abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110628983
Qua standpunten kan ik Wilders soms wel volgen, hoewel het vaak wel zo is dat ik bij zo'n standpunt hem dan voor 75% volg met goed onderbouwde argumenten maar hij de resterende 25% wel eens doordraaft. Ik weet dan wel dat hij het ook doet om de aandacht te trekken maar toch....
Vind het wel soort van verademend t.o.v. een zootje andere politici waarbij ik altijd het idee heb dat ze geen enkele seconde denken om het wel en wee van de burger.
Vind overigens Roemer ook wel een fijne kerel, even los van of je het eens bent met zijn denken of niet.
pi_110628996
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef benzin het volgende:

[..]

De rente is laag en dus zouden consumenten moeten gaan uitgeven i.p.v. sparen en zouden bedrijven en consumenten goedkoop geld moeten kunnen lenen om te investeren dan wel te consumeren. Alleen doordat de banken bang geworden zijn doen ze niet meer wat ze zouden moeten doen. Banken zitten op hun geld en lenen het niet uit of tegen hele ongunstige voorwaarden.
Nouja, we hebben de bankencrisis al gehad.. Ze deden onverantwoord... En daarop moet je ook niet economische groei willen boeken vind ik... Leer van de crisis.
Rustig aan.
pi_110629005
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:49 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Heujjjj

:)

Dus lonen laag houden en de producten goedkoper maken doordat het productieproces goedkoper wordt omdat de loonkosten (relatief) lager worden :)
Maar we kunnen nauwelijks goedkoper produceren dan het buitenland. En de lonen laag houden gaat weer ten koste van de koopkracht.
Kijk maar naar de huizenmarkt, daar kunnen ze ineens geen woningen meer bouwen ook al is de vraag nog steeds groot :N
pi_110629012
He. dus over schoenen gesproken he.
pi_110629015
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:46 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Om maar even wat te noemen, ik ben het eens met zijn beleid om te bezuinigen op ontwikkelingshulp :Y
Ik niet. Ontwikkelingshulp is sowieso maar een heel klein deel van de uitgaven. Daarop bezuinigen zet helemaal niet zoveel zoden aan de dijk. Er moeten andere oplossingen worden gezocht.
pi_110629018
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Pas je ze?
Beter onethisch dan oneetbaar
pi_110629031
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Pas je ze?
Ik vrees het niet.
pi_110629048
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef Myraela het volgende:
Ja, wat zag ik nou, gaan de FYB's maar tot en met 41? :o
pi_110629055
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef benzin het volgende:

[..]

De rente is laag en dus zouden consumenten moeten gaan uitgeven i.p.v. sparen en zouden bedrijven en consumenten goedkoop geld moeten kunnen lenen om te investeren dan wel te consumeren. Alleen doordat de banken bang geworden zijn doen ze niet meer wat ze zouden moeten doen. Banken zitten op hun geld en lenen het niet uit of tegen hele ongunstige voorwaarden.
Dus jij wilt dat we gewoon nog meer gaan lenen? Maar dan neemt de staatsschuld weer verder toe :(
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Lot88 het volgende:

[..]

Heey koffie alles goed?
Ja hoor! (op 1 klein irritant dingetje na, maar dat terzijde).
pi_110629065
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Nouja, we hebben de bankencrisis al gehad.. Ze deden onverantwoord... En daarop moet je ook niet economische groei willen boeken vind ik... Leer van de crisis.
Helaas is dat wel waarop de hele economie is gebouwd. Ik vind wel dat banken zich anders moeten gedragen, maar het is slecht voor de economie als ze helemaal op hun geld blijven zitten.
pi_110629081
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik niet. Ontwikkelingshulp is sowieso maar een heel klein deel van de uitgaven. Daarop bezuinigen zet helemaal niet zoveel zoden aan de dijk. Er moeten andere oplossingen worden gezocht.
Maar dan kunnen we er wel op gaan bezuinigen :Y
  zondag 22 april 2012 @ 13:53:33 #162
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629086
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Nee hoor, de 10 zit al lang in de klok.
In dat geval proost :9
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110629098
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar we kunnen nauwelijks goedkoper produceren dan het buitenland. En de lonen laag houden gaat weer ten koste van de koopkracht.
Kijk maar naar de huizenmarkt, daar kunnen ze ineens geen woningen meer bouwen ook al is de vraag nog steeds groot :N
Ik denk... Maar eigenlijk weet ik wel zeker...
Dat veel producten die wij exporteren wij met die producten behoren tot de wereldleiders van die producten... Een land als afrika gaat geen high tech spullen maken / goedkoper produceren dan wij.

Lonen laag houden gaat niet ten koste van de koopkracht omdat producten goedkoper worden. :)

Maar juist omdat wij dus met onze kennis uitblinken in onze economie moeten we blijven investeren in onderwijs....

Als we dat niet doen dan concurreren we nergens meer mee en verliezen we gewoon die economische strijd met andere landen.
Rustig aan.
pi_110629099
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, wat zag ik nou, gaan de FYB's maar tot en met 41? :o
Ja, ik baal. :') Ik probeer heel hard te zoeken naar andere pumps, maar ik ben gewoon verliefd op die FYB's. :') Dus eigenlijk is niets goed genoeg. Misschien bestel ik ze toch weer in 41, maar als ze echt een maat kleiner vallen word dat echt geen succes.
pi_110629120
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:52 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Dus jij wilt dat we gewoon nog meer gaan lenen? Maar dan neemt de staatsschuld weer verder toe :(
De staatsschuld heeft niets te maken met leningen van consumenten en bedrijven.

Maar ik stel me ook voor dat de overheid nu leent om geld te steken in het vergroten van de vraag ja :)
pi_110629130
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:51 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Onze economie lijkt wel gebaseerd op geleend geld. Vroeger of later klapt het kaartenhuis in elkaar, zo werken die dingen. We kunnen niet eeuwig geld blijven lenen.
pi_110629146
Overigens ben ik voor elke politicus die de JSF wil annuleren.

Het ding is vooralsnog niets meer dan iets op papier ook al zijn er vliegende exemplaren gemaakt.

Het kost heel veel geld. Het kan best dat de F16 aan het eind van de levensduur zit, maar het blijft toch een beetje krom dat ze bij Defensie wel moeten bezuinigen en zeg 5000-8000 mensen er uit moeten om een paar honderd miljoen te besparen maar aan de andere kant er tig miljarden in zo'n JSF gepompt worden.
Die mensen die er bij Defensie uit moeten zitten straks met zorgen, moeten aan de ww dan wel bijstand. Dat moet ook weer uit de algemene pot komen wat de rest van het land ook geld kost.

Ik zie liever geen JSF, behoud van al die militairen die wellicht ook voor andere algemeen maatschappelijke taken ingezet kunnen worden (al was het maar bij high risk voetbalwedstrijden).
  zondag 22 april 2012 @ 13:54:57 #168
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629151
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Als we dan toch bezig zijn, wachtgeld regeling voor politici aan banden leggen. Oh wacht dat zullen ze nooit doen
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_110629163
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Onze economie lijkt wel gebaseerd op geleend geld. Vroeger of later klapt het kaartenhuis in elkaar, zo werken die dingen. We kunnen niet eeuwig geld blijven lenen.
Wat is die "lening" eigenlijk die we nog hebben uitstaan her en der (Griekenland bijvoorbeeld)?
pi_110629166
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Daarom... Dus zo zou het ook moeten werken met lenen.
Rustig aan.
pi_110629173
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef benzin het volgende:

[..]

De staatsschuld heeft niets te maken met leningen van consumenten en bedrijven.

Maar ik stel me ook voor dat de overheid nu leent om geld te steken in het vergroten van de vraag ja :)
Dus jij wilt dat consumenten zich in de schulden gaan steken? Nou, be my guest maar ik ga daar niet aan meedoen! :P
  zondag 22 april 2012 @ 13:55:48 #172
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629187
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Wat is die "lening" eigenlijk die we nog hebben uitstaan her en der (Griekenland bijvoorbeeld)?
Niet meer kwijtgescholden
14 SHADES OF GREY
pi_110629193
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Ik heb het over de Nederlandse staatsschuld
pi_110629213
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb het over de Nederlandse staatsschuld
Ja, en ik had het over het bedrag wij ooit eens uitgeleend hebben aan andere landen.
pi_110629235
quote:

[..]

Dus jij wilt dat consumenten zich in de schulden gaan steken? Nou, be my guest maar ik ga daar niet aan meedoen! :P
Jij koopt aandelen(eigenlijk obligaties... ''Staatsobligaties'' Het verschil tussen de 2 is dat aandelen ''eigen vermogen'' zijn, en obligaties ''vreemd vermogen'' Als aandeelhouder ben je eigenaar van het bedrijf en krijg je een deel van de winst... Als obligatiehouder leen je slechts geld uit aan een bedrijf)) van de overheid, en krijgt daar een goede vergoeding voor.
Rustig aan.
pi_110629278
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, ik baal. :') Ik probeer heel hard te zoeken naar andere pumps, maar ik ben gewoon verliefd op die FYB's. :') Dus eigenlijk is niets goed genoeg. Misschien bestel ik ze toch weer in 41, maar als ze echt een maat kleiner vallen word dat echt geen succes.
Ja ze zijn gewoon te tof, en vergelijkbare paren zijn vaak van dure merken. ;(
Ik zou het gewoon proberen denk ik, ik heb ze in dezelfde maat als al mijn hoge hakken en ze zitten perfect, wie weet valt 41 ook goed voor jou.
Ik zie nu ook dat de zwarte opeens ruim 10 euro duurder zijn. :') Ik blij dat ik ze begin dit jaar al gekocht heb voor de originele prijs + korting. :D
Die blauwe zijn alleen niet duurder geworden, lastig. :@
pi_110629284
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef xFriendx het volgende:
Overigens ben ik voor elke politicus die de JSF wil annuleren.

Het ding is vooralsnog niets meer dan iets op papier ook al zijn er vliegende exemplaren gemaakt.

Het kost heel veel geld. Het kan best dat de F16 aan het eind van de levensduur zit, maar het blijft toch een beetje krom dat ze bij Defensie wel moeten bezuinigen en zeg 5000-8000 mensen er uit moeten om een paar honderd miljoen te besparen maar aan de andere kant er tig miljarden in zo'n JSF gepompt worden.
Die mensen die er bij Defensie uit moeten zitten straks met zorgen, moeten aan de ww dan wel bijstand. Dat moet ook weer uit de algemene pot komen wat de rest van het land ook geld kost.

Ik zie liever geen JSF, behoud van al die militairen die wellicht ook voor andere algemeen maatschappelijke taken ingezet kunnen worden (al was het maar bij high risk voetbalwedstrijden).
Het leger inzetten voor voetbalwedstrijden zegt al meer dan genoeg over voetbal, maar dat even terzijde. Zelf vind ik de JSF ook geen goed idee, het is nauwelijks een verbetering tov de F16. We hadden veel beter voor de Eurofighter kunnen kiezen. Das een bewezen ontwerp, een verbetering tov de F16, Europees en heeft een hogere payload tov de F35
pi_110629394
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Daarom... Dus zo zou het ook moeten werken met lenen.
Maar niet voor eeuwig. Het is net een piramidespel en piramidespellen zijn per definitie een fout ding.
pi_110629399
Die vliegtuigen zijn toch allemaal speelgoed voor de piloten, kun je ze net zo goed de F16's die er al staan verder laten af raggen dan ze een nieuw speeltje geven. :')
pi_110629430
quote:

[..]

Ik zou dat zelf ook niet doen, maar economisch is het goed. Die mensen geven geld uit, de vraag naar producten gaat dus omhoog, bedrijven nemen personeel aan en die mensen kunnen ook weer meer uitgeven. En zo is het cirkeltje rond

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Maar beter kunnen we gewoon grote kostenposten aanpakken in plaats van (voor ons) relatief weinig geld bezuinigen op de mensen in de wereld die het een stuk slechter hebben.
pi_110629444
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 13:56 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Jij koopt aandelen(eigenlijk obligaties... ''Staatsobligaties'' Het verschil tussen de 2 is dat aandelen ''eigen vermogen'' zijn, en obligaties ''vreemd vermogen'' Als aandeelhouder ben je eigenaar van het bedrijf en krijg je een deel van de winst... Als obligatiehouder leen je slechts geld uit aan een bedrijf)) van de overheid, en krijgt daar een goede vergoeding voor.
Ik ga echt geen staatsobligaties kopen hoor, dat kunnen beter de rijkeren onder ons doen :P
pi_110629455
Ik vind eigenlijk dat Nederland zich helemaal niet bezig moet houden met militair materieel.... Dat moet maar groter geregeld worden.
Rustig aan.
pi_110629487
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga echt geen staatsobligaties kopen hoor, dat kunnen beter de rijkeren onder ons doen :P
Of de chinezen...

Die hele staatsschuld van Amerika staat uit bij de chinezen...

China's taking over the world....
Rustig aan.
  zondag 22 april 2012 @ 14:02:31 #184
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629490
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind eigenlijk dat Nederland zich helemaal niet bezig moet houden met militair materieel.... Dat moet maar groter geregeld worden.
In Europees verband een leger?
14 SHADES OF GREY
pi_110629500
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef kingtoppie het volgende:
Geografisch gezien is Nederland sowieso klote te verdedigen. Veels te ondiep. Je kan eigenlijk nergens een verdediging opwerpen. Als er ook maar 1 lijn overlopen is dan zit je al aan de andere kant van Nederland.
pi_110629509
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, ik weet verder niet hoe het nu met de VN is geregeld...
Rustig aan.
pi_110629520
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik zou dat zelf ook niet doen, maar economisch is het goed. Die mensen geven geld uit, de vraag naar producten gaat dus omhoog, bedrijven nemen personeel aan en die mensen kunnen ook weer meer uitgeven. En zo is het cirkeltje rond
Nee, niet. Zo blijven consumenten met een schuld zitten die ze weer moeten afbetalen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:01 schreef benzin het volgende:

[..]

Maar beter kunnen we gewoon grote kostenposten aanpakken in plaats van (voor ons) relatief weinig geld bezuinigen op de mensen in de wereld die het een stuk slechter hebben.
Ik vind het een goed idee om ook kleine beetjes te bezuinigen waar we het geld beter kunnen gebruiken, zoals het onderwijs.
  zondag 22 april 2012 @ 14:04:09 #188
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629552
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld, ik weet verder niet hoe het nu met de VN is geregeld...
Er zijn al plannen voor een Benelux leger dus in Europees verband zou een volgende stap zijn
14 SHADES OF GREY
pi_110629585
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef kingtoppie het volgende:

[..]

Of de chinezen...

Die hele staatsschuld van Amerika staat uit bij de chinezen...

China's taking over the world....
Ja, al het geld zit tegenwoordig in China en de andere opkomende economieën. Weet het niet, misschien moeten we maar blij zijn met die kant van het Chinese verhaal
pi_110629627
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, al is het maar vanwege alle verschillende talen en legerculturen. Maar dan kunnen we wel alvast beginnen met het vervangen van de JSF door de Eurofighter :P
pi_110629667
En om de economie te stimuleren zouden mensen meer FYB schoenen moeten kopen. Vooral blauwe.
pi_110629677
hai
pi_110629697
Goedemiddag *O* c_/
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110629702
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:02 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Geografisch gezien is Nederland sowieso klote te verdedigen. Veels te ondiep. Je kan eigenlijk nergens een verdediging opwerpen. Als er ook maar 1 lijn overlopen is dan zit je al aan de andere kant van Nederland.
Ik denk niet dat Nederland in staat is zichzelf te verdedigen, maar gelukkig hebben we tegenwoordig geen traditionele vijanden meer in Europa. Voor een bezetting hoeven we in elk geval niet meer te vrezen :)
pi_110629722
quote:
17s.gif Op zondag 22 april 2012 14:07 schreef Barbusse het volgende:
Goedemiddag *O* c_/
Jij hebt een goed humeur 10.gif
pi_110629741
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:06 schreef xFriendx het volgende:
En om de economie te stimuleren zouden mensen meer FYB schoenen moeten kopen. Vooral blauwe.
Wat zijn FYB schoenen? 1 of ander merk of zo?
  zondag 22 april 2012 @ 14:08:34 #197
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629749
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt me lastig, al is het maar vanwege alle verschillende talen en legerculturen. Maar dan kunnen we wel alvast beginnen met het vervangen van de JSF door de Eurofighter :P
Die keuze is wat ingewikkelder dan dat.
14 SHADES OF GREY
pi_110629756
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:05 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

quote:
De belangrijkste argumenten tegen de Eurofighter zijn dat het toestel ontworpen is op een verouderd concept (het ontwerp stamt uit 1980) en dat het te duur is in onderhoud vanwege de twee motoren in plaats van een
Hogere onderhoudskosten klinkt niet als een goed plan. Hoewel ik de casus verder niet ken, kan ook zo snel even niet vinden hoe het zit met de kosten en baten van het ontwikkelen van beide toestellen.

quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:03 schreef magnetronkoffie het volgende:

Nee, niet. Zo blijven consumenten met een schuld zitten die ze weer moeten afbetalen.
Het is makkelijker om die schuld af te betalen als er genoeg werk is :) (doordat mensen meer uitgeven etc.)
pi_110629791
Overigens schijnt die nieuwe Russische fighter (SU-35 meen ik) ook prima te zijn.
  zondag 22 april 2012 @ 14:10:41 #200
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629844
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:09 schreef xFriendx het volgende:
Overigens schijnt die nieuwe Russische fighter (SU-35 meen ik) ook prima te zijn.
Ik ben voor :Y maar vooral omdat het stiekem een mooi vliegtuig is. :@
14 SHADES OF GREY
pi_110629849
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wat zijn FYB schoenen? 1 of ander merk of zo?
Geen idee. Ik zag het langskomen en heb het maar genoteerd voor het geval ik ooit nog op een verjaardag van MFN beland.
pi_110629863
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:09 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb hem nog niet geprobeerd.
pi_110629903
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Jij hebt een goed humeur [ afbeelding ]
Jajajaja *O* Ik heb een beetje kater, maar het was een goede nacht :9
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_110629940
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 14:11 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Ik heb hem nog niet geprobeerd.
Ik wel :D

Ik stel me eigenlijk voor dat we de F16 beter kunnen vervangen voor wat groter geschut :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_110629958
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Geen idee. Ik zag het langskomen en heb het maar genoteerd voor het geval ik ooit nog op een verjaardag van MFN beland.
Nu weet ik wie ik ga uitnodigen dit jaar.
  zondag 22 april 2012 @ 14:13:53 #206
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110629996
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik stel me eigenlijk voor dat we de F16 beter kunnen vervangen voor wat groter geschut :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij snapt het :Y
14 SHADES OF GREY
pi_110630014
Hai O+
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_110630069
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef benzin het volgende:

[..]

SPOILER
Lijkt wel een vliegende walvis :P
pi_110630073
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nu weet ik wie ik ga uitnodigen dit jaar.
... Lol.
Rustig aan.
  zondag 22 april 2012 @ 14:15:49 #210
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110630095
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai O+
Bratje :W
14 SHADES OF GREY
pi_110630139
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Lijkt wel een vliegende walvis :P
Het is de Super Guppy, de opvolger van de Aero Spacelines Pregnant Guppy :+ Moet je zien wat je er in kan stoppen :D

zondag 22 april 2012 @ 14:18:30 #212
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110630234
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Het is de Super Guppy, de opvolger van de Aero Spacelines Pregnant Guppy :+ Moet je zien wat je er in kan stoppen :D

[ afbeelding ]
De Russen hebben grotere vliegtuigen gemaakt :P
Antonov-225 bv
14 SHADES OF GREY
pi_110630236
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:16 schreef benzin het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt, dat dat ding kan vliegen zeg! :D
pi_110630255
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:14 schreef Bartholomeus het volgende:
Hai O+
Achterhoeker *O*
pi_110630399
pi_110630421
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Jajajaja *O* Ik heb een beetje kater, maar het was een goede nacht :9
Aight, ik ook :P
pi_110630467
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

De Russen hebben grotere vliegtuigen gemaakt :P
Antonov-225 bv
Heb net gelezen, er vliegt er momenteel maar 1tje rond
pi_110630485
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 14:22 schreef kutkloon7 het volgende:

[..]

Aight, ik ook :P
Zoals het hoort *O*
pi_110630539
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 14:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Achterhoeker *O*
Malthezer! 8-)
pi_110630589
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen. :D

Ik heb net ook een video gevonden van een opstijgende Super Guppy. Je hebt een behoorlijk lange baan nodig om dat ding in de lucht te krijgen, voor mijn gevoel loop ik sneller dan dat dat ding vliegt :+ :D
pi_110630653
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:24 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Malthezer! 8-)
Zonder h :7 Hoe was je koffie? :P
pi_110630670
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb het ook gelezen. :D

Ik heb net ook een video gevonden van een opstijgende Super Guppy. Je hebt een behoorlijk lange baan nodig om dat ding in de lucht te krijgen, voor mijn gevoel loop ik sneller dan dat dat ding vliegt :+ :D
Wat wil je ook met vier propellortjes :D
pi_110630706
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 14:26 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zonder h :7 Hoe was je koffie? :P
Ge... Lekker :9 O+ 8-)
pi_110630752
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:27 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Ge... Lekker :9 O+ 8-)
Ge...watte? :D
pi_110630795
quote:
10s.gif Op zondag 22 april 2012 14:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ge...watte? :D
Ja dat was niet de koffie maar die chick :9
  zondag 22 april 2012 @ 14:29:54 #226
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110630825
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Die is pas groot :P
14 SHADES OF GREY
pi_110630858
Van die A225 is er toch ook maar 1 gebouwd überhaupt? :?
pi_110630872
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

:D
(Die was niet lekker ;(?)
pi_110630884
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Goed zo! *O* :9
  zondag 22 april 2012 @ 14:32:41 #230
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110630963
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Van die A225 is er toch ook maar 1 gebouwd überhaupt? :?
Ja, was origineel bedoeld voor het Russchische ruimte programma
14 SHADES OF GREY
pi_110635090
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ja, was origineel bedoeld voor het Russchische ruimte programma
Zonde. Je kunt er zo'n stomme guppy in parkeren met 2 vingers in je neus. En draaien. Wat? Die guppy kan opstijgen ín die Antonov 8)7
  zondag 22 april 2012 @ 16:03:46 #232
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110635151
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:

[..]

Zonde. Je kunt er zo'n stomme guppy in parkeren met 2 vingers in je neus. En draaien. Wat? Die guppy kan opstijgen ín die Antonov 8)7
Haha :D bijna wel ja
14 SHADES OF GREY
pi_110635455
Zou je het eigenlijk kunnen maken als Nederland zijnde als je die JSF gedag zegt en vervolgens een paar Sukhoi's bestelt?
pi_110635572
Waarom zou je dat willen?
Drama means nothing, it's part of the game.
pi_110635625
Wat vinden jullie van mijn muziek? :)

Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  zondag 22 april 2012 @ 16:17:35 #236
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110635677
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef Watertornado het volgende:
Zou je het eigenlijk kunnen maken als Nederland zijnde als je die JSF gedag zegt en vervolgens een paar Sukhoi's bestelt?
Nee
14 SHADES OF GREY
pi_110636023
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 16:16 schreef firefly3 het volgende:
Wat vinden jullie van mijn muziek? :)

kut
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110637662
Pff, waarom trap ik er toch elke keer in om foto's van de middelbare school en de facebookpagina's van ex-klasgenoten op te zoeken? Al die mensen zien er stuk voor stuk gelukkig en succesvol uit :)

Ik word alleen maar ongelukkig van nostalgisch zijn, waarom trap ik er toch elke keer weer in?

SPOILER
pi_110637764
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
Pff, waarom trap ik er toch elke keer in om foto's van de middelbare school en de facebookpagina's van ex-klasgenoten op te zoeken? Al die mensen zien er stuk voor stuk gelukkig en succesvol uit :)
Maar zijn ze het ook?
pi_110637969
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:12 schreef Watertornado het volgende:

[..]

Maar zijn ze het ook?
Ik heb geen idee. Ik heb met niemand meer contact.

Alleen ik moet er gewoon ook niet meer naar kijken, het enige dat ik ermee bereik is dat ik mezelf nu heel verdrietig en ongelukkig voel.
  zondag 22 april 2012 @ 17:17:47 #241
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110638006
quote:

Ik word alleen maar ongelukkig van nostalgisch zijn, waarom trap ik er toch elke keer weer in?

SPOILER
Denk je nu echt dat gelukkig zijn?
14 SHADES OF GREY
pi_110638102
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:17 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Denk je nu echt dat gelukkig zijn?
Zo raar is dat toch niet? Waarschijnlijk is het merendeel gewoon een gelukkig normaal leventje aan het hebben.
  zondag 22 april 2012 @ 17:22:02 #243
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110638166
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Zo raar is dat toch niet? Waarschijnlijk is het merendeel gewoon een gelukkig normaal leventje aan het hebben.
Nee maar wat zegt nu een paar foto's op faceboek.
14 SHADES OF GREY
pi_110638179
quote:

SPOILER
niemand zet een pic op facebook waardoor ook maar de suggestie zou kunnen worden gewekt dat er iets, wat dan ook, kut en niet leuk en tof enzo is in hun leven. stel je voor!
  zondag 22 april 2012 @ 17:22:39 #245
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638195
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee maar wat zegt nu een paar foto's op faceboek.
Ja geen moer dus. :')
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_110638196
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef benzin het volgende:

[..]

Ik heb geen idee. Ik heb met niemand meer contact.

Alleen ik moet er gewoon ook niet meer naar kijken, het enige dat ik ermee bereik is dat ik mezelf nu heel verdrietig en ongelukkig voel.
Zullen vast mensen tussen zitten die zichzelf zwaar klote voelen maar nog wel een glimlach weten op te zetten wanneer ze in de Starbucks met een kop koffie zitten en daar een foto van maken voor hun Facebook, omdat al hun 300 Facebookvrinden dat ook doen.

Voor hetzelfde zit die persoon ook nog eens in die Starbucks om zichzelf vol te gieten met caffeine omdat hij wederom vanavond niet thuis wil slapen bij die bitch van hem die al op hem zeikt wanneer hij zijn pantoffels op de tafel plant.
  zondag 22 april 2012 @ 17:23:24 #247
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638219
Ik heb ook nog nooit een profiel gezien waardoor iemand ongelukkig overkwam.
C'est la vie
pi_110638274
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Van die gedumpte tienersletjes die allemaal liedjes en quotes gaan posten. :')
pi_110638285
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Behalve bij sommige alto's, maar die doen het er dan weer om.
pi_110638299
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja :) Vind het gewoon rot dat ik het gevoel heb dat er nu alweer 4 jaar voorbij is en nja. Iedereen lijkt gelukkig behalve ik, ik ben nog steeds op diezelfde plek.

Er is heel veel veranderd, maar uiteindelijk ben ik op heel veel gebieden nog ongeveer waar ik toen was. Ik ben bang dat ik straks 50 ben en alles nog steeds zo is.
pi_110638306
Ik zeg overigens niet dat je geluk kan aflezen aan facebook. Maar doen alsof de hele wereld depressief is en een kutleven heeft is natuurlijk ook onzin. Waarschijnlijk is het grootste gedeelte gewoon gelukkig.
pi_110638319
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Met zo'n fout Engels rijmpje er bij en zo, gedumpt maar 'only God cen jugde me' :P
pi_110638326
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Of je moet mfn heten.
pi_110638356
quote:

[..]

sommige dingen veranderen inderdaad nooit. :')
pi_110638359
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Of je moet mfn heten.
Je kind een naam geven zonder klinkers. :')
pi_110638373
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg overigens niet dat je geluk kan aflezen aan facebook. Maar doen alsof de hele wereld depressief is en een kutleven heeft is natuurlijk ook onzin. Waarschijnlijk is het grootste gedeelte gewoon gelukkig.
Uiteraard, denk ook dat de meesten wel gelukkig zijn, maar er zal vast een extra schepje bovenop gedaan worden. Als je van jezelf zo'n foto-album zou laten maken bij de Hema kies je immers ook de leukste foto's. Dat zal op Facebook niet veel anders zijn.
pi_110638406
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je kind een naam geven zonder klinkers. :')
Je keek niet al te vrolijk mfn...
pi_110638432
Een facebook bijhouden als je niet lekker in je vel zit is trouwens ook wel lastig. :') Nooit iets up te daten, omdat je nooit iets doet of meemaakt.
  zondag 22 april 2012 @ 17:29:10 #259
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110638450
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Een facebook bijhouden als je niet lekker in je vel zit is trouwens ook wel lastig. :') Nooit iets up te daten, omdat je nooit iets doet of meemaakt.
Schuldig.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  zondag 22 april 2012 @ 17:29:20 #260
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638455
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja okee die wel. :')
C'est la vie
pi_110638456
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je keek niet al te vrolijk mfn...
I call your bluff. :D
  zondag 22 april 2012 @ 17:30:22 #262
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638488
quote:

[..]

Alto's vallen nog mee, de emo's zijn nog 6x erger.
C'est la vie
  zondag 22 april 2012 @ 17:30:42 #263
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110638495
quote:
Gewoon alles liken van je vrienden :')
14 SHADES OF GREY
pi_110638504
quote:
Vertel mij wat :)
pi_110638506
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef heloef het volgende:

[..]

Alto's vallen nog mee, de emo's zijn nog 6x erger.
Die emo's vallen voor mij onder het kopje sommige alto's.
Een pot nat al die subvormen.
pi_110638515
quote:
Update: rocking@zolderkamer
Update: orienteren@reis, gordijnen open gedaan, wereld bekijken
Update: op het nippertje ontsnapt aan onheil, werd aangesproken@supermarkt toen ik knakworstjes ging halen

Het is mogelijk denk ik :P
pi_110638518
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:29 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

I call your bluff. :D
Zal ik even berichtje sturen...
pi_110638525
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef benzin het volgende:

[..]

Vertel mij wat :)
Of je maakt gewoon foto's van je eten :')
Do what you love, love what you do!
  zondag 22 april 2012 @ 17:31:39 #269
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638528
quote:
Nee hoor ik doe ook niks anders dan naar school gaan en toch post elke dag wel wat foto's. :')
C'est la vie
pi_110638539
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Update: op het nippertje ontsnapt aan onheil, werd aangesproken@supermarkt toen ik knakworstjes ging halen

Bwhehehhee. :')
pi_110638545
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Zal ik even berichtje sturen...
:')
Je doet je best maar.
pi_110638569
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

:')
Je doet je best maar.
Je mag wel wat vrolijker kijken, dit is niet het gezicht waarmee kree tevreden wordt gesteld. Smile.
  zondag 22 april 2012 @ 17:33:21 #273
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110638577
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef xFriendx het volgende:

[..]

Dat lijkt meer twitter
14 SHADES OF GREY
pi_110638586
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Je mag wel wat vrolijker kijken, dit is niet het gezicht waarmee kree tevreden wordt gesteld. Smile.
Betekent dit dat je een berichtje gestuurd hebt? :')
pi_110638593
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Owh er is een foto van mfn? :')
pi_110638630
kree en geldvoornop? heb ik iets gemist? :D
pi_110638645
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef dawg het volgende:
Nee.
  zondag 22 april 2012 @ 17:35:52 #278
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638656
quote:
Nee hoor, alleen heel veel overbodig gebitch. :')
C'est la vie
pi_110638658
Ik wil gewoon graag de controle over mijn leven terug en het gevoel hebben dat alles beter gaat worden en ik in staat ben echt iets te bereiken. Nu bereik ik soms ook wel dingen, maar dan vaak meer omdat zoiets echt anders moet. Ik ben elke dag paniekvoetbal aan het spelen.

Ik denk dat sommige mensen best wel vinden dat ik dingen heb bereikt, maar ik heb gewoon niet echt bereikt wat IK wil denk ik.
pi_110638674
quote:
Nee hoor, het is enkel een fantasietje van DG. :D
Hij denkt nu ook mijn fb te hebben blijkbaar, maar ik vraag me af welke random meid nu een raar berichtje van hem ontvangen heeft. :')
pi_110638694
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:35 schreef heloef het volgende:

[..]

Nee hoor, alleen heel veel overbodig gebitch. :')
toch iets gemist dus. :')
pi_110638709
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Hij denkt nu ook mijn fb te hebben blijkbaar, maar ik vraag me af welke random meid nu een raar berichtje van hem ontvangen heeft. :')
Je speelt het wel goed trouwens, juist door dat geheimzinnige wordt ik meer benieuwd naar die facebook van je :P
pi_110638713
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:33 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Betekent dit dat je een berichtje gestuurd hebt? :')
Misschien wel of misschien niet.
  zondag 22 april 2012 @ 17:37:24 #284
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638715
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef dawg het volgende:

[..]

toch iets gemist dus. :')
Wees blij. :')
C'est la vie
pi_110638733
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

fantaseren doen we allemaal, nietwaar? :Y)

facebook speelt (nog steeds) wel een heel centrale rol in dit topic heh?
  zondag 22 april 2012 @ 17:38:02 #286
349633 SiIk
Echt zijde
pi_110638738
Heloef :*
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_110638740
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ik ben nog steeds niet onder de indruk van je gebluf, try again.
pi_110638742
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef DigitalGirl het volgende:

[..]

Ach kom op, je mag best zeggen dat je nu een lamme vinger hebt van het rammen op die Like button op haar FB.
pi_110638758
quote:
14s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef heloef het volgende:

[..]

Wees blij. :')
het is fok! ~:)
pi_110638765
Heloef, had ik al verteld dat die evenementen paupers echt maar weinig betalen?
  zondag 22 april 2012 @ 17:38:55 #291
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_110638771
Kree toch buurvrouw, bandmeisje en MFN
14 SHADES OF GREY
  zondag 22 april 2012 @ 17:39:08 #292
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_110638776
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef SiIk het volgende:
Hoi Silk. :@
Heb je zaterdagavond wat te doen? :@
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_110638789
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:37 schreef dawg het volgende:

[..]

fantaseren doen we allemaal, nietwaar? :Y)

facebook speelt (nog steeds) wel een heel centrale rol in dit topic heh?
Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best. :7

Het lijkt er wel op. :9
  zondag 22 april 2012 @ 17:40:01 #294
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_110638806
quote:
7s.gif Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef SiIk het volgende:
Hoi :*
C'est la vie
pi_110638809
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:38 schreef tijnbrein het volgende:
Kree toch buurvrouw, bandmeisje en MFN
Het lijkt zowaar of ik nog keuze heb ook :')
alleen zie het bij allen niks worden :{
  zondag 22 april 2012 @ 17:40:16 #296
349633 SiIk
Echt zijde
pi_110638812
quote:
99s.gif Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Hoi Silk. :@
Heb je zaterdagavond wat te doen? :@
Ja dan ben ik bij Patje :@
Why get married and make one man miserable when I can stay single and make thousands miserable? -Carrie Snow
Op woensdag 21 oktober 2015 14:26 schreef kanovinnie het volgende:
Silk is niet hosselbaar voor een simpele sterveling als ik.
pi_110638814
quote:
0s.gif Op zondag 22 april 2012 17:39 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo af en toe beetje dagdromen ja, kan best. :7

Het lijkt er wel op. :9
Nachtdromen dan? :@
Op maandag 17 juni 2013 schreef Murdera:
Had ik maar jouw benen. :@
pi_110638842
quote:
2s.gif Op zondag 22 april 2012 17:40 schreef Drommeldaris het volgende: