Nuranquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het wordt tijd dat Ludo een andere vrouw zoekt.
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nuran
Waarom wil je niet met me trouwen?
Ja, je haar zit stom.
Alleen als het vlees daar halal is he!quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ik dacht al zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:Mooie muziek onder die scène ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echt Ludo/Janine thema. Weet alleen niet zeker of dat de gtst componist is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Die Paul zegt me even niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]wat romantiessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Waarschijnlijk niet omdat hij maar even voorkwam in het derde seizoen; hij bleek een dubbelganger van Annette te hebben gechanteerd om zo Janine en Simon uit elkaar te krijgen. Toen zowel Simon als Janine er achterkwamen, moest hij het met een aantal rake meppen van beiden doen en droop toen af.quote:
''Iedereen denkt dat ik gek ben!!!!"quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*proest*Het is ook gewoon echt zo. Ze kijkt altijd op die manier.
Volgens mij een unicum in hun bestaan, maar wel beter dan steeds 2 maanden bij elkaar en dan weer een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |