Met zo'n fout Engels rijmpje er bij en zo, gedumpt maar 'only God cen jugde me'quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die gedumpte tienersletjes die allemaal liedjes en quotes gaan posten.
Of je moet mfn heten.quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Behalve bij sommige alto's, maar die doen het er dan weer om.
sommige dingen veranderen inderdaad nooit.quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Uiteraard, denk ook dat de meesten wel gelukkig zijn, maar er zal vast een extra schepje bovenop gedaan worden. Als je van jezelf zo'n foto-album zou laten maken bij de Hema kies je immers ook de leukste foto's. Dat zal op Facebook niet veel anders zijn.quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef Myraela het volgende:
Ik zeg overigens niet dat je geluk kan aflezen aan facebook. Maar doen alsof de hele wereld depressief is en een kutleven heeft is natuurlijk ook onzin. Waarschijnlijk is het grootste gedeelte gewoon gelukkig.
Je keek niet al te vrolijk mfn...quote:Op zondag 22 april 2012 17:26 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Je kind een naam geven zonder klinkers.
Schuldig.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Een facebook bijhouden als je niet lekker in je vel zit is trouwens ook wel lastig.Nooit iets up te daten, omdat je nooit iets doet of meemaakt.
Ja okee die wel.quote:Op zondag 22 april 2012 17:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Van die gedumpte tienersletjes die allemaal liedjes en quotes gaan posten.
I call your bluff.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je keek niet al te vrolijk mfn...
Alto's vallen nog mee, de emo's zijn nog 6x erger.quote:Op zondag 22 april 2012 17:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gewoon alles liken van je vriendenquote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Een facebook bijhouden als je niet lekker in je vel zit is trouwens ook wel lastig.Nooit iets up te daten, omdat je nooit iets doet of meemaakt.
Vertel mij watquote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Die emo's vallen voor mij onder het kopje sommige alto's.quote:Op zondag 22 april 2012 17:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Alto's vallen nog mee, de emo's zijn nog 6x erger.
Update: rocking@zolderkamerquote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Nee hoor ik doe ook niks anders dan naar school gaan en toch post elke dag wel wat foto's.quote:Op zondag 22 april 2012 17:28 schreef Myraela het volgende:
Bwhehehhee.quote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Update: rocking@zolderkamer
Update: orienteren@reis, gordijnen open gedaan, wereld bekijken
Update: op het nippertje ontsnapt aan onheil, werd aangesproken@supermarkt toen ik knakworstjes ging halen
Het is mogelijk denk ik
Je mag wel wat vrolijker kijken, dit is niet het gezicht waarmee kree tevreden wordt gesteld. Smile.quote:
Dat lijkt meer twitterquote:Op zondag 22 april 2012 17:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Update: rocking@zolderkamer
Update: orienteren@reis, gordijnen open gedaan, wereld bekijken
Update: op het nippertje ontsnapt aan onheil, werd aangesproken@supermarkt toen ik knakworstjes ging halen
Het is mogelijk denk ik
Betekent dit dat je een berichtje gestuurd hebt?quote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag wel wat vrolijker kijken, dit is niet het gezicht waarmee kree tevreden wordt gesteld. Smile.
Owh er is een foto van mfn?quote:Op zondag 22 april 2012 17:32 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Je mag wel wat vrolijker kijken, dit is niet het gezicht waarmee kree tevreden wordt gesteld. Smile.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |