Opblaasbare waterglijbaan lijkt me bevallingstechnisch zinvollerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..
Oh ja de beste kansen heb je waarschijnlijk door de epino te gebruiken en daarnaast ook perrineum massage te doen. Voordat ik me verdiepte in de onderzoeken over de epino, had ik nog nooit van perrineum massage gehoord. Ik denk dat ik maar vaker op de hoogte moet blijven van dit soort medische nieuwtjes en op internet op zoek gaan naar informatie over de perrineum massage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.
Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje
Wat moeten ze dan zeggen? Vol is vol.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja maar Isis dit is niet iets wat je wilt horen als je van je eerste kindje gaat bevallen. Dan ben je al zo onzeker als iets, dan voel je je al overgeleverd aan medici.. en dan krijg je dit te horen.
Wel herkenbaar momentquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer![]()
Ja heb 12 min over de rug van de VK gefilmd met me mobielquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel herkenbaar momentBeetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?
Oh gaaf! Ik heb nog geen mail gekregen, dus ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef sterrenmunt het volgende:
Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man.
Goed verwend dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Ladylike het volgende:
MvM mevrouw is net de deur uit
Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt...
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine
Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
Marjolein zei het al eerder: nu voel ik me nog zwangerder, voor zover dat kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed verwend dushou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |