Nuranquote:Op maandag 23 april 2012 20:32 schreef Madame_Paon het volgende:
Het wordt tijd dat Ludo een andere vrouw zoekt.
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.quote:Op maandag 23 april 2012 20:34 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Nuran
Waarom wil je niet met me trouwen?
Ja, je haar zit stom.
Alleen als het vlees daar halal is he!quote:Op maandag 23 april 2012 20:36 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dan laat Ludo zich besnijden en geeft dan een feest in de Rozenboom ter ere van zijn voorhuid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 23 april 2012 20:44 schreef Frey het volgende:
Shortie:Ik dacht al zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shortie:Mooie muziek onder die scène ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een echt Ludo/Janine thema. Weet alleen niet zeker of dat de gtst componist is.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
quote:Op maandag 23 april 2012 21:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:07 schreef Frey het volgende:
[..]Ik snap hem niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef lady-wrb het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]Die Paul zegt me even niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
quote:Op maandag 23 april 2012 21:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]wat romantiessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
Waarschijnlijk niet omdat hij maar even voorkwam in het derde seizoen; hij bleek een dubbelganger van Annette te hebben gechanteerd om zo Janine en Simon uit elkaar te krijgen. Toen zowel Simon als Janine er achterkwamen, moest hij het met een aantal rake meppen van beiden doen en droop toen af.quote:
''Iedereen denkt dat ik gek ben!!!!"quote:Op maandag 23 april 2012 21:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*proest*Het is ook gewoon echt zo. Ze kijkt altijd op die manier.
Volgens mij een unicum in hun bestaan, maar wel beter dan steeds 2 maanden bij elkaar en dan weer een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.
Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.quote:Op maandag 23 april 2012 22:41 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Jee dat jullie ook nog data onthouden.
Jaquote:Op maandag 23 april 2012 22:37 schreef Frey het volgende:
30 April zijn Ludo en Janine toch alweer 2 jaar bij elkaar.
Ludo op een rommelmarkt.quote:Op maandag 23 april 2012 22:43 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Die aflevering was in de trant van koninginnedag en op een of andere (koninginnedag)rommelmarkt -waar Ludo sinds jaren weer heenging- besloten ze het nogmaals te proberen.
Op zoek naar kunstschattenquote:
Pas 3x ofzoquote:
Gezelligheid, jeweets.....quote:
Doe het dan bij iedereen.quote:
Vast niet meer...quote:Op dinsdag 24 april 2012 13:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
Is het huis van Ludo nog voor de helft van Nick ?
Ik vind het niet erg, die amateuristische rechter hoef ik niet meer te zien.quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?
Lucas heeft gezwegen over dat het Lorena's idee was, maar dat ze er wel vanaf wist. Lorena heeft haar leugen over Lucas' drugsgebruik ook weer teruggenomen. Ze hebben allebei een taakstraf en proosten op de goede afloop. Jack snapt niet waar Lorena zo blij om is (dat haar relatie door Lucas is gered, wat Jack niet weet).quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:46 schreef heaven7 het volgende:
en jack die ook niet snapt waarom lorena wn lucas ineens weer close zijn?
Ze overlegden het net voor en na de zaak (al was het niet heel duidelijk inderdaad).quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:02 schreef heaven7 het volgende:
Aah oke, thanksHebben ze dat een keer bekokstoofd en ik heb ik dat gemist blijkbaar?
En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...quote:Op dinsdag 24 april 2012 11:33 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Op zoek naar kunstschatten.
Bing-Kong, Eisen en Meijk.quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:12 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En daar vind hij een schilderij, waar aan de achterkant een schatkaart zit verborgen, die hem leidt naar de Canarische Eilanden. Echter zijn de Baron, Vlugge Japie en B2 hem op het spoor en willen de schat koste wat kost in handen krijgen...
Niets einde GTSTquote:Op dinsdag 24 april 2012 15:13 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Bing-Kong, Eisen en Meijk.
Uiteindelijk komen ze na een lange achtervolging om, doordat Ludo ze afschiet. Nu is alles goed.
Einde GTST!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom was die boot nu leeg!quote:
Ludoquote:
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenkenquote:
Wat denk je van Rohan?quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat is nog niet eens zo'n gekke naam hoor, ik ken een jongen die zo heet. En daarbij wist ik niet zo snel een andere naam te bedenken
quote:Op dinsdag 24 april 2012 17:28 schreef Klipnap het volgende:
[..]
Wat denk je van Rohan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar da's geen Italiaanse naam![]()
quote:Op dinsdag 24 april 2012 15:19 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
Nuran.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dan moet het personage wel heel erg veranderen, want nu is het echt 400x niks.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Nadat Nick Ludo had aangevlogen bij Sanders Inc. vertrok hij uit huize Sanders en verkocht zijn gedeelte aan Ludo. Maxime wilde ze ook wel kopen, maar daar ging Ludo niet op in. Hij is nu weer de volledige eigenaar van dat huis.quote:
[..]
Niets einde GTSTDan komt er een procedure van 6 maanden waarin de serie weer wordt omgebouwt tot een échte soap, bomvol intriges, verraad, complotten en spanning.
Hieronder de cast op basis van leadervolgorde na die 6 maanden (in spoilers, de lijst is namelijk nogal lang):
Ik ben voor, maar je kunt Robert en Jef beter beiden een eigen huis geven, die 2 bij elkaar in huis is nooit lang goed gegaan. Althans logeren wel, wonen nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een heer met stijl
[..]
Ludo als enige Sanders in huizen SandersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Stefanoquote:Op dinsdag 24 april 2012 16:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ludo
[ afbeelding ]
De enige echte Sanders bij elkaar.,
quote:
Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef leilab het volgende:
Wrm was die schot van Wiet nou gewoon niet raak ! Waren we tenminste van Nina af dat gezicht van der irriteert me echt.
Taakstraf.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..quote:
Ze heeft ze altijd al niet helemaal op een rijtje gehad .quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |