Jaa, bank & koekjesquote:Op maandag 23 april 2012 13:43 schreef KatyM het volgende:
Wow wat een verhaal babykloonIk hoop toch dat je kan genieten en dat het allemaal te behappen is straks!
Sterrenmunt van harte!
Ik heb zo'n baaldag op m'n werk, nergens zin in, blegh!. Ik wil op de bank liggen met koekjes
.
Klopt, die zijn al wat ouder, maar weten nog van niets.....quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
BabyKloon, wát een verhaal zeg! Ik hoop dat 't allemaal goed uitpakt voor jullie.![]()
Wat vinden je andere kinderen ervan? Die zijn toch ook al wat ouder?
Wie weet!quote:Op maandag 23 april 2012 14:26 schreef KatyM het volgende:
Bedankt Zoe! Misschien is het wel jouw week deze week
Ja, heel hardquote:Op maandag 23 april 2012 14:34 schreef KatyM het volgende:
Oh dat is wel heel fijn Phaidra!Dan komt het wel dichtbij ineens he? Het gaat zo hard
!
Leuk he!?!quote:Op maandag 23 april 2012 14:27 schreef Regenboogjes het volgende:
Sterrenmunt! Van harte gefeliciteerd!Weer samen zwanger.
![]()
Ja, coco-updatequote:Op maandag 23 april 2012 15:33 schreef Cocotrimonium het volgende:
Zo dan, babykloon, dat is schrikken! Mooi dat je er nu wel van kunt genieten
Net terug van de 12-weken echo. Alles zag er prima uit! Nekplooi mooi dun, neusbotje aanwezig, alles eigenlijk primaNog even wachten op de uitslag van het bloed, maar volgens de gyn moest het heel raar lopen wilde daar slecht nieuws uit komen (aangezien de echo al perfect was, en ik mijn leeftijd nog mee heb).
Dus, yay! Ben behoorlijk opgelucht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |