Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".quote:Op zondag 22 april 2012 18:52 schreef kree het volgende:
Laten we het hebben over de aanstaande verkiezingen..
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.quote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Want het is nu bewezen dat je of alleen maagd blijft of je lul achterna loopt
Laat je je Master Blaster meestemmen. Ook uit naam van alle klanten die hij al heeft gehad.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef Drommeldaris het volgende:
Idealiter natuurlijk D66 76 zetels maar daarvoor heb ik niet genoeg stemrecht.
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.quote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef kingtoppie het volgende:
Hebben negers nog steeds maar 2/5 stemrecht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn sekslevenquote:Op zondag 22 april 2012 18:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee, er was ook niemand die dat aan het bewijzen was.
Truequote:Op zondag 22 april 2012 18:53 schreef twi het volgende:
[..]
Nee, dit topic heet niet "Als Verkiezingen Niet Zo Makkelijk Gaan".
En toen was je op je piemel getrapt en liet je je vastlullen. The end.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zei dat Screw zijn lul niet achterna moet lopen en dan begin je over mijn seksleven
quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee, vrouwen hebben echter geen stemrecht.Goed geregeld voor die vrouwen wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rustig aan.
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Mensen die dit hopenquote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
kree hoopt dat de CDA, CU en SGP aan de macht komen.
The horror.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef DigitalGirl het volgende:
Als twi, ca en dg hier niet posten gaat het niveau ook snel hier naar beneden zeg.
Ik heb echt geen idee.quote:Op zondag 22 april 2012 18:55 schreef Drommeldaris het volgende:
Kree wat verwacht jij? Heb je hoop op een paars kabinet?
Nee ze geloven het alleen als dat niet gebeurd is het de schuld van de duivelquote:
quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier nietquote:Op zondag 22 april 2012 18:57 schreef kree het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee.
Hoop op ietsjes rechts van het midden zeg maar.
Bij het 1-jarig jubileum dat jij niet in dit topic heb gepost.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef Plastic_zak het volgende:
ewa drommel faka g wanneer gaan we elkaars abs insmeren met babyolie en dan pics maken?
Het is de waarheid twi, het is de waarheid. Zelfs de trolls dezer dagen zijn van een minder hoog niveau.quote:Op zondag 22 april 2012 18:56 schreef twi het volgende:
[..]
Potverdomme DG, laat je me nu gewoon een traantje wegpinken?
Zei niet dat ik dat ging stemmen.quote:Op zondag 22 april 2012 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dan SGP willen stemmen. Wat klopt hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |