SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Topicreeks
- De OP -![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Ik werk ze bij elk nieuw topic bij, dat mensen het niet kopiëren daar kan ik niets aan doen.quote:Op zondag 22 april 2012 13:53 schreef Pino112 het volgende:
Als ik even door mag gaan op de discussie over de topicdelen in de OP:
Moet ie wel worden bijgewerkt anders is het vrij zinloos he.
Amy?quote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is dat kleine meisje bij huidige cast?!
Aysenquote:Op zondag 22 april 2012 13:55 schreef Boterbartje het volgende:
Wie is dat kleine meisje bij huidige cast?!
Helaas maar 3 seizoenenquote:Op zondag 22 april 2012 13:50 schreef Frey het volgende:
Die 4e generatie was nog geniaal vergeleken bij deze.
Zou je in jouw OP de topicreeks niet meer in sub willen zetten?quote:Op zondag 22 april 2012 13:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik werk ze bij elk nieuw topic bij, dat mensen het niet kopiëren daar kan ik niets aan doen.
Nou reken daar maar niet op, dit is een seizoen om snel te vergetenquote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef Klipnap het volgende:
Ik wil wedden dat iedereen over 5 jaar terugverlangt naar dit seizoen
Tegen die tijd zijn Ludo, Laura en Jef allang uit de serie, en alles draait om Aysen en Bing-Kong.
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijkerquote:Op zondag 22 april 2012 14:29 schreef roos85 het volgende:
[..]
Nou reken daar maar niet op, dit is een seizoen om snel te vergeten
Ik vind het echt een bout seizoen, al was de cliff wel ijzersterk, zeker in vergelijking met die bevalling van Sjors..quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijker
Staat het toch niet meer?quote:Op zondag 22 april 2012 14:10 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zou je in jouw OP de topicreeks niet meer in sub willen zetten?
Beter dan seizoen 20 en het grootste gedeelte van 21, maar nu weer bagger helaas. Ik heb me vermaakt met Frederik van Rossum, de doordraaiende Wiet, de wraak op Maxime en het virus. Het ging een tijdje goed, maar de laatste tijd vind ik het weer niet veel.quote:Op zondag 22 april 2012 14:32 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Vind het wel leuk eigenlijk, en ik ben een klassieke GTST kijker
Homohater.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lucas is nu weer een leuk personage. Hiervoor was het homo dit homo dat en niets anders.
Ik hoop dat je sarcastisch bent... Als ik een homohater was zou ik nu alsnog een enorme hekel hebben aan het personage.quote:
Omdat Edwin eindelijk weg is.quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Lucas is nu weer een leuk personage. Hiervoor was het homo dit homo dat en niets anders.
Je hebt gelijk.,quote:Op zondag 22 april 2012 17:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Nee daarvoor liep ie met Dex etc ook heel de tijd homo dit homo dat te doen.,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 11:00 schreef loezzzje het volgende:
ik genoot ervan, die zag hij niet aankomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 10:51 schreef DeLuna het volgende:
Whehehehehe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 12:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
ik genoot ervan, die zag hij niet aankomen
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 19:07 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Nina in de shortie![]()
Of eigenlijk gewoon Nina in het algemeen![]()
![]()
Topquote:Op maandag 23 april 2012 19:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
die is ook wel leuk voor het castoverzicht in de OP, past mooi naast die van BingThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Nina heeft gekwebbeld
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.![]()
Nina en Noud zijn een leuk stelquote:Op maandag 23 april 2012 20:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Noud echt té lief voor Nina.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Janine heeft echt een chill pil nodig.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn![]()
Oh gaan verder met de Janine bash?quote:Op maandag 23 april 2012 20:09 schreef Madame_Paon het volgende:
Janine heeft echt een chill pil nodig.
Bianca heeft eerder een chill pil nodig![]()
![]()
Dat.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?![]()
Ach door op dat soort dingen te bezuinigen kan je je geld aan lekker eten uitgevenquote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
Anton met zijn topsalaris, 120 urige werkweek, en schijtpapier van de euroshopper![]()
![]()
Ze gebruiken de echte leader voor de reclames
Dat stukje van Sjors-Bing-Mike en Rikki-Rik-Laura-Jef-Lorena kon je zien.Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
heb je niks aan als die saaie vaatdoek niet mee wiltquote:Op maandag 23 april 2012 20:12 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ach door op dat soort dingen te bezuinigen kan je je geld aan lekker eten uitgeven![]()
![]()
Andere, mooiere foto.quote:Op maandag 23 april 2012 20:16 schreef roos85 het volgende:
Frey, heb je Tom aan het in memoriam toegevoegd? of is het een andere foto?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Het ligt te voor de hand dat het Mike is die Nina stalktOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Moet dat met gouden randjes zijn dan?quote:Op maandag 23 april 2012 20:11 schreef fotostarter het volgende:
Anton met zijn topsalaris, 120 urige werkweek, en schijtpapier van de euroshopperHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
in elk geval niet die dunne troepquote:Op maandag 23 april 2012 20:22 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Moet dat met gouden randjes zijn dan?![]()
Wat moet Lorena nou weer bij de Sanders in huis?
Ooh ze zijn opeens bij Jack.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat moet Lorena nou weer bij de Sanders in huis?
Ooh ze zijn opeens bij Jack.,![]()
Ik dacht ook; ?Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Is gewoon 4-laags hoor, heb ik ook.quote:Op maandag 23 april 2012 20:24 schreef fotostarter het volgende:
[..]
in elk geval niet die dunne troepHeddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat muziekje
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Moet die trillfunctie muziek nou ik denk drie keer dat mijn telefoon gaatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar aangifte doe je niet bij iemand thuisquote:Op maandag 23 april 2012 20:25 schreef Sannne het volgende:
Hoezo? Ze gingen aangifte doen, Noud zei, ik ga mee, en kwamen toen bij Jack thuis..![]()
![]()
Lekker kreeft enzo bestellenquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Sannne het volgende:
Bianca gaat de situatie uitbuiten. Go girl!![]()
![]()
Geen last vanquote:Op maandag 23 april 2012 20:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Moet die trillfunctie muziek nou ik denk drie keer dat mijn telefoon gaat
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef Sannne het volgende:
Bianca gaat de situatie uitbuiten. Go oud wijf![]()
'T is maar wat je lekker noemt.quote:
in Meerdijk welquote:Op maandag 23 april 2012 20:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Maar aangifte doe je niet bij iemand thuis![]()
net als dat een rechercheur daar geen geheimhoudingsplicht heeft en hij zijn vriendin vertelt hoe en wat
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
ahhh Ludo
Hij logeert toch nog steeds bij Bianca?quote:Op maandag 23 april 2012 20:30 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Oh, van wie dan? Het zag er zo klein uit![]()
Ludie toch
Indien 't hier in 't vaderlandt zoo gelegen is dat men de waarheit niet magh spreeken, zoo is 't er ellendigh gestelt. Nochtans zal ik die spreeken zoo lang als myn oogen open staan. Zyn trouw en oprechtigheit.![]()
![]()
Haha dat gezicht van Ludo.
Ludo is eigenlijk veel te goed voor Janine![]()
Als hij wat uitvoert en ze komt er achter behandeld ze hem als stront .,
En tegenwoordig als hij niets verkeerd doet ook.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het wordt tijd dat Ludo een andere vrouw zoekt.There's a lesson that you always have to learn
Nuranquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het wordt tijd dat Ludo een andere vrouw zoekt.
Waarom wil je niet met me trouwen?
Ja, je haar zit stom.![]()
![]()
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nuran
Waarom wil je niet met me trouwen?
Ja, je haar zit stom.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Alleen als het vlees daar halal is he!quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.![]()
![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ik dacht al zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Shortie:Mooie muziek onder die scène ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echt Ludo/Janine thema. Weet alleen niet zeker of dat de gtst componist is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Die Paul zegt me even niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]wat romantiessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Janine heeft het niet helemaal begrepen.
Ludo kent geen nee. Ludo accepteert geen nee.
Ze gaat nog een zware sigaar roken....![]()
![]()
Waarschijnlijk niet omdat hij maar even voorkwam in het derde seizoen; hij bleek een dubbelganger van Annette te hebben gechanteerd om zo Janine en Simon uit elkaar te krijgen. Toen zowel Simon als Janine er achterkwamen, moest hij het met een aantal rake meppen van beiden doen en droop toen af.quote:![]()
''Iedereen denkt dat ik gek ben!!!!"quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*proest*Het is ook gewoon echt zo. Ze kijkt altijd op die manier.
En dan zo'n psycho kop trekken terwijl je dat zegt.![]()
![]()
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Volgens mij een unicum in hun bestaan, maar wel beter dan steeds 2 maanden bij elkaar en dan weer een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.
Een heer met stijl![]()
Jee dat jullie ook nog data onthouden.
Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jee dat jullie ook nog data onthouden.
Een heer met stijl![]()
Dacht eventjes dat de verrassing was, dat ze weer eens de Tango gingen dansen.
Janine, jij dwaas!
Niemand wijst Ludo Sanders af!
Ludo Sanders zal je verpulveren!
Hang vanaf nu maar weer je eigen jas op en schenk je eigen glas in, want Ludo is back!Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.![]()
![]()
Ludo op een rommelmarkt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.![]()
![]()
Op zoek naar kunstschattenquote:.
Het is hetzelfde als een jaar geleden.
Maar nu zal een boosterprikje het redden?
Geniet van jullie vrijheid nadat je hele immuunsysteem kapot is geprikt.
Inkomen gegarandeerd voor de farmaceutische industrie… blijven boosteren jongens!![]()
Pas 3x ofzoquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gezelligheid, jeweets.....quote:
Trouwens, waar staat dat huis van de Sanders nou in Bloemendaal? Vanavond komt deze weer in beeld....
Prachtig huis.....![]()
Doe het dan bij iedereen.quote:[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............![]()
Is het huis van Ludo nog voor de helft van Nick ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Vast niet meer...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het huis van Ludo nog voor de helft van Nick ?
Wat een GTST-personage beleeft zie je niet altijd in de verhaallijnen, lijkt me.
Wat denk je dat Ludo allemaal doet als hij een keer neit in de aflevering te zien is?![]()
![]()
Ik denk dat we met zekerheid kunnen zeggen dat ludo het een van de volgende dingen doet als hij niet in een aflevering zit:
1. hij hangt jassen op
2. hij schenkt wijn in
3. hij fapt
Gr grOp 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.![]()
En werken bij Sanders in die grote toren
http://binged.it/IO2oj6
Waar staat dat huis nou eigenlijk van Sanders? Ik kan hem niet vinden, en ik dacht echt dat het Bloemendaal was.
![]()
De Sanders inc toren mag wel weer vaker inbeeld.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?![]()
Ik vind het niet erg, die amateuristische rechter hoef ik niet meer te zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?![]()
Lucas heeft gezwegen over dat het Lorena's idee was, maar dat ze er wel vanaf wist. Lorena heeft haar leugen over Lucas' drugsgebruik ook weer teruggenomen. Ze hebben allebei een taakstraf en proosten op de goede afloop. Jack snapt niet waar Lorena zo blij om is (dat haar relatie door Lucas is gered, wat Jack niet weet).quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef heaven7 het volgende:
en jack die ook niet snapt waarom lorena wn lucas ineens weer close zijn?![]()
Ze overlegden het net voor en na de zaak (al was het niet heel duidelijk inderdaad).quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef heaven7 het volgende:
Aah oke, thanksHebben ze dat een keer bekokstoofd en ik heb ik dat gemist blijkbaar?
![]()
En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Op zoek naar kunstschatten.
![]()
![]()
Bing-Kong, Eisen en Meijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...
Uiteindelijk komen ze na een lange achtervolging om, doordat Ludo ze afschiet. Nu is alles goed.
Einde GTST!![]()
Niets einde GTSTquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bing-Kong, Eisen en Meijk.
Uiteindelijk komen ze na een lange achtervolging om, doordat Ludo ze afschiet. Nu is alles goed.
Einde GTST!Dan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trouwens, waarom heeft Ludo een nieuwe werkkamer in zijn huis? Ik dacht dat alleen de woonkamer verwoest was na de brand
Overigens hebben de makers hetzelfde principe toegepast als bij het vorige decor: we zetten een extra muurtje in de woonkamer, zetten er een bureau en een kast neer en doen (eventueel) de deuren dicht.
Bij het oude decor werd het eetgedeelte in de woonkamer ook gebruikt als werkkamer/slaapkamers, bij het huidige decor is het de hal![]()
![]()
Waarom was die boot nu leeg!quote:
En Sjors was toen nog echt leuk.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Ludoquote:
De enige echte Sanders bij elkaar.,
[ Bericht 8% gewijzigd door Dr.Mikey op 24-04-2012 16:32:20 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenkenquote:![]()
![]()
Wat denk je van Rohan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat denk je van Rohan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar da's geen Italiaanse naam![]()
![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
Nuran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het personage wel heel erg veranderen, want nu is het echt 400x niks.
There's a lesson that you always have to learn
Nadat Nick Ludo had aangevlogen bij Sanders Inc. vertrok hij uit huize Sanders en verkocht zijn gedeelte aan Ludo. Maxime wilde ze ook wel kopen, maar daar ging Ludo niet op in. Hij is nu weer de volledige eigenaar van dat huis.quote:Een heer met stijl![]()
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Ik ben voor, maar je kunt Robert en Jef beter beiden een eigen huis geven, die 2 bij elkaar in huis is nooit lang goed gegaan. Althans logeren wel, wonen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl![]()
[..]
Ludo als enige Sanders in huizen SandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aysen weer lekker hypocriet.
Stefanoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo
[ afbeelding ]
De enige echte Sanders bij elkaar.,![]()
![]()
quote:
Wrm was die schot van Wiet nou gewoon niet raak ! Waren we tenminste van Nina af dat gezicht van der irriteert me echt.![]()
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef leilab het volgende:
Wrm was die schot van Wiet nou gewoon niet raak ! Waren we tenminste van Nina af dat gezicht van der irriteert me echt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Taakstraf.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Kan iemand die grijns van Jacks kop afslaan?There's a lesson that you always have to learn
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..quote:Tegenslag werpt schaduw op geluk.![]()
Ze heeft ze altijd al niet helemaal op een rijtje gehad .quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..![]()
![]()
![]()
![]()
Nou heeft ze zich ineens bedacht.
Wat deed Janine dan moeilijk?
There's a lesson that you always have to learn
Die beveiliger laat zich zo wegsturen.
Nieuw neukertje voor Maxime.,They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ah, weer een smeerlap erbij.There's a lesson that you always have to learn
Zou de echte stalker toeslaan op de bruiloft?Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Huh Nick wat moet jij hier?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Zou de echte stalker toeslaan op de bruiloft?
Ja, ben net gescheiden en weer terug!![]()
![]()
Waarschijnlijk ja.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Zou de echte stalker toeslaan op de bruiloft?![]()
En wat doet ie dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:40 schreef Frey het volgende:
Zou de echte stalker toeslaan op de bruiloft?Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Dat heeft toch niks met die bruiloft te maken.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat heeft toch niks met die bruiloft te maken.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.![]()
Dat wordt weer een korte verloving, want de 4500e aflevering is al over een paar weken.There's a lesson that you always have to learn
Op welke datum?quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:45 schreef Madame_Paon het volgende:
Dat wordt weer een korte verloving, want de 4500e aflevering is al over een paar weken.For every minute you are angry you lose sixty seconds of happiness.![]()
En de zomercliff relatief kort erna. Ik hoop dat ze er wat moois van maken.Unbowed, Unbent, Unbroken.![]()
Nee maar enige logica zou wel leuk zijn.quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Nick Martine of Stefano wie zou het zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alleen Martine zou ik echt begrijpenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik hoop dat het iets wordt. De 2500e vond ik zo goed, net als afgelopen zomercliffhanger.
Ik wil weer trillen van de spanning.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Nou die Mike is het dus niet lijkt mij. Maar wie wel? Zou wel fantastisch zijn als het iemand zou zijn die ingehuurd is door Martine. Echt gaaf als zij terugkomt!![]()
Iedereen hoopt meteen dat Martine achter de stalkpogingen zit. Volgens mij is er nog nergens bevestigd dat Inge weer in de huid van Martine zal kruipen.![]()
Wat dat betreft is er niks bevestigd..
Straks is het toch AmyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
en dan schuiven ze de schuld op Ludo net als toen Nick en Stefano irritant tegen elkaar liepen te doen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Amy's vriend komt volgende week in beeld, vanaf maandag.tja, we dachten vij Arthur ook dat hij degene was die Ronja lastig viel, en dat bleek uiteindelijk Lucas vriendje te zijn, die pas 2 maanden na het begin van Ronja, en Arthur's verhaallijn de serie in kwam![]()
Maar waarom zou Amy dat doen? Hebben die 2 zo'n bloedhekel aan elkaar dan? En als iedereen er achter komt dat het Amy is dan gaat ze de jeugd gevangenis misschien in en ik dacht dat ze een grotere rol kreeg.![]()
Amy is jaloers dat Nina wel een laptop heeft en zij niet, hoewel ze de paardenwedstrijd heeft gewonnen.quote:Op woensdag 25 april 2012 07:53 schreef loezzzje het volgende:
Maar waarom zou Amy dat doen? Hebben die 2 zo'n bloedhekel aan elkaar dan? En als iedereen er achter komt dat het Amy is dan gaat ze de jeugd gevangenis misschien in en ik dacht dat ze een grotere rol kreeg.
[ Bericht 4% gewijzigd door Klipnap op 25-04-2012 08:07:39 ]![]()
En ze is natuurlijk wel een Sanders die op wraak zint.quote:Op woensdag 25 april 2012 08:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Amy is jaloers dat Nina wel een laptop heeft en zij niet, hoewel ze de paardenwedstrijd heeft gewonnen.
[ afbeelding ]
Btw kreeg Nina die laptop niet nadat ze gestalked werd? Dus Amy is al langer bezig en haar plannetje mislukte want Ludo kocht een nieuwe laptop voor Nina![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Amy is jaloers dat Nina wel een laptop heeft en zij niet, hoewel ze de paardenwedstrijd heeft gewonnen.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 08:00 schreef Klipnap het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Gatver, het zal toch niet ene Morris zijn ofzo hè? Zou ook niet weten waarom maar misschien zien we toch iemand over het hoofd.![]()
De wraak van studt..nThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja ze heeft een kamer in de rozenboomquote:Op woensdag 25 april 2012 08:17 schreef Klipnap het volgende:
Weet iemand eigenlijk waar Laura woont? In haar zaak?![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 april 2012 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
krijgt Bing toch nog zn eigen kind. Of is Aysen niet zwanger?![]()
![]()
![]()
Past ook helemaal bij Jeff en Laura van nu elke familie die ze hadden is dood of zit in het buitenland. Ja Noud hebben ze nogquote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef loezzzje het volgende:
Wonen op je werk. Dan heb je echt geen leven meer
R.I.P DTS.![]()
Als Julia Batelaan meer tijd heeft, ze is nu nog steeds minderjarig en zit nog op school. Dus daarom heeft ze geen grote rol na haar come-back...quote:Op dinsdag 24 april 2012 23:27 schreef JamFlava het volgende:
Amy zou een grotere rol krijgen in GTST, het is gewoon Amy.
Begin volgend jaar mag ze wel vaker acteren doordat ze dan 16 is.![]()
Maar als het Amy is snap ik haar niet,, als ze Ludo's prinsesje wil zijn moet ze nodig zoiets raars gaan doen dan zal ze dat al helemaal nooit worden. Ik wil gewoon dat het Mike is vind het zo'n irritant mannetje![]()
Dat was dan ook echt de quote van de afleveringquote:![]()
Ayumi+Utada+DBSK+Epik High+M-Flo+Super Junior+2PM+2AM+F(X)+Teen Top+BlockB+
BiG Bang+Beast+MBLAQ+2NE1+KARA+BEG+SNSD+SHINee+Rain+U-KISS=my life!![]()
Je kan wel lekker elke dag uitslapenquote:Op woensdag 25 april 2012 11:12 schreef loezzzje het volgende:
Wonen op je werk. Dan heb je echt geen leven meer![]()
![]()
Das dan weer een pluspunt jaquote:Op woensdag 25 april 2012 15:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan wel lekker elke dag uitslapen![]()
![]()
Het is toch overduidelijk die mike ofzo waarom praten jullie over anderen is toch duidelijk wie het doet dat stalken![]()
![]()
Het is té makkelijk, dan kan het haast nietquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Gulmez het volgende:
Het is toch overduidelijk die mike ofzo waarom praten jullie over anderen is toch duidelijk wie het doet dat stalken![]()
![]()
![]()
Nick Sanders is de stalker, dan valt ook gelijk het hele verhaal samen met Maxime en neemt Ludo wraak en vermoord Nick. Maxime wordt weer in de armen gesloten van de Sanders familieWaarschijnlijk zit ik er niet al te ver vandaan.
Land of the free. Home of the brave.![]()
Nick zal wel terug komen voor de bruiloft, dus who know's....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
Nick Sanders is de stalker, dan valt ook gelijk het hele verhaal samen met Maxime en neemt Ludo wraak en vermoord Nick. Maxime wordt weer in de armen gesloten van de Sanders familieWaarschijnlijk zit ik er niet al te ver vandaan.
Ik hoop het niet trouwens, Nick =![]()
![]()
Ik denk het ook.. Maar vind dat heel jammer verkrachting van het personage Nick Sanders.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
R.I.P DTS.![]()
Maar waarom zou Nick Nina stalken?
Het is niet echt logisch.There's a lesson that you always have to learn
Inderdaad, Nick is gek op Nina, en zou dit nooit doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar waarom zou Nick Nina stalken?
Het is niet echt logisch.![]()
jeweetzellufquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Gulmez het volgende:
Het is toch overduidelijk die mike ofzo waarom praten jullie over anderen is toch duidelijk wie het doet dat stalken
nou ja hij heeft ook janine bijna vermoord en hij is natuurlijk nietvan plan om haar echt iets aan te doen dan..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nick is gek op Nina, en zou dit nooit doen.
Maar het blijft speculeren![]()
![]()
Doet Anton eindelijk weer normaal, krijgen we Bianca weer.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.![]()
Vind het trouwens wel knap van die vrouw dat ze de plaatsnamen in het Nederlands kan uitspreken.
(Barbwarwa, Fellerie...)![]()
Een konijn!quote:Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Het glazuur springt van m'n tanden af.There's a lesson that you always have to learn
ze peuren eruit wat erin zinquote:Op woensdag 25 april 2012 20:25 schreef kwiwi het volgende:
Goed acteerwerk, maar echt spannend of interessant is het allemaal niet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: