abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110677335
Wat fijn Coco dat alles goed is met de kleine! ^O^
pi_110679789
*O* voor Coco dr goede echo!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110680283
Ik heb niet echt bijgelezen.. wilde alleen reageren op Coco met haar goede 12 weken echo! Fijn he! *O*

Ennuh.. Babykloon, wat een verhaal zeg :o .. Doe wat je gevoel je ingeeft, dan doe je het altijd goed ;)

Ik heb eigenlijk ook altijd best licht over abortussen nagedacht. Maar nu ik zelf een klein mensje van 13 weken in mijn buik heb zitten, moet ik er echt niet aan denken :X . Wat dat betreft had ik altijd makkelijk praten. Ja en met zoveel weken als jij bent kan ik me al helemaaaal voorstellen dat dat niet het eerste is waar je aan denkt. Ik ga het niet opzoeken op internet als je het niet erg vindt. Erg dapper van je ^O^ .. Succes de komende tijd! Wat zullen de weken voor jou omvliegen dan :D
pi_110680547
Zoë: afgelopen vrijdag was ik voor het laatst bij de verloskundige. A.s. donderdag moet ik naar de gynaecoloog om te bespreken wanneer ik wil bevallen mits de bevalling niet spontaan begint.

Voor de rest niet bijgelezen. Beetje druk hier, gezonde spanning etc. Nog niks aan het handje, geen krampje, niks. We zien wel :)
  † In Memoriam † maandag 23 april 2012 @ 17:03:22 #55
309370 Nanadu
pi_110680858
*O* coco voor de goede echo, wat een opluchting toch weer.

babykloon wat een heftig verhaal, ik hoop dat je alles kan laten bezinken en kan genieten van de zwangerschap.
pi_110680961
Xanteh en Roosje jullie houden ons wel in spanning :D
pi_110682230
Coco voor de goede echo *O*

Xanteh, je weet dan waar je aan toe bent, mocht de baby niet voor donderdag of de geplande datum komen ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110682231
Babykloon wat een schok :o Gefeliciteerd, ik hoop dat je heel snel kunt gaan genieten :* (en voor praktische problemen is altijd wel een oplossing te vinden)

En een mooie echo voor Coco *O*
pi_110682419
*O* Coco wat fijn!

Xanteh
Oh sorry dacht vandaag :@
Spannend :*
pi_110682550
Babykloon, jeetje, wat zul je flabbergasted geweest zijn. Gefeliciteerd en succes met alles!

Coco fijn van de goede echo!

En verder alles alweer vergeten :'). Hier goedgekeurd. Mijn spekkie loopt nog steeds dik :P voor en lag met koppie naar beneden. Zou lief zijn als dat zo blijft :). Rhesus was nog niet binnen, vandaag of morgen, maar waarschijnlijk bleef ik prikloos zei ze/is spekkie ook negatief. Bloeddruk consequent laag, ijzer goed. Vanaf nu om de 2 wk controle, crisis wat gaat het ineens allemaal snel!
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_110682854
Yeah de 20 weken echo was ok :)

Robin krijgt er nog een zusje bij :)
pi_110682940
Gefeliciteerd Co_OL met de goede echo en nog een meisje, wat leuk *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110682959
Co_OL, wat leuk een meisje! En fijn dat de echo goed was!!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110683065
Fijn co_ol dat alles goed was. En nog.een meid erbij! Leuk!

Clauwhee, fijn dat de controle goed was! Bizar hoe hard t opeens gaat dan he!
Ik moet.ook alweer volgende week woensdag naar de.vk..pff morgen gewoon al 28 weken :o

Babykloon jeetje wat een schok zeg :o
pi_110683374
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was! *O* Op naar de volgende 20! :*

Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen! *O*

Co_Ol ook al een goede echo! *O* Wat leuk, een meiske erbij. O+

Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it. O+
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt. :+
  maandag 23 april 2012 @ 18:12:30 #66
177580 maffemuts
Maf en mutsig
pi_110683480
Jeetje babykloon, ik weet uit ervaring dat het schrikken is om er pas 'laat' in de zwangerschap achter te komen dat je zwanger bent, maar als je uiteindelijk je keuze gemaakt hebt komt het echt goed. Probeer je zelf in iedergeval niet voorbij te lopen en neem je rust indien mogelijk, je hebt nog wat mentale tijd nodig om aan het idee te wennen.

Voor alle goede echo's en nieuwe streepjes *O*

Hier nog 10 weekjes werken (eigenlijk 9,5 als ik mijn vrije dagen mee tel O+ ) en 25 weken zwanger *O*
Bloedprikken zag ik hierboven nog voorbij komen, hier A positief, maar RhC negatief, ik moet dus bij mijn vk-controle over 2 weken en HB+GluC+RhC laten prikken...
(dit jaar schijnt RhC voor het eers 'verplicht' meegeprikt te worden, wellicht iemand die me daar meer over kan vertellen? want het is een rhesusfactor, maar een specifieke, en niet de 'oude' :? )
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_110683745
Coco, wat fijn een goede echo *O*

En co_ol, wat leuk, een meiske! O+ en fijn dat de echo goed was!
pi_110687448
Hallo!

Ik zou hier graag af en toe mee kletsen! Lees echt al eeuwen mee in OUD en wilde me langzaam aan eens gaan melden in het wachten op topic, maar na 1 maand stoppen met de pil en 1 lucky shot had ik zaterdag 2 streepjes!

Volgens de berekeningen op internet is de uitgerekende datum 25-12-2012. Gezellige kerst! :+

Ik vind het allemaal zo onwerkelijk! Vandaag op werk amper wat uit mn handen gekomen. Hele dag een beetje dagdromen, kon me totaal niet concentreren. Ben ook zoooo moe!
Vind het zo leuk en spannend allemaal!! :D

Overigens even onder een kloon gepost omdat er bekenden op Fok zitten.
pi_110687491
Swieks van harte gefeliciteerd!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110688570
Gefeliciteerd nieuw zwangeren :) wat leuk! Kerstkindjes :)
  maandag 23 april 2012 @ 19:59:27 #71
258612 nytar
boys boys boys
pi_110688659
welkom swieks! En gefeliciteerd!

Ik ben al de hele dag nerveus, morgen eindelijk de eerste echo. Ben zo benieuwd of alles ok is en wat mn uitgerekende datum gaat worden.

Ondertussen is er al een super schattig klein bolletje boven mn schaambeen ontstaan. Echt net een handje vol. Loving it!
pi_110689605
Jee babykloon wat een heftig nieuws!
Toch gefeliciteerd! Ik hoop dat je de komende weken aan het idee kan wennen en lekker kunt genieten van je zwangerschap!

quote:
0s.gif Op maandag 23 april 2012 18:10 schreef Regenboogjes het volgende:
LeNeHe 20 weken! Fijn dat alles goed was! *O* Op naar de volgende 20! :*

Clauwhee gefeliciteerd met de goede uitslagen! *O*

Co_Ol ook al een goede echo! *O* Wat leuk, een meiske erbij. O+

Ik begin weer een beetje energie te krijgen! I luv it. O+
Vulpenballetje, die vermoeidheid gaat ooit over. Echt. :+
Ach, zo ga ik iig eens op tijd naar bed, dat was voorheen nog wel eens anders! :+

En fijn dat je weer energieker begint te worden Regenboogjes! :*

Leuk Co_Ol een goede echo van een meiske!! O+

Gefeliciteerd en welkom swieks! De 2de al vandaag die op 1ste kerstdag is uitgerekend!
En het wordt langzaam wat voller in december, gezellig! *O*

nytar morgen eerste echo, spannend! Ik moet nog 2 weken wachten op de eerste echo, hmpff. Maar goed, ook die weken gaan voorbij.....

En verder weet ik het niet meer :?
vragen mag!
pi_110689630
coco: een goede echo:D
Babykloon: Jeejtje wat zou dat schrikken zijn!

Heb verder niet alles bijgelezen want geen tijd voo rgehad.

hier vandaag bij de gyneceloog geweest i.v.m aanhoudende krampen. doorgestuurd naar de verloskamers. Lichte weenactiviteti en al 2 cm ontsluiting:O Heb mogen kiezen om daar te blijven of thuis te slapen dus ben nu weer thuis aangezien ik anders op zaal zou komen en ze verwachten me vannacht morgen al terug te zien. Dus zometeen maar gaan slapen! De gyneceloog wist me zeker te zeggen dat ik de inleiding niet ga halen en ik moest ook niet wachten tot de krampen(weeen) regelmatiger kwamen maar meteen als ze pijnlijk werden of als vriendlief merkte dat ik moest stoppen met praten om hem weg te puffen terug te komen. Spannend dus! de kinderarts is ingelicht aangezien deze er tot donderag bij zal zijn als het gebeurd i.v.m de termijn.

Zoë hoe is het daar?
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110689688
Swieks gefeliciteerd! *O*

Nytar succes morgen!
pi_110689730
Aaaah spannend Sam! Dus binnenkort gaat het dan waarschijnlijk voor jou gebeuren? :Y
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')