Met deze opmerking lijk je wel een vrouw die over een andere vrouw praat.quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
ik denk dat vinnie iets te compenseren heeft.
Hmmmm ik denk niet dat je daarmee in zijn buurt komt.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Nja, als ik een visnet om mijn buik span dan lijkt het of ik een six-pack heb![]()
alleen is het in het mannelijke geval geen nijd.quote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Met deze opmerking lijk je wel een vrouw die over een andere vrouw praat.
Vanwaar diequote:Op zondag 22 april 2012 18:13 schreef dawg het volgende:
[..]
alleen is het in het mannelijke geval geen nijd.
Als je je ogen dicht doet terwijl je voelt dan lijkt het net echtquote:Op zondag 22 april 2012 18:12 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmmmm ik denk niet dat je daarmee in zijn buurt komt.
Vet voelt niet hetzelfde als spierquote:Op zondag 22 april 2012 18:15 schreef benzin het volgende:
[..]
Als je je ogen dicht doet terwijl je voelt dan lijkt het net echt![]()
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voorquote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Joysa en mfn zijn wel zure dozen zeg, ze kunnen nog een voorbeeld nemen aan strawberry met haar prachtige franse naam.
je baalt gewoon omdat ze niet ingaan op je avances.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef DigitalGirl het volgende:
Joysa en mfn zijn wel zure dozen zeg, ze kunnen nog een voorbeeld nemen aan strawberry met haar prachtige franse naam.
kenker eens op met doen alsof je iemand kentquote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voor
Dus je vindt jezelf een bitch?quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
kenker eens op met doen alsof je iemand kent
Het gaat jou geen ene ruk aan wat ik vind of denk of wat dan ookquote:
Het is een lachwekkende act.quote:Op zondag 22 april 2012 18:18 schreef kree het volgende:
[..]
Eigenlijk zijn ze heel lief, maar zo doen ze zich niet voor
Mag toch wel zeggen wat ik denkquote:Op zondag 22 april 2012 18:19 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat jou geen ene ruk aan wat ik vind of denk of wat dan ook
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.quote:Op zondag 22 april 2012 18:20 schreef dawg het volgende:
[..]
elke act op een internetforum is lachwekkend. en daarbuiten ook.
Goh ben het wel een beetje met je eens eigenlijkquote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.
ik zie vooral dat ze beiden nogal vermoeiend reageren op bepaalde mannelijke users, dat zegt wel genoeg denk ik zo.quote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Nou jah, die act zou nog ergens op slaan als het geen blanke " kijk ons eens stoer zijn" begin 20 vrouwen waren. Het is belachelijk.
Die Russinnen van je zijn ook blank btw.quote:Op zondag 22 april 2012 18:22 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
exactly.quote:Op zondag 22 april 2012 18:26 schreef dawg het volgende:
[..]
ik zie vooral dat ze beiden nogal vermoeiend reageren op bepaalde mannelijke users, dat zegt wel genoeg denk ik zo.
jouw reactie daarentegen is er een van frustratie. dat je er blank bij haalt is me overigens een raadsel, ben je een racist?
Dan mag het.quote:Op zondag 22 april 2012 18:16 schreef dawg het volgende:
[..]
geen idee. misschien omdat het een flutacteur is.
Het is ontwijkend gedrag gewoon.quote:
Dat "bitchy, privileged white girl" syndroom is in tegenwoordig heh.quote:Op zondag 22 april 2012 18:23 schreef kree het volgende:
[..]
Goh ben het wel een beetje met je eens eigenlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |