abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110698418
Sam spannend! Succes vannacht!

Swieks gefeliciteerd!

Wow het eerste 2013 kindje al! :O Rebel-angel gefeliciteerd!

Gerb balen joh dat je zo'n last hebt. Hopelijk slaap je goed vannacht.

Zoë fijn dat je vriend je nu zo goed kan helpen. Dat maakt de laatste loodjes misschien nog wat gemakkelijker voor je.
pi_110698460
20 weken echo is heel goed verlopen.
Zeer ervaren vrouw aan de knoppen van het echo-apparaat die alles goed gecontroleerd heeft en alles goedgekeurd.
Aldus een zeer blije aanstaande vader en naast me een gelukkige aanstaande moeder Loodje.
Je vader
pi_110699774
Fijn dat de 20-weken echo goed was Blijepeen en Loodje! Weten jullie het geslacht ook? ;)
  maandag 23 april 2012 @ 23:08:09 #104
131834 Loodje
Irresistibly sexy you!
pi_110700530
Hmm is bekend, maar we houden het nog even spannend
Be dance |Be real| Be You
pi_110701909
Ja tas staat klaar. heeft mijn vriend net nog nagekeken. fotocamera is opgeladen en ook de reserve batterijen. Hier lijkt het meer te gaan rommelen en ze is ht er echt niet mee eens ze schopt me helemaal blauw. Ik zal jullie morgen voreg weer op de hoogte brengen. tenzij er niks gebeurd dan slaap ik uit(A)
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_110707782
Ben maar naar beneden gegaan en wat aan het eten. weeen beginnen nu echt gevoeliger te worden en ga dus zo maar op mijn gemak de verloskamers bellen zoals ik moest doen. Vriend slaapt nu nog maar is ook beter kan ik me tenminste nog niet aan hem irriteren We zullen zien!
pi_110707808
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 06:05 schreef Sam1993 het volgende:
Ben maar naar beneden gegaan en wat aan het eten. weeen beginnen nu echt gevoeliger te worden en ga dus zo maar op mijn gemak de verloskamers bellen zoals ik moest doen. Vriend slaapt nu nog maar is ook beter kan ik me tenminste nog niet aan hem irriteren We zullen zien!
Succes vandaag!!
  dinsdag 24 april 2012 @ 06:36:00 #108
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_110707836
succes Sam! :*
pi_110707944
Hoi hoi net gebeld en moet ero m kwart over 8 zijn. alleen nu twijfel ik heel erg of alles al meegenomen moet worden zoals maxi cosi etc. omdat ik het nogal een raar idee vind als het niet doorzet en ik daar met me hele hebbe en houden aankom. of iniedergeval de tas voor de baby?
pi_110707950
Woei, Sam, succes *O*
pi_110708000
Succes Sam! Ik zou het meenemen! Beter mee verlegen als om verlegen!
pi_110708023
Sam!! Wat gaat het snel ineens! :D .. Heel veel succes vandaag! Ook ik ken alleen een positief verhaal van een kindje wat met 35 weken ter wereld kwam .. dat komt echt wel goed!

Hier vandaag broek nummer 1 die echt niet meer past .. ik krijg een buikje :o .. ineens! :o
Had al positiebroeken/leggings klaar liggen maar nog niet gepast .. Zal ik straks maar eens doen welke combi's ik kan maken. Ben nooit zo van het shoppen geweest :{
pi_110708047
succes sam, gewoon meenmen die maxicosi. Kan je ook in de auto laten staan he.

Fijn dat er weer allemaal goede echo''s zijn en nieuwe zwangeren!
pi_110708051
Sam succes!! Neem maar mee idd, als je baby het goed doet, ga jij vandaag gewoon mét baby naar huis O+.

Twinkle, buiken hebben de neiging om van het één op andere moment uit te zetten ja :D. Hier zat/zit kleding ook 'opeens' te krap, en dan is het hooguit een week geleden dat ik iets heb aangehad :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708052
Ja dat is het hem we hebben geen auto:P dus alles wat meegaat moet ook daadwerkelijk naar binnen
pi_110708075
Dan is er vast wel een plekje in een kast van het ziekenhuis ervoor;)
pi_110708172
Spannend Sam, succes vandaag!

En de eerste 2013 baby, wow!

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb verschrikkelijk slecht geslapen. Heel veel last van maagzuur en een pijnlijke buik. Ben blij als ik 3 uur slaap gehad heb ofzo. Nu veel hoofdpijn en moe. Even wat eten en zo terug mn bed in. en ben stiekem wel een beetje trots dat ik nu eens aan mezelf/de baby gedacht heb en nu eens echt thuis blijf

Verder mijlpalendag! 31 weken voor Katy en mij *O*
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110708309
Jaa dat is ook zo *O* :* rustige dag toegewenst Marjolijntje, gelijk heb je!

Gefeliciteerd swinks, r_a! :*

Spannend Sam, ik hoop dat alles goed gaat en dat je beeb er snel is!

Ik ben vandaag ook lief voor mezelf geweest, een half uur later de deur uit als normaal! Half 7 opgestaan *O*

Nog maar 3,5 week werken! :D

[ Bericht 4% gewijzigd door KatyM op 24-04-2012 08:08:23 ]
pi_110708362
^O^ Marjolijntje!

Ik heb de nieuwe zwangere dames nog geen welkom geheten :@. Een heel fijne zwangerschap gewenst swinks & r_a!! *O*
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708414
Gerbera, hopelijk voel je je vandaag beter!

Zoë, fijn dat je meer energie hebt en ondersteund kunt worden door je vriend die thuis is.

Nytar, succes vandaag!

Rebel-angel gefeliciteerd met je zwangerschap *O*

Liza vermoeidheid & futloos zijn is heel vervelend. Je kunt er maar beter aan toe geven en zoveel mogelijk rust nemen, veel slapen. Het is echt maar een paar weken& dan zal het al wel veel beter gaan.

*O* Voor de mijlpaal van Marjolijntje & KatyM.

Marjolijntje, rustze & slaap lekker om in te halen van gisternacht. Beterschap!

En natuurlijk ^O^ voor Sam, heel veel sterkte, je bent al aangekomen bij het ziekenhuis nu. Dus ik wens je heel veel sterkte & een spoedige & makkelijke bevalling!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_110708477
Welkom nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd! *O*

Succes vandaag Sam!

Marjolijntje, hartstikke goed dat je aan jezelf en je kindje hebt gedacht! Beterschap. En toch een jompel voor jou en Katy *O*

Ik las een paar goede echo's, fijn!

Hier alles zn gangetje, vandaag een half dagje werken en vanmiddag shoppen voor de verjaardag van mn vriend. Altijd leuk!
Af en toe voel ik wel een nare kramp/steek bij mn schaambot, komt dit iemand bekend voor?
pi_110708480
Rebel Angel, gefeliciterrd!!! *O*

*O* Voor de goede 20 wkn echo van Loodje & Blijepeen

Gerberaatje, wat heerlijk zo'n beweeglijke uk maar wel :{ dat je zoveel pijn hebt.

Marjolijntje; lekker rustig aan doen, :*

Sam heel veel succes vandaag, ik hoop dat alles goed gaat.

Vanmorgen de baby gevoeld met mijn hand op m'n buik. O+ ik kan daar echt van genieten.

Nog een :* Voor de LLM's en de dames zonder energie.
I found myself alone,
Alone above the raging sea
That stole the only boy I loved
And drowned him deep inside of me
pi_110708538
Freubelot: steken heb ik ook weleens gevoeld bij mijn schaambeen of soms ook op wat andere plekken. Dat is volgens mij met een groeiende baby, die zichzelf ruimte maakt heel normaal. Maar als je twijfelt, kun je vast je verloskundige altijd bellen en vragen.

Wij hadden van vrienden gehoord dat ze het oudere kind een cadeautje aan de baby hebben laten geven en in de wieg van de baby een cadeautje voor het oudere kind hadden gedaan. Dat vonden wij een heel erg leuk idee om te doen. Dus gisteren heb ik een voel/ stoffen boekje gekocht, wat Jair kan geven aan de baby. Verder nog wat dingen ingeslagen voor versiering van de babykamer & kleding voor mezelf, die ik nodig had.

Vandaag gaan we nog het cadeautje ophalen, dat Jair dan krijgt van de baby, die heb ik op Marktplaats gescoord. Dus lekker drukke dag. En als ik de tijd heb, zal ik maar met de laatste dingen voor de babykamer aan de slag gaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708544
Goedemorgen dikkertjes!

Sam, succes v andaag!

Gerberaatje, ik ga het toch maar vragen, ik lees steeds dat je t over hydro hebt en denk ik dat ik hoor te weten wat je daarmee bedoelt, maar dat weet ik dus niet :+ Enlighten me please!

Gisteravond naar de VK geweest. Alles was prima. Bloeddruk goed, uitslagen van bloedonderzoek prima, het hartje trommelde er vrolijk op los. Fijn! De VK merkte op dat mijn baarmoeder opmerkelijk hoog ligt. Dat verklaart ook waarom ik al zo bol wordt. :) De onderkant van mijn baarmoeder ligt bóven mijn schaambeen.
pi_110708583
Sam.wat spannend, het gaat snel nu he!

Marjoleintje, heel goed dat je aan jezelf en.de baby denkt! Lekker rustig aandoen vandaag en als het morgen nog niet gaat ook lekker thuisblijven!

*O* voor de mijlpalen & goede echo's!!
Ik ben vandaag 20 weken!!! Echt ongelovelijk hoe snel het dit keer lijkt te gaan!
Had gisteren voor het eerst serieus last van brandend maagzuur,niet fijn en ik had er natuurlijk ook niks voor in huis.
pi_110708616
Da's met recht een mijlpaal Frups!

Ik vandaag 15 weken. Vind ik ook wel heul ver klinken ineens :D
pi_110708623
Frups *O* 20 weken. Wat betreft huismiddeltjes/ voedingsmiddelen die schijnen te helpen bij brandend maagzuur zijn: melkproducten mits ze nog niet te verwerkt zijn: Yoghurt, vla, melk & iemand zei eens tegen mij dat verse meloen zou helpen. Dat heb ik zelf nog niet geprobeerd.
Misschien dat je zoiets wel in huis hebt, mocht het nou snel weer eens komen opzetten zonder dat je medicijnen ervoor in huis hebt. Of het kan je besparen om medicijnen te nemen. ;)
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708655
Hooi. Lig nu aan de ctg. Maar op mn zij?? Nog nooir zo een ctg gehad. Ben benieuwd wat het gaat doen heb niet het idee nog zonder baby naar huis te gaan. Gekozen om koffer mee te nemen maxi cosi kan later nog gehaald worden. Heb inyernet op mn mobiel dus zal bandaag jullie op de hoogte houden.
pi_110708671
Het gaat hier helaas niet beter, alleen maar slechter. Ik ga zo de poli even bellen om e.e.a. te laten uitsluiten.. Maar echt waardeloos dit ;(

SPOILER: heel verhaal over hydro
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110708742
Och Gerberaatje wat een ellende ;( Goed dat je iig wel het zekere voor het onzekere neemt en de poli gaat bellen. Veel sterkte :*
pi_110708837
Ai dat klinkt vreselijk pijnlijk Gerberaatje! Sterkte.
pi_110708854
Gerberaatje ;(. Bah, zoveel pijn met de wetenschap dat je het nog 12-14 weken moet uitzingen... Ellendig. Wel verstandig om ook andere dingen uit te laten sluiten. Sterkte :* :* :*.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110708879
Dat klinkt heel pijnlijk Gerberaatje. Het is zeker toch verstandig om andere oorzaken uit te sluiten. Sterkte :*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110708881
Gerberaatje, dat klinkt vreselijk pijnlijk en dan weten dat je zo nog 12 tot 14 weken moet ;( Sterkte meid :* :*
pi_110708920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 08:36 schreef Sorbootje het volgende:
Da's met recht een mijlpaal Frups!

Ik vandaag 15 weken. Vind ik ook wel heul ver klinken ineens :D
Dat was echt zo'n beetje het eerste wat ik dacht toen ik wakker werd :D

*O* voor alle andere mijlpalen en mooie echo's
pi_110709047
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110709796
Wat een gedoe Gerberaatje, heel veel sterkte gewenst :*

Succes Sam, hou ons op de hoogte ^O^

Zoë: fijn he zo'n mannetje haha. Die van mij stofzuigt nu elke dag om mij een beetje te ontlasten, blijft 8%$(# werk.

Hier nog steeds niks aan het rommelen, afwachten dus :P
pi_110709849
Geen verdere ontsluiting sinds gister dus weer na huis gestuurd... Moest vanavond maar weer terug als het erger werd... Best vervelend telkens op een neer.
pi_110709869
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Heeft een van jullie toevallig ooit van Epino gehoord? Heeft een van jullie ervaring hiermee of ooit iemand gesproken die ervaring hiermee heeft?

SPOILER
Ik geloof dat Poppedein daar ooit eens een pijnlijk verhaal over vertelde...

SPOILER
Verder weet ik niet of het echt helpt. Misschien eens zoeken in PubMed (database waarin artikelen over medische onderzoeken staan)?
Venus in pocketformaat
© loveli
  dinsdag 24 april 2012 @ 09:46:30 #140
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110710067
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:03 schreef Tinuviel het volgende:
Epino? Nee. Maar ze hebben wel oppompbare vibo's zag ik. Bij de pabo :+ Volgens mij is dat hetzelfde idee?

Sam, succes vandaag. Misschien zet het nog wel door! :*
pi_110710074
Dankje Phaidra. Over het eerste gedeelte, het lijkt me dat het gebruik ook uitgelegd wordt en diegene het dan misschien gewoon niet goed gelezen heeft.

Dat met PubMed database zal ik eens nagaan.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110710228
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 09:47 schreef Tinuviel het volgende:
Dankje Phaidra. Over het eerste gedeelte, het lijkt me dat het gebruik ook uitgelegd wordt en diegene het dan misschien gewoon niet goed gelezen heeft.

Dat met PubMed database zal ik eens nagaan.
Ik heb ook even gezocht. Er is nog niet heel veel onderzoek naar gedaan, maar dit zijn de conclusies van twee onderzoeken, de eerste uit 2011, de tweede uit 2009:

quote:
CONCLUSIONS:

This pilot randomised controlled trial showed a nonsignificantly lower incidence of pelvic floor muscle injury in women who used the Epi-No device from 37 weeks onwards.
Bron: Int Urogynecol J. 2011 Dec;22(12):1521-8
quote:
CONCLUSIONS:

Training with EPI-NO increases significantly the likelihood of having an intact perineum and reduces the episiotomy rate.
Bron: Aust N Z J Obstet Gynaecol. 2009 Oct;49(5):478-83
Voorzichtig positief dus :).

SPOILER
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110710480
Oh super Phaidra. De laatste conclusie is natuurlijk ook weer een paar maanden oud, dus het onderzoek zelf zal nog langer terugliggen schat ik. En een garantie krijg je nooit. Apart dat de conclusie uit 2009 positiever is, dan degene uit 2011. PM komt eraan!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110711385
Hahhaha idd phaidra, dat dus ;-)

Ik heb er helaas nog weinig ervaring mee, ken slechts 2 mensen die t gebruikt hebben. beide eerste kindje en heel mooi vlot bevallen, 1 met gaaf perineum en 1 met 1 hechting. voor hen beide was het gevoel van leren ontspannen te blijven met zo'n grote druk op je bekken/vagina de grootste winst!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_110712335
euhm ja, dus... daar was ik dan Bodpa :P Nog een beetje onwennig maar voorzichtig blij.

SPOILER
ti amo più di ieri ma meno di domani
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:09:48 #146
35189 Troel
scherp en bot
pi_110712386
*O*
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_110712431
Estrys wat leuk. Gefeliciteerd *O* *O* *O*
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_110712446
ow en vanzelfsprekend gelieve mijn facebook en twitter niet te gebruiken voor dit nieuws :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:11:39 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110712447
Gefeliciteerd Estrys! *O*
pi_110712480
Wow, wat gaaf, gefeliciteerd Estrys *O*
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_110712574
Blijepeen & loodje
Fijn dat de echo goed was!!

marjolijntje
:* super dat je aan jezelf & je beeb denkt!

*O* voo jou en katyM!
en *O* voor frups en sorbootje en ophelia!

Lenehe
O+ zo bijzonder, beweging voelen!

Leuk idee van de cadeautjes tinuviel! :)

Gerberaatje
:( wat een ellende.. pff :* !

Xanteh
ja zeker fijn O+
hij is nu aan het klussen (trap + de muur verven) en dan hebben we écht alles klaar op ons lijstje :D haha

het is nu rustig in mn buik. Svonds doen de bewegingen van de baby echt pijn :@ maar verder geen krampen.
soms wel last van stress; 't is bijna zo ver! maar voor mn gevoel kan het ook nog wel een tijdje duren :{ dus het zegt niet zoveel.

trek je het nog een beetje? het 'wachten' lijkt me wel vreemd, je bent zo dicht bij maar je weet ook niet wanneer het gaat komen.

estrys
*O* gefeliciteerd!

-O- Sam..
spannend zo! :*

[ Bericht 1% gewijzigd door Zoë23 op 24-04-2012 11:23:36 ]
pi_110712583
Wat tof Estrys! Gefeliciteerd!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:15:35 #153
150191 Elmo76
2 little wonders!
pi_110712587
Gefeliciteerd estrys!! *O*
*You little wonder, little wonder you*
*I have wished for so long, how i wish for you today*
pi_110712622
Estrys gefeliciteerd! *O*
pi_110712666
Dank jullie wel allen. En mijn man zei: maar we hebben het helemaal niet vaak gedaan -O- Dat klopt want ik was een week ziek, toen een paar dagen na mij zat mijn man met een kaakontsteking :D

Maar waarschijnlijk zei mijn schoonvader dat ook toen mijn schoonmoeder na de eerste keer zwanger bleek _O-
pi_110712727
Ja hallo eindelijk O+ O+ O+
bak maar een mooi schattig meisebje voor Laks O+
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:21:50 #157
258612 nytar
boys boys boys
pi_110712816
gefeliciteerd estrys!

En voor mezelf: we hebben een mooi kloppend hartje gezien en we zijn geschat op 7 weken en 5 dagen. Wat mijn voorlopig uitgerekende datum maakt van 6 december!

ben helemaal blij!
pi_110712822
Estrys gefeliciteerd *O*

Nytar, een kloppend hartje, fijn!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_110712855
Estrys, gefeliciteerd!!!! *O*
Streepjesregen de laatste dagen!

En voor alle mijlpalen; marjolijntje, Katy, Frups, Sorbo en Ophelia *O*

Zoe, kan me voorstellen dat de spanning toeneemt! Elk moment kan het gewoon gebeuren!

O en ik heb net een bolus (zo'n echte die eetbaar is dan hè? :+) voorbij laten gaan *trots is*
I found myself alone,
pi_110712856
Whwa wat tof Estrys!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_110712895
Estrys van harte gefeliciteerd! *O* *O* *O*

Fijn nytar! O+
pi_110712935
Nytar een kloppend hartje en een sinterklaascadeautje O+
pi_110712944
Estrys!!! *O* Whoa, gefeliciteerd!!!
pi_110713052
Wow, geweldig nieuws Estrys, gefeliciteerd!!!! *O*
pi_110713283
Estrys, wat goed! Van harte!! *O* :D

Nytar, een knipper *O*

Mijlpalen *O*

SPOILER: ziekenhuis dagboekpost :')
Dus, van kneuzenstijn is weer thuis :')
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:37:39 #166
258612 nytar
boys boys boys
pi_110713367
ow gerberaatje! Heftig hoor, geen pretje om met pijn door te moeten lopen...
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:39:37 #167
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_110713450
Het zit je niet mee he Gerbera! Dikke :* en ik hoop dat ze snel de andere kant opdraait voor je :*
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_110713644
:* Gerberaatje, balen dat het toch die hydro is die zo'n pijn doet!

En streepjes voor Estrys! Gefeliciteerd!Nytar een knipper, wat fijn!

Ik ben net weer wakker, en nog steeds moe :') Toch maar even uit bed blijven nu anders slaap ik vannacht niet meer denk ik :P Ben wel heel blij dat ik thuis gebleven had. Had het echt nodig blijkbaar. En ik vermoed dat ik morgen sowieso ook nog wel even thuis blijf. Iets met een kaarsje wat nu op is..
En vanavond intake van de kraamzorg :o
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_110713661
Lees gewoon over Nytar haar goede nieuws heen! Wat fijn, een knipperhartje! O+

Gerberaatje wat klote dit zeg! :* Hopelijk neemt je dametje snel een voor jou prettigere positie in.
I found myself alone,
  dinsdag 24 april 2012 @ 11:51:22 #170
100412 mefke79
komt goed!
pi_110713866
Estrys, gefeliciteerd!
Nytar, ook gefeliciteerd met de goede echo!

Gerbera, kan je niet eens kijken of er in andere ziekenhuizen wel iets gedaan wordt aan een hydro tijdens een zwangerschap? Ik heb er geen verstand van, maar een keer 'lekprikken/afzuigen' moet volgens mij de pijn enorm verlichten. Als ze dat met nieren kunnen, dan moet dat hiermee toch ook lukken zou je zeggen. Nogmaals, gewoon op basis van boerenverstand hoor, heb er verder geen idee van.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_110714471
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 10:39 schreef Poppedein het volgende:
Hahhaha idd phaidra, dat dus ;-)

Ik heb er helaas nog weinig ervaring mee, ken slechts 2 mensen die t gebruikt hebben. beide eerste kindje en heel mooi vlot bevallen, 1 met gaaf perineum en 1 met 1 hechting. voor hen beide was het gevoel van leren ontspannen te blijven met zo'n grote druk op je bekken/vagina de grootste winst!
Poppedein, weet jij toevallig welke ze gebruikt hebben? Epino Delphine of Delphine Plus? De Delphine Plus is ¤40 duurder, aan de andere kant, zie je dan wel of je de goede spieren traint. Lijkt mij ook wel weer zo prettig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:12:47 #172
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_110714604
sterkte gerbera!

en estrys, wat een leuk nieuws, van harte! :*
in de haak.
pi_110715050
Gerbera, wat heftig :{. Zeker als je weet dat de pijn nog even blijft duren. Veel sterkte, ik hoop dat er toch een manier gevonden wordt om het een beetje aangenamer voor jou te maken.

Estrys, feli!

Nytar, fijn dat je (eindelijk ;)) je echo had en dan nog met zo'n leuke datum!

En mijlpalen *O* hoppa! Hier 9 weken vandaag. Dat mag best wat sneller gaan, nu toch nog :9.

Marjolijn, als dat kaarsje op is, gewoon blijven rusten tot jij je weer een beetje lekker voelt!

Sam da's ook balen -O-. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten...
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:38:12 #174
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110715402
Estrys :o wow... van harte gefeliciteerd!! :*

SPOILER
Make love, not war ☮
pi_110715582
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 11:51 schreef mefke79 het volgende:
Estrys, gefeliciteerd!
Nytar, ook gefeliciteerd met de goede echo!

Gerbera, kan je niet eens kijken of er in andere ziekenhuizen wel iets gedaan wordt aan een hydro tijdens een zwangerschap? Ik heb er geen verstand van, maar een keer 'lekprikken/afzuigen' moet volgens mij de pijn enorm verlichten. Als ze dat met nieren kunnen, dan moet dat hiermee toch ook lukken zou je zeggen. Nogmaals, gewoon op basis van boerenverstand hoor, heb er verder geen idee van.
Dat zou kunnen hoor! Alleen het heeft niet zoveel zin omdat het zich weer opnieuw vult ;) als je bedenkt dat ze ooit zijn afgeklipt, opengesneden (zo erg verkleefd dat echt helemaal weghalen niet kon) en gewoon eigenwijs weer terug zijn gegroeid....)

Dus dat is gevoelsmatig hetzelfde als zo'n morfine shot-kuur achtig iets.. het is maar voor tijdelijk! En daarvoor vind ik het teveel moeite.. ik ben ook nog maar tijdelijk zwanger :D gelukkig al trimester 3, dus het is nog even uitzingen (en af en toe mijn kind terugporren dat ze even wat moet opschuiven... :P)
pi_110715645
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

SPOILER
als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee ! :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 12:46:28 #177
114177 Diaan73
pi_110715673
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:45 schreef Kleurdoos het volgende:

[..]

als ik weer eens ongesteld word en een cyclus kan herkennen doe ik ook weer mee ! :+
Werkelijk? Wat leuk!!
Make love, not war ☮
pi_110715896
allemaal nieuwe zwangere: babykloon, rebel angel, estrys van harte!
(hoop dat ik niemand over hoofd heb gezien...)

nytar een hartje! wat fijn!

gerberaatje :*
kan je wel een beetje slapen?
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:00:34 #179
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110716142
nytar, ik heb je datum in het lijstje gezet. :Y
Fijn dat alles goed was. :)
pi_110716196
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:46 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Werkelijk? Wat leuk!!
hangt van een evt. verhuizing af, we moeten eerst iets groter wonen en dan hopen dat ik er voor mijn 30e nog 1 kan mikken ;)
pi_110716562
Oeh leuk KD, nog zo'n mooierd!
I found myself alone,
pi_110716756
zo daar ben ik ook weer eens.
Ben sinds zaterdag weer in NL en pffff wat heb ik last van mijn jetlag, echt heel erg vervelend.
Lig bijna de hele nacht wakker :(

Verder *O* voor alle nieuwe zwangeren en mijlpalen.
En een dikke :* voor Gerbera

En Sam wat spannend!

en verder ben ik vast weer mensen vergeten.. sorry...ik ben een zeef de laatste tijd..
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_110716917
Wat leuk Estrys, van harte! *O*
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:20:21 #184
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_110716925
Estrys! :o :D Gefeliciteerd vrouwke! *O* *O*
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_110717297
quote:
2s.gif Op dinsdag 24 april 2012 12:38 schreef Diaan73 het volgende:

SPOILER
ja k** he -O- :*
  dinsdag 24 april 2012 @ 13:31:03 #186
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_110717394
Estrys *O*

Van harte!!
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_110717436
Estrys *O* Wat ontzettend gaaf en spannend!!
* Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje...*
pi_110717808
Estrys, gefeliciteerd! Wat leuk!
  Moderator dinsdag 24 april 2012 @ 13:42:29 #189
5428 crew  miss_sly
pi_110717887
Estrys, gefeliciteerd *O* Wat leuk!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_110717904
Dank jullie wel voor de lieve reacties. Volgens mijn berekeningen (het was een paasei :+ )
is de datum 1-1-2013. Dat is 6 dagen voor de vierde verjaardag van onze mup. En 6 dagen na de verjaardag van paps en opa :D Zucht dat is natuurlijk weer een planning van 'lik mn vestje'

Dus met een beetje pech hebben we straks: 2de kerstdag, driekoningen en nieuwjaar _O-
of erger: 3 verjaardagen op 2de kerstdag
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:01:49 #191
114177 Diaan73
pi_110718684
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 13:28 schreef Estrys het volgende:

[..]

ja k** he -O- :*
:Y

En die "planning" van jullie! _O-
Make love, not war ☮
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:03:12 #192
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110718735
Estrys, hartstikke gefeliciteerd!
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
pi_110719540
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 07:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Spannend Sam, succes vandaag!

En de eerste 2013 baby, wow!

Ik heb me vandaag ziek gemeld. Heb verschrikkelijk slecht geslapen. Heel veel last van maagzuur en een pijnlijke buik. Ben blij als ik 3 uur slaap gehad heb ofzo. Nu veel hoofdpijn en moe. Even wat eten en zo terug mn bed in. en ben stiekem wel een beetje trots dat ik nu eens aan mezelf/de baby gedacht heb en nu eens echt thuis blijf

Verder mijlpalendag! 31 weken voor Katy en mij *O*
Wat goed dat je aan jezelf hebt gedacht! Groot gelijk!

Al moet ik nu bij jouw post gelijk weer aan mijn eigen werkgever denken die dan zegt: je bent niet ziek maar zwanger, lever maar een vrije dag in ...

Maar goed daar kan jij niks aan doen natuurlijk.. Hoop dat je snel weer opknapt met je 31 weken! Kun je je voorstellen dat je misschien al over minder als twee maanden je kleintje hebt? *O*
pi_110719886
Even een *O* voor alle mijlpalen en nieuwe zwangeren! (wilde pijlmalen typen :') )

Woow was wel even onder de indruk van Gerberaas verhaal, wist niet dat je zoveel ellende had daarmee zeg :{ ... Dan heb ik ineens heel weinig te klagen :{

Die epiedinges .. wel iets over gelezen inderdaad en het idee spreekt me wel aan! Geen ervaring hier uiteraard omdat dit pas mijn eerste zwangerschap is ;) .. Alleen dat je dan zo'n dodo tegenkomt die denkt ie hem er met grof geweld uit moet trekken :X .. SUKKEL!

Maar het idee staat me zeker aan!
pi_110720368
Vergeten jullie ook niet je perineum te masseren met perineum olie? Voorkomt scheuren.

Ik weet niet of het werkt ik want heb het nooit gedaan. Ik dacht tot de bevalling van mijn eerste dat het perineum een gebergte was ergens in Spanje :+
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:41:27 #196
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110720488
Je moet gewoon zorgen voor een grote doos. Hoe meer er in kan, hoe makkelijker het eruit gaat :7
pi_110720535
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef PureEvil het volgende:
Je moet gewoon zorgen voor een grote doos. Hoe meer er in kan, hoe makkelijker het eruit gaat :7
Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:43:14 #198
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_110720583
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 april 2012 14:42 schreef _Ophelia_ het volgende:

[..]

Hartstikke romantisch toch, met je man je doos oppompen?
Als jij daar geil van wordt...doen :P
  dinsdag 24 april 2012 @ 14:45:38 #199
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_110720699
Na 2 kinderen kun je je 2 persoonsluchtbed erin oppompen ja..
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_110720728
kijk, ik heb er nu alweer zin in. Zo'n bevalling. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')