Ach, zo ga ik iig eens op tijd naar bed, dat was voorheen nog wel eens anders!quote:Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef Regenboogjes het volgende:
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was!Op naar de volgende 20!
![]()
Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen!
Co_Ol ook al een goede echo!Wat leuk, een meiske erbij.
![]()
Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it.
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt.![]()
Spannend morgen! Kan me voorstellen dat je nerveus bent!quote:Op maandag 23 april 2012 19:59 schreef nytar het volgende:
welkom swieks! En gefeliciteerd!
Ik ben al de hele dag nerveus, morgen eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd of alles ok is en wat mn uitgerekende datum gaat worden.
Ondertussen is er al een super schattig klein bolletje boven mn schaambeen ontstaan. Echt net een handje vol. Loving it!
trust me, dat voel je echt wel!quote:Op maandag 23 april 2012 20:20 schreef Sam1993 het volgende:
idd. een beetje te vroeg maar volgens de artsen wel beter voor mij en de kleine was iets groter dan gemiddeld. zo'n 2730 gram met de 35 weken toen heb ik gehoord vandaag. Begin nu wel paniekerig te worden en voornamelijk bang omdat ik niet goed weet wat ik moet voelen als het begonnen is. Iniedergeval voor de nacht een achterwacht egregeld voor eventueel vervoer.
Ik zit te kijken naar de film Nine Months op rtl8, ook niet goed voor je hormonen rammel!quote:Op maandag 23 april 2012 21:27 schreef Sonnetje85 het volgende:
Zit.nu greys anatomy te kijken...is geloof.niet zo goed voor mn hormonen![]()
en tis.maar goed dat ik voorbij de 24 weken ben hehe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |