Die is pas grootquote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb net gelezen, er vliegt er momenteel maar 1tje rond
quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dat was niet de koffie maar die chick
Goed zo!quote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ja dat was niet de koffie maar die chick
Ja, was origineel bedoeld voor het Russchische ruimte programmaquote:Op zondag 22 april 2012 14:30 schreef Bartholomeus het volgende:
Van die A225 is er toch ook maar 1 gebouwd überhaupt?
Zonde. Je kunt er zo'n stomme guppy in parkeren met 2 vingers in je neus. En draaien. Wat? Die guppy kan opstijgen ín die Antonovquote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, was origineel bedoeld voor het Russchische ruimte programma
Hahaquote:Op zondag 22 april 2012 16:02 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Zonde. Je kunt er zo'n stomme guppy in parkeren met 2 vingers in je neus. En draaien. Wat? Die guppy kan opstijgen ín die Antonov
Neequote:Op zondag 22 april 2012 16:11 schreef Watertornado het volgende:
Zou je het eigenlijk kunnen maken als Nederland zijnde als je die JSF gedag zegt en vervolgens een paar Sukhoi's bestelt?
kutquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar zijn ze het ook?quote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
Pff, waarom trap ik er toch elke keer in om foto's van de middelbare school en de facebookpagina's van ex-klasgenoten op te zoeken? Al die mensen zien er stuk voor stuk gelukkig en succesvol uit![]()
Ik heb geen idee. Ik heb met niemand meer contact.quote:
quote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
Pff, waarom trap ik er toch elke keer in om foto's van de middelbare school en de facebookpagina's van ex-klasgenoten op te zoeken? Al die mensen zien er stuk voor stuk gelukkig en succesvol uit![]()
Ik word alleen maar ongelukkig van nostalgisch zijn, waarom trap ik er toch elke keer weer in?Denk je nu echt dat gelukkig zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Zo raar is dat toch niet? Waarschijnlijk is het merendeel gewoon een gelukkig normaal leventje aan het hebben.quote:
Nee maar wat zegt nu een paar foto's op faceboek.quote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Waarschijnlijk is het merendeel gewoon een gelukkig normaal leventje aan het hebben.
quote:Op zondag 22 april 2012 17:08 schreef benzin het volgende:
Ik word alleen maar ongelukkig van nostalgisch zijn, waarom trap ik er toch elke keer weer in?niemand zet een pic op facebook waardoor ook maar de suggestie zou kunnen worden gewekt dat er iets, wat dan ook, kut en niet leuk en tof enzo is in hun leven. stel je voor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja geen moer dus.quote:Op zondag 22 april 2012 17:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee maar wat zegt nu een paar foto's op faceboek.
Zullen vast mensen tussen zitten die zichzelf zwaar klote voelen maar nog wel een glimlach weten op te zetten wanneer ze in de Starbucks met een kop koffie zitten en daar een foto van maken voor hun Facebook, omdat al hun 300 Facebookvrinden dat ook doen.quote:Op zondag 22 april 2012 17:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Ik heb met niemand meer contact.
Alleen ik moet er gewoon ook niet meer naar kijken, het enige dat ik ermee bereik is dat ik mezelf nu heel verdrietig en ongelukkig voel.
Van die gedumpte tienersletjes die allemaal liedjes en quotes gaan posten.quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook nog nooit een profiel gezien waardoor iemand ongelukkig overkwam.
Behalve bij sommige alto's, maar die doen het er dan weer om.quote:Op zondag 22 april 2012 17:23 schreef heloef het volgende:
Ik heb ook nog nooit een profiel gezien waardoor iemand ongelukkig overkwam.
Jaquote:Op zondag 22 april 2012 17:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo raar is dat toch niet? Waarschijnlijk is het merendeel gewoon een gelukkig normaal leventje aan het hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |