Ze zullen vast beter betalen dat de Mc. Maar geen reiskosten vergoeding, dus de helft van je geld ben je al kwijt aan de trein.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik vergelijking met de McDonalds dan?
ik hou van dagdromen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best.
Het lijkt er wel op.
De details bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook, maar dan moet je het wel geheim houden.
Wow, wat gierig!quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zullen vast beter betalen dat de Mc. Maar geen reiskosten vergoeding, dus de helft van je geld ben je al kwijt aan de trein.
Ja uiteraard! Jij dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Myraela het volgende:
Hey, nu je er toch bent watertornadootje. Jij bent wel van de meetings, ben je der zaterdag bij?
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.quote:Op zondag 22 april 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou van dagdromen.
vandaar dat ik me een buitenbeentje voel in dit topic.ik kan niet meedoen met de tendens zonder facebook.
is de rij inmiddels al geslonken en je hoge hakkencollectie fors uitgebreid? voor mijn dagdromerij, weetje.
5? But all you need is Drommelquote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.
Er zijn er in de afgelopen anderhalve maand wel een paar of 5 bijgekomen.
Allemaal 12cm+.
Misschien is dat wel mijn bedoelingquote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja die mag je wel voor jezelf houden dan hoor.
Anders kan ik straks niet meer slapen.
Ze zeggen van "wij regelen een bus, dus eigenlijk hoef je geen kosten te maken"quote:
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien is dat wel mijn bedoeling
Tof.quote:
Ik ben Patje, Silk is eten makenquote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drankje doen in leiden. Komen jij en patje ook?
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.
Er zijn er in de afgelopen anderhalve maand wel een paar of 5 bijgekomen.
Allemaal 12cm+.
Goed geregeld Patje.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben Patje, Silk is eten maken
Misschien wel ja.
Dat heb jij goed voor elkaar jongeman, de vrouw netjes in de keuken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben Patje, Silk is eten maken
Misschien wel ja.
Dit bedoel ik nou met je mond houden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal je maar sparen anders is je matras straks helemaal zuur
Ja kom maar op met die pics mfnquote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.
oh. had ik maar niks gevraagd.
hoe oud ben je ook alweer?
Jup.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.
oh. had ik maar niks gevraagd.
hoe oud ben je ook alweer?
Je hebt MFN toch wel eens gezien op de cam op TC? Dan is dat beeld toch op je netvlies gebrand?quote:
Nee..?quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt MFN toch wel eens gezien op de cam op TC? Dan is dat beeld toch op je netvlies gebrand?
Niet mijn nachtegaalstem in je hoofd hebben bij het hardop lezen van alles wat ik hier aan het typen benquote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou met je mond houden.
Je verpest het altijd enzo.
Het gaat meer om wat je zegt, niet hoe je het zegt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet mijn nachtegaalstem in je hoofd hebben bij het hardop lezen van alles wat ik hier aan het typen ben
Pure censuur ditquote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat meer om wat je zegt, niet hoe je het zegt.
hmm, volgens mij had ik pasgeleden nog om pics van je nieuwe heels gevraagd maar had je alleen de steriele plaatjes ervan.quote:
Het is patat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef SiIk het volgende:
En friet bakken is niet zo lastig dus dat kan ze wel alleen toch
Eergisteren hebben we samen gekookt namelijk.
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef SiIk het volgende:
En friet bakken is niet zo lastig dus dat kan ze wel alleen toch
Eergisteren hebben we samen gekookt namelijk.
Is het al een beetje bekend waar en wanneer?quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drankje doen in leiden. Komen jij en patje ook?
Ja klopt, ben alleen te lui om die te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, volgens mij had ik pasgeleden nog om pics van je nieuwe heels gevraagd maar had je alleen de steriele plaatjes ervan.dus bij deze een nieuw verzoek. wel met jou erbij natuurlijk.
21. zelfde leeftijd als mijn laatste ex.
jaquote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je netvlies is best iets waar je voorzichtig mee mag zijn ja, daar wil je niets op branden.
Ja dat wist ik al.quote:Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef Myraela het volgende:
Heloef, had ik al verteld dat die evenementen paupers echt maar weinig betalen?
Joh gewoon een handdoek erin stoppen dan blijft het wel enigszins droogquote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar het is voor mijn eigen bestwil.
Mijn taak is bier drinken en voetbal kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!
Je moet niet denken. Laat het los.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
Ik probeer me een beeld van je te vormen, maar ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je eruit zou zien.
Moet ik denken aan een stoere bikerchick in leer ofzo?
Juist! Luister naar deze man!quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!
Omgekeerde juist vond ik. Desondanks wel apetijtelijk hoor. Veel meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
Ik probeer me een beeld van je te vormen, maar ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je eruit zou zien.
Ik word juist al gortdroog van die vieze opmerkingen van jou er tussendoor.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Joh gewoon een handdoek erin stoppen dan blijft het wel enigszins droog
Silkje kan wel frituren hoor, ik heb haar goed opgevoed.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij hebt moeite met dingen loslaten volgens mij, niet lullig bedoeld maar je lijkt nergens echt een punt achter te kunnen te zetten. Zelfs met kleine dingetjes zoals dit.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
luiheid ben ik bekend mee.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja klopt, ben alleen te lui om die te maken.
Ben eigenlijk van plan mijn hele collectie dan te doen, maarja het is hier nu een zooitje en moet eerst opruimen daarvoor. En dat stel ik wel eens uit.
Daar zorg je zelf voorquote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je moet niet denken. Laat het los.
Ik waardeer je discretie.quote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Omgekeerde juist vond ik. Desondanks wel apetijtelijk hoor. Veel meer kan ik er niet over kwijt.
LEES HET DAN OOK MET MIJN ZWOELE STEM ERBIJquote:Op zondag 22 april 2012 17:53 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik word juist al gortdroog van die vieze opmerkingen van jou er tussendoor.
Voor de rest ben je wel lief hoor.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat beeld had ik al
Do what you love, love what you do!
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Daar zorg je zelf voor
Doe effe een fotootje van je dan?
Alsof ik iets met je zou willen![]()
Je bent niet mijn type
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met dingen loslaten volgens mij, niet lullig bedoeld maar je lijkt nergens echt een punt achter te kunnen te zetten. Zelfs met kleine dingetjes zoals dit.
Pardon? Jij vraagt er steeds naar.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Daar zorg je zelf voor
Doe effe een fotootje van je dan?
Alsof ik iets met je zou willen![]()
Je bent niet mijn type
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.Ik proestte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Haha, ik doe het meer voor mezelf dan hoor, dus je hoeft geen tegenprestatie te doen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
luiheid ben ik bekend mee.
als je het voor me doet dan doe ik iets voor jou.
ik weet nog niet wat trouwens.
Nou waarom zo geheimzinnig dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pardon? Jij vraagt er steeds naar.
Ben gewoon benieuwd niks meer en niks minder.quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denken dat je recht hebt op een foto of iets dergelijks van me?
Dat lukt niet, ik heb geen beeld van je stem.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
LEES HET DAN OOK MET MIJN ZWOELE STEM ERBIJ
Ik heb wel ergens recht opquote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denken dat je recht hebt op een foto of iets dergelijks van me?
quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd niks meer en niks minder.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met dingen loslaten volgens mij, niet lullig bedoeld maar je lijkt nergens echt een punt achter te kunnen te zetten. Zelfs met kleine dingetjes zoals dit.
Nee, dat doe je niet. Er komt nu sowieso nog een uitspraak waarin je dit weer tegenspreekt. Want jij zegt nooit iets zonder er nog eens omheen te draaien.quote:
Denk aan Ruben Block (Triggerfinger)quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik heb geen beeld van je stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef je facebook danquote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
heeft al in het topic gestaan.
En anders facebook.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan Ruben Block (Triggerfinger)Hmm, ik hoopte op iets meer Vin Diesel-achtigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Combinatie tussen die 2 danquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, ik hoopte op iets meer Vin Diesel-achtigs.
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Beter praat je alleen nog maar Engels tegen me dan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik luister net naar zn stem en ik kan precies zoals Vin Diesel praten als ik Engels praat
Ik was niet mee aan het lezen, maar als kree mijn naam gebruikt kan ik beter wel even terug lezenquote:
Maar ik moet moeite doen want hij praat een beetje traagquote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter praat je alleen nog maar Engels tegen me dan.
nou waarom dat nou weer?quote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was niet mee aan het lezen, maar als kree mijn naam gebruikt kan ik beter wel even terug lezen
Jij zegt dat ik leuk ben .quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou waarom dat nou weer?
Trouwens ik kwam er niet mee
Niet haten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik moet moeite doen want hij praat een beetje traag
das ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, ik doe het meer voor mezelf dan hoor, dus je hoeft geen tegenprestatie te doen.
Het gaat ook niet om zijn tempo maar om het geluid wat hij produceert.quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan niet zo traag praten zonder er echt op te blijven letten
hoeft niet..quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leuk zijn en in dit topic zitten, dat vloekt
Ohh dan is het goed, ik praat wel wat dynamischerquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om zijn tempo maar om het geluid wat hij produceert.
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat het een lekker ding is hier
Heb ik ook echt nodig ja.quote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Je zou het ook als een compliment kunnen zien hoor.
Al die vrouwen in het publiek glijden anders wel van hun stoel. Misschien wordt het tijd dat ik ook een leren jasje koop en mijn hoofd kaal scheerquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat het een lekker ding is hier
Een complimentje is altijd leuk, of je het nodig hebt of nietquote:
Vergeet de spieren niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die vrouwen in het publiek glijden anders wel van hun stoel. Misschien wordt het tijd dat ik ook een leren jasje koop en mijn hoofd kaal scheer
vinnie?quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
ik denk dat vinnie iets te compenseren heeft.
Met deze opmerking lijk je wel een vrouw die over een andere vrouw praat.quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
ik denk dat vinnie iets te compenseren heeft.
Hmmmm ik denk niet dat je daarmee in zijn buurt komt.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik een visnet om mijn buik span dan lijkt het of ik een six-pack heb![]()
alleen is het in het mannelijke geval geen nijd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met deze opmerking lijk je wel een vrouw die over een andere vrouw praat.
Vanwaar diequote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen is het in het mannelijke geval geen nijd.
Als je je ogen dicht doet terwijl je voelt dan lijkt het net echtquote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm ik denk niet dat je daarmee in zijn buurt komt.
Vet voelt niet hetzelfde als spierquote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet terwijl je voelt dan lijkt het net echt![]()
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voorquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Joysa en mfn zijn wel zure dozen zeg, ze kunnen nog een voorbeeld nemen aan strawberry met haar prachtige franse naam.
je baalt gewoon omdat ze niet ingaan op je avances.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Joysa en mfn zijn wel zure dozen zeg, ze kunnen nog een voorbeeld nemen aan strawberry met haar prachtige franse naam.
kenker eens op met doen alsof je iemand kentquote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voor
Dus je vindt jezelf een bitch?quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker eens op met doen alsof je iemand kent
Het gaat jou geen ene ruk aan wat ik vind of denk of wat dan ookquote:
Het is een lachwekkende act.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voor
Mag toch wel zeggen wat ik denkquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat jou geen ene ruk aan wat ik vind of denk of wat dan ook
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
elke act op een internetforum is lachwekkend. en daarbuiten ook.
Goh ben het wel een beetje met je eens eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.
ik zie vooral dat ze beiden nogal vermoeiend reageren op bepaalde mannelijke users, dat zegt wel genoeg denk ik zo.quote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.
Die Russinnen van je zijn ook blank btw.quote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
exactly.quote:Op zondag 22 april 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie vooral dat ze beiden nogal vermoeiend reageren op bepaalde mannelijke users, dat zegt wel genoeg denk ik zo.
jouw reactie daarentegen is er een van frustratie. dat je er blank bij haalt is me overigens een raadsel, ben je een racist?
Dan mag het.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. misschien omdat het een flutacteur is.
Het is ontwijkend gedrag gewoon.quote:
Dat "bitchy, privileged white girl" syndroom is in tegenwoordig heh.quote:Op zondag 22 april 2012 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Goh ben het wel een beetje met je eens eigenlijk
Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
anders deed ik het toch wel hoor, maar fijn dat ik je goedkeuring heb.
Jammiequote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
Wil je me dood hebben ofzo!quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon opvreten screw. Blijft vrij lang goed, alleen gaan de dooiers zo snel stuk
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.
Krijg ik dan ook die van jou?quote:Op zondag 22 april 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar kree drop even je facebook in pm.
jaja. niet zo eigenwijs doen jij.quote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.
Ik ken zijn film eigenlijk niet verder, zal vast wat gezien hebben maar is niet blijven hangen.
neeejquote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Moet je wat van je laten horen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.quote:
En dat ja, t'is een scharrel, dus niet meer afspreken is genoeg lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Kloptquote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Is ze een beetje leuk?quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ach het arme kind is hoteldebotel ben ik ban. Ik vinnet wel een beetje lullig
Geef haar de facebook van kreequote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedtquote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar facebook?
Kutweerquote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Drom, hoe is het in Groningen vandaag?
whatsapp is gratis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.quote:
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedt
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter wordenquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloosquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ik erop kan zeggen
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloos
Bwoooaaaahhhhhquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter worden
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter worden
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloos
quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ok ff wat anders, als mfn nou eens haar facebook geeft.![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ik er sowieso al niet makkelijk vanaf ga rakenquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Bereid je dan wel voor op dat ze contact met je gaat zoeken erover, en veel ook.
Geef het arme schaap wat tijd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik er sowieso al niet makkelijk vanaf ga raken
Moet je je lul maar niet achterna lopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je je lul maar niet achterna lopen
Stuur maar door naar ome kreequote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat doe jij ook bobbie. Het enige verschil tussen jou en mij is dat mijn pener vervolgens ook echt in actie mag komen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je je lul maar niet achterna lopen
Zeg ik datquote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?
Halleluja, jij iemand gelijk geven....quote:Op zondag 22 april 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets is onmogelijk in het geval van screw inderdaad, je hebt gelijk.
Zeurwijfquote:Op zondag 22 april 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets is onmogelijk in het geval van screw inderdaad, je hebt gelijk.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:
BobBob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
VVD 40 D66 36 zetelsquote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Laten we het hebben over de aanstaande verkiezingen..
Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Laten we het hebben over de aanstaande verkiezingen..
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.quote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want het is nu bewezen dat je of alleen maagd blijft of je lul achterna loopt
Laat je je Master Blaster meestemmen. Ook uit naam van alle klanten die hij al heeft gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Idealiter natuurlijk D66 76 zetels maar daarvoor heb ik niet genoeg stemrecht.
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben negers nog steeds maar 2/5 stemrecht?
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn sekslevenquote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.
Truequote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".
En toen was je op je piemel getrapt en liet je je vastlullen. The end.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn seksleven
quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.Goed geregeld voor die vrouwen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Mensen die dit hopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.
The horror.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Als twi, ca en dg hier niet posten gaat het niveau ook snel hier naar beneden zeg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Nee ze geloven het alleen als dat niet gebeurd is het de schuld van de duivelquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Hoop op ietsjes rechts van het midden zeg maar.
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?
Zei niet dat ik dat ging stemmen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier niet
Zelfkennis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.
Dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.
Een stem op SGP is een stem op achteruitgangquote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zei niet dat ik dat ging stemmen.
Zeg dat het niet zo kwaad kon om zo'n partij erin te hebben.
Ik ben nog steeds wel een beetje CDA gezind.
Vroeger was alles toch beter?quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldigquote:
Ach, ze werden tenminste ontmaagd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldig
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halenquote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.
Ik zeg terug naar de VOC mentaliteit
Ach hij was zo slecht nog niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halen
Ik wacht op je facebook berichtje.quote:
Ik wacht op jou :$ :$ :$quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
In mijn huis. :$ :$ :$quote:
Als je een paar spikes van haar nieuwe schoentjes in je reet wil hebben ga je gangquote:
Je mag wel wat blijer kijken...quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |