Ze zullen vast beter betalen dat de Mc. Maar geen reiskosten vergoeding, dus de helft van je geld ben je al kwijt aan de trein.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef Watertornado het volgende:
[..]
En ik vergelijking met de McDonalds dan?
ik hou van dagdromen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best.
Het lijkt er wel op.
De details bedoel je?quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook, maar dan moet je het wel geheim houden.
Wow, wat gierig!quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze zullen vast beter betalen dat de Mc. Maar geen reiskosten vergoeding, dus de helft van je geld ben je al kwijt aan de trein.
Ja uiteraard! Jij dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:42 schreef Myraela het volgende:
Hey, nu je er toch bent watertornadootje. Jij bent wel van de meetings, ben je der zaterdag bij?
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.quote:Op zondag 22 april 2012 17:43 schreef dawg het volgende:
[..]
ik hou van dagdromen.
vandaar dat ik me een buitenbeentje voel in dit topic.ik kan niet meedoen met de tendens zonder facebook.
is de rij inmiddels al geslonken en je hoge hakkencollectie fors uitgebreid? voor mijn dagdromerij, weetje.
5? But all you need is Drommelquote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.
Er zijn er in de afgelopen anderhalve maand wel een paar of 5 bijgekomen.
Allemaal 12cm+.
Misschien is dat wel mijn bedoelingquote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja die mag je wel voor jezelf houden dan hoor.
Anders kan ik straks niet meer slapen.
Ze zeggen van "wij regelen een bus, dus eigenlijk hoef je geen kosten te maken"quote:
Daar was ik al bang voor ja.quote:Op zondag 22 april 2012 17:45 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien is dat wel mijn bedoeling
Tof.quote:
Ik ben Patje, Silk is eten makenquote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drankje doen in leiden. Komen jij en patje ook?
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:44 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Mijn facebook is ook buitengesloten hoor, maar dat is niet erg.
Er zijn er in de afgelopen anderhalve maand wel een paar of 5 bijgekomen.
Allemaal 12cm+.
Goed geregeld Patje.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben Patje, Silk is eten maken
Misschien wel ja.
Dat heb jij goed voor elkaar jongeman, de vrouw netjes in de keuken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik ben Patje, Silk is eten maken
Misschien wel ja.
Dit bedoel ik nou met je mond houden.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zal je maar sparen anders is je matras straks helemaal zuur
Ja kom maar op met die pics mfnquote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.
oh. had ik maar niks gevraagd.
hoe oud ben je ook alweer?
Jup.quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef dawg het volgende:
[..]
true that. pics kun je ook gewoon om vragen.
oh. had ik maar niks gevraagd.
hoe oud ben je ook alweer?
Je hebt MFN toch wel eens gezien op de cam op TC? Dan is dat beeld toch op je netvlies gebrand?quote:
Nee..?quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Je hebt MFN toch wel eens gezien op de cam op TC? Dan is dat beeld toch op je netvlies gebrand?
Niet mijn nachtegaalstem in je hoofd hebben bij het hardop lezen van alles wat ik hier aan het typen benquote:Op zondag 22 april 2012 17:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dit bedoel ik nou met je mond houden.
Je verpest het altijd enzo.
Het gaat meer om wat je zegt, niet hoe je het zegt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:48 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet mijn nachtegaalstem in je hoofd hebben bij het hardop lezen van alles wat ik hier aan het typen ben
Pure censuur ditquote:Op zondag 22 april 2012 17:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het gaat meer om wat je zegt, niet hoe je het zegt.
hmm, volgens mij had ik pasgeleden nog om pics van je nieuwe heels gevraagd maar had je alleen de steriele plaatjes ervan.quote:
Het is patat.quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef SiIk het volgende:
En friet bakken is niet zo lastig dus dat kan ze wel alleen toch
Eergisteren hebben we samen gekookt namelijk.
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef SiIk het volgende:
En friet bakken is niet zo lastig dus dat kan ze wel alleen toch
Eergisteren hebben we samen gekookt namelijk.
Is het al een beetje bekend waar en wanneer?quote:Op zondag 22 april 2012 17:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Drankje doen in leiden. Komen jij en patje ook?
Ja klopt, ben alleen te lui om die te maken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef dawg het volgende:
[..]
hmm, volgens mij had ik pasgeleden nog om pics van je nieuwe heels gevraagd maar had je alleen de steriele plaatjes ervan.dus bij deze een nieuw verzoek. wel met jou erbij natuurlijk.
21. zelfde leeftijd als mijn laatste ex.
jaquote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je netvlies is best iets waar je voorzichtig mee mag zijn ja, daar wil je niets op branden.
Ja dat wist ik al.quote:Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef Myraela het volgende:
Heloef, had ik al verteld dat die evenementen paupers echt maar weinig betalen?
Joh gewoon een handdoek erin stoppen dan blijft het wel enigszins droogquote:Op zondag 22 april 2012 17:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Maar het is voor mijn eigen bestwil.
Mijn taak is bier drinken en voetbal kijken.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!
Je moet niet denken. Laat het los.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
Ik probeer me een beeld van je te vormen, maar ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je eruit zou zien.
Moet ik denken aan een stoere bikerchick in leer ofzo?
Juist! Luister naar deze man!quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Een vrouw laten frituren. Wat denk je wel niet Patje. Frituren en bbq'en zijn taken voor de man!
Omgekeerde juist vond ik. Desondanks wel apetijtelijk hoor. Veel meer kan ik er niet over kwijt.quote:Op zondag 22 april 2012 17:52 schreef kree het volgende:
[..]
ja
Ik probeer me een beeld van je te vormen, maar ik heb eigenlijk echt geen idee hoe je eruit zou zien.
Moet ik denken aan een stoere bikerchick in leer ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |