Niets einde GTSTquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bing-Kong, Eisen en Meijk.
Uiteindelijk komen ze na een lange achtervolging om, doordat Ludo ze afschiet. Nu is alles goed.
Einde GTST!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom was die boot nu leeg!quote:
Ludoquote:
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenkenquote:
Wat denk je van Rohan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat denk je van Rohan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar da's geen Italiaanse naam![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
Nuran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het personage wel heel erg veranderen, want nu is het echt 400x niks.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Nadat Nick Ludo had aangevlogen bij Sanders Inc. vertrok hij uit huize Sanders en verkocht zijn gedeelte aan Ludo. Maxime wilde ze ook wel kopen, maar daar ging Ludo niet op in. Hij is nu weer de volledige eigenaar van dat huis.quote:
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
Ik ben voor, maar je kunt Robert en Jef beter beiden een eigen huis geven, die 2 bij elkaar in huis is nooit lang goed gegaan. Althans logeren wel, wonen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
[..]
Ludo als enige Sanders in huizen SandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Stefanoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo
[ afbeelding ]
De enige echte Sanders bij elkaar.,
quote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef leilab het volgende:
Wrm was die schot van Wiet nou gewoon niet raak ! Waren we tenminste van Nina af dat gezicht van der irriteert me echt.
Taakstraf.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |