Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?quote:Op zondag 22 april 2012 18:27 schreef dawg het volgende:
[..]
anders deed ik het toch wel hoor, maar fijn dat ik je goedkeuring heb.
Jammiequote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef screwloose het volgende:
Koop je eieren, kom je thuis, tenminste houdbaar tot 16-4
Gvd.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
quote:Op zondag 22 april 2012 18:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik heb nog wel wat eitjes voor je.
/Drommel
Wil je me dood hebben ofzo!quote:Op zondag 22 april 2012 18:30 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon opvreten screw. Blijft vrij lang goed, alleen gaan de dooiers zo snel stuk
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:28 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waar zou je op moeten haten dan als het niet op zijn acteur-skills was?
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
de suffe films die hij gemaakt heeft, op 1 na. pitch black vond ik erg goed. de rest van hem erg slecht. zelfs tfatf, en die heb ik zelfs op dvd.
Krijg ik dan ook die van jou?quote:Op zondag 22 april 2012 18:34 schreef DigitalGirl het volgende:
Maar kree drop even je facebook in pm.
jaja. niet zo eigenwijs doen jij.quote:Op zondag 22 april 2012 18:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat heeft samenhang met zijn acteer-skills, of het gebrek ervan.
Ik ken zijn film eigenlijk niet verder, zal vast wat gezien hebben maar is niet blijven hangen.
neeejquote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Moet je wat van je laten horen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 18:35 schreef screwloose het volgende:
Owww jongens ik heb dus heul geen zin om de confrontatie zometeen aan te gaan he. Zo laf als ik ben
Dus de vraag is, kan je je scharrel dumpen via whatsapp??
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.quote:
En dat ja, t'is een scharrel, dus niet meer afspreken is genoeg lijkt me.quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Kloptquote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]
Jouw advies lijkt me nogal waardeloos, ik zie jou er niet voor aan om ooit een scharrel gehad te hebben.
quote:Op zondag 22 april 2012 18:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Moet je wat van je laten horen dan?
Is ze een beetje leuk?quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ach het arme kind is hoteldebotel ben ik ban. Ik vinnet wel een beetje lullig
Geef haar de facebook van kreequote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:37 schreef screwloose het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
Enige waar vrouwen waardering aan afmeten is aan hoeveel geld er aan ze wordt besteedtquote:Op zondag 22 april 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ah ja dan maar een smsje. Heb je tenminste nog geld aan haar besteed, moet ze wel goed opvatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |