Nee jij trekt volle zalen.quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:21 schreef leilab het volgende:
Wrm was die schot van Wiet nou gewoon niet raak ! Waren we tenminste van Nina af dat gezicht van der irriteert me echt.
Taakstraf.....quote:Op dinsdag 24 april 2012 14:41 schreef heaven7 het volgende:
Hm ik kijk aflevering van 19 april, volgens rtlgemist dan, maar ineens komt Lucas die rechtzaal uitgelopen en is het allemaal voorbij?? Is ergens een fout gemaakt of ben ik de enige die het gek vindt dat er helemaal niks van te zien is geweest?
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..quote:
Ze heeft ze altijd al niet helemaal op een rijtje gehad .quote:Op dinsdag 24 april 2012 20:27 schreef LetsGame het volgende:
[..]
Ik kan me in haar situatie verplaatsen, vind het alleen niet goed dat ze iemand zonder bewijs beschuldigt. Net zoals Ludo & Janine wraak hebben genomen op Maxime terwijl ze onschuldig is..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |