abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 23 april 2012 @ 13:26:38 #26
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_110672039
Babykloon, wow :o ! En gefeliciteerd natuurlijk!
pi_110672316
Jemig Babykloon, dat is niet niks. Maar gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_110672321
Babykloon :o :o :o. Wat moet jij geschrokken zijn!! Ik kan me voorstellen dat het afbreken zo laat in de zwangerschap inderdaad veel meer inpact zou hebben (daar gelaten dat je uiteindelijk toch te laat was daarvoor). Gefeliciteerd, hopelijk went het idee snel en is er voor alle praktische zaken een oplossing te vinden.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110672324
Bijtje
Ja hoop stiekem ook dat ik m'n eigen vk nog heb..
Maar idd, je hebt t niet in de hand :9. De 2 andere dames waren ook erg aardig hoor! En de 3e schijnt een wat oudere vk te zijn (in de 60) met waarschijnlijk genoeg ervaring ;)

Hoe dan ook, 't komt wel goed.

:*
ai 2druktemakers.. Vind de bewegingen van m'n buikbaby soms al :X erg pijnlijk.
Kan me voorstellen dat t met 2 nog minder prettig voelt soms
pi_110672367
Wow babykloon, wat heftig! Schrikken zeg! Ik hoop dat je er snel voor 100% van kunt gaan genieten!

Zo, hier is de deurmeneer ook weg en ik heb net alle babykleertjes uitgezocht en opgeruimd in bakken. Alle grotere maten zijn de kast weer uit :) En nu wachten tot de Roomba klaar is met zn rondje en dan ga ik weer even lekker mn bed in!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110672584
Babykloon wat een shock zeg! Hoop dat je er snel van kunt genieten!

Ik ben druk bezig de kleren van de grote dame uit te zoeken, het was toch meer dan ik dacht haha! Maar nu met een ventje op komst is het tijd om puin te ruimen. Kwam ook nog een boel witte kleertjes en rompertjes tegen die nu voor de tweede ronde mee kunnen.
Leuk hoor weer die kleine spulletjes :-)

Slaap lekker Marjo!
pi_110672595
Lekker uitrusten zometeen marjolijntje!

Er komt zo n vriendin langs, en vanavond ga ik bij een andere vriendin op bezoek :9 m'n lief is lekker thuis en helpt me goed.
Heerlijk om energie te hebben voor 'gezellige' dingen.
Gisteravond nog ergens gegeten met m'n lief.

Tussendoor rustig aan doen.. Dan hoop ik dat m'n laatste-loodjes een beetje ontspannen door kom. Geniet er iig heel erg van :)
pi_110672636
Loodje nog even veel plezier bij de echo. Hoop dat je het geslacht mooi te zien krijgt, als je dat wil!

Babykloon, wat een heftig verhaal. Vind het erg moedig, dat je ervoor gaat. ^O^

Bijtje, kan me voorstellen, dat je met 2 kids al helemaal zo iets hebt dat je vanbinnen aan alle kanten geschopt wordt.

Zoë, dus het komt gewoon goed, welke VK het ook gaat doen. Wel leuk, dat je eigen vk het zelf wou gaan doen.

Marjolijntje, rustze.

Roosje & Xanteh, dit moet echt jullie topic worden, dus we horen het wel, he :P

Ik ga ook even rusten, straks nog visite van een ex collega van best lang geleden, erg leuk om dan toch weer contact te hebben.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110672723
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
pi_110673207
* Zoë23 schuift een pak koekjes naar katyM :*
pi_110673530
Dank jullie wel voor de lieve reacties! O+

Ennuh ...Vlindur, volgens mij is je inbox vol... ;)
pi_110673558
Heftig babykloon! Ik hoop ook dat je van je kindje kunt genieten en dat het allemaal goed te doen is straks. :*
pi_110674295
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
pi_110674342
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?

Een vriendin van mij zou volgende week bij mij langskomen maar nu heeft haar kleinste de waterpokken. Ik heb ze vroeger nooit gehad. Kan ik weer een of ander crappy excuus verzinnen om te afspraak te verzetten. :')

Oh, het is weer maandag, dat is tot nu toe mijn kotsdag. :+

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Trix, wat fijn dat het goed voelt. Ik hoop met je mee. O+
pi_110674357
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
Wow wat een verhaal babykloon :o Ik hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!

Sterrenmunt van harte! :*

Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh! :{. Ik wil op de bank liggen met koekjes ;(.
Jaa, bank & koekjes O+. Mijn buik is vandaag nogal gevoelig en voel me ook niet 100% dus ben voor :*.

Wel net telefoon dat 8 mei de meubeltjes komen voor de babykamer *O*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110674379
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie. :*
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?
Klopt, die zijn al wat ouder, maar weten nog van niets.....
pi_110674392
quote:
17s.gif Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef KatyM het volgende:
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week *O*
Wie weet! *O*
Nog voor m'n vk op vakantie gaat :D haha zou mooi zijn! Heb er stiekem heel veel zin in!

Xanteh hoe ging het bij de vk? Je moest vandaag ook op controle toch?
pi_110674586
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
pi_110674874
quote:
14s.gif Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef KatyM het volgende:
Oh dat is wel heel fijn Phaidra! *O* Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard :o!
Ja, heel hard :o!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110675428
Straks zijn we moeder :o!

Hoe gaaf O+!
  maandag 23 april 2012 @ 15:25:32 #46
35189 Troel
scherp en bot
pi_110676579
Wat een schrik!

Dit zal echt niet zijn wat je verwacht had nee. Wel fijn dat je kan genieten :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110676592
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:

Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd! *O* Weer samen zwanger. O+

Leuk he!?! O+

Babykloon, jeutje, daar zat je niet echt op te wachten natuurlijk. Maar goed, c'est ca, dus de consequenties doorzien en er voor gaan. Toch wel tof. En waar er vijf zijn past er best een zesde bij toch?
pi_110676863
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
pi_110676942
quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten :)

Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk prima :) Nog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).

Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht O+
Ja, coco-update *O* Wat fijn!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110677120
Babykloon, wat een verhaal! Ik wens je veel succes en wijsheid!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')