Geen idee. Ik zag het langskomen en heb het maar genoteerd voor het geval ik ooit nog op een verjaardag van MFN beland.quote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat zijn FYB schoenen? 1 of ander merk of zo?
Ik heb hem nog niet geprobeerd.quote:Op zondag 22 april 2012 14:09 schreef xFriendx het volgende:
Overigens schijnt die nieuwe Russische fighter (SU-35 meen ik) ook prima te zijn.
Jajajajaquote:Op zondag 22 april 2012 14:08 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Jij hebt een goed humeur [ afbeelding ]
Ik welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu weet ik wie ik ga uitnodigen dit jaar.quote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zag het langskomen en heb het maar genoteerd voor het geval ik ooit nog op een verjaardag van MFN beland.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik stel me eigenlijk voor dat we de F16 beter kunnen vervangen voor wat groter geschut
Jij snapt hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Ik stel me eigenlijk voor dat we de F16 beter kunnen vervangen voor wat groter geschut
Lijkt wel een vliegende walvisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
... Lol.quote:Op zondag 22 april 2012 14:13 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu weet ik wie ik ga uitnodigen dit jaar.
Bratjequote:
Het is de Super Guppy, de opvolger van de Aero Spacelines Pregnant Guppyquote:Op zondag 22 april 2012 14:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Lijkt wel een vliegende walvis
De Russen hebben grotere vliegtuigen gemaaktquote:Op zondag 22 april 2012 14:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is de Super Guppy, de opvolger van de Aero Spacelines Pregnant GuppyMoet je zien wat je er in kan stoppen
[ afbeelding ]
Echt, dat dat ding kan vliegen zeg!quote:Op zondag 22 april 2012 14:16 schreef benzin het volgende:
[..]
Het is de Super Guppy, de opvolger van de Aero Spacelines Pregnant GuppyMoet je zien wat je er in kan stoppen
[ afbeelding ]
Achterhoekerquote:
Aight, ik ookquote:Op zondag 22 april 2012 14:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
JajajajaIk heb een beetje kater, maar het was een goede nacht
Heb net gelezen, er vliegt er momenteel maar 1tje rondquote:Op zondag 22 april 2012 14:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De Russen hebben grotere vliegtuigen gemaakt![]()
Antonov-225 bv
Zoals het hoortquote:
Malthezer!quote:
Ik heb het ook gelezen.quote:Op zondag 22 april 2012 14:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb net gelezen, er vliegt er momenteel maar 1tje rond
Zonder hquote:
Wat wil je ook met vier propellortjesquote:Op zondag 22 april 2012 14:25 schreef benzin het volgende:
[..]
Ik heb het ook gelezen.
Ik heb net ook een video gevonden van een opstijgende Super Guppy. Je hebt een behoorlijk lange baan nodig om dat ding in de lucht te krijgen, voor mijn gevoel loop ik sneller dan dat dat ding vliegt![]()
Ge... Lekkerquote:
Ge...watte?quote:
Ja dat was niet de koffie maar die chickquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |