abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 11:15:04 #1
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667059
21 april: Xanteh
26 april: Roosje84 (jongen)

02 mei: Zoë23 (meisje)
03 mei: Knife (papa)
06 mei: Soohr (papa) (meisje)
07 mei: Sproet-je (jongen)
17 mei: Sam1993
18 mei: Tinuviel en iamredleader
24 mei: Covie

02 juni: thistleweed
16 juni: adesse
23 juni: Phaidra (jongetje)
26 juni: KatyM (jongetje)
26 juni: Marjolijntje (meisje)
29 juni: bijtje84 (2 jongens)
29 juni: Lunta
30 juni: clauwheee (meisje)

4 Juli: Bodpa09
*** 8 juli: mereltje en Forno ***
12 juli: Fenne
12 juli: Kersjes (jongen)
13 juli kin238 (meisje)
17 juli: Sonnetje85 (meisje)
21 juli: Gerberaatje (meisje)
24 juli: Tante_Soesa (meisje)
26 juli: Troeta (meisje)

1 augustus: Nanadu (jongen)
3 augustus: _Bunny_ (meisje)
6 augustus: maffemuts (jongetje)
16 augustus: SupremeEvil
21 augustus: Labelloo
27 augustus: MixedEmotions
28 augustus: Cantare

1 september: Sopho
10 september: LeNeHe
***10 september: Loodje en Blijepeen***
11 September: Frups (jongetje)
17 september: Kwisted (meisje)
26 september: NiGeLaToR (meisje)

01 oktober: Women86
03 oktober: Freubelot
04 oktober: Admiraal_Anaal (papa)
05 oktober: Zolena
10 oktober: Mangostine
16 oktober: Sorbootje (neefje of nichtje)
16 oktober: _Ophelia_
18 oktober: Skoap
19 oktober: detulp050 (papa)
22 oktober: Spockjuh_
23 oktober: Enfermera
31 oktober: Twinkle20

6 november: Cocotrimonium
11 november: Qeza
26 november: Regenboogjes
27 november: OooLizaooO

6 december: Nytar
9 december: Ladylike
December: Vulpenballetje
25 december: Sterrenmunt

Estrys
Nijnepijn

----------------------------
***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's.
(Een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK!)

[ Bericht 0% gewijzigd door RockabeIIa op 24-04-2012 20:37:31 ]
Be dance |Be real| Be You
pi_110667120
Was wel even een :') momentje ja... maargoed... muppet keek stoïcijns om zich heen van het zal allemaal wel :') maar hoe krijg je kindjes bang... Limonade in je arm :o
pi_110667190
En had je limonade in je arm :P
pi_110667255
Nah 't was meer een goede rode wijn eigk :9
  maandag 23 april 2012 @ 11:23:05 #5
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667323
Rode wijn :9 Nu alleen ff niet ;(
pi_110667357
Ja, ik mis het ;(
pi_110667377
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:21 schreef Gerberaatje het volgende:
Nah 't was meer een goede rode wijn eigk :9
Jij alcoholist
pi_110667417
Maar nu even niet!
pi_110667433
Ja, of ze denkt 'mmmm limonade in mijn arm! Hoe ga ik dat eruit halen' ;)

Gefeliciteerd Inca!! Hier draaien de duimen ook.

Gefeliciteerd met je twee streepjes Sterrenmunt
pi_110667489
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:25 schreef Gerberaatje het volgende:
Maar nu even niet!
Heel goed ;)
  maandag 23 april 2012 @ 11:32:55 #11
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110667651
Krijg er dorst van, maar geen wijntje:p

Ga nu mijn schoonmoeder ophalen, dan mijn mannetje en dan gaan we, spannend!!

Fijne middag dames, ik laat het wel weten vanmiddag!
  maandag 23 april 2012 @ 11:33:27 #12
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110667672
Limonade in je arm 8)7

Inca, van harte gefeliciteerd meis! *O*
Broed ze! :*

Sterrenmunt ook al! :o Van harte! *O*
pi_110667804
quote:
1s.gif Op maandag 23 april 2012 11:28 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Heel goed ;)
Ja like duhuh :P

Alleen bier nu :9 litersssssssssss!!
pi_110667821
Gerb wat een doos!! 8)7 Ontzettend kromme tenen momentje...
pi_110668036
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 11:37 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Ja like duhuh :P

Alleen bier nu :9 litersssssssssss!!
:D
pi_110669900
Haaai... Nog steeds behoorlijk in shock en toch maar even onder een kloon meld ik me hier ook.....

Ik heb tot ongeveer anderhalve week geleden absoluut niet gemerkt dat ik zwanger was...

Ben in februari ( toen er een dik pak sneeuw lag) behoorlijk onderuit gegaan met mn fiets en heb daar een hersenschudding aan over gehouden....

Omndat ik vage klachten bleef houden, steeds maar hoofdpijn... enorm moe, duizelig enz... Al een paar keer naar de dokter geweest...Ik was te ongeduldig, te snel weer dingen gaan doen ( druk met kids enzo) maar laatst ging ik weer en trof een vervanger...Zij vroeg me voor de gein of ik niet zwanger kon zijn, ik lachte het weg maar deed toch een test..... Diezelfde avond mocht ik naar het ziekenhuis voor een echo en bleek ik 21 weken zwanger te zijn! :o

het is niet mijn eerste zwangerschap en ik snapte nooit dat er dames waren die niet wisten dat ze zwanger waren... Zelf was ik er altijd heel vlug bij... had vage klachten, reukvermogen versterkte, hormonen kickte meteen hard in, lichaam begon meteen drastisch te veranderen enz....

Maar deze keer..... buiten de hoofdpijnen en zulks, helemaal niets.... Nog niets aangekomen ( ik was wel aan het proberen wat op mn eten te letten ivm een kilo of 15 te veel) en was gewoon "wat dikkig"

Alles was heel onwerkelijk... Ik ging naar de dokter voor die hoofdpijn en kwam terug met een baby in mn buik! En dat niet alleen ik was gewoon al over de helft van de zwangerschap!

Vader en ik zijn al even niet meer samen, maar hebben al wel kinderen samen en omdat het allemaal zo onwerkelijk was hebben we besproken of de zwangerschap niet afgebroken kon worden... De echomevrouw vertelde me dat dat eventueel tot 24 weken kon. En zonder een discussie aan te willen zwengelen over het wel of niet moeten mogen daarvan leek dat ons op dat moment de beste beslissing. Buiten de 3 kids die ik samen met hem heb, heb ik er nog 2, dit zou dus nr 6 worden.... alles was zo onwerkelijk, ik voelde me niet zwanger, had niet het idee dat er een kindje in mn buik groeide en had ook op de echo niet echt durven kijken... Ik heb mezelf nog wat bedenktijd willen geven om alles te laten bezinken en in die tijd begon mijn lichaam en het kleine prulleke ook al die tijd dat ik niets gevoeld had in te halen.... Ik begon de vetrouwde zwangerschapsklachten te krijgen en voelde ook het kindje bewegen. Op internet ben ik gaan zoeken naar info over het afbreken van een ver gevorde zwangerschap en werd meteen misselijk bij wat ik las en zag...Ik heb nog wel klinieken gebeld voor informatie en toen bleek ook dat ze na 22 weken niets meer deden..... Ik denk ook niet dat ik er mee door had kunnen gaan, mocht het wel tot een afspraak zijn gekomen... Sinds de klachten duidelijker op zwangerschapsklachten lijken en ik het kindje voel bewegen is het "echt" geworden.... En hoewel mn verstand nog steeds heel hard NEE schreeuwt en ik me enorm af vraag hoe ik dit allemaal voor elkaar moet gaan boksen kan ik heel stiekem steeds wat meer genieiten van dat geschop in mn buik... O+

Mocht ik meteen herkend worden, ( wat ik absoluut niet uitsluit)
Ik hou dit graag nog even binnen Fok en niet op Hyves of Facebook ofzo, omdat buiten de papa nog niemand iets weet en ik het vooral de kinderen zelf graag vertel... PM staat open uiteraard...

[ Bericht 4% gewijzigd door babykloon op 23-04-2012 12:44:21 ]
  maandag 23 april 2012 @ 12:47:36 #17
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_110670335
Wat een verhaal, babykloon :o

Ik hoop dat het genieten toch voorop blijft staan, ondanks de verdere complexe situatie.

[ Bericht 25% gewijzigd door livelink op 23-04-2012 13:02:55 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_110671178
Sodeju wat zul jij geschrokken zijn! Wat een verhaal!
  maandag 23 april 2012 @ 13:12:44 #19
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_110671405
poeh dat is schrikken, en nu proberen te genieten :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_110671530
Jemig Babykloon, dat is soap waardig! Toch iets van gefeliciteerd en ben je nu spontaan de hoofdpijn kwijt?
pi_110671754
Bijtje
Ja in een stad verderop zit de vk van m'n zus (zijn er eigenlijk 3) dus die nemen dan waar. Voor m'n controle bij 40weken komt 1 van hen bij me thuis. Op internet kan ik zien wie er waar neemt.

De 12 en 36weken echo heb ik daar ook gedaan, dus heb 2van hen al gezien/gesproken :) en via m'n zus hoor ik natuurlijk ook hoe de Vk's zijn.

En *O* voor bijna verlof!

Gerberaatje
:') limonade ...

Babykloon
Jeetje heftig! Sowieso dat je het met 21weken ontdekt, maar ook dat je niet meer samen bent met de vader.. Hoe vind hij dit allemaal?
pi_110671785
Jeetje wat een verhaal Babykloon! Heftig hoor. En ik vind het een dappere beslissing die je genomen hebt.
Begin je zelf al wat aan het idee te wennen nu? Anderhalve week is natuurlijk niet zo lang nog. Hoe staat je ex er tegenover dat je het kindje toch wilt laten komen?
  maandag 23 april 2012 @ 13:23:12 #23
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_110671904
Ow jeetje Babykloon wat een heftigheid! Ik kan me voorstellen dat je je kapot bent geschrokken. Sterkte met het op orde krijgen van je gedachten en al de praktische zaken, maar bovenal gefeliciteerd. Hopelijk kun je toch nog gaan genieten van de rest van de zwangerschap.
pi_110671919
Wat onwijs heftig Babykloon! Wat een dappere beslissing heb je genomen!
pi_110671985
Zoe nou dan hoop ik toch eigenlijk voor je dat je of nog deze week bevalt, of pas na de vakantie van je eigen vk! Lijkt me niet zo leuk om dat bij de vervanger(s) te moeten doen. Maar goed, dat heb je niet echt zelf in de hand natuurlijk ;)

Bah ik heb echt een beetje een blegh dag vandaag. Buik voelt niet lekker, al een paar harde buiken gehad. Baby links heeft al voor de 2e keer de hik vandaag, en baby rechts heeft zich om zijn as gedraaid geloof ik, eerst lag hij met zijn rug naar mijn buik, maar nu dus niet meer en hij schopt me zo keihard af en toe dat ik echt een hupsje maak op mn stoel ervan zeg maar. De uitsteeksels die hij maakt op mijn buik zijn bijna angstaanjagend!
Maar goed, heb nu ook heel de ochtend op mijn werk gezeten, stilzitten is vaak feest voor de twee partyboys hierbinnen. Nu ga ik naar huis, dus hopelijk worden ze wat rustiger als ik heel rustig wat rond waggel ofzo.
  maandag 23 april 2012 @ 13:26:38 #26
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_110672039
Babykloon, wow :o ! En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_110672316
Jemig Babykloon, dat is niet niks. Maar gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110672321
Babykloon :o :o :o. Wat moet jij geschrokken zijn!! Ik kan me voorstellen dat het afbreken zo laat in de zwangerschap inderdaad veel meer inpact zou hebben (daar gelaten dat je uiteindelijk toch te laat was daarvoor). Gefeliciteerd, hopelijk went het idee snel en is er voor alle praktische zaken een oplossing te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110672324
Bijtje
Ja hoop stiekem ook dat ik m'n eigen vk nog heb..
Maar idd, je hebt t niet in de hand :9. De 2 andere dames waren ook erg aardig hoor! En de 3e schijnt een wat oudere vk te zijn (in de 60) met waarschijnlijk genoeg ervaring ;)

Hoe dan ook, 't komt wel goed.

:*
ai 2druktemakers.. Vind de bewegingen van m'n buikbaby soms al :X erg pijnlijk.
Kan me voorstellen dat t met 2 nog minder prettig voelt soms
pi_110672367
Wow babykloon, wat heftig! Schrikken zeg! Ik hoop dat je er snel voor 100% van kunt gaan genieten!

Zo, hier is de deurmeneer ook weg en ik heb net alle babykleertjes uitgezocht en opgeruimd in bakken. Alle grotere maten zijn de kast weer uit :) En nu wachten tot de Roomba klaar is met zn rondje en dan ga ik weer even lekker mn bed in!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110672584
Babykloon wat een shock zeg! Hoop dat je er snel van kunt genieten!

Ik ben druk bezig de kleren van de grote dame uit te zoeken, het was toch meer dan ik dacht haha! Maar nu met een ventje op komst is het tijd om puin te ruimen. Kwam ook nog een boel witte kleertjes en rompertjes tegen die nu voor de tweede ronde mee kunnen.
Leuk hoor weer die kleine spulletjes :-)

Slaap lekker Marjo!
pi_110672595
Lekker uitrusten zometeen marjolijntje!

Er komt zo n vriendin langs, en vanavond ga ik bij een andere vriendin op bezoek :9 m'n lief is lekker thuis en helpt me goed.
Heerlijk om energie te hebben voor 'gezellige' dingen.
Gisteravond nog ergens gegeten met m'n lief.

Tussendoor rustig aan doen.. Dan hoop ik dat m'n laatste-loodjes een beetje ontspannen door kom. Geniet er iig heel erg van :)
pi_110672636
Loodje nog even veel plezier bij de echo. Hoop dat je het geslacht mooi te zien krijgt, als je dat wil!

Babykloon, wat een heftig verhaal. Vind het erg moedig, dat je ervoor gaat. ^O^

Bijtje, kan me voorstellen, dat je met 2 kids al helemaal zo iets hebt dat je vanbinnen aan alle kanten geschopt wordt.

Zoë, dus het komt gewoon goed, welke VK het ook gaat doen. Wel leuk, dat je eigen vk het zelf wou gaan doen.

Marjolijntje, rustze.

Roosje & Xanteh, dit moet echt jullie topic worden, dus we horen het wel, he :P

Ik ga ook even rusten, straks nog visite van een ex collega van best lang geleden, erg leuk om dan toch weer contact te hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110672723
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
pi_110673207
* Zoë23 schuift een pak koekjes naar katyM :*
pi_110673530
Dank jullie wel voor de lieve reacties! O+

Ennuh ...Vlindur, volgens mij is je inbox vol... ;)
pi_110673558
Heftig babykloon! Ik hoop ook dat je van je kindje kunt genieten en dat het allemaal goed te doen is straks. :*
pi_110674295
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
pi_110674342
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?

Een vriendin van mij zou volgende week bij mij langskomen maar nu heeft haar kleinste de waterpokken. Ik heb ze vroeger nooit gehad. Kan ik weer een of ander crappy excuus verzinnen om te afspraak te verzetten. :')

Oh, het is weer maandag, dat is tot nu toe mijn kotsdag. :+

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Trix, wat fijn dat het goed voelt. Ik hoop met je mee. O+
pi_110674357
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
Jaa, bank & koekjes O+. Mijn buik is vandaag nogal gevoelig en voel me ook niet 100% dus ben voor :*.

Wel net telefoon dat 8 mei de meubeltjes komen voor de babykamer *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674379
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?
Klopt, die zijn al wat ouder, maar weten nog van niets.....
pi_110674392
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef KatyM het volgende:
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
Wie weet! *O*
Nog voor m'n vk op vakantie gaat :D haha zou mooi zijn! Heb er stiekem heel veel zin in!

Xanteh hoe ging het bij de vk? Je moest vandaag ook op controle toch?
pi_110674586
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
pi_110674874
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef KatyM het volgende:
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
Ja, heel hard :o!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675428
Straks zijn we moeder :o!

Hoe gaaf O+!
  maandag 23 april 2012 @ 15:25:32 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_110676579
Wat een schrik!

Dit zal echt niet zijn wat je verwacht had nee. Wel fijn dat je kan genieten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110676592
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Leuk he!?! O+

Babykloon, jeutje, daar zat je niet echt op te wachten natuurlijk. Maar goed, c'est ca, dus de consequenties doorzien en er voor gaan. Toch wel tof. En waar er vijf zijn past er best een zesde bij toch?
pi_110676863
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
pi_110676942
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
Ja, coco-update *O* Wat fijn!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110677120
Babykloon, wat een verhaal! Ik wens je veel succes en wijsheid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')