Het is té makkelijk, dan kan het haast nietquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Gulmez het volgende:
Het is toch overduidelijk die mike ofzo waarom praten jullie over anderen is toch duidelijk wie het doet dat stalken![]()
Nick zal wel terug komen voor de bruiloft, dus who know's....quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
Nick Sanders is de stalker, dan valt ook gelijk het hele verhaal samen met Maxime en neemt Ludo wraak en vermoord Nick. Maxime wordt weer in de armen gesloten van de Sanders familieWaarschijnlijk zit ik er niet al te ver vandaan.
Ik denk het ook.. Maar vind dat heel jammer verkrachting van het personage Nick Sanders.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:14 schreef Scarface88 het volgende:
Nick Sanders is de stalker, dan valt ook gelijk het hele verhaal samen met Maxime en neemt Ludo wraak en vermoord Nick. Maxime wordt weer in de armen gesloten van de Sanders familieWaarschijnlijk zit ik er niet al te ver vandaan.
Inderdaad, Nick is gek op Nina, en zou dit nooit doen.quote:Op woensdag 25 april 2012 18:48 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar waarom zou Nick Nina stalken?
Het is niet echt logisch.
jeweetzellufquote:Op woensdag 25 april 2012 18:00 schreef Gulmez het volgende:
Het is toch overduidelijk die mike ofzo waarom praten jullie over anderen is toch duidelijk wie het doet dat stalken![]()
nou ja hij heeft ook janine bijna vermoord en hij is natuurlijk nietvan plan om haar echt iets aan te doen dan..quote:Op woensdag 25 april 2012 18:50 schreef roos85 het volgende:
[..]
Inderdaad, Nick is gek op Nina, en zou dit nooit doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |