer contact te hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110672723
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
pi_110673207
* Zoë23 schuift een pak koekjes naar katyM :*
pi_110673530
Dank jullie wel voor de lieve reacties! O+

Ennuh ...Vlindur, volgens mij is je inbox vol... ;)
pi_110673558
Heftig babykloon! Ik hoop ook dat je van je kindje kunt genieten en dat het allemaal goed te doen is straks. :*
pi_110674295
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
pi_110674342
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?

Een vriendin van mij zou volgende week bij mij langskomen maar nu heeft haar kleinste de waterpokken. Ik heb ze vroeger nooit gehad. Kan ik weer een of ander crappy excuus verzinnen om te afspraak te verzetten. :')

Oh, het is weer maandag, dat is tot nu toe mijn kotsdag. :+

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Trix, wat fijn dat het goed voelt. Ik hoop met je mee. O+
pi_110674357
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
Jaa, bank & koekjes O+. Mijn buik is vandaag nogal gevoelig en voel me ook niet 100% dus ben voor :*.

Wel net telefoon dat 8 mei de meubeltjes komen voor de babykamer *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674379
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?
Klopt, die zijn al wat ouder, maar weten nog van niets.....
pi_110674392
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef KatyM het volgende:
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
Wie weet! *O*
Nog voor m'n vk op vakantie gaat :D haha zou mooi zijn! Heb er stiekem heel veel zin in!

Xanteh hoe ging het bij de vk? Je moest vandaag ook op controle toch?
pi_110674586
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
pi_110674874
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef KatyM het volgende:
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
Ja, heel hard :o!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675428
Straks zijn we moeder :o!

Hoe gaaf O+!
  maandag 23 april 2012 @ 15:25:32 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_110676579
Wat een schrik!

Dit zal echt niet zijn wat je verwacht had nee. Wel fijn dat je kan genieten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110676592
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Leuk he!?! O+

Babykloon, jeutje, daar zat je niet echt op te wachten natuurlijk. Maar goed, c'est ca, dus de consequenties doorzien en er voor gaan. Toch wel tof. En waar er vijf zijn past er best een zesde bij toch?
pi_110676863
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
pi_110676942
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
Ja, coco-update *O* Wat fijn!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110677120
Babykloon, wat een verhaal! Ik wens je veel succes en wijsheid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_110677335
Wat fijn Coco dat alles goed is met de kleine! ^O^
pi_110679789
*O* voor Coco dr goede echo!
pi_110680283
Ik heb niet echt bijgelezen.. wilde alleen reageren op Coco met haar goede 12 weken echo! Fijn he! *O*

Ennuh.. Babykloon, wat een verhaal zeg :o .. Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het altijd goed ;)

Ik heb eigenlijk ook altijd best licht over abortussen nagedacht. Maar nu ik zelf een klein mensje van 13 weken in mijn buik heb zitten, moet ik er echt niet aan denken :X . Wat dat betreft had ik altijd makkelijk praten. Ja en met zoveel weken als jij bent kan ik me al helemaaaal voorstellen dat dat niet het eerste is waar je aan denkt. Ik ga het niet opzoeken op internet als je het niet erg vindt. Erg dapper van je ^O^ .. Succes de komende tijd! Wat zullen de weken voor jou omvliegen dan :D
pi_110680547
Zoë: afgelopen vrijdag was ik voor het laatst bij de verloskundige. A.s. donderdag moet ik naar de gynaecoloog om te bespreken wanneer ik wil bevallen mits de bevalling niet spontaan begint.

Voor de rest niet bijgelezen. Beetje druk hier, gezonde spanning etc. Nog niks aan het handje, geen krampje, niks. We zien wel :)
  † In Memoriam † maandag 23 april 2012 @ 17:03:22 #55
309370 Nanadu
pi_110680858
*O* coco voor de goede echo, wat een opluchting toch weer.

babykloon wat een heftig verhaal, ik hoop dat je alles kan laten bezinken en kan genieten van de zwangerschap.
pi_110680961
Xanteh en Roosje jullie houden ons wel in spanning :D
pi_110682230
Coco voor de goede echo *O*

Xanteh, je weet dan waar je aan toe bent, mocht de baby niet voor donderdag of de geplande datum komen ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110682231
Babykloon wat een schok :o Gefeliciteerd, ik hoop dat je heel snel kunt gaan genieten :* (en voor praktische problemen is altijd wel een oplossing te vinden)

En een mooie echo voor Coco *O*
pi_110682419
*O* Coco wat fijn!

Xanteh
Oh sorry dacht vandaag :@
Spannend :*
pi_110682550
Babykloon, jeetje, wat zul je flabbergasted geweest zijn. Gefeliciteerd en succes met alles!

Coco fijn van de goede echo!

En verder alles alweer vergeten :'). Hier goedgekeurd. Mijn spekkie loopt nog steeds dik :P voor en lag met koppie naar beneden. Zou lief zijn als dat zo blijft :). Rhesus was nog niet binnen, vandaag of morgen, maar waarschijnlijk bleef ik prikloos zei ze/is spekkie ook negatief. Bloeddruk consequent laag, ijzer goed. Vanaf nu om de 2 wk controle, crisis wat gaat het ineens allemaal snel!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110682854
Yeah de 20 weken echo was ok :)

Robin krijgt er nog een zusje bij :)
pi_110682940
Gefeliciteerd Co_OL met de goede echo en nog een meisje, wat leuk *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110682959
Co_OL, wat leuk een meisje! En fijn dat de echo goed was!!
pi_110683065
Fijn co_ol dat alles goed was. En nog.een meid erbij! Leuk!

Clauwhee, fijn dat de controle goed was! Bizar hoe hard t opeens gaat dan he!
Ik moet.ook alweer volgende week woensdag naar de.vk..pff morgen gewoon al 28 weken :o

Babykloon jeetje wat een schok zeg :o
pi_110683374
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was! *O* Op naar de volgende 20! :*

Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen! *O*

Co_Ol ook al een goede echo! *O* Wat leuk, een meiske erbij. O+

Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it. O+
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt. :+
  maandag 23 april 2012 @ 18:12:30 #66
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110683480
Jeetje babykloon, ik weet uit ervaring dat het schrikken is om er pas 'laat' in de zwangerschap achter te komen dat je zwanger bent, maar als je uiteindelijk je keuze gemaakt hebt komt het echt goed. Probeer je zelf in iedergeval niet voorbij te lopen en neem je rust indien mogelijk, je hebt nog wat mentale tijd nodig om aan het idee te wennen.

Voor alle goede echo's en nieuwe streepjes *O*

Hier nog 10 weekjes werken (eigenlijk 9,5 als ik mijn vrije dagen mee tel O+ ) en 25 weken zwanger *O*
Bloedprikken zag ik hierboven nog voorbij komen, hier A positief, maar RhC negatief, ik moet dus bij mijn vk-controle over 2 weken en HB+GluC+RhC laten prikken...
(dit jaar schijnt RhC voor het eers 'verplicht' meegeprikt te worden, wellicht iemand die me daar meer over kan vertellen? want het is een rhesusfactor, maar een specifieke, en niet de 'oude' :? )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110683745
Coco, wat fijn een goede echo *O*

En co_ol, wat leuk, een meiske! O+ en fijn dat de echo goed was!
pi_110687448
Hallo!

Ik zou hier graag af en toe mee kletsen! Lees echt al eeuwen mee in OUD en wilde me langzaam aan eens gaan melden in het wachten op topic, maar na 1 maand stoppen met de pil en 1 lucky shot had ik zaterdag 2 streepjes!

Volgens de berekeningen op internet is de uitgerekende datum 25-12-2012. Gezellige kerst! :+

Ik vind het allemaal zo onwerkelijk! Vandaag op werk amper wat uit mn handen gekomen. Hele dag een beetje dagdromen, kon me totaal niet concentreren. Ben ook zoooo moe!
Vind het zo leuk en spannend allemaal!! :D

Overigens even onder een kloon gepost omdat er bekenden op Fok zitten.
pi_110687491
Swieks van harte gefeliciteerd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110688570
Gefeliciteerd nieuw zwangeren :) wat leuk! Kerstkindjes :)
  maandag 23 april 2012 @ 19:59:27 #71
258612 nytar
boys boys boys
pi_110688659
welkom swieks! En gefeliciteerd!

Ik ben al de hele dag nerveus, morgen eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd of alles ok is en wat mn uitgerekende datum gaat worden.

Ondertussen is er al een super schattig klein bolletje boven mn schaambeen ontstaan. Echt net een handje vol. Loving it!
pi_110689605
Jee babykloon wat een heftig nieuws!
Toch gefeliciteerd! Ik hoop dat je de komende weken aan het idee kan wennen en lekker kunt genieten van je zwangerschap!

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef Regenboogjes het volgende:
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was! *O* Op naar de volgende 20! :*

Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen! *O*

Co_Ol ook al een goede echo! *O* Wat leuk, een meiske erbij. O+

Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it. O+
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt. :+
Ach, zo ga ik iig eens op tijd naar bed, dat was voorheen nog wel eens anders! :+

En fijn dat je weer energieker begint te worden Regenboogjes! :*

Leuk Co_Ol een goede echo van een meiske!! O+

Gefeliciteerd en welkom swieks! De 2de al vandaag die op 1ste kerstdag is uitgerekend!
En het wordt langzaam wat voller in december, gezellig! *O*

nytar morgen eerste echo, spannend! Ik moet nog 2 weken wachten op de eerste echo, hmpff. Maar goed, ook die weken gaan voorbij.....

En verder weet ik het niet meer :?
vragen mag!
pi_110689630
coco: een goede echo:D
Babykloon: Jeejtje wat zou dat schrikken zijn!

Heb verder niet alles bijgelezen want geen tijd voo rgehad.

hier vandaag bij de gyneceloog geweest i.v.m aanhoudende krampen. doorgestuurd naar de verloskamers. Lichte weenactiviteti en al 2 cm ontsluiting:O Heb mogen kiezen om daar te blijven of thuis te slapen dus ben nu weer thuis aangezien ik anders op zaal zou komen en ze verwachten me vannacht morgen al terug te zien. Dus zometeen maar gaan slapen! De gyneceloog wist me zeker te zeggen dat ik de inleiding niet ga halen en ik moest ook niet wachten tot de krampen(weeen) regelmatiger kwamen maar meteen als ze pijnlijk werden of als vriendlief merkte dat ik moest stoppen met praten om hem weg te puffen terug te komen. Spannend dus! de kinderarts is ingelicht aangezien deze er tot donderag bij zal zijn als het gebeurd i.v.m de termijn.

Zoë hoe is het daar?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110689688
Swieks gefeliciteerd! *O*

Nytar succes morgen!
pi_110689730
Aaaah spannend Sam! Dus binnenkort gaat het dan waarschijnlijk voor jou gebeuren? :Y
  maandag 23 april 2012 @ 20:19:08 #76
258612 nytar
boys boys boys
pi_110689757
Oeh spannend sam!
pi_110689780
Bedankt allemaal :) *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef nytar het volgende:
welkom swieks! En gefeliciteerd!

Ik ben al de hele dag nerveus, morgen eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd of alles ok is en wat mn uitgerekende datum gaat worden.

Ondertussen is er al een super schattig klein bolletje boven mn schaambeen ontstaan. Echt net een handje vol. Loving it!
Spannend morgen! Kan me voorstellen dat je nerveus bent! :)
pi_110689819
idd. een beetje te vroeg maar volgens de artsen wel beter voor mij en de kleine was iets groter dan gemiddeld. zo'n 2730 gram met de 35 weken toen heb ik gehoord vandaag. Begin nu wel paniekerig te worden en voornamelijk bang omdat ik niet goed weet wat ik moet voelen als het begonnen is. Iniedergeval voor de nacht een achterwacht egregeld voor eventueel vervoer.
pi_110689867
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Sam1993 het volgende:
idd. een beetje te vroeg maar volgens de artsen wel beter voor mij en de kleine was iets groter dan gemiddeld. zo'n 2730 gram met de 35 weken toen heb ik gehoord vandaag. Begin nu wel paniekerig te worden en voornamelijk bang omdat ik niet goed weet wat ik moet voelen als het begonnen is. Iniedergeval voor de nacht een achterwacht egregeld voor eventueel vervoer.
trust me, dat voel je echt wel!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110690564
Spannend Sam. Ik hoop dat alles vlot verloopt vanaf nu.

2 nieuwe kerstkindjes O+!

En Coco wat fijn van je goeie echo!

En dames met 20 weken *O*.

Babykloon wat een verhaal man! En dan nog in niet zo makkelijke omstandigheden. Wel goed dat je er voor jezelf uit bent. Geef jezelf even de tijd om te wennen aan dat leven in je buik. Als ik hoor dat je nu ook zwangerschapskwaaltjes begint te voelen vind ik dat wel een goed teken.

Ik wil ook minder moe zijn -O-. Heb zoooooo weinig energie. -O-
pi_110690767
Succes Sam! Ik heb ook geen idee wat je gaat voelen maar als ik het allemaal goed begrepen heb doet het pijn en herken je het altijd. :+

Er is denk ik een redelijke kans dat je kindje op een couveuseafdeling komt te liggen. Misschien is het slim om deze folder vantevoren even te lezen: http://www.couveuseouders(...)ands%20def%20pdf.pdf

Mocht je vragen hebben dan mag je altijd een pm sturen!
pi_110690929
En mij mag je ook een pm sturen Sam. Heb ervaring met een couveuse kindje. (termijn 34 wk dus scheelt elkaar niet veel)
pi_110691193
Kindje is verder gewoon gezond maar inderdaad een kans op een couveuse. ben donderdag 37 weken dus ze denken dat het wel meevalt. als er iets is zal ik een om sturen!

Bedankt voor de folder!
  maandag 23 april 2012 @ 20:50:18 #84
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110691759
Volgens mij gaat die folder alleen over kindjes die erg vroeg geboren zijn???

Oh en voordat we een discussie krigjen, mijn zoons zijn geboren met 36.3 en 36.5 weken. Hebben ook een dagje, of 2? dat weet ik niet meer, in een couveuse gelegen, maar ze konden er wel uit als je dat wilde, en om een fles te geven enzo.
Daarna mochten ze op de gewone ' babyafdeling' liggen, tussen alle andere babytjes. Maar misschien is het nu wel weer anders. elk ziekenhuis werkt anders daarmee volgens mij.

Sam, maak je niet druk, daar heb je alleen maar jezelf en je baby mee. Rustig blijven is het beste ;) Succes! ^O^

Heb je wel alles klaar staan? Tas voor het ZH, fotocamera etc?
pi_110692014
Swieks gefeliciteerd en welkom *O*

Sam succes vannacht ^O^
pi_110692333
Ik ken ook mensen waarbij de dochter met 36.3 geboren is en aan de beamdeming.moest. Heeft een week of 2 in t ziekenhuis gelegen. Ook heeft ze er nog best lang last van gehad, kwa luchtwegen enzo.
T kan dus zo verschillen hoe.een kindje met 36 weken geboren wordt. Je kan maar beter voorbereid zijn denk ik dan.
Sam, spannend. Ben benieuwd of t vannacht zelf gaat doorzetten.
Succes alvast!

Swieks gefeliciteerd en welkom!
pi_110692627
Sterrenmunt en Swieks; gefeliciteerd!! En welkom *O* (kerstkindjes op komst :o )

Babykloon; jij ook gefeliciteerd, wat een verhaal :o, kan me voorstellen dat je dit even moet verwerken :*

Coco *O* voor de goede echo!!

Xanteh, spannend hoor!

Clauwheee goedgekeurd ^O^

Co_ol, ook een meisje :D En fijn een goede 20 wkn echo

Sam, spannend!! Succes!

En Nytar alvast heel veel succes voor morgen!
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110692902
Coco en Cool, gefeliciteerd met jullie goeie echo's!! *O*

Oh babykloon, da's effe een rollercoaster in een paar dagen... suicces maar ook gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap!
  maandag 23 april 2012 @ 21:15:27 #89
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_110693331
nou na de kerstkindjes doe ik een nieuwjaarskindje :)
volgens de berekeningen 1-1-13.
ik wacht nog wel even met het lijstje tot we een echo hebben gehad.
morgen maar eens een afspraak gaan maken :)
ben nog wel een beetje verbaasd erover :o
W
Z
E
pi_110693487
Wow gewoon het eerste 2013 kindje :o
En dan is.mijn meisje gewoon al bijna een half jaar :o
Gefeliciteerd rebel angel!
pi_110693663
Ja inderdaad wow! Dat klinkt nog zover weg 2013! :o We zitten net pas in 2012!
Gefeliciteerd rebel angel en welkom!
vragen mag!
pi_110693802
Clauwhee
Goedgekeurd *O*

Maffemuts
*O* 25weken!

Swieks
Gefeliciteerd!!!

Rebelangel
Ook gefeliciteerd!!

Nytar
Succes morgen :*
Hoop dat alles goed is!!

Sam!!
Wat spannend zeg! 2cm ontsluiting al!
Nog eventjes en je hebt je kindje in je armen O+ !

Hoop dat alles goed gaat, en dat het kindje gezond ter wereld komt :* :*

Hier gaat het goed, word goed afgeremd door m'n buik :9 als ik 'teveel' doe.
M'n lief helpt me goed met alles, merk wel dat het me veel scheelt nu hij thuis is. Heb minder last enz en de baby is nu helemaal ingedaald :) dus dat is allemaal positief.

Succes meis!!
  maandag 23 april 2012 @ 21:26:35 #93
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110694062
Wat een verhaal babykloon :o

Sam, succes meid! :*

Het 1e 2013 kindje :o op zich ook wel logisch want ik heb vorig jaar op Koninginnedag 2 streepjes geplast en was dus ook in januari uitgerekend

Zoe, Roosje, Sproet en eventuele andere LLM-ers die ik vergeet. Succes met de laatste loodjes :*
pi_110694116
Zit.nu greys anatomy te kijken...is geloof.niet zo goed voor mn hormonen :')
en tis.maar goed dat ik voorbij de 24 weken ben hehe :+

Zoe, fijn dat t zo goed gaat (naar omstandigheden) en fijn dat t zo helpy dat je lief thuis is! Beetje.uitgerust an de bevalling beginnen is fijn!
pi_110694157
Dankjewel kyara :*
pi_110695637
Mijn dametje is echt on-ge-lo-fe-lijk druk, echt heel... O+ en ik vind het heel gezellig *; maar die hydro speelt nu éxtra op en ik verga van de pijn ;( echt zo stom..... -O-

Knikker zo maar 2 pcm naar binnen en hopelijk slaap ik wat... maar aiaiai wat doet dit zeer :X

/klaagzang
  maandag 23 april 2012 @ 21:50:05 #97
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110695646
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit.nu greys anatomy te kijken...is geloof.niet zo goed voor mn hormonen :')
en tis.maar goed dat ik voorbij de 24 weken ben hehe :+
Ik zit te kijken naar de film Nine Months op rtl8, ook niet goed voor je hormonen rammel! :+
pi_110695875
Waardeloos zeg gerbera!
Hopelijk pak je toch wat slaap straks!

Bluh ik mag,niks meer eten van mezelf...de kilo's vliegen eraan de laatste weken :')
Beetje jammer...vooral omdat ik s avonds ook steeds honger heb..en niet in gezonde dingen..toch maar eveb op gaan letten dus
pi_110696781
Goed gedaan RA! En inderdaad, 2013 al :o!

Gerbera ik hoop dat je je beter voelt na 'n goed slaapje!

Zoë, fijn dat je je op 't einde nu nog best lekker voelt!
pi_110698281
Jeetje 2013 :D Gefeliciteerd nieuwe zwangeren!

Gerb... Das echt heel min. Bah. Hoop dat die dingen helpen en je nog wat kan slapen :*

Zoe fijn dat je nog ff lekker geniet!

Sam spannend hoor. Succes!
pi_110698418
Sam spannend! Succes vannacht!

Swieks gefeliciteerd!

Wow het eerste 2013 kindje al! :O Rebel-angel gefeliciteerd!

Gerb balen joh dat je zo'n last hebt. Hopelijk slaap je goed vannacht.

Zoë fijn dat je vriend je nu zo goed kan helpen. Dat maakt de laatste loodjes misschien nog wat gemakkelijker voor je.
pi_110698460
20 weken echo is heel goed verlopen.
Zeer ervaren vrouw aan de knoppen van het echo-apparaat die alles goed gecontroleerd heeft en alles goedgekeurd.
Aldus een zeer blije aanstaande vader en naast me een gelukkige aanstaande moeder Loodje.
Je vader
pi_110699774
Fijn dat de 20-weken echo goed was Blijepeen en Loodje! Weten jullie het geslacht ook? ;)
  maandag 23 april 2012 @ 23:08:09 #104
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110700530
Hmm is bekend, maar we houden het nog even spannend
pi_110701909
Ja tas staat klaar. heeft mijn vriend net nog nagekeken. fotocamera is opgeladen en ook de reserve batterijen. Hier lijkt het meer te gaan rommelen en ze is ht er echt niet mee eens ze schopt me helemaal blauw. Ik zal jullie morgen voreg weer op de hoogte brengen. tenzij er niks gebeurd dan slaap ik uit(A)
pi_110707782
Ben maar naar beneden gegaan en wat aan het eten. weeen beginnen nu echt gevoeliger te worden en ga dus zo maar op mijn gemak de verloskamers bellen zoals ik moest doen. Vriend slaapt nu nog maar is ook beter kan ik me tenminste nog niet aan hem irriteren We zullen zien!
pi_110707808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 06:05 schreef Sam1993 het volgende:
Ben maar naar beneden gegaan en wat aan het eten. weeen beginnen nu echt gevoeliger te worden en ga dus zo maar op mijn gemak de verloskamers bellen zoals ik moest doen. Vriend slaapt nu nog maar is ook beter kan ik me tenminste nog niet aan hem irriteren We zullen zien!
Succes vandaag!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 06:36:00 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110707836
succes Sam! :*
pi_110707944
Hoi hoi net gebeld en moet ero m kwart over 8 zijn. alleen nu twijfel ik heel erg of alles al meegenomen moet worden zoals maxi cosi etc. omdat ik het nogal een raar idee vind als het niet doorzet en ik daar met me hele hebbe en houden aankom. of iniedergeval de tas voor de baby?
pi_110707950
Woei, Sam, succes *O*
pi_110708000
Succes Sam! Ik zou het meenemen! Beter mee verlegen als om verlegen!
pi_110708023
Sam!! Wat gaat het snel ineens! :D .. Heel veel succes vandaag! Ook ik ken alleen een positief verhaal van een kindje wat met 35 weken ter wereld kwam .. dat komt echt wel goed!

Hier vandaag broek nummer 1 die echt niet meer past .. ik krijg een buikje :o .. ineens! :o
Had al positiebroeken/leggings klaar liggen maar nog niet gepast .. Zal ik straks maar eens doen welke combi's ik kan maken. Ben nooit zo van het shoppen geweest :{
pi_110708047
succes sam, gewoon meenmen die maxicosi. Kan je ook in de auto laten staan he.

Fijn dat er weer allemaal goede echo''s zijn en nieuwe zwangeren!
pi_110708051
Sam succes!! Neem maar mee idd, als je baby het goed doet, ga jij vandaag gewoon mét baby naar huis O+.

Twinkle, buiken hebben de neiging om van het één op andere moment uit te zetten ja :D. Hier zat/zit kleding ook 'opeens' te krap, en dan is het hooguit een week geleden dat ik iets heb aangehad :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708052
Ja dat is het hem we hebben geen auto:P dus alles wat meegaat moet ook daadwerkelijk naar binnen
pi_110708075
Dan is er vast wel een plekje in een kast van het ziekenhuis ervoor;)
pi_110708172
Spannend Sam, succes vandaag!

En de eerste 2013 baby, wow!

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb verschrikkelijk slecht geslapen. Heel veel last van maagzuur en een pijnlijke buik. Ben blij als ik 3 uur slaap gehad heb ofzo. Nu veel hoofdpijn en moe. Even wat eten en zo terug mn bed in. en ben stiekem wel een beetje trots dat ik nu eens aan mezelf/de baby gedacht heb en nu eens echt thuis blijf

Verder mijlpalendag! 31 weken voor Katy en mij *O*
pi_110708309
Jaa dat is ook zo *O* :* rustige dag toegewenst Marjolijntje, gelijk heb je!

Gefeliciteerd swinks, r_a! :*

Spannend Sam, ik hoop dat alles goed gaat en dat je beeb er snel is!

Ik ben vandaag ook lief voor mezelf geweest, een half uur later de deur uit als normaal! Half 7 opgestaan *O*

Nog maar 3,5 week werken! :D

[ Bericht 4% gewijzigd door KatyM op 24-04-2012 08:08:23 ]
pi_110708362
^O^ Marjolijntje!

Ik heb de nieuwe zwangere dames nog geen welkom geheten :@. Een heel fijne zwangerschap gewenst swinks & r_a!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708414
Gerbera, hopelijk voel je je vandaag beter!

Zoë, fijn dat je meer energie hebt en ondersteund kunt worden door je vriend die thuis is.

Nytar, succes vandaag!

Rebel-angel gefeliciteerd met je zwangerschap *O*

Liza vermoeidheid & futloos zijn is heel vervelend. Je kunt er maar beter aan toe geven en zoveel mogelijk rust nemen, veel slapen. Het is echt maar een paar weken& dan zal het al wel veel beter gaan.

*O* Voor de mijlpaal van Marjolijntje & KatyM.

Marjolijntje, rustze & slaap lekker om in te halen van gisternacht. Beterschap!

En natuurlijk ^O^ voor Sam, heel veel sterkte, je bent al aangekomen bij het ziekenhuis nu. Dus ik wens je heel veel sterkte & een spoedige & makkelijke bevalling!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708477
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! *O*

Succes vandaag Sam!

Marjolijntje, hartstikke goed dat je aan jezelf en je kindje hebt gedacht! Beterschap. En toch een jompel voor jou en Katy *O*

Ik las een paar goede echo's, fijn!

Hier alles zn gangetje, vandaag een half dagje werken en vanmiddag shoppen voor de verjaardag van mn vriend. Altijd leuk!
Af en toe voel ik wel een nare kramp/steek bij mn schaambot, komt dit iemand bekend voor?
pi_110708480
Rebel Angel, gefeliciterrd!!! *O*

*O* Voor de goede 20 wkn echo van Loodje & Blijepeen

Gerberaatje, wat heerlijk zo'n beweeglijke uk maar wel :{ dat je zoveel pijn hebt.

Marjolijntje; lekker rustig aan doen, :*

Sam heel veel succes vandaag, ik hoop dat alles goed gaat.

Vanmorgen de baby gevoeld met mijn hand op m'n buik. O+ ik kan daar echt van genieten.

Nog een :* Voor de LLM's en de dames zonder energie.
I found myself alone,
pi_110708538
Freubelot: steken heb ik ook weleens gevoeld bij mijn schaambeen of soms ook op wat andere plekken. Dat is volgens mij met een groeiende baby, die zichzelf ruimte maakt heel normaal. Maar als je twijfelt, kun je vast je verloskundige altijd bellen en vragen.

Wij hadden van vrienden gehoord dat ze het oudere kind een cadeautje aan de baby hebben laten geven en in de wieg van de baby een cadeautje voor het oudere kind hadden gedaan. Dat vonden wij een heel erg leuk idee om te doen. Dus gisteren heb ik een voel/ stoffen boekje gekocht, wat Jair kan geven aan de baby. Verder nog wat dingen ingeslagen voor versiering van de babykamer & kleding voor mezelf, die ik nodig had.

Vandaag gaan we nog het cadeautje ophalen, dat Jair dan krijgt van de baby, die heb ik op Marktplaats gescoord. Dus lekker drukke dag. En als ik de tijd heb, zal ik maar met de laatste dingen voor de babykamer aan de slag gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708544
Goedemorgen dikkertjes!

Sam, succes v andaag!

Gerberaatje, ik ga het toch maar vragen, ik lees steeds dat je t over hydro hebt en denk ik dat ik hoor te weten wat je daarmee bedoelt, maar dat weet ik dus niet :+ Enlighten me please!

Gisteravond naar de VK geweest. Alles was prima. Bloeddruk goed, uitslagen van bloedonderzoek prima, het hartje trommelde er vrolijk op los. Fijn! De VK merkte op dat mijn baarmoeder opmerkelijk hoog ligt. Dat verklaart ook waarom ik al zo bol wordt. :) De onderkant van mijn baarmoeder ligt bóven mijn schaambeen.
pi_110708583
Sam.wat spannend, het gaat snel nu he!

Marjoleintje, heel goed dat je aan jezelf en.de baby denkt! Lekker rustig aandoen vandaag en als het morgen nog niet gaat ook lekker thuisblijven!

*O* voor de mijlpalen & goede echo's!!
Ik ben vandaag 20 weken!!! Echt ongelovelijk hoe snel het dit keer lijkt te gaan!
Had gisteren voor het eerst serieus last van brandend maagzuur,niet fijn en ik had er natuurlijk ook niks voor in huis.
pi_110708616
Da's met recht een mijlpaal Frups!

Ik vandaag 15 weken. Vind ik ook wel heul ver klinken ineens :D
pi_110708623
Frups *O* 20 weken. Wat betreft huismiddeltjes/ voedingsmiddelen die schijnen te helpen bij brandend maagzuur zijn: melkproducten mits ze nog niet te verwerkt zijn: Yoghurt, vla, melk & iemand zei eens tegen mij dat verse meloen zou helpen. Dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Misschien dat je zoiets wel in huis hebt, mocht het nou snel weer eens komen opzetten zonder dat je medicijnen ervoor in huis hebt. Of het kan je besparen om medicijnen te nemen. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708655
Hooi. Lig nu aan de ctg. Maar op mn zij?? Nog nooir zo een ctg gehad. Ben benieuwd wat het gaat doen heb niet het idee nog zonder baby naar huis te gaan. Gekozen om koffer mee te nemen maxi cosi kan later nog gehaald worden. Heb inyernet op mn mobiel dus zal bandaag jullie op de hoogte houden.
pi_110708671
Het gaat hier helaas niet beter, alleen maar slechter. Ik ga zo de poli even bellen om e.e.a. te laten uitsluiten.. Maar echt waardeloos dit ;(

SPOILER: heel verhaal over hydro
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110708742
Och Gerberaatje wat een ellende ;( Goed dat je iig wel het zekere voor het onzekere neemt en de poli gaat bellen. Veel sterkte :*
pi_110708837
Ai dat klinkt vreselijk pijnlijk Gerberaatje! Sterkte.
pi_110708854
Gerberaatje ;(. Bah, zoveel pijn met de wetenschap dat je het nog 12-14 weken moet uitzingen... Ellendig. Wel verstandig om ook andere dingen uit te laten sluiten. Sterkte :* :* :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708879
Dat klinkt heel pijnlijk Gerberaatje. Het is zeker toch verstandig om andere oorzaken uit te sluiten. Sterkte :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708881
Gerberaatje, dat klinkt vreselijk pijnlijk en dan weten dat je zo nog 12 tot 14 weken moet ;( Sterkte meid :* :*
pi_110708920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Da's met recht een mijlpaal Frups!

Ik vandaag 15 weken. Vind ik ook wel heul ver klinken ineens :D
Dat was echt zo'n beetje het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd :D

*O* voor alle andere mijlpalen en mooie echo's
pi_110709047
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110709796
Wat een gedoe Gerberaatje, heel veel sterkte gewenst :*

Succes Sam, hou ons op de hoogte ^O^

Zoë: fijn he zo'n mannetje haha. Die van mij stofzuigt nu elke dag om mij een beetje te ontlasten, blijft 8%$(# werk.

Hier nog steeds niks aan het rommelen, afwachten dus :P
pi_110709849
Geen verdere ontsluiting sinds gister dus weer na huis gestuurd... Moest vanavond maar weer terug als het erger werd... Best vervelend telkens op een neer.
pi_110709869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?

SPOILER
Ik geloof dat Poppedein daar ooit eens een pijnlijk verhaal over vertelde...

SPOILER
Verder weet ik niet of het echt helpt. Misschien eens zoeken in PubMed (database waarin artikelen over medische onderzoeken staan)?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:46:30 #140
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110710067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Epino? Nee. Maar ze hebben wel oppompbare vibo's zag ik. Bij de pabo :+ Volgens mij is dat hetzelfde idee?

Sam, succes vandaag. Misschien zet het nog wel door! :*
pi_110710074
Dankje Phaidra. Over het eerste gedeelte, het lijkt me dat het gebruik ook uitgelegd wordt en diegene het dan misschien gewoon niet goed gelezen heeft.

Dat met PubMed database zal ik eens nagaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110710228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Phaidra. Over het eerste gedeelte, het lijkt me dat het gebruik ook uitgelegd wordt en diegene het dan misschien gewoon niet goed gelezen heeft.

Dat met PubMed database zal ik eens nagaan.
Ik heb ook even gezocht. Er is nog niet heel veel onderzoek naar gedaan, maar dit zijn de conclusies van twee onderzoeken, de eerste uit 2011, de tweede uit 2009:

quote:
CONCLUSIONS:

This pilot randomised controlled trial showed a nonsignificantly lower incidence of pelvic floor muscle injury in women who used the Epi-No device from 37 weeks onwards.
Bron: Int Urogynecol J. 2011 Dec;22(12):1521-8
quote:
CONCLUSIONS:

Training with EPI-NO increases significantly the likelihood of having an intact perineum and reduces the episiotomy rate.
Bron: Aust N Z J Obstet Gynaecol. 2009 Oct;49(5):478-83
Voorzichtig positief dus :).

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110710480
Oh super Phaidra. De laatste conclusie is natuurlijk ook weer een paar maanden oud, dus het onderzoek zelf zal nog langer terugliggen schat ik. En een garantie krijg je nooit. Apart dat de conclusie uit 2009 positiever is, dan degene uit 2011. PM komt eraan!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110711385
Hahhaha idd phaidra, dat dus ;-)

Ik heb er helaas nog weinig ervaring mee, ken slechts 2 mensen die t gebruikt hebben. beide eerste kindje en heel mooi vlot bevallen, 1 met gaaf perineum en 1 met 1 hechting. voor hen beide was het gevoel van leren ontspannen te blijven met zo'n grote druk op je bekken/vagina de grootste winst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_110712335
euhm ja, dus... daar was ik dan Bodpa :P Nog een beetje onwennig maar voorzichtig blij.

SPOILER
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:09:48 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_110712386
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110712431
Estrys wat leuk. Gefeliciteerd *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110712446
ow en vanzelfsprekend gelieve mijn facebook en twitter niet te gebruiken voor dit nieuws :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:11:39 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110712447
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_110712480
Wow, wat gaaf, gefeliciteerd Estrys *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110712574
Blijepeen & loodje
Fijn dat de echo goed was!!

marjolijntje
:* super dat je aan jezelf & je beeb denkt!

*O* voo jou en katyM!
en *O* voor frups en sorbootje en ophelia!

Lenehe
O+ zo bijzonder, beweging voelen!

Leuk idee van de cadeautjes tinuviel! :)

Gerberaatje
:( wat een ellende.. pff :* !

Xanteh
ja zeker fijn O+
hij is nu aan het klussen (trap + de muur verven) en dan hebben we écht alles klaar op ons lijstje :D haha

het is nu rustig in mn buik. Svonds doen de bewegingen van de baby echt pijn :@ maar verder geen krampen.
soms wel last van stress; 't is bijna zo ver! maar voor mn gevoel kan het ook nog wel een tijdje duren :{ dus het zegt niet zoveel.

trek je het nog een beetje? het 'wachten' lijkt me wel vreemd, je bent zo dicht bij maar je weet ook niet wanneer het gaat komen.

estrys
*O* gefeliciteerd!

-O- Sam..
spannend zo! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 24-04-2012 11:23:36 ]
pi_110712583
Wat tof Estrys! Gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:15:35 #153
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_110712587
Gefeliciteerd estrys!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_110712622
Estrys gefeliciteerd! *O*
pi_110712666
Dank jullie wel allen. En mijn man zei: maar we hebben het helemaal niet vaak gedaan -O- Dat klopt want ik was een week ziek, toen een paar dagen na mij zat mijn man met een kaakontsteking :D

Maar waarschijnlijk zei mijn schoonvader dat ook toen mijn schoonmoeder na de eerste keer zwanger bleek _O-
pi_110712727
Ja hallo eindelijk O+ O+ O+
bak maar een mooi schattig meisebje voor Laks O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:21:50 #157
258612 nytar
boys boys boys
pi_110712816
gefeliciteerd estrys!

En voor mezelf: we hebben een mooi kloppend hartje gezien en we zijn geschat op 7 weken en 5 dagen. Wat mijn voorlopig uitgerekende datum maakt van 6 december!

ben helemaal blij!
pi_110712822
Estrys gefeliciteerd *O*

Nytar, een kloppend hartje, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110712855
Estrys, gefeliciteerd!!!! *O*
Streepjesregen de laatste dagen!

En voor alle mijlpalen; marjolijntje, Katy, Frups, Sorbo en Ophelia *O*

Zoe, kan me voorstellen dat de spanning toeneemt! Elk moment kan het gewoon gebeuren!

O en ik heb net een bolus (zo'n echte die eetbaar is dan hè? :+) voorbij laten gaan *trots is*
I found myself alone,
pi_110712856
Whwa wat tof Estrys!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110712895
Estrys van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Fijn nytar! O+
pi_110712935
Nytar een kloppend hartje en een sinterklaascadeautje O+
pi_110712944
Estrys!!! *O* Whoa, gefeliciteerd!!!
pi_110713052
Wow, geweldig nieuws Estrys, gefeliciteerd!!!! *O*
pi_110713283
Estrys, wat goed! Van harte!! *O* :D

Nytar, een knipper *O*

Mijlpalen *O*

SPOILER: ziekenhuis dagboekpost :')
Dus, van kneuzenstijn is weer thuis :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:37:39 #166
258612 nytar
boys boys boys
pi_110713367
ow gerberaatje! Heftig hoor, geen pretje om met pijn door te moeten lopen...
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:39:37 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110713450
Het zit je niet mee he Gerbera! Dikke :* en ik hoop dat ze snel de andere kant opdraait voor je :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_110713644
:* Gerberaatje, balen dat het toch die hydro is die zo'n pijn doet!

En streepjes voor Estrys! Gefeliciteerd!Nytar een knipper, wat fijn!

Ik ben net weer wakker, en nog steeds moe :') Toch maar even uit bed blijven nu anders slaap ik vannacht niet meer denk ik :P Ben wel heel blij dat ik thuis gebleven had. Had het echt nodig blijkbaar. En ik vermoed dat ik morgen sowieso ook nog wel even thuis blijf. Iets met een kaarsje wat nu op is..
En vanavond intake van de kraamzorg :o
pi_110713661
Lees gewoon over Nytar haar goede nieuws heen! Wat fijn, een knipperhartje! O+

Gerberaatje wat klote dit zeg! :* Hopelijk neemt je dametje snel een voor jou prettigere positie in.
I found myself alone,
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:51:22 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_110713866
Estrys, gefeliciteerd!
Nytar, ook gefeliciteerd met de goede echo!

Gerbera, kan je niet eens kijken of er in andere ziekenhuizen wel iets gedaan wordt aan een hydro tijdens een zwangerschap? Ik heb er geen verstand van, maar een keer 'lekprikken/afzuigen' moet volgens mij de pijn enorm verlichten. Als ze dat met nieren kunnen, dan moet dat hiermee toch ook lukken zou je zeggen. Nogmaals, gewoon op basis van boerenverstand hoor, heb er verder geen idee van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110714471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef Poppedein het volgende:
Hahhaha idd phaidra, dat dus ;-)

Ik heb er helaas nog weinig ervaring mee, ken slechts 2 mensen die t gebruikt hebben. beide eerste kindje en heel mooi vlot bevallen, 1 met gaaf perineum en 1 met 1 hechting. voor hen beide was het gevoel van leren ontspannen te blijven met zo'n grote druk op je bekken/vagina de grootste winst!
Poppedein, weet jij toevallig welke ze gebruikt hebben? Epino Delphine of Delphine Plus? De Delphine Plus is ¤40 duurder, aan de andere kant, zie je dan wel of je de goede spieren traint. Lijkt mij ook wel weer zo prettig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:12:47 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110714604
sterkte gerbera!

en estrys, wat een leuk nieuws, van harte! :*
in de haak.
pi_110715050
Gerbera, wat heftig :{. Zeker als je weet dat de pijn nog even blijft duren. Veel sterkte, ik hoop dat er toch een manier gevonden wordt om het een beetje aangenamer voor jou te maken.

Estrys, feli!

Nytar, fijn dat je (eindelijk ;)) je echo had en dan nog met zo'n leuke datum!

En mijlpalen *O* hoppa! Hier 9 weken vandaag. Dat mag best wat sneller gaan, nu toch nog :9.

Marjolijn, als dat kaarsje op is, gewoon blijven rusten tot jij je weer een beetje lekker voelt!

Sam da's ook balen -O-. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten...
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:38:12 #174
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110715402
Estrys :o wow... van harte gefeliciteerd!! :*

SPOILER
Make love, not war ☮
pi_110715582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, gefeliciteerd!
Nytar, ook gefeliciteerd met de goede echo!

Gerbera, kan je niet eens kijken of er in andere ziekenhuizen wel iets gedaan wordt aan een hydro tijdens een zwangerschap? Ik heb er geen verstand van, maar een keer 'lekprikken/afzuigen' moet volgens mij de pijn enorm verlichten. Als ze dat met nieren kunnen, dan moet dat hiermee toch ook lukken zou je zeggen. Nogmaals, gewoon op basis van boerenverstand hoor, heb er verder geen idee van.
Dat zou kunnen hoor! Alleen het heeft niet zoveel zin omdat het zich weer opnieuw vult ;) als je bedenkt dat ze ooit zijn afgeklipt, opengesneden (zo erg verkleefd dat echt helemaal weghalen niet kon) en gewoon eigenwijs weer terug zijn gegroeid....)

Dus dat is gevoelsmatig hetzelfde als zo'n morfine shot-kuur achtig iets.. het is maar voor tijdelijk! En daarvoor vind ik het teveel moeite.. ik ben ook nog maar tijdelijk zwanger :D gelukkig al trimester 3, dus het is nog even uitzingen (en af en toe mijn kind terugporren dat ze even wat moet opschuiven... :P)
pi_110715645
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

SPOILER
als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee ! :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:46:28 #177
114177 Diaan73
pi_110715673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee ! :+
Werkelijk? Wat leuk!!
Make love, not war ☮
pi_110715896
allemaal nieuwe zwangere: babykloon, rebel angel, estrys van harte!
(hoop dat ik niemand over hoofd heb gezien...)

nytar een hartje! wat fijn!

gerberaatje :*
kan je wel een beetje slapen?
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:00:34 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110716142
nytar, ik heb je datum in het lijstje gezet. :Y
Fijn dat alles goed was. :)
pi_110716196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Werkelijk? Wat leuk!!
hangt van een evt. verhuizing af, we moeten eerst iets groter wonen en dan hopen dat ik er voor mijn 30e nog 1 kan mikken ;)
pi_110716562
Oeh leuk KD, nog zo'n mooierd!
I found myself alone,
pi_110716756
zo daar ben ik ook weer eens.
Ben sinds zaterdag weer in NL en pffff wat heb ik last van mijn jetlag, echt heel erg vervelend.
Lig bijna de hele nacht wakker :(

Verder *O* voor alle nieuwe zwangeren en mijlpalen.
En een dikke :* voor Gerbera

En Sam wat spannend!

en verder ben ik vast weer mensen vergeten.. sorry...ik ben een zeef de laatste tijd..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110716917
Wat leuk Estrys, van harte! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:20:21 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_110716925
Estrys! :o :D Gefeliciteerd vrouwke! *O* *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_110717297
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

SPOILER
ja k** he -O- :*
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:31:03 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_110717394
Estrys *O*

Van harte!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_110717436
Estrys *O* Wat ontzettend gaaf en spannend!!
pi_110717808
Estrys, gefeliciteerd! Wat leuk!
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:29 #189
5428 crew  miss_sly
pi_110717887
Estrys, gefeliciteerd *O* Wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_110717904
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Volgens mijn berekeningen (het was een paasei :+ )
is de datum 1-1-2013. Dat is 6 dagen voor de vierde verjaardag van onze mup. En 6 dagen na de verjaardag van paps en opa :D Zucht dat is natuurlijk weer een planning van 'lik mn vestje'

Dus met een beetje pech hebben we straks: 2de kerstdag, driekoningen en nieuwjaar _O-
of erger: 3 verjaardagen op 2de kerstdag
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:01:49 #191
114177 Diaan73
pi_110718684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja k** he -O- :*
:Y

En die "planning" van jullie! _O-
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:03:12 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110718735
Estrys, hartstikke gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_110719540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 07:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Sam, succes vandaag!

En de eerste 2013 baby, wow!

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb verschrikkelijk slecht geslapen. Heel veel last van maagzuur en een pijnlijke buik. Ben blij als ik 3 uur slaap gehad heb ofzo. Nu veel hoofdpijn en moe. Even wat eten en zo terug mn bed in. en ben stiekem wel een beetje trots dat ik nu eens aan mezelf/de baby gedacht heb en nu eens echt thuis blijf

Verder mijlpalendag! 31 weken voor Katy en mij *O*
Wat goed dat je aan jezelf hebt gedacht! Groot gelijk!

Al moet ik nu bij jouw post gelijk weer aan mijn eigen werkgever denken die dan zegt: je bent niet ziek maar zwanger, lever maar een vrije dag in ...

Maar goed daar kan jij niks aan doen natuurlijk.. Hoop dat je snel weer opknapt met je 31 weken! Kun je je voorstellen dat je misschien al over minder als twee maanden je kleintje hebt? *O*
pi_110719886
Even een *O* voor alle mijlpalen en nieuwe zwangeren! (wilde pijlmalen typen :') )

Woow was wel even onder de indruk van Gerberaas verhaal, wist niet dat je zoveel ellende had daarmee zeg :{ ... Dan heb ik ineens heel weinig te klagen :{

Die epiedinges .. wel iets over gelezen inderdaad en het idee spreekt me wel aan! Geen ervaring hier uiteraard omdat dit pas mijn eerste zwangerschap is ;) .. Alleen dat je dan zo'n dodo tegenkomt die denkt ie hem er met grof geweld uit moet trekken :X .. SUKKEL!

Maar het idee staat me zeker aan!
pi_110720368
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.

Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:41:27 #196
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110720488
Je moet gewoon zorgen voor een grote doos. Hoe meer er in kan, hoe makkelijker het eruit gaat :7
pi_110720535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Je moet gewoon zorgen voor een grote doos. Hoe meer er in kan, hoe makkelijker het eruit gaat :7
Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:43:14 #198
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110720583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?
Als jij daar geil van wordt...doen :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:45:38 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110720699
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110720728
kijk, ik heb er nu alweer zin in. Zo'n bevalling. :D
pi_110720846
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..
Opblaasbare waterglijbaan lijkt me bevallingstechnisch zinvoller :Y
pi_110721177
Estrys Gefeliciteerd!!

Gerbera :* Pff...
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_110722494
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.

Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje :+
Oh ja de beste kansen heb je waarschijnlijk door de epino te gebruiken en daarnaast ook perrineum massage te doen. Voordat ik me verdiepte in de onderzoeken over de epino, had ik nog nooit van perrineum massage gehoord. Ik denk dat ik maar vaker op de hoogte moet blijven van dit soort medische nieuwtjes en op internet op zoek gaan naar informatie over de perrineum massage. :P
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110723736
Gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren! *O*
Pffff..... 2013 kindjes alweer! :D

Gerberaatje wat klote! :*

Mijn uitgerekende datum is trouwens 16 augustus :o Wat is dat al snel! :X

Ben benieuwd hoe het met Sam gaat!
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:43:48 #205
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110723841
Babykloon, ik wil jou ook nog ff feliciteren...en wat een verhaal zeg! :*
Weten je kinderen het nu al?

Ik ben ook wel benieuwd hoe dat het met sam gaat :Y
Hmz, 11.48 voor het laatst ingelogd op het forum. Zou ze bezig zijn? Go Sam! *O*
  dinsdag 24 april 2012 @ 15:52:46 #206
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110724307
Om 8 uur komt de dame van Moeders voor moeders langs *O*
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_110727061
Leuk LL! Weer wat 'echter'! (In ieder geval, dat vond ik dan :P )

Net weer 2 uur geslapen. En even de afwas gedaan. Ben kapot :') Niks meer doen vandaag, behalve dan de kraamzorg intake en morgen ook nog thuis. :)
Ik denk dat dit meer dan gewoon moe is, denk dat dit ook de drukte/stress van werk is die eruit moet. Want ook nog steeds hoofdpijn en een beetje vaag misselijk.

Oh! En het eerste pakje voor ons meisje is binnen, helemaal leuk!

[ Bericht 5% gewijzigd door Marjolijntje op 24-04-2012 17:06:46 ]
pi_110727262
Wat fijn Ladylike.

Marjolijntje je doet er goed aan om nu rustig aan te doen. Je kan beter voorkomen om nu ook nog ziek te worden of je teveel te stressen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110728714
Hooi:

vanmiddag met me vrind maar even pakjes in maat 50 bij gaan kopen nou dat was geen succes bijna geen stap kunnen zetten. Ben nu thuius op de bank en de krampen worden maar erger en erger op een of andere vage manier lijken er ook rugween bij te zitten. de ctg registreerde alleen vrijw einig en aangezien de ontsluiting ook niet vordere moest ik naar huis. wel raar dat ze dan eerst zeggen dat ik daa rniet op moet wachten en moet komen als het pijnlijk word. achjah zal wel liggen aan het feit dat het een academisch ziekenhuis is. Krampen komen nu meerdere keren in het kwartier maar er zit geen regelmaat in wel worden ze heviger en heb ik het idee verhoging te hebben. zweet me de hele dag al kapot. Zometeen dus even wat eten en dan bellen we maar weer naar de verloskamers om te vragen wat te doen. Advies van iemand?

Mij werd trouwens verteld dat je meerdere weken met 2 cm kan lopen maar dat dit bij een eerste kindje niet de bedoeling is heeft iemand hier ervaring mee? heb nu 2 gynecelogen gehad die dit zeiden en vandaag dus een die me gewoon nog 3 weken door wou laten gaan (was ook niet op de hoogte van inleiding) zelf overtuig nog steeds da thet niet lang duurt zou ik ook niet trekken.
pi_110728933
Ah Sam... Had gehoopt dat je je beebje al in je armen had!
Raar dat ze je naar huis sturen ja! Even je temperatuur opnemen voor de zekerheid en zeker bellen! :*
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:28:53 #211
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110728937
Als je wilt dat het op gang komt...Bij mij hielp lopen erg goed,maarja...jij kunt dat niet zo best lees ik.... Verder...rustig blijven en wel de weeen timen. En als je het niet vertrouwd, of wat dan ook, gewoon weer bellen hoor.

't is zeker druk in t ziekenhuis dat ze je al 3x naar huis hebben gestuurd :{
pi_110729089
Ja ze zei zelfs dat ze hoopte dat ze niet kwam vandaag want er was geen plek op de kinderafdeling. nou voor zoiets maak je maar plek mij part komt ze in de bezemkast te liggen als ze haar zorg maar krijgt. Maar inderdaad vind het ook een beetje vreemd zeker omdat ze gisteren nog zeiden extra voorzichtig met me te zijn i.v.m mijn BMI en vermoeidheid. Hopelijk heb ik mn meissie snel in mn armen gezond en wel en is die kinderafdeling niet eens nodig!
pi_110729293
Ja wat PE al zegt Sam .. probeer rustig te blijven, dit komt echt wel goed hoor. Wel vervelend dat juist medicie, op wie jij zou moeten kunnen vertrouwen, zo 'lomp' met je omgaan ... Want het is te druk op de kinderafdeling .. Tsss.

En over dat langer doorlopen .. geen idee hoe dat in elkaar zit.
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:39:08 #214
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110729392
Nou ja zeg....rare reactie van het ZH.

Ik was denk per direct naar een ander ZH gegaan. :X Zeg ik nu heel makkelijk natuurlijk, maar misschien gaat dat niet eens ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:43:14 #215
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110729574
Er is nu eenmaal geen onuitputtelijke hoeveelheid couveuses hè?! Zou het vervelendst voor Sam zelf zijn, want dan zou haar kindje direct vervoerd moeten worden naar een ander ziekenhuis. Uit dat oogpunt 'hopen' ze dus dat ze nu even niet bevalt. :) Klinkt best logisch toch?
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110729613
Ik weet eerlijk egzegd neit of dit zou kunnen. Dan zou ik naar Heerlen moeten gaan maar sta daar niet in het systeem en dergelijke. we bellen vanavond nog een keer want zo is het niet uit te harden en ik fok me ook behoorlijk op over vanmiddag met die opmerkingen en dat ik niet eens te kiezen had of er stagiares bij het toucheren mochten zijn 3 nog wel:O die moesten het ook leren.. Dat snap ik maar 1 voor 1 is misschien ook wel zo fijn;)

Nu kan ik niks anders doen dan afwachten en hopen dat de ontsluiting vorderd. natuurlijk is het het beste als ze blijft zitten tot minimaal 37 weken (donderdag) maar niet zo.
pi_110729671
Het klinkt zeker logisch maar om deze reden en die van de ontsluiting stuurde ze me terug naar huis terwijl de avond van te voren werdgezegd dat dit niet de bedoeling was en ik juist extra in de gaten moest worden gehouden. Dit is trouwens neit aanvallend bedoeld hoor! kan soms zo overkomen
  dinsdag 24 april 2012 @ 17:47:21 #218
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110729781
Was meer naar de reactie van Twinkle hoor Sam. Ik hoop voor jou dat het nog even uit te houden is en minder pijn gaat doen en dat je na donderdag bevalt. Lijkt me heerlijk voor je als ze dan helemaal niet naar de kinderafdeling moet. :*
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110729836
Inderdaad ! nou ik ga nu eten en wanneer er verranderingen zijn dan hou ik jullie op de hoogte ;)

Bedankt voor de steun;) :*
pi_110730490
Ja maar Isis dit is niet iets wat je wilt horen als je van je eerste kindje gaat bevallen. Dan ben je al zo onzeker als iets, dan voel je je al overgeleverd aan medici.. en dan krijg je dit te horen. Niet echt goed voor je zelfvertrouwen en dat kan denk ik wel een storende factor zijn voor de bevalling, wanneer deze ook plaats gaat vinden.

Tinuviel ben overigens even naar die Epino aan het kijken maar vind het echt een goede tip van je! Ga het ook zeker aan mijn vk vragen of zij hier ervaring mee heeft. Tuurlijk lees je op de site van de epino alleen maar positieve verhalen ;) .. Maar als er nadelen zijn dan wil ik die ook graag weten. Maa rdenk wel dat het iets voor mij zou kunnen zijn!
pi_110730755
Twinkle, fijn om te horen, dat ik niet de enige ben, die het aanspreekt. Wat mijn vk zei, was dat ze er zeker in Nederland nog niet zoveel ervaring mee hebben. Het apparaatje komt uit Israël en daar schijnen ze erop te zweren. Mocht je mij je email adres willen pmen, kan ik je de pdfjes doorsturen, die ik van Phaidra heb gekregen, dat zijn alle onderzoeken, die ze tot nu toe hebben gedaan om de werkwijze van de Epino wetenschappelijk te bewijzen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110730768
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja maar Isis dit is niet iets wat je wilt horen als je van je eerste kindje gaat bevallen. Dan ben je al zo onzeker als iets, dan voel je je al overgeleverd aan medici.. en dan krijg je dit te horen.
Wat moeten ze dan zeggen? Vol is vol.
Voor de rest mogen ze misschien wat duidelijker zijn over wat ze kan verwachten, dat wel.
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:12:02 #223
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110730834
Begrijp ik Twinkle, ben zelf ook vorig jaar van m'n eerste kindje bevallen. Maar ze hebben heus niet gezegd dat het te druk is op de kinderafdeling, maar dat als ie vol is, is ie vol. Simple as that.

Over de verdere communicatie hoor je mij niet, dat klinkt inderdaad niet echt prettig...

Succes Sam!
Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:12:53 #224
337708 __Isis__
Met een knipoog ;)
pi_110730875
2 zielen 1 gedachte

Twee harten, een liefde
Uit liefde, een hart
pi_110731147
Wees blij dat er goede communicatie is tussen die afdelingen ipv dat ze je zonder deze mededeling laten bevallen en je kindje direct overgeplaatst wordt! "Voor mijn part stoppen ze haar in de bezemkast, als ze haar maar de beste zorg geven" is nou namelijk net iets wat ze niet kunnen op zo'n moment, handen tekort, plekken te weinig, geen zorg op maat. Dat heeft helemaal niets met onzekerheid van eerste of welk kindje dan ook te maken, maar puur met een open manier van communiceren van je arts naar jou toe. wees blij dat hij je op de hoogte stelt van dit soort zaken!
pi_110731259
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer :@

pi_110731312
Leuk Co_Ol, gefeliciteerd!!
pi_110731559
Wat leuk Co_Ol, een meisje O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:47:15 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110732129
Estrys, van harte gefeliciteerd! *O*
Nog zo'n leukerd als Seb O+
pi_110733938
Nou .. heb een poging gedaan om foto's te posten in het buikentopic .. meer darmen als buik zou je zeggen.. ware het niet dat mijn buik 's morgens nog niet zo opgezet is maar ik vanmorgen mijn broek echt niet meer dicht kreeg :o

Kijk en huiver :+
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2012 @ 19:33:37 #231
13368 NiGeLaToR
pi_110734334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer :@

Wel herkenbaar moment :P Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren :)
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
pi_110734548
Co_Ol leuk hoor, een meisje!!

En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! En Babykloon, lekker voorkruipen hoor! :P ;)
pi_110736042
Zo de laatste dagen netjes bij gelezen steeds op m'n foon maar geen tijd gehad om te reageren.

Welkom nieuwe zwangeren!!

En wat een verhaal zeg babykloon :o maar weet je, ik denk dat als je het met 5 red, dan red je het met 6 ook wel! Je komt in elk geval over als een sterk iemand :*

Sam ik duim voor je dat alles goed komt, probeer je vooral niet op te winden, ze laten je echt echt echt niet in de kou staan bij het ziekenhuis ook al gaat het ook niet echt netjes nu. Probeer toch voor je kindje je rust te houden.

Zoë nog nieuws aan het front? :D Of blijft het alleen rommelen?

Xanteh en roosje schiet es een bietje op :D ;) ik heb echt wel zin in een nieuwe baby!!! verdeurie!

Nou hier is het verlof dan echt begonnen :@ ben drukker dan toen ik werkte! :@ De nesteldrang is echt toegeslagen.. Ik sjees alle winkels langs voor alle kleine dingen die ik nog moet hebben. Het hele huis staat op z'n kop want alle kasten aan het herindelen en godzijdank hebben we vandaag dan toch een nieuwe wasmachine gekocht (rib uit m'n lijf, en ik háát wassen :'( )

Gerberaatje ik vind het heel vervelend dat je pijn hebt en hoop dat het minder wordt, maar wat is precies de "hydro die opspeelt? " als ik google op hydro zie ik alleen maar wiet en ik vermoed toch echt dat je klachten niet drugsgerelateerd zijn :+ :@
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:51 #234
309370 Nanadu
pi_110736443
Weer allemaal nieuwe zwangeren, leuk :) ik weet niet meer wie ik allemaal heb gefeliciteerd, maar hierbij iedereen gefeliciteerd *O* en welkom!

Sam wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je het allemaal nog trekt, veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Gerberaatje dat klinkt echt niet fijn ;( Wat een domper dat je je zwangerschap op deze manier moet beleven.

Co_ol gefeliciteerd een meisje *O*

Vandaag de eerste werkdag weer achter de rug en het was weer ouderwets druk. Er begint wel gelukkig toch een stagiaire per donderdag voor 2 dagen in de week, dus dan kan ik binnenkort voor zeker 2 dagen op kantoor werken. Ook heb ik vandaag met mijn bazin besproken wanneer ik met verlof ga en dat is per 25 juni *O* het aftellen kan dus beginnen *O*
pi_110736555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Wel herkenbaar moment :P Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren :)
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
Ja heb 12 min over de rug van de VK gefilmd met me mobiel :)
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:47 #236
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110736660
Nou is die vrouw van Moeders voor moeders dus al een kwartier te laat
Lid van de MamaSquad
pi_110737492
Estrys, wat leuk een broertje of zusje voor Seb! Gefeliciteerd!

Gerberaatje, not so nice die pijn. Eet maar lekker een bak ijs weg of zo.

Moet er nog even inkomen hier hoor. En bij mezelf ook, zat al weer bijna aan een broodje rauwe zalm.

maar mag ik in het lijstje? Vandaag tweede test gedaan en die was weer fijn positief en ik heb mezelf opgegeven voor MvM en een ander onderzoek, dus zet maar op 25 december.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:33:41 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_110737576
Mooie datum sterrenmunt! Nog van harte met je zwangerschap!

En Estrys ook! *O* Gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_110738065
Co_ol, een meisje! Leuk zeg.

Rocka, thanx en bedankt voor het toevoegen. O+

Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man. *O*
pi_110739040
Oh wauw, streepjesregen
Gefeliciteerd allemaal!

Babykloon: tweelingdatum! *O*
pi_110739734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef sterrenmunt het volgende:

Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man. *O*
Oh gaaf! Ik heb nog geen mail gekregen, dus ik weet het nog niet.
En toen we moesten inschrijven wist ik nog niet dat ik zwanger was.
Nu zou het wel heul goed uitkomen als ik ook mee mocht doen!!
vragen mag!
pi_110739915
Ik had me ook ingeschreven, maar mag niet.

Ik word steeds zenuwachtiger voor vrijdag. Hopelijk zien we een knippertje...
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:34:42 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110741924
Estrys & sterrenmunt gefeliciteerd! *O*

Sterkte Sam! :%
pi_110742256
Co_Ol een meisje, wat leuk *O*. En wat een mooi filmpje.

Ladylike is de mevrouw van MvM nog geweest?

Ik heb echt last bij het lopen. Volgens de vk wellicht van het indalen van de baby. Maar hopen, dat het een beetje gaat morgen. Ik had met mijn baas afgesproken 2 uurtjes op kantoor te komen om nog wat overdracht te doen. Dat was er voor mijn verlof nog niet van gekomen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110742592
Ik mag ook meedoen met de Bavaria 0,0%! In combi met de airfryer (die ik óók al mag testen) zeer goed troost materiaal 8-)
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:45:44 #246
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110742746
MvM mevrouw is net de deur uit :D

Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker O+
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt... O+
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger O+
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine O+

Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Lid van de MamaSquad
pi_110742831
Oh en Covie, ergens vanmorgen heb ik een 'uitleg' gepost aan Sorbo ;) staat nog in dit topic in elk geval! Heel kort gezegd gaat het om verklevingen (hydrosalpinxen) die door de groei van de baarmoeder heel erge pijnklachten veroorzaken (zegge blindedarm pijn..) waar verder niks aan te doen is, behalve bevallen. Maar dat gaan we de komende 12 weken nog even zeker niet doen ;)
pi_110742887
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Ladylike het volgende:
MvM mevrouw is net de deur uit :D

Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker O+
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt... O+
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger O+
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine O+

Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Goed verwend dus :D hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent :P ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:50:58 #249
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110743203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Goed verwend dus :D hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent :P ;)
Marjolein zei het al eerder: nu voel ik me nog zwangerder, voor zover dat kan :D

Kusje op je pijn trouwens :@

Ik lees wel alles mensen, ik faal alleen in het onthouden van gebruikersnamen en kan dus niet zo goed gericht reageren :@
Lid van de MamaSquad
pi_110743841
Komt vanzelf LL, in elk geval als je straks met verlof bent! :P Gewoon inhaken als je er even bent ;)

Ik voel me op dit moment oké! Voor de 3e keer 2 pcm genomen (kicking in!) en ik voelde net handjes links ipv rechts! *O* dat verlicht even... En verder maar vooral adem blijven halen, af en toe even gillen :P en dan weer doorgaan... :)
pi_110744168
Gerbera, fijn dat het even iets beter gaat! En wat een goed troostvoer heb je daar!! :D

Vandaag trouwens 23 weken!! *O* Ook een pretecho gepland voor over een maandje! Ben benieuwd!
pi_110745922
Gelukkig Gerb, eventjes adem halen.

Verder niet echt bijgelezen.. Vandaag een doorm'nhoefjes dag. Pijn, intens moe en het wordt ineens echt zwaar. Heb paar wken minder last gehad, doorgesjeest, maar kind en buik groeien nu met t uur lijkt t wel en m'n lijf kan t niet bijhouden. Ging bijna out in de auto vanmiddag, oeps. Dus even weer halt en rustig aan doen komende dagen. Kan ik jullie misschien ook weer bijhouden ;).

Verder een ontzettend druk, beweeglijk, sterk meisje. Constant. Das dan wel heel gezellig hoor. Maar ti's een pinnig ding volgens mij, die slaapt werkelijk amper daarbinnen op t moment :D O+
pi_110746680
Sam
Wat een gedoe meis! Pff.. :*

co_ol
*O* een meisje!

Covie
Soms wat menstru kramp maar verder rustig :9 haha

lekker nestelen! :D :*

Nanadu
*O* aftellen!!

Labelloo
*O* 23weken!

Gerberaatje
:* !

Clauwhee
Denk goed om jezelf! :*

Vanavond bij schoonouders gegeten & daarna ben ik bij een vriendin langs geweest :)
Nu wel lichte kramp & erg moe.

Merk dat ik vooral svonds wat spanning voel van 't is bijna zo ver.. Ook voor m'n zus.. Want die kan ook elk moment bevallen, zo spannend! O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 22:46:01 #254
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110748021
Welkom nieuwe zwangeren (en oude bekenden)
En truste allemaal! :*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110755470
Pfff... Fijn, die slapeloze nachten
  woensdag 25 april 2012 @ 06:02:34 #256
258612 nytar
boys boys boys
pi_110755640
of die vroege wekkers :(
pi_110755672
Clau, goed op jezelf letten hè? :* gezellig hè, zo'n druk meisje... Straks mag het gevoelsmatig wel wat minder, maar mis je het als ze er is.. :)

zoe, zo spannend! Ik hoop dat al dat voorwerk zorgt voor een soepele, snelle bevalling straks! :Y

Labelloo, doe es vertellen wat er nou in je buik zit!! :+
pi_110755829
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 06:02 schreef nytar het volgende:
Ach, dan heb je wat aan je dag :P

Goedemorgen iedereen!
pi_110755858
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert? :@

Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten :'(

Hoop dat ik het met een paar dagen wel weet te accepteren allemaal.
pi_110755917
Zwangere vrouwen zijn het mooist O+

En nee, verder kan het me geen drol schelen, een kindje krijgen is veel leuker als maatje 36 hebben
pi_110755925
Ik heb er totaal geen moeite mee eerlijk gezegd. In het begin vond ik het wel vervelend dat ik 'gewoon' dik leek, maar nu vind ik het prachtig!! Heel af en toe schiet in m'n gedachten dat het ooit ook weer terug in model zal moeten (HOE?!) maar hee, dan heeft m'n lichaam wel even een topprestatie geleverd O+.

Maar kan me voorstellen dat het wat confronterender is als je een eetstoornis hebt gehad.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110755961
De 20 weken echo was helemaal goed en heel erg mooi!
Ze heeft volle lippen weten we al O+
Echo foto volgt nog!
pi_110755970
:D Troeta
Maar k herken t ook niet. Nou had k mn broeken ook pas aan met 15 en 19 weken :')
Al vind k me nu wel groot en log worden, maar mag niet zeuren van mn lief. Want vorige keer zeurde.k blijkbaar over t.gebrek aan buik :D

Wij starten beetje te rustig op hier vandaag :') lig nog op bed terwijl k over een uur moet werken. Maar tis de schuld vd baas :+ ik zet mn wekker de laatste weken niet meer en das.eigenlijk best fijn. Mja nu moet hij er steeds als.eerste uit en dat gaat niet altijd goed blijkt.
Gisteren ook besloten een dag minder te gaan werken. Ook wel fijn. Al voel k me wel een kneus :') mja vind t ook wel fijn :D
pi_110756047
Gerberaatje, fijn dat de pcm toch helpt!
Rustig aan Clauwheee, je moet nog even he. :*
Twinkle, ik kan mn buik nu meer waarderen dan in het begin, omdat het nu duidelijk zwanger is en niet meer dik. Maar wegen vind ik echt niet leuk meer (laatste keer bij de vlos 80kg :( +10!) en ik ben heel hard aan het hopen dat het na de zwangerschap weer een beetje bij trekt.. Maar het is het echt wel allemaal waard. Alleen best een innerlijke strijd af en toe, die inderdaad maar weinig mensen snappen (gelukkig!)
Fijn dat je een goede echo had Kwisted!

Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe! :O
Kraamzorg is gisteren geweest voor intake en die was helemaal enthousiast over ons kamertje, leuk om te horen! Verder hebben we bijna alles al wel in huis. Laatste puntjes op de i nog en alles wassen en dan is het klaar O+
pi_110756054
quote ipv edit :')
pi_110756077
Ik herken het wel uit het begin , een beetje :) ben hiervoor ruim 20 kilo afgevallen, en nu zie ik dat weegschaal metertje voor m'n gevoel de 'verkeerde' kant op gaan.
Maar heb er nu geen moeite meer mee, baby groeit dus goed! O+
pi_110756100
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 06:02 schreef nytar het volgende:
c_/
pi_110756174
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert? :@

Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten :'(

Toen ik zwanger raakte van de eerste zat ik behoorlijk in een "eetproblemenperiode"
Ik woog toen 43 kilo met een lengte van 1.65...Niet helemaal gezond... Ik heb gejankt als een kind toen ik aan begon te komen :@ ... Toen eenmaal heel duidelijk was dat het geen vadsig buikje was, maar duidelijk zichtbaar was dat het door een zwangerschap kwam had ik er minder moeite mee en ben ik op een gegeven moment doorgeslagen met eten...( Hee, nu "mag" het, ik ben zwanger en dik 8)7 ) Ik ben bij die zwangerschap 30 kilo aangekomen.... :X
pi_110756222
En.... *O* voor de dames die naar hun lichaam luisteren en rustig aan doen!
*O* Ook voor de pcm die zijn werk lijkt te doen
*O* Voor een mooie 29 weken echo
En leuk ja! Datumtweelingen! *O*

sorry als ik iemand vergeten ben... :*
pi_110756225
Ik denk inderdaad dat als het dadelijk een overtuigend zwangerschapsbuikje begint te worden, dat ik het dan minder erg vindt. Mensen kunnen nu ook gewoon denken dat ik 'dik' ben en ik denk dat dat het is wat me zo stoort.

Maar ik dacht dat ik de enige was die het best confronterend vond :@

Mijnvriendin zei gistere nog .. Twinkle dadelijk ben je dolgelukkig met je buikje en wil je hem aan iedereen showen! Gewoon trots op zijn! Dus dat gaan we vanaf nu proberen :)

Kwisted fijn dat je zo'n fijne echo hebt gehad!

Ow gister belde de vk trouwens met de uitslag van de nekplooimeting. Ik schoot in de stress want ik was even in de veronderstelling dat ze alleen zouden bellen als het foute boel zou zijn. Maar ze zei dat alles dik in orde was. Ze zegt: wil je de cijfertjes weten? Ik zeg ja als je dat bij de hand hebt toevallig .. Nou met jouw leeftijd (ben 27) is de kans 1 op 750. Ik wacht wooow :o .. En zo oud ben ik niet eens! Maar voor ons was de kans 1 op 2080. Dus daar kunnen we wel mee leven!
pi_110756489
Kwisted fijn zo'n goede echo *O*

Qua aankomen zit ik op het tegenovergestelde. In het begin was ik wat huiverig voor die buik en de kilo's, maar nu kan ik niet wachten! Ik had ook verwacht dat ik nu (vandaag 17 weken *O* ) al wel een aardig buikje zou hebben, maar ja ik heb geduld O-)
's Avonds als ik veel heb gegeten, zitten mn broeken in ieder geval al niet meer zo lekker, dus het komt echt wel...

Gerbera, ik hoop dat je meisje een beetje links(?) blijft liggen, zodat de pijn minder is.. :*

Oh en babykloon, welkom. Wat een heftig verhaal!
pi_110756677
Kwisted, wat fijn dat de 20 weken echo goed was, en volle lippen O+

Son, ja jij bent natuurlijk wel de opperkneus hè :+ maar een dagje minder werken ^O^ goed voor jezelf zorgen!

Ik kan me best voorstellen als je 'eetproblemen' hebt/hebt gehad dat het lastig is om de omschakeling te maken... Zolang je jezelf maar beseft dat je het lastig vind dan ben je denk ik al een heel eind! Ik 'denk' (maar ik heb er geen ervaring mee, met eetstoornissen) dat als het inderdaad een overduidelijke babybuik wordt dat het wel 'makkelijker' wordt? Zolang je gezond blijft eten dan gaan de kilo's er écht wel weer af na de bevalling :)

Bij de eerste was ik slank toen ik zwanger werd (maat 38) en kwam ik er 25+ (eerder 30+ :')) aan... máár, dat was echt puur doordat ik alles in mijn waffel stopte wat ik tegenkwam.. dat de eetkamer tafel en stoelen nog staan is een wonder, zeg maar :P uiteindelijk een jaar na de bevalling en na een jaar bv, zat er nog 10 kilo meer aan dan mijn startgewicht (en dat zonder verder moeite te doen.. dus als je eerder al oplet lukt het echt wel :)). Ik denk dat dát vooral de aanvreet kilo's waren! En vergeet ook niet dat je zwanger meer vocht vast houdt en dat je dat ook op de weegschaal ziet :)

Nu zit ik op +4 kilo bij 28 weken :) maar mijn startgewicht was ook hoger. Ik hou het nu wel in de gaten, eet in principe gewoon wat ik wil (maar mijn eetlust is heel anders dit keer) en als ik zie dat het te hard gaat, dan gaan de snacks en dingen er weer af :P

Maargoed, mijn buik is de vorige keer al zo gehavend dat ik me dáár niet meer druk om maak :P
pi_110756720
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:

Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe! :O

Goedzo ^O^ gek genoeg moet je vaak echt even ervaren hoeveel rust je dus krijgt als je die rust ook 'pakt'. En hoe blijkt dat je het dan echt even nodig hebt :)
pi_110756960
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Kraamzorg is gisteren geweest voor intake en die was helemaal enthousiast over ons kamertje, leuk om te horen! Verder hebben we bijna alles al wel in huis. Laatste puntjes op de i nog en alles wassen en dan is het klaar O+
Goed dat je je rust neemt ^O^. En wat zijn jullie al ver met de babykamer en alle spulletjes :o. Wij hebben alleen nog kleertjes, meubeltjes (nog niet in huis), kinderwagen, maxi-cosi. Lijkt me wel een fijn gevoel, om alles zo ver mogelijk klaar te hebben staan :).
Venus in pocketformaat
© loveli
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2012 @ 08:54:47 #275
13368 NiGeLaToR
pi_110756961
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:

Mijn meis heeft het er ook moeilijk mee. Ze liep voorheen halve marathons als ontbijt en werkt er hard aan om fit te zijn. Ex-boulimia, dus ook met wat extra lading. Gek genoeg groeit alles bij haar alsof het haar tweede of derde kindje is en heeft ze met 18 weken al een aardig toetertje gekregen. Vanaf het moment dat ze dat kreeg heeft ze besloten het te 'showen', zo van, dan ziet iedereen maar dat ik zwanger ben. Maar elke ochtend toch even onzeker momentje of de kleding wel goed staat en wordt er ook wel weer iets afgeschreven wat niet meer lekker zit. Overigens groeien haar borsten ook geweldig, ze heeft al twee keer nieuwe BH's moeten kopen toen ze dacht dat het nu wel even zou stoppen. Aan de andere kant neemt ze het er wel van - ze wil per se dit overwinnen en ook de kleine alles geven wat het nodig heeft. Combinatie van minder sporten en meer eten vertaalt zich dus in wat extra kilo's.

[ Bericht 0% gewijzigd door NiGeLaToR op 25-04-2012 09:06:25 ]
pi_110757025
Twinkle, fijn dat de uitslag van de nekplooimeting in orde is *O*.

Kwisted een goede 20-wekenecho *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110757301
Dankjewel gerberaatje :)

Marjolijntje
Goed dat je even rust pakt! :*

Twinkle
Vond aankomen in het begin ook lastig hoor, vroeger was ik wat steviger en dit kreeg ik ook te horen van fam (1kant van de fam is wat steviger)
Werd er altijd voor gewaarschuwd zegmaar. Nouja ik mag graag lekker eten dus dat is best lastig :@. Laatste 3jr woog ik gemiddeld 65kg met 1.83 (kwam ook door maag/darm ontstekingen, kon soms erg weinig eten)

Nu ben ik net over de 80kg en das toch heel wat anders. Maar m'n zelfbeeld is niet negatief, en had ik eerst wel verwacht, ben juist heel erg blij met m'n bol & wat meer rondingen.

Ik kan me voorstellen dat als je een eet stoornis hebt gehad, het tegenstrijdig kan voelen om aan te komen.
En je kunt het niet vergelijken natuurlijk, maar voor mij was t lastig door t commentaar wat ik vroeger had gehad (goed bedoelt voor m'n eigen gezondheid enzo) maar toch,,

En *O* voor de goede nekplooimeting!

Kwisted
*O* fijn dat de echo goed was!

En vandaag.. 39weken! *O*
pi_110757667
Leuk al dat goeie nieuws en mijlpalen *O*.
Zo leuk dat echo filmpje! O+

Ik denk niet dat ik daar beneden nog veel kan "voorbereiden" met gelijk wat. Is daar zo kapot gegaan bij de geboorte van B. dat 't behoorlijk is van echo echo echo. :{
pi_110757706
Liza
ai..
hoe gaat dat eigenlijk met herstel enzo down there.. duurt dat lang?
(hangt er natuurlijk vanaf hoe & of je inscheurt enzo dat snap ik)

maar t is wel fijn om te horen hoe mensen het ervaren..
pi_110757738
*O* Zoe 39 weken!

*O* Twinkle goede nekplooimeting! Dat wist ik trouwens niet, dat de kansberekening op je 27e standaard al 1 op 750 is! Wel apart dan, ik ben 28 en mijn (8> is 30, en onze kansberekening was voor alleen down 1 op 43duizend-nogiets!

Voor alle dames die aankomen moeilijk vinden een :*
Ik ben vanaf mijn pubertijd ook eigenlijk altijd met eten en lijnen en afvallen en aankomen bezig geweests. Gelukkig nooit een echte eetstoornis ontwikkeld. Maar wel periodes gekend van 20kg afvallen (60kg bij 1,76m) en het dan in een jaar tijd er weer terug aan krijgen. Dat soort pieken en dalen.
Na zwangerschap van dochter keurig op een gewicht van rond de 72kg uitgekomen, helemaal prima en happy mee. Helaas daarna toch weer wat kilo's eraan gegeten waardoor ik bij deze zwangerschap een startgewicht had van 89kg. In de eerste 16 weken zo misselijk geweest dat er 9kg af ging. En inmiddels heb ik die er wel keurig weer aangesnoept ;) en zit ik nu op 92kg, dus eigenlijk pas +3kg vanaf startgewicht.
Ach, na deze bevalling zien we wel. Ik wil heel graag gaan sporten, als een gezin met 3 kinderen waarvan 2 baby's dat toelaat natuurlijk ;) Maar dat zien we dan wel weer!

Marjolijntje goed dat je even aan jezelf denkt en je rust neemt! Het is even een drempel die je over moet, maar daarna gaat het makkelijker en het is zoooo goed voor jou en de baby!!

Gerberaatje wat fijn dat de pcm lijkt te helpen en dat je meisje zich even heeft omgedraaid en een andere richting op beweegt. Klinkt enorm pijnlijk allemaal :{

Er is er hier weer 1 begonnen aan zijn ochtendgymnastiek... Auhauw!! Hij schuift dan een knie (denk ik) van de ene naar de andere kant, vlak onder mn huid zeg maar. Doet echt pijn! Elke ochtend heeft de rechterbaby (voor de kijker links) zo'n paar uurtjes dat hij dat heel leuk vind om te doen! ;(
pi_110757928
Zo eindelijk ook weer tijd om wat te posten... Steeds wel bijgelezen, maar reageren kwam er steeds niet van. Sorry dames!!!

Wat veel nieuws, baby's, bijna baby's en streepjesregen!
Gefeliciteerd voor alle nieuwe zwangeren! Met in het bijzonder, Babykloon, meid wat een verhaal! Hoop dat je er nu lekker van kan genieten!

Alle LLM's veel sterkte :* met de laatste loodjes, Sam is dan officieel nog geen LLM, maar jij verdient die :* zeker ook! Succes en dat er maar snel mooie babietjes mogen komen :-D

Ook weer veel geleerd over bevallingen en de voorbereidingen daarop! Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten...

Ben zelf nu 25+5 en vandaag weer naar de vlos geweest. Stempeltje weer opgehaald. Alles is goed. Vooralsnog ligt mijn meisje overdwars, maar dat kan nog alle kanten op! Ook een afspraak gemaakt voor de erkenning (werd wel ff hoog tijd) en de groei/liggingsecho op 7 juni, dan ben ik bijna 31 weken... De tijd lijkt te vliegen!

Veel succes verder dames!
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_110757963
Bijtje ik moest lachen met jouw opmerking over ochtendgymnastiek :D
Proestte bijna mijn koffie uit :D
pi_110757973
Ow en dat van gewicht herken ik ook. Bij mij heeft 't meer te maken met m'n vorige zwangerschap. Toen +34,5 kg. Ik voelde me net een aangespoelde walrus. Walgde een beetje van mezelf, hoewel het ook een stuk mijn eigen schuld was. Ik hield veel vocht op, maar at ook gewoon alles waar ik zin in had. Zo ging er regelmatig een volledig pak koeken in ofzo. Daarvoor moest ik altijd wel een beetje rekening houden met wat ik at om op gewicht te blijven, maar toen had ik iets van: ik ben toch dik, nu moet ik eindelijk eens niet omkijken naar wat ik eet.
Heeft ook z'n gevolgen gehad: m'n vel is gescheurd waar het maar kan: billen, zij, zelfs aan de binnenkant van m'n benen, net boven m'n knie. En m'n buik is :r. Net alsof je een ballon tot 't uiterste hebt opgeblazen en dan leeg laat lopen, dat hangt daar nu, goed doorspekt met striemen.
Waar ik niet mag over klagen zijn m'n borsten ;).
En al bij al zat ik een jaar na de bevalling terug op mijn startgewicht en dat kon ik ook relatief goed houden. Alleen de laatste maanden was er ineens weer 4kg bij :o. Had er net 2 weer afgekregen, moest ik bij de vlos met kleren en schoenen aan op de weegschaal gaan staan :(. Was het verdict natuurlijk wel 67kg. Zucht ;). Ik ga gewoon af op mijn eigen weegschaal hier :).
  FOK!fotograaf woensdag 25 april 2012 @ 09:42:55 #284
13368 NiGeLaToR
pi_110758033
Mbt combinatie test kun je hier voor jouw leeftijd de gangbare gemiddelde kans tonen.

Mijn mama-in-spe is 30 en heeft daarmee een kans van 1:500. De uitslag was 1:2300, dus erg blij mee.

Verder moet je ook zien dat het kansberekening is:

1:200 -> 1:2000 = factor 10 zo groot
1:2000 -> 1:20.000 = factor 10 zo groot

En dan nog geeft het geen garantie - of je nu 1:40.000 of 1:200 scoort - in beide gevallen kan het alsnog een kindje met een afwijking zijn. Maargoed, als je 'slecht' scoort kun je in ieder geval nog verder onderzoeken :)

Fijn om te lezen hoe een ieder met gewicht enzo omgaat, helpt mij weer om mijn vriendinnetje te helpen deze periode positief door te komen :)
pi_110758132
bijtje :D
kleine druktemakers in je buik!

bunny
mn buikbaby lag tot 29weken ook nog dwars zegmaar, en sinds 30weken mooi met het hoofdje naar beneden.
pi_110758211
Nigelator thanks voor de link. Als ik het daar uitreken krijg ik een berekening van 1:1000.
En ik snap inderdaad dat het een kansberekening is en dat het uiteindelijke getal niet zo heel veel uitmaakt. Garanties heb je nooit en krijg je maar bij weinig dingen in het leven ;)
Wat lief dat je je vriendin met haar gewicht-onzekerheden zo wilt helpen!

* bijtje84 geeft Twinkle20 een doekje om koffie van toetsenbord te poetsen.
pi_110758257
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..

Hier een goeie knip en wat hechtingen gekregen... een week lang was gaan zitten niet echt heel erg fijn :') (understatement) maar daarna ging het rap aan beter... 5 weken na de bevalling ook weer sex kunnen hebben ;) dus dat geeft de mate van genezing hier wel aan :+
pi_110758288
Woow da's snel Gerb!

Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna :D
pi_110758300
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..

Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best mee ;). Qua vrijen naar de gyn geluisterd en 6 weken gewacht en dag verliep vlot en zonder pijn. Beetje te vlot zelfs: 't is daar nu helemaal uitgerokken. Voel zelf amper nog iets en zowel m'n ex als m'n huidig lief geven aan dat het niet meer zo "spannend" is ;). Heb nu ook dat als ik in bad ga, er binnenin water blijft zitten dat er dan daarna op de meest onverwachte momenten uitgutst (en da's dan niet een paar druppeltjes). Op dat vlak al m'n lesje geleerd bij uit 't bad stappen ;).

Alle mogelijke bekkenbodemoefeningen ten spijt trouwens.

Vind 't zelf echt -O-, en wil er graag iets laten aan doen, maar da's dan behoorlijk enge, plastische (!) chirurgie :s. Daar word ik nu niet meteen wild van. Sowieso eerst wachten tot onze kinderwens volledig vervuld is.

Maar goed, laat je door mij geen schrik aanjagen, want heb mijn probleem al aan andere mama's voorgelegd en niemand die 't herkend...
pi_110758406
Gerberaatje
:X kan me voorstellen dat zitten geen pretje is dan,.. brr

Liza
Pff das zwaar min idd..

ik houd rekening met alle scenario's haha
voor ik zwanger was had ik ook geen verwachtingen, en al snel kwam ik thuis te zitten.
wel moeilijk soms, maar als je een realistisch beeld hebt scheelt het al wel denk ik..
pi_110758436
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!

Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna :D
Een jaar :D. Dan zou ik geen kindjes hoeven hoor ;)
pi_110758439
Wat vervelend Liza... ik 'herken' het inderdaad niet, hier is alles weer zoals voorheen (behalve dan die buik :') alsof er een tijger met nagels overheen is geweest :+)
pi_110758475
Ik heb blijkbaar een tijger die graag met zn nagels over mn zij heen gaat :P
komt steeds meer bij. Maar ik had daar toch al striae .Kan me er niet druk om maken :@

*O* heb zin om mn beebje te ontmoeten!

:@
pi_110758491
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!

Ja verwacht dan nog geen keihard :+ en wild gerollebol hoor O-) maar het ging wel.. ;)
pi_110758506
quote:
1s.gif Op woensdag 25 april 2012 09:55 schreef OooLizaooO het volgende:

[..]

Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best mee ;). Qua vrijen naar de gyn geluisterd en 6 weken gewacht en dag verliep vlot en zonder pijn. Beetje te vlot zelfs: 't is daar nu helemaal uitgerokken. Voel zelf amper nog iets en zowel m'n ex als m'n huidig lief geven aan dat het niet meer zo "spannend" is ;). Heb nu ook dat als ik in bad ga, er binnenin water blijft zitten dat er dan daarna op de meest onverwachte momenten uitgutst (en da's dan niet een paar druppeltjes). Op dat vlak al m'n lesje geleerd bij uit 't bad stappen ;).

Alle mogelijke bekkenbodemoefeningen ten spijt trouwens.

Vind 't zelf echt -O-, en wil er graag iets laten aan doen, maar da's dan behoorlijk enge, plastische (!) chirurgie :s. Daar word ik nu niet meteen wild van. Sowieso eerst wachten tot onze kinderwens volledig vervuld is.

Maar goed, laat je door mij geen schrik aanjagen, want heb mijn probleem al aan andere mama's voorgelegd en niemand die 't herkend...
Gets, wat rot! Snap wel dat het zeldzaam is, maar zoals Zoë zegt, je kan maar beter weten dát het zo kan lopen.
Vraag me nu wel een beetje af hoe zowel je ex als je huidige lief de voor- en nasituatie kunnen beoordelen O-) :@.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110758521
:D Phaidra, scherp!
pi_110758558
gerbera fijn dat het beter gaat!

Twinkle ook fijn dat je een goede nekplooimeting hebt gehad! Toch even een geruststelling.

Ik heb niet echt problemen met aankomen.. Ben zelf net op gezond gewicht gestart (73 Bij 1.72) en zit nu op +12
zou het wel fijn vinden om weer een beetje te kunnen sporten..
De enige die problemen had met mijn buik aan het begin was een 'vriendin' maar ach ze is zelf een lopend reclamebord voor het jojo-effect.
pi_110758620
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb blijkbaar een tijger die graag met zn nagels over mn zij heen gaat :P
komt steeds meer bij. Maar ik had daar toch al striae .Kan me er niet druk om maken :@

*O* heb zin om mn beebje te ontmoeten!

:@
Waarom :@ ? Das toch logisch :D heb ik nú al! Laat staan jij als LLM :P
pi_110758636
Ow da's altijd fijn Covie .. van je vriendinnen moet je het hebben :r
pi_110758655
Oeh Lisa dat klinkt wel als heel heftig hoor! Ja kan me voorstellen datj e even wacht met een evnetuele reconstructie.. stel dat je nog kindjes wil. Knap hoe je ermee om gaat!
pi_110758679
quote:
0s.gif Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Gets, wat rot! Snap wel dat het zeldzaam is, maar zoals Zoë zegt, je kan maar beter weten dát het zo kan lopen.
Vraag me nu wel een beetje af hoe zowel je ex als je huidige lief de voor- en nasituatie kunnen beoordelen O-) :@.
Mijn huidig lief heeft voor mij ook met andere vrouwen gevreeën (waaronder iemand die ook al een kind had). Dus niet echt voor-en-na, maar wel vergelijkingsmateriaal ;).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')