Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jee dat jullie ook nog data onthouden.

.
 . 

Jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.

Ludo op een rommelmarkt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.

Op zoek naar kunstschattenquote:
 .
 .

Pas 3x ofzoquote:

Gezelligheid, jeweets.....quote:

Doe het dan bij iedereen.quote:

Vast niet meer...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het huis van Ludo nog voor de helft van Nick ?
 .
. 

? Ik kan hem niet vinden, en ik dacht echt dat het Bloemendaal was.
? Ik kan hem niet vinden, en ik dacht echt dat het Bloemendaal was.

Ik vind het niet erg, die amateuristische rechter hoef ik niet meer te zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?

Lucas heeft gezwegen over dat het Lorena's idee was, maar dat ze er wel vanaf wist. Lorena heeft haar leugen over Lucas' drugsgebruik ook weer teruggenomen. Ze hebben allebei een taakstraf en proosten op de goede afloop. Jack snapt niet waar Lorena zo blij om is (dat haar relatie door Lucas is gered, wat Jack niet weet).quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef heaven7 het volgende:
en jack die ook niet snapt waarom lorena wn lucas ineens weer close zijn?

Ze overlegden het net voor en na de zaak (al was het niet heel duidelijk inderdaad).quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef heaven7 het volgende:
Aah oke, thanksHebben ze dat een keer bekokstoofd en ik heb ik dat gemist blijkbaar?

En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Op zoek naar kunstschatten.

Bing-Kong, Eisen en Meijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |