quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar facebook?
Kutweerquote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Drom, hoe is het in Groningen vandaag?
whatsapp is gratis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.quote:
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedt
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter wordenquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloosquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ik erop kan zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |