Opblaasbare waterglijbaan lijkt me bevallingstechnisch zinvollerquote:Op dinsdag 24 april 2012 14:45 schreef Ticootje het volgende:
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..

Pff...
  Pff...

Oh ja de beste kansen heb je waarschijnlijk door de epino te gebruiken en daarnaast ook perrineum massage te doen. Voordat ik me verdiepte in de onderzoeken over de epino, had ik nog nooit van perrineum massage gehoord. Ik denk dat ik maar vaker op de hoogte moet blijven van dit soort medische nieuwtjes en op internet op zoek gaan naar informatie over de perrineum massage.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:38 schreef Estrys het volgende:
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.
Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje

Wat is dat al snel!
  Wat is dat al snel!   

)
 ) Niks meer doen vandaag, behalve dan de kraamzorg intake en morgen ook nog thuis.
 Niks meer doen vandaag, behalve dan de kraamzorg intake en morgen ook nog thuis. 

Zeg ik nu heel makkelijk natuurlijk, maar misschien gaat dat niet eens
  Zeg ik nu heel makkelijk natuurlijk, maar misschien gaat dat niet eens  

Klinkt best logisch toch?
 Klinkt best logisch toch?

.. Maar als er nadelen zijn dan wil ik die ook graag weten. Maa rdenk wel dat het iets voor mij zou kunnen zijn!
 .. Maar als er nadelen zijn dan wil ik die ook graag weten. Maa rdenk wel dat het iets voor mij zou kunnen zijn!

Wat moeten ze dan zeggen? Vol is vol.quote:Op dinsdag 24 april 2012 18:03 schreef Twinkle20 het volgende:
Ja maar Isis dit is niet iets wat je wilt horen als je van je eerste kindje gaat bevallen. Dan ben je al zo onzeker als iets, dan voel je je al overgeleverd aan medici.. en dan krijg je dit te horen.

Wel herkenbaar momentquote:Op dinsdag 24 april 2012 18:23 schreef Co_OL het volgende:
Ik vond het geslacht herkennen wel moeilijk h oor deze keer
 Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren
 Beetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren 

maar weet je, ik denk dat als je het met 5 red, dan red je het met 6 ook wel! Je komt in elk geval over als een sterk iemand
 maar weet je, ik denk dat als je het met 5 red, dan red je het met 6 ook wel! Je komt in elk geval over als een sterk iemand  
  Of blijft het alleen rommelen?
 Of blijft het alleen rommelen? 
   ik heb echt wel zin in een nieuwe baby!!! verdeurie!
 ik heb echt wel zin in een nieuwe baby!!! verdeurie!  ben drukker dan toen ik werkte!
 ben drukker dan toen ik werkte!   De nesteldrang is echt toegeslagen.. Ik sjees alle winkels langs voor alle kleine dingen die ik nog moet hebben. Het hele huis staat op z'n kop want alle kasten aan het herindelen en godzijdank hebben we vandaag dan toch een nieuwe wasmachine gekocht (rib uit m'n lijf, en ik háát wassen
  De nesteldrang is echt toegeslagen.. Ik sjees alle winkels langs voor alle kleine dingen die ik nog moet hebben. Het hele huis staat op z'n kop want alle kasten aan het herindelen en godzijdank hebben we vandaag dan toch een nieuwe wasmachine gekocht (rib uit m'n lijf, en ik háát wassen   )
 )  

ik weet niet meer wie ik allemaal heb gefeliciteerd, maar hierbij iedereen gefeliciteerd
  ik weet niet meer wie ik allemaal heb gefeliciteerd, maar hierbij iedereen gefeliciteerd  en welkom!
  en welkom! Wat een domper dat je je zwangerschap op deze manier moet beleven.
  Wat een domper dat je je zwangerschap op deze manier moet beleven.  
  het aftellen kan dus beginnen
  het aftellen kan dus beginnen  

Ja heb 12 min over de rug van de VK gefilmd met me mobielquote:Op dinsdag 24 april 2012 19:33 schreef NiGeLaToR het volgende:
[..]
Wel herkenbaar momentBeetje gênant naar de onderzijde van je ongeboren kind te gluren
Maare, leuk hoor, gefeliciteerd. Leuk ook filmpje, hebben jullie gewoon van de telefoon aangezet ofzo?

Gefeliciteerd!
 Gefeliciteerd!

Oh gaaf! Ik heb nog geen mail gekregen, dus ik weet het nog niet.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:42 schreef sterrenmunt het volgende:
Ik mag trouwens meedoen met de Bavaria 0.0% bier insiders!! Hendig man.

. En wat een mooi filmpje.
. En wat een mooi filmpje. 

staat nog in dit topic in elk geval! Heel kort gezegd gaat het om verklevingen (hydrosalpinxen) die door de groei van de baarmoeder heel erge pijnklachten veroorzaken (zegge blindedarm pijn..) waar verder niks aan te doen is, behalve bevallen. Maar dat gaan we de komende 12 weken nog even zeker niet doen
 staat nog in dit topic in elk geval! Heel kort gezegd gaat het om verklevingen (hydrosalpinxen) die door de groei van de baarmoeder heel erge pijnklachten veroorzaken (zegge blindedarm pijn..) waar verder niks aan te doen is, behalve bevallen. Maar dat gaan we de komende 12 weken nog even zeker niet doen  

Goed verwend dusquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:45 schreef Ladylike het volgende:
MvM mevrouw is net de deur uit
Ik ben 8 potten en 2 (!) cadeautjes rijker
Een mooie ketting met steentjes en hangertjes, met een druppeltje erbij. Ieder druppeltje telt...
Mooi symbolisch vind ik...
en dat zelfde druppeltje en hangertjes aan een sleutel/tas-hanger
Ow en na de 16e week krijg ik ook nog een wikkeldoek voor de kleine
Ik deed het niet voor de cadeautjes maar goh wat leuk om te krijgen!!!
 hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent
 hou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent  

Marjolein zei het al eerder: nu voel ik me nog zwangerder, voor zover dat kanquote:Op dinsdag 24 april 2012 21:47 schreef Gerberaatje het volgende:
[..]
Goed verwend dushou dat gevoel vast als je het over een paar weken zoooo ontzettend zat bent

Gewoon inhaken als je er even bent
 Gewoon inhaken als je er even bent 
 dat verlicht even... En verder maar vooral adem blijven halen, af en toe even gillen
 dat verlicht even... En verder maar vooral adem blijven halen, af en toe even gillen  en dan weer doorgaan...
 en dan weer doorgaan...  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |