Nee hoor, alleen heel veel overbodig gebitch.quote:
Nee hoor, het is enkel een fantasietje van DG.quote:
toch iets gemist dus.quote:Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, alleen heel veel overbodig gebitch.
Je speelt het wel goed trouwens, juist door dat geheimzinnige wordt ik meer benieuwd naar die facebook van jequote:Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, het is enkel een fantasietje van DG.
Hij denkt nu ook mijn fb te hebben blijkbaar, maar ik vraag me af welke random meid nu een raar berichtje van hem ontvangen heeft.
Misschien wel of misschien niet.quote:Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Betekent dit dat je een berichtje gestuurd hebt?
Wees blij.quote:
fantaseren doen we allemaal, nietwaar?quote:Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nee hoor, het is enkel een fantasietje van DG.
Hij denkt nu ook mijn fb te hebben blijkbaar, maar ik vraag me af welke random meid nu een raar berichtje van hem ontvangen heeft.
Ach kom op, je mag best zeggen dat je nu een lamme vinger hebt van het rammen op die Like button op haar FB.quote:
Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best.quote:Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef dawg het volgende:
[..]
fantaseren doen we allemaal, nietwaar?
facebook speelt (nog steeds) wel een heel centrale rol in dit topic heh?
Hoiquote:
Het lijkt zowaar of ik nog keuze heb ookquote:
Ja dan ben ik bij Patjequote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Silk.
Heb je zaterdagavond wat te doen?
Nachtdromen dan?quote:Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best.
Het lijkt er wel op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |