Jij alcoholistquote:Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Nah 't was meer een goede rode wijn eigk
quote:Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Ja like duhuh
Alleen bier nulitersssssssssss!!
Jaa, bank & koekjesquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
Wow wat een verhaal babykloonIk hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!
Sterrenmunt van harte!
Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh!. Ik wil op de bank liggen met koekjes
.
Klopt, die zijn al wat ouder, maar weten nog van niets.....quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie.![]()
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?
Wie weet!quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef KatyM het volgende:
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week
Ja, heel hardquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef KatyM het volgende:
Oh dat is wel heel fijn Phaidra!Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard
!
Leuk he!?!quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd!Weer samen zwanger.
![]()
Ja, coco-updatequote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten
Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk primaNog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).
Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht
Ach, zo ga ik iig eens op tijd naar bed, dat was voorheen nog wel eens anders!quote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef Regenboogjes het volgende:
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was!Op naar de volgende 20!
![]()
Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen!
Co_Ol ook al een goede echo!Wat leuk, een meiske erbij.
![]()
Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it.
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt.![]()
Spannend morgen! Kan me voorstellen dat je nerveus bent!quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef nytar het volgende:
welkom swieks! En gefeliciteerd!
Ik ben al de hele dag nerveus, morgen eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd of alles ok is en wat mn uitgerekende datum gaat worden.
Ondertussen is er al een super schattig klein bolletje boven mn schaambeen ontstaan. Echt net een handje vol. Loving it!
trust me, dat voel je echt wel!quote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Sam1993 het volgende:
idd. een beetje te vroeg maar volgens de artsen wel beter voor mij en de kleine was iets groter dan gemiddeld. zo'n 2730 gram met de 35 weken toen heb ik gehoord vandaag. Begin nu wel paniekerig te worden en voornamelijk bang omdat ik niet goed weet wat ik moet voelen als het begonnen is. Iniedergeval voor de nacht een achterwacht egregeld voor eventueel vervoer.
Ik zit te kijken naar de film Nine Months op rtl8, ook niet goed voor je hormonen rammel!quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit.nu greys anatomy te kijken...is geloof.niet zo goed voor mn hormonen![]()
en tis.maar goed dat ik voorbij de 24 weken ben hehe
Succes vandaag!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 06:05 schreef Sam1993 het volgende:
Ben maar naar beneden gegaan en wat aan het eten. weeen beginnen nu echt gevoeliger te worden en ga dus zo maar op mijn gemak de verloskamers bellen zoals ik moest doen. Vriend slaapt nu nog maar is ook beter kan ik me tenminste nog niet aan hem irriteren We zullen zien!
SPOILER: heel verhaal over hydroOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat was echt zo'n beetje het eerste wat ik dacht toen ik wakker werdquote:Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Da's met recht een mijlpaal Frups!
Ik vandaag 15 weken. Vind ik ook wel heul ver klinken ineens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?Ik geloof dat Poppedein daar ooit eens een pijnlijk verhaal over vertelde...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik niet of het echt helpt. Misschien eens zoeken in PubMed (database waarin artikelen over medische onderzoeken staan)?Venus in pocketformaat
© loveli
Epino? Nee. Maar ze hebben wel oppompbare vibo's zag ik. Bij de paboquote:Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?
Ik heb ook even gezocht. Er is nog niet heel veel onderzoek naar gedaan, maar dit zijn de conclusies van twee onderzoeken, de eerste uit 2011, de tweede uit 2009:quote:Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Phaidra. Over het eerste gedeelte, het lijkt me dat het gebruik ook uitgelegd wordt en diegene het dan misschien gewoon niet goed gelezen heeft.
Dat met PubMed database zal ik eens nagaan.
quote:CONCLUSIONS:
This pilot randomised controlled trial showed a nonsignificantly lower incidence of pelvic floor muscle injury in women who used the Epi-No device from 37 weeks onwards.
Bron: Int Urogynecol J. 2011 Dec;22(12):1521-8
Voorzichtig positief dusquote:CONCLUSIONS:
Training with EPI-NO increases significantly the likelihood of having an intact perineum and reduces the episiotomy rate.
Bron: Aust N Z J Obstet Gynaecol. 2009 Oct;49(5):478-83
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ti amo più di ieri ma meno di domani
SPOILER: ziekenhuis dagboekpost :')Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus, van kneuzenstijn is weer thuis![]()
Poppedein, weet jij toevallig welke ze gebruikt hebben? Epino Delphine of Delphine Plus? De Delphine Plus is ¤40 duurder, aan de andere kant, zie je dan wel of je de goede spieren traint. Lijkt mij ook wel weer zo prettig.quote:Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef Poppedein het volgende:
Hahhaha idd phaidra, dat dus ;-)
Ik heb er helaas nog weinig ervaring mee, ken slechts 2 mensen die t gebruikt hebben. beide eerste kindje en heel mooi vlot bevallen, 1 met gaaf perineum en 1 met 1 hechting. voor hen beide was het gevoel van leren ontspannen te blijven met zo'n grote druk op je bekken/vagina de grootste winst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Make love, not war ☮
Dat zou kunnen hoor! Alleen het heeft niet zoveel zin omdat het zich weer opnieuw vultquote:Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, gefeliciteerd!
Nytar, ook gefeliciteerd met de goede echo!
Gerbera, kan je niet eens kijken of er in andere ziekenhuizen wel iets gedaan wordt aan een hydro tijdens een zwangerschap? Ik heb er geen verstand van, maar een keer 'lekprikken/afzuigen' moet volgens mij de pijn enorm verlichten. Als ze dat met nieren kunnen, dan moet dat hiermee toch ook lukken zou je zeggen. Nogmaals, gewoon op basis van boerenverstand hoor, heb er verder geen idee van.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Estryswow... van harte gefeliciteerd!!
als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Werkelijk? Wat leuk!!quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee !
hangt van een evt. verhuizing af, we moeten eerst iets groter wonen en dan hopen dat ik er voor mijn 30e nog 1 kan mikkenquote:
quote:Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:
Estryswow... van harte gefeliciteerd!!
ja k** heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ti amo più di ieri ma meno di domani
Wat goed dat je aan jezelf hebt gedacht! Groot gelijk!quote:Op dinsdag 24 april 2012 07:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Sam, succes vandaag!
En de eerste 2013 baby, wow!
Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb verschrikkelijk slecht geslapen. Heel veel last van maagzuur en een pijnlijke buik. Ben blij als ik 3 uur slaap gehad heb ofzo. Nu veel hoofdpijn en moe. Even wat eten en zo terug mn bed in. en ben stiekem wel een beetje trots dat ik nu eens aan mezelf/de baby gedacht heb en nu eens echt thuis blijf
Verder mijlpalendag! 31 weken voor Katy en mij
Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Je moet gewoon zorgen voor een grote doos. Hoe meer er in kan, hoe makkelijker het eruit gaat
Als jij daar geil van wordt...doenquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?
Opblaasbare waterglijbaan lijkt me bevallingstechnisch zinvollerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..
Oh ja de beste kansen heb je waarschijnlijk door de epino te gebruiken en daarnaast ook perrineum massage te doen. Voordat ik me verdiepte in de onderzoeken over de epino, had ik nog nooit van perrineum massage gehoord. Ik denk dat ik maar vaker op de hoogte moet blijven van dit soort medische nieuwtjes en op internet op zoek gaan naar informatie over de perrineum massage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.
Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje
Wat moeten ze dan zeggen? Vol is vol.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja maar Isis dit is niet iets wat je wilt horen als je van je eerste kindje gaat bevallen. Dan ben je al zo onzeker als iets, dan voel je je al overgeleverd aan medici.. en dan krijg je dit te horen.
Wel herkenbaar momentquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer![]()
Ja heb 12 min over de rug van de VK gefilmd met me mobielquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel herkenbaar momentBeetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
Oh gaaf! Ik heb nog geen mail gekregen, dus ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef sterrenmunt het volgende:
Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man.
Goed verwend dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Ladylike het volgende:
MvM mevrouw is net de deur uit
Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt...
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine
Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Marjolein zei het al eerder: nu voel ik me nog zwangerder, voor zover dat kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed verwend dushou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent
![]()
Toen ik zwanger raakte van de eerste zat ik behoorlijk in een "eetproblemenperiode"quote:Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert?![]()
Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten![]()
Hoop dat ik het met een paar dagen wel weet te accepteren allemaal.
Goedzoquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe!![]()
Goed dat je je rust neemtquote:Op woensdag 25 april 2012 07:46 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik ben vandaag nog steeds thuis en blijf denk ik lekker de rest van de week thuis. Dan volgende week wel weer kijken of alles gaat lukken. Nu even mn bed uit, lief is naar zn werk. Even wat eten en zo weer terug. Moehoehoe!![]()
Kraamzorg is gisteren geweest voor intake en die was helemaal enthousiast over ons kamertje, leuk om te horen! Verder hebben we bijna alles al wel in huis. Laatste puntjes op de i nog en alles wassen en dan is het klaar
Mijn meis heeft het er ook moeilijk mee. Ze liep voorheen halve marathons als ontbijt en werkt er hard aan om fit te zijn. Ex-boulimia, dus ook met wat extra lading. Gek genoeg groeit alles bij haar alsof het haar tweede of derde kindje is en heeft ze met 18 weken al een aardig toetertje gekregen. Vanaf het moment dat ze dat kreeg heeft ze besloten het te 'showen', zo van, dan ziet iedereen maar dat ik zwanger ben. Maar elke ochtend toch even onzeker momentje of de kleding wel goed staat en wordt er ook wel weer iets afgeschreven wat niet meer lekker zit. Overigens groeien haar borsten ook geweldig, ze heeft al twee keer nieuwe BH's moeten kopen toen ze dacht dat het nu wel even zou stoppen. Aan de andere kant neemt ze het er wel van - ze wil per se dit overwinnen en ook de kleine alles geven wat het nodig heeft. Combinatie van minder sporten en meer eten vertaalt zich dus in wat extra kilo's.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:23 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm.. ben ik de enige die het psychologisch gezien moeilijk vindt om eraan toe te moeten geven dat haar lichaam zo verandert?![]()
Kwam er vanmorgen niet meer onderuit .. vandaag voor de eerste keer een positiebroek aan. Hij zit echt veel fijner hoor, dat wel .. Maar voor iemand met ex-anorexia is dit wel heul confronterend .. heb er zelfs een traantje om moeten laten![]()
Hoop dat ik het met een paar dagen wel weet te accepteren allemaal.
Hier een goeie knip en wat hechtingen gekregen... een week lang was gaan zitten niet echt heel erg fijnquote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..
hoe gaat dat eigenlijk met herstel enzo down there.. duurt dat lang?
(hangt er natuurlijk vanaf hoe & of je inscheurt enzo dat snap ik)
maar t is wel fijn om te horen hoe mensen het ervaren..
Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best meequote:Op woensdag 25 april 2012 09:30 schreef Zoë23 het volgende:
Liza
ai..
hoe gaat dat eigenlijk met herstel enzo down there.. duurt dat lang?
(hangt er natuurlijk vanaf hoe & of je inscheurt enzo dat snap ik)
maar t is wel fijn om te horen hoe mensen het ervaren..
Een jaarquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!
Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna
Ja verwacht dan nog geen keihardquote:Op woensdag 25 april 2012 09:54 schreef Twinkle20 het volgende:
Woow da's snel Gerb!
Klein beetje huiverig voor knippies en dergelijke .. had niet verwacht dat je ondanks dat toch zo snel weer kunt haha. Ik denk dat gaat minstens een jaar duren derna
Gets, wat rot! Snap wel dat het zeldzaam is, maar zoals Zoë zegt, je kan maar beter weten dát het zo kan lopen.quote:Op woensdag 25 april 2012 09:55 schreef OooLizaooO het volgende:
[..]
Mij hebben ze voor een groot stuk ingesneden. B. was toen in nood en 't was dat + zuignap of spoedkeizersnee. Puur qua herstel: ze hebben het toegenaaid en heb enkel de dag erop nog pijnstilling moeten nemen. Daarna deed het geen pijn meer en ik liep vrolijk rond. Duurde even voor ik naar toilet durfde, maar dat viel best mee. Qua vrijen naar de gyn geluisterd en 6 weken gewacht en dag verliep vlot en zonder pijn. Beetje te vlot zelfs: 't is daar nu helemaal uitgerokken. Voel zelf amper nog iets en zowel m'n ex als m'n huidig lief geven aan dat het niet meer zo "spannend" is
. Heb nu ook dat als ik in bad ga, er binnenin water blijft zitten dat er dan daarna op de meest onverwachte momenten uitgutst (en da's dan niet een paar druppeltjes). Op dat vlak al m'n lesje geleerd bij uit 't bad stappen
.
Alle mogelijke bekkenbodemoefeningen ten spijt trouwens.
Vind 't zelf echt, en wil er graag iets laten aan doen, maar da's dan behoorlijk enge, plastische (!) chirurgie :s. Daar word ik nu niet meteen wild van. Sowieso eerst wachten tot onze kinderwens volledig vervuld is.
Maar goed, laat je door mij geen schrik aanjagen, want heb mijn probleem al aan andere mama's voorgelegd en niemand die 't herkend...
Waaromquote:Op woensdag 25 april 2012 10:00 schreef Zoë23 het volgende:
Ik heb blijkbaar een tijger die graag met zn nagels over mn zij heen gaat
komt steeds meer bij. Maar ik had daar toch al striae .Kan me er niet druk om makenheb zin om mn beebje te ontmoeten!
Mijn huidig lief heeft voor mij ook met andere vrouwen gevreeën (waaronder iemand die ook al een kind had). Dus niet echt voor-en-na, maar wel vergelijkingsmateriaalquote:Op woensdag 25 april 2012 10:01 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Gets, wat rot! Snap wel dat het zeldzaam is, maar zoals Zoë zegt, je kan maar beter weten dát het zo kan lopen.
Vraag me nu wel een beetje af hoe zowel je ex als je huidige lief de voor- en nasituatie kunnen beoordelen![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |