Zelfkennis.quote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.
Dat kan ik jullie niet aandoen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.
Een stem op SGP is een stem op achteruitgangquote:Op zondag 22 april 2012 18:59 schreef kree het volgende:
[..]
Zei niet dat ik dat ging stemmen.
Zeg dat het niet zo kwaad kon om zo'n partij erin te hebben.
Ik ben nog steeds wel een beetje CDA gezind.
Vroeger was alles toch beter?quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldigquote:
Ach, ze werden tenminste ontmaagd.quote:Op zondag 22 april 2012 19:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Toen jongetjes nog ontmaagd werden door de pastoor of ome Joop. Ja geweldig
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.quote:Op zondag 22 april 2012 19:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een stem op SGP is een stem op achteruitgang
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halenquote:Op zondag 22 april 2012 19:02 schreef kree het volgende:
[..]
Misschien is al die vooruitgang ook wel niet zo goed.
Ik zeg terug naar de VOC mentaliteit
Ach hij was zo slecht nog niet.quote:Op zondag 22 april 2012 19:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan kunnen wel JP ook weer van stal halen
Ik wacht op je facebook berichtje.quote:
Ik wacht op jou :$ :$ :$quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
In mijn huis. :$ :$ :$quote:
Als je een paar spikes van haar nieuwe schoentjes in je reet wil hebben ga je gangquote:
Je mag wel wat blijer kijken...quote:Op zondag 22 april 2012 19:04 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik wacht op je facebook berichtje.
xx
N.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |