abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110731259
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer :@

pi_110731312
Leuk Co_Ol, gefeliciteerd!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_110731559
Wat leuk Co_Ol, een meisje O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 18:47:15 #229
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_110732129
Estrys, van harte gefeliciteerd! *O*
Nog zo'n leukerd als Seb O+
pi_110733938
Nou .. heb een poging gedaan om foto's te posten in het buikentopic .. meer darmen als buik zou je zeggen.. ware het niet dat mijn buik 's morgens nog niet zo opgezet is maar ik vanmorgen mijn broek echt niet meer dicht kreeg :o

Kijk en huiver :+
  FOK!fotograaf dinsdag 24 april 2012 @ 19:33:37 #231
13368 NiGeLaToR
pi_110734334
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer :@

Wel herkenbaar moment :P Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren :)
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
pi_110734548
Co_Ol leuk hoor, een meisje!!

En alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd! En Babykloon, lekker voorkruipen hoor! :P ;)
pi_110736042
Zo de laatste dagen netjes bij gelezen steeds op m'n foon maar geen tijd gehad om te reageren.

Welkom nieuwe zwangeren!!

En wat een verhaal zeg babykloon :o maar weet je, ik denk dat als je het met 5 red, dan red je het met 6 ook wel! Je komt in elk geval over als een sterk iemand :*

Sam ik duim voor je dat alles goed komt, probeer je vooral niet op te winden, ze laten je echt echt echt niet in de kou staan bij het ziekenhuis ook al gaat het ook niet echt netjes nu. Probeer toch voor je kindje je rust te houden.

Zoë nog nieuws aan het front? :D Of blijft het alleen rommelen?

Xanteh en roosje schiet es een bietje op :D ;) ik heb echt wel zin in een nieuwe baby!!! verdeurie!

Nou hier is het verlof dan echt begonnen :@ ben drukker dan toen ik werkte! :@ De nesteldrang is echt toegeslagen.. Ik sjees alle winkels langs voor alle kleine dingen die ik nog moet hebben. Het hele huis staat op z'n kop want alle kasten aan het herindelen en godzijdank hebben we vandaag dan toch een nieuwe wasmachine gekocht (rib uit m'n lijf, en ik háát wassen :'( )

Gerberaatje ik vind het heel vervelend dat je pijn hebt en hoop dat het minder wordt, maar wat is precies de "hydro die opspeelt? " als ik google op hydro zie ik alleen maar wiet en ik vermoed toch echt dat je klachten niet drugsgerelateerd zijn :+ :@
  † In Memoriam † dinsdag 24 april 2012 @ 20:12:51 #234
309370 Nanadu
pi_110736443
Weer allemaal nieuwe zwangeren, leuk :) ik weet niet meer wie ik allemaal heb gefeliciteerd, maar hierbij iedereen gefeliciteerd *O* en welkom!

Sam wat een verhaal zeg. Ik hoop dat je het allemaal nog trekt, veel sterkte en ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.

Gerberaatje dat klinkt echt niet fijn ;( Wat een domper dat je je zwangerschap op deze manier moet beleven.

Co_ol gefeliciteerd een meisje *O*

Vandaag de eerste werkdag weer achter de rug en het was weer ouderwets druk. Er begint wel gelukkig toch een stagiaire per donderdag voor 2 dagen in de week, dus dan kan ik binnenkort voor zeker 2 dagen op kantoor werken. Ook heb ik vandaag met mijn bazin besproken wanneer ik met verlof ga en dat is per 25 juni *O* het aftellen kan dus beginnen *O*
pi_110736555
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef NiGeLaToR het volgende:

[..]

Wel herkenbaar moment :P Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren :)
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
Ja heb 12 min over de rug van de VK gefilmd met me mobiel :)
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:16:47 #236
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110736660
Nou is die vrouw van Moeders voor moeders dus al een kwartier te laat
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_110737492
Estrys, wat leuk een broertje of zusje voor Seb! Gefeliciteerd!

Gerberaatje, not so nice die pijn. Eet maar lekker een bak ijs weg of zo.

Moet er nog even inkomen hier hoor. En bij mezelf ook, zat al weer bijna aan een broodje rauwe zalm.

maar mag ik in het lijstje? Vandaag tweede test gedaan en die was weer fijn positief en ik heb mezelf opgegeven voor MvM en een ander onderzoek, dus zet maar op 25 december.
  dinsdag 24 april 2012 @ 20:33:41 #238
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_110737576
Mooie datum sterrenmunt! Nog van harte met je zwangerschap!

En Estrys ook! *O* Gefeliciteerd!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_110738065
Co_ol, een meisje! Leuk zeg.

Rocka, thanx en bedankt voor het toevoegen. O+

Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man. *O*
pi_110739040
Oh wauw, streepjesregen
Gefeliciteerd allemaal!

Babykloon: tweelingdatum! *O*
pi_110739734
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef sterrenmunt het volgende:

Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man. *O*
Oh gaaf! Ik heb nog geen mail gekregen, dus ik weet het nog niet.
En toen we moesten inschrijven wist ik nog niet dat ik zwanger was.
Nu zou het wel heul goed uitkomen als ik ook mee mocht doen!!
vragen mag!
pi_110739915
Ik had me ook ingeschreven, maar mag niet.

Ik word steeds zenuwachtiger voor vrijdag. Hopelijk zien we een knippertje...
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:34:42 #243
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110741924
Estrys & sterrenmunt gefeliciteerd! *O*

Sterkte Sam! :%
pi_110742256
Co_Ol een meisje, wat leuk *O*. En wat een mooi filmpje.

Ladylike is de mevrouw van MvM nog geweest?

Ik heb echt last bij het lopen. Volgens de vk wellicht van het indalen van de baby. Maar hopen, dat het een beetje gaat morgen. Ik had met mijn baas afgesproken 2 uurtjes op kantoor te komen om nog wat overdracht te doen. Dat was er voor mijn verlof nog niet van gekomen.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110742592
Ik mag ook meedoen met de Bavaria 0,0%! In combi met de airfryer (die ik óók al mag testen) zeer goed troost materiaal 8-)
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:45:44 #246
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110742746
MvM mevrouw is net de deur uit :D

Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker O+
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt... O+
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger O+
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine O+

Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Lid van de MamaSquad
pi_110742831
Oh en Covie, ergens vanmorgen heb ik een 'uitleg' gepost aan Sorbo ;) staat nog in dit topic in elk geval! Heel kort gezegd gaat het om verklevingen (hydrosalpinxen) die door de groei van de baarmoeder heel erge pijnklachten veroorzaken (zegge blindedarm pijn..) waar verder niks aan te doen is, behalve bevallen. Maar dat gaan we de komende 12 weken nog even zeker niet doen ;)
pi_110742887
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Ladylike het volgende:
MvM mevrouw is net de deur uit :D

Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker O+
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt... O+
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger O+
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine O+

Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Goed verwend dus :D hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent :P ;)
  dinsdag 24 april 2012 @ 21:50:58 #249
124605 Ladylike
Alfa-Bitch
pi_110743203
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:

[..]

Goed verwend dus :D hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent :P ;)
Marjolein zei het al eerder: nu voel ik me nog zwangerder, voor zover dat kan :D

Kusje op je pijn trouwens :@

Ik lees wel alles mensen, ik faal alleen in het onthouden van gebruikersnamen en kan dus niet zo goed gericht reageren :@
Lid van de MamaSquad
pi_110743841
Komt vanzelf LL, in elk geval als je straks met verlof bent! :P Gewoon inhaken als je er even bent ;)

Ik voel me op dit moment oké! Voor de 3e keer 2 pcm genomen (kicking in!) en ik voelde net handjes links ipv rechts! *O* dat verlicht even... En verder maar vooral adem blijven halen, af en toe even gillen :P en dan weer doorgaan... :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')