Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
anders deed ik het toch wel hoor, maar fijn dat ik je goedkeuring heb.
Jammiequote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
Wil je me dood hebben ofzo!quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon opvreten screw. Blijft vrij lang goed, alleen gaan de dooiers zo snel stuk
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.
Krijg ik dan ook die van jou?quote:Op zondag 22 april 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar kree drop even je facebook in pm.
jaja. niet zo eigenwijs doen jij.quote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.
Ik ken zijn film eigenlijk niet verder, zal vast wat gezien hebben maar is niet blijven hangen.
neeejquote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Moet je wat van je laten horen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.quote:
En dat ja, t'is een scharrel, dus niet meer afspreken is genoeg lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Kloptquote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Is ze een beetje leuk?quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ach het arme kind is hoteldebotel ben ik ban. Ik vinnet wel een beetje lullig
Geef haar de facebook van kreequote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedtquote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef kree het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te vragen, maar facebook?
Kutweerquote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Drom, hoe is het in Groningen vandaag?
whatsapp is gratis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.quote:
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.quote:Op zondag 22 april 2012 18:39 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedt
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of post een foto op facebook in innige omhelzing met een meid en dan een hartje in de text erbij.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:40 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vrouwen meten waardering aan de hand van hoe hard je ze geeft.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:42 schreef screwloose het volgende:
[..]
DM je me dan even je adres zodat we dit kunnen bewerkstelligen?
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter wordenquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloosquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Maar tering zeg wat een hoop kansloosheid in dit topic
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef kree het volgende:
[..]
Er is maar 1 ding wat ik erop kan zeggen
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloos
Bwoooaaaahhhhhquote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter worden
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef screwloose het volgende:
[..]
Als jij vertrekt zal het al een stuk beter worden
quote:Op zondag 22 april 2012 18:44 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Als je weg gaat word het hier wat minder kansloos
quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef kree het volgende:
ok ff wat anders, als mfn nou eens haar facebook geeft.![]()
![]()
Ik heb zo het idee dat ik er sowieso al niet makkelijk vanaf ga rakenquote:Op zondag 22 april 2012 18:43 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]![]()
Bereid je dan wel voor op dat ze contact met je gaat zoeken erover, en veel ook.
Geef het arme schaap wat tijd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Ik heb zo het idee dat ik er sowieso al niet makkelijk vanaf ga raken
Moet je je lul maar niet achterna lopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je je lul maar niet achterna lopen
Stuur maar door naar ome kreequote:Op zondag 22 april 2012 18:46 schreef screwloose het volgende:
[..]
Dat doe jij ook bobbie. Het enige verschil tussen jou en mij is dat mijn pener vervolgens ook echt in actie mag komen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Moet je je lul maar niet achterna lopen
Zeg ik datquote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
En dan net zo'n enerverend seksleven hebben als jij zeker?
Halleluja, jij iemand gelijk geven....quote:Op zondag 22 april 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets is onmogelijk in het geval van screw inderdaad, je hebt gelijk.
Zeurwijfquote:Op zondag 22 april 2012 18:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zoiets is onmogelijk in het geval van screw inderdaad, je hebt gelijk.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:51 schreef Drommeldaris het volgende:
BobBob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
Bob
VVD 40 D66 36 zetelsquote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Laten we het hebben over de aanstaande verkiezingen..
Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Laten we het hebben over de aanstaande verkiezingen..
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.quote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want het is nu bewezen dat je of alleen maagd blijft of je lul achterna loopt
Laat je je Master Blaster meestemmen. Ook uit naam van alle klanten die hij al heeft gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Idealiter natuurlijk D66 76 zetels maar daarvoor heb ik niet genoeg stemrecht.
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben negers nog steeds maar 2/5 stemrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn sekslevenquote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.
Truequote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".
En toen was je op je piemel getrapt en liet je je vastlullen. The end.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn seksleven
quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.Goed geregeld voor die vrouwen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Mensen die dit hopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.
The horror.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Als twi, ca en dg hier niet posten gaat het niveau ook snel hier naar beneden zeg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Nee ze geloven het alleen als dat niet gebeurd is het de schuld van de duivelquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Hoop op ietsjes rechts van het midden zeg maar.
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?
Zei niet dat ik dat ging stemmen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier niet
Zelfkennis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.
Dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.
Een stem op SGP is een stem op achteruitgangquote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zei niet dat ik dat ging stemmen.
Zeg dat het niet zo kwaad kon om zo'n partij erin te hebben.
Ik ben nog steeds wel een beetje CDA gezind.
Vroeger was alles toch beter?quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldigquote:
Ach, ze werden tenminste ontmaagd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldig
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halenquote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.
Ik zeg terug naar de VOC mentaliteit
Ach hij was zo slecht nog niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halen
Ik wacht op je facebook berichtje.quote:
Ik wacht op jou :$ :$ :$quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
In mijn huis. :$ :$ :$quote:
Als je een paar spikes van haar nieuwe schoentjes in je reet wil hebben ga je gangquote:
Je mag wel wat blijer kijken...quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |