Pardon? Jij vraagt er steeds naar.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef kree het volgende:
[..]
Daar zorg je zelf voor
Doe effe een fotootje van je dan?
Alsof ik iets met je zou willen![]()
Je bent niet mijn type
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.Ik proestte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Haha, ik doe het meer voor mezelf dan hoor, dus je hoeft geen tegenprestatie te doen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef dawg het volgende:
[..]
luiheid ben ik bekend mee.
als je het voor me doet dan doe ik iets voor jou.
ik weet nog niet wat trouwens.
Nou waarom zo geheimzinnig dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pardon? Jij vraagt er steeds naar.
Ben gewoon benieuwd niks meer en niks minder.quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denken dat je recht hebt op een foto of iets dergelijks van me?
Dat lukt niet, ik heb geen beeld van je stem.quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
LEES HET DAN OOK MET MIJN ZWOELE STEM ERBIJ
Ik heb wel ergens recht opquote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom denken dat je recht hebt op een foto of iets dergelijks van me?
quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ben gewoon benieuwd niks meer en niks minder.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij hebt moeite met dingen loslaten volgens mij, niet lullig bedoeld maar je lijkt nergens echt een punt achter te kunnen te zetten. Zelfs met kleine dingetjes zoals dit.
Nee, dat doe je niet. Er komt nu sowieso nog een uitspraak waarin je dit weer tegenspreekt. Want jij zegt nooit iets zonder er nog eens omheen te draaien.quote:
Denk aan Ruben Block (Triggerfinger)quote:Op zondag 22 april 2012 17:56 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat lukt niet, ik heb geen beeld van je stem.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
geef je facebook danquote:Op zondag 22 april 2012 17:57 schreef kree het volgende:
[..]
heeft al in het topic gestaan.
En anders facebook.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:58 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan Ruben Block (Triggerfinger)Hmm, ik hoopte op iets meer Vin Diesel-achtigs.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Combinatie tussen die 2 danquote:Op zondag 22 april 2012 18:00 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hmm, ik hoopte op iets meer Vin Diesel-achtigs.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:54 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Denk aan de grootste bitch die je ooit in je leven hebt gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Beter praat je alleen nog maar Engels tegen me dan.quote:Op zondag 22 april 2012 18:02 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik luister net naar zn stem en ik kan precies zoals Vin Diesel praten als ik Engels praat
Ik was niet mee aan het lezen, maar als kree mijn naam gebruikt kan ik beter wel even terug lezenquote:
Maar ik moet moeite doen want hij praat een beetje traagquote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Beter praat je alleen nog maar Engels tegen me dan.
nou waarom dat nou weer?quote:Op zondag 22 april 2012 18:03 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik was niet mee aan het lezen, maar als kree mijn naam gebruikt kan ik beter wel even terug lezen
Jij zegt dat ik leuk ben .quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef kree het volgende:
[..]
nou waarom dat nou weer?
Trouwens ik kwam er niet mee
Niet haten.quote:Op zondag 22 april 2012 18:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar ik moet moeite doen want hij praat een beetje traag
das ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 22 april 2012 17:55 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Haha, ik doe het meer voor mezelf dan hoor, dus je hoeft geen tegenprestatie te doen.
Het gaat ook niet om zijn tempo maar om het geluid wat hij produceert.quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik kan niet zo traag praten zonder er echt op te blijven letten
hoeft niet..quote:Op zondag 22 april 2012 18:06 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Leuk zijn en in dit topic zitten, dat vloekt
Ohh dan is het goed, ik praat wel wat dynamischerquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat ook niet om zijn tempo maar om het geluid wat hij produceert.
Nee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat het een lekker ding is hier
Heb ik ook echt nodig ja.quote:Op zondag 22 april 2012 18:08 schreef kree het volgende:
[..]
Je zou het ook als een compliment kunnen zien hoor.
Al die vrouwen in het publiek glijden anders wel van hun stoel. Misschien wordt het tijd dat ik ook een leren jasje koop en mijn hoofd kaal scheerquote:Op zondag 22 april 2012 18:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Straks ga je ook nog zeggen dat het een lekker ding is hier
Een complimentje is altijd leuk, of je het nodig hebt of nietquote:
Vergeet de spieren niet.quote:Op zondag 22 april 2012 18:09 schreef benzin het volgende:
[..]
Al die vrouwen in het publiek glijden anders wel van hun stoel. Misschien wordt het tijd dat ik ook een leren jasje koop en mijn hoofd kaal scheer
vinnie?quote:Op zondag 22 april 2012 18:11 schreef dawg het volgende:
ik denk dat vinnie iets te compenseren heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |