Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Maar jij bent een man, da's anders.quote:
Ja, zet er een keer een lekker wijf in als foto.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ken die voetballert niet een keer weg
Neer Eros Ramasottiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zet er een keer een lekker wijf in als foto.
Ipad is ook mobiel. Ik weet het nu voor een volgende keer. En volgens mij is ie prima gekoppeld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat het topic gekoppeld is, want ik opende hem mobiel... Omdat Lienekien op de iPad zat.
Maar met al dat blauw hier komt een eventueel ontbrekende koppeling ook wel goed.
Je zegt eindelijk een keer iets verstandigsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ken die voetballert niet een keer weg
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.
In die tijd droeg ik voornamelijk stoere kleding en had ik echt onwijs tof leren pilotenjas. Die jas kon ik gewoon niet meer aan en alleen maar rokjes en hotpants om me nog een beetje vrouw te voelen. Nooit meer kort.
Als ik oud en grijs ben neem ik wel halflang haar, al moet ik het opsteken in een sneeuwwit knotje.
Geen mannenkapsel meer.
Iedereen zit aan de speedquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Sodeju, ik had moeite om het bij te benen
Liep dus een hele pagina achter met die tulpen
Dat laatste dacht ik al op te maken uit het aantal posts tussen mijn posts, maar fijn dat je het gevonden hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ipad is ook mobiel. Ik weet het nu voor een volgende keer. En volgens mij is ie prima gekoppeld.
Kort haar kan best mooi zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.
In die tijd droeg ik voornamelijk stoere kleding en had ik echt onwijs tof leren pilotenjas. Die jas kon ik gewoon niet meer aan en alleen maar rokjes en hotpants om me nog een beetje vrouw te voelen. Nooit meer kort.
Als ik oud en grijs ben neem ik wel halflang haar, al moet ik het opsteken in een sneeuwwit knotje.
Geen mannenkapsel meer.
Ik kan wel snel typen, maar ik doe nog wat dingen tussendoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik al op te maken aan het aantal posts tussen mijn posts, maar fijn dat je het gevonden hebt
Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.quote:
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
\hmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.
Haar haar is tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.
(Koffie en thee drink ik nooit.)
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
ahhhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
heb alweer lang geen Fokkers meer ontmoetquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Ik wil ook! Of verveelt het snel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
Bij mannen wel ja.quote:
Nee, het blijft leuk. Maar dit doe ik alleen af en toe, normaal werk ik aan de website.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook! Of verveelt het snel?
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Neehee ik wil dezequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
I have no shame at allquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meer
Ik heb dat stadium ook bijna bereikt
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Nee hoor, ben gewoon een (te) druk en energiek persoontje.quote:
Laat een blauwe dat dan maar doen, want op mijn telefoon werkt het plaatje niet eens, dus als ik dan ook nog met copy/paste/img-tags moet gaan klieren gaat dat niet goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
Gaat nog okay hier zonder speed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Wat is dat nou voor taal, zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon een (te) druk en energiek persoontje.Heeft veel voordelen, maar soms ook wel nadelen.
Dat ik bijvoorbeeld veel sloop als ik met het huishouden bezig ben.
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar..
Ben eigenlijk in twijfel om nog een film te kijken of te gaan snurken. Daarom kwam ik hier nog even kijken ook. Echt niet normaal zo hard als deze reeks ineens gaat.
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.quote:
40+ SC stond in MyAt opeens boven m'n andere SC'squote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat de vorige TT ook mensen trok.
quote:
Alsof alleen vrouwen een B-cup hebben.quote:
Shhttt.quote:
Dol op huishoudenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.
Zolang je hem niet uit het raam gooit is er niks aan de handquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.
Proest! Denk dat Hermpie een grotere cupmaat heeft dan ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen een B-cup hebben.
Ik had het over je kont hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar..
Ben eigenlijk in twijfel om nog een film te kijken of te gaan snurken. Daarom kwam ik hier nog even kijken ook. Echt niet normaal zo hard als deze reeks ineens gaat.
Ja serieus, ik vind dat echt superontspannend.quote:
Mijn vriend was erbij en nog net op tijd om die TV op te vangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Karzai het volgende:
Zolang je hem niet uit het raam gooit is er niks aan de hand
Dat ligt niet aan jou. Die dingen worden gewoon almaar platter en lichter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hermpie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
Proest! Denk dat Hermpie een grotere cupmaat heeft dan ik eigenlijk..
Ik voel me beschaamd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Met deze kleffe bende maak je mij niet blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom.![]()
hmm ik zal kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met deze kleffe bende maak je mij niet blij
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Die pannenkoek is Hermpie? (Of sla ik nu een stap over?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Hoef daar zelf eigenlijk nooit naar te kijken. Ik heb gewone billen. Niet iets om mee te pimpen van kijk mij nou es even een partij kont hebben. Neuh. Gewoon, ronde billen en ze zitten eigenlijk ook wel lekker verder. Doe er ook al best lang mee trouwens. Ze zitten goed.quote:
Hermpie is die dikke kok in staal haar UIquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Die pannenkoek is Hermpie? (Of sla ik nu een stap over?)
Ah, vandaar dat vrouwen zo moeilijk doen om hun eigen borsten... Die kunnen ze zien in de spiegel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoef daar zelf eigenlijk nooit naar te kijken. Ik heb gewone billen. Niet iets om mee te pimpen van kijk mij nou es even een partij kont hebben. Neuh. Gewoon, ronde billen en ze zitten eigenlijk ook wel lekker verder. Doe er ook al best lang mee trouwens. Ze zitten goed..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hermpie is die dikke kok in staal haar UI
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh APK ik ben niet thuis!
Ik zit bij mn zusje aan de wijn. Sowwy...![]()
Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Staal, waarom sta je als 'mannetje' geregistreerd
maar dat kan je toch gewoon zelf omzetten?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.
Huishouden, oehlalala...quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja serieus, ik vind dat echt superontspannend.
Nog een homeless guyquote:
Ja, maar misschien dat ze het juist expres als 'mannetje' heeft ingesteld om van dat gezeik af te zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:43 schreef Koen66 het volgende:
maar dat kan je toch gewoon zelf omzetten?
Jij moet echt ophoudenquote:
Dan krijg je minder PM's.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:41 schreef Koen66 het volgende:
Staal, waarom sta je als 'mannetje' geregistreerd
Nou!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:44 schreef Staal het volgende:
Huishouden, oehlalala...
Je bent dol op seks, dol op koken en dol op huishouden.
Je klinkt zo langzamerhand als een dame uit Polen op een datingsite.
ah dat kan ik me dan wel weer voorstellenquote:
Ik heb nog niet gekeken maar ik ken je al een beetjequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ? die vond ik echt ontroerendmag dat niet ?
Had ik het maar volgehouden. Verdorie. Jij bent de ideale vriendin. Dol op alle dingen die ik als werken zie.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:42 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat 'FOK!' ervan overtuigd was dat ze een man is. Dat 'probleem' had ik ook.
Tis wel heel dramatisch jaquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Whut ? die vond ik echt ontroerendmag dat niet ?
Ik wil het ook wel bij jou doen hoor, voor 100 euro per uur ex. btw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:48 schreef Staal het volgende:
Had ik het maar volgehouden. Verdorie. Jij bent de ideale vriendin. Dol op alle dingen die ik als werken zie.
verraad het einde nou nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:49 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat bedoel iken hoe hij dan zo eenzaam wegloopt
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:46 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nou!
Ik ben een Indo. Ja, da's misschien net zo erg als een importvrouw uit Polen.
Je vergeet: dol op geld.
Is dit een versier poging?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog veel meer perfect.
Echt, als jij die fratsen post dan voel ik me zo zwaar te kort schieten. Nou ja, ik heb vanmiddag de hele boel schoongemaakt. Maar dat het leuk is? Ik vind het ondankbaar werk in huis. Over twee dagen kan ik het weer doen.
Jij bent geen golddigger en dat maakt je nog perfecter.
Of heb je een smerig huis?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
[..]
Echt, als jij die fratsen post dan voel ik me zo zwaar te kort schieten. Nou ja, ik heb vanmiddag de hele boel schoongemaakt. Maar dat het leuk is? Ik vind het ondankbaar werk in huis. Over twee dagen kan ik het weer doen.
Okay, jij bent een jaar of 16 en je hebt niks te doen.quote:
quote:
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.quote:
Vervelend inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef Staal het volgende:
[..]
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:01 schreef kingtoppie het volgende:
Ik vind die kurt kobain best wel een rustgevend persoon als ik hem zo zie
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.quote:
Nou eh... Perfect...?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:53 schreef Staal het volgende:
En Ryan3 met z'n getwitter!quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:57 schreef Staal het volgende:
Jah, wat denk jij dan? Die Daniel zit gewoon in de weg.
I know... Maar ik snap het wel dat hij zo inspirerend is geweest... Er zijn genoeg mensen die zeggen dat hij zijn bekendheid geniet aan zijn dood.. Daar ben ik het dus niet mee eens.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.
Misschien kan je der nog sateh saus van makenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:02 schreef Staal het volgende:
[..]
Hij is dood dus veel amok kan hij niet meer maken.
Nooit de behoefte gehad om de roots te bekijken?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.
Verzetje nodig?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En sowieso, Daniël is aan het werk nu.
Gelukkig dan heb je meer tijd voor onsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:07 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
En sowieso, Daniël is aan het werk nu.
Nee, eerlijk gezegd niet. Indonesië vind ik niet interessant. Met China voel ik me iets meer verbonden, maar het is er tot nu toe nooit van gekomen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:08 schreef APK het volgende:
Nooit de behoefte gehad om de roots te bekijken?
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:09 schreef Karzai het volgende:
Gelukkig dan heb je meer tijd voor ons
Wat doettie voor werk?
Fair enoughquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:10 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, eerlijk gezegd niet. Indonesië vind ik niet interessant. Met China voel ik me iets meer verbonden, maar het is er tot nu toe nooit van gekomen.
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.quote:
Vreemd eigenlijkquote:
He?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, ik kom niet uit Indonesië. Mijn vader wel, hij is half Chinees/half Indonesisch. Mijn moeder is Nederlands.
[..]
Nou eh... Perfect...?
[..]
En Ryan3 met z'n getwitter!
Ik voel me precies omgekeerd eigenlijk. Veel te bedachtzaam en conflict vermijdend ben ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.
Ik ben blij dat ik thuis ben en niet meer dat meisje van 18.
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk? Zou je morgen weer wakker willen worden als 18-jarige?
En dan niet met de kennis die je nu hebt uiteraard want dat wil iedereen wel, denk ik.
Ik zou best wel weer 18 willen zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:13 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk blij dat ik geen enorme pieken of dalen in een relatie meer mee maak. Het maakt me zelfs angstig, Ik heb veel rumoerige jaren gehad, veel meegemaakt. Veel liefde maar ook veel gevechten.
Ik ben blij dat ik thuis ben en niet meer dat meisje van 18.
Hoe ervaren jullie dat eigenlijk? Zou je morgen weer wakker willen worden als 18-jarige?
En dan niet met de kennis die je nu hebt uiteraard want dat wil iedereen wel, denk ik.
Nee, want hij zit hier gewoon thuis, één meter bij mij vandaan. Ik mag hem nu alleen niet storen voor iets anders dan eten of drinken.quote:
Kom gezellig hier naar toe, mij mag je best storenquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:18 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, want hij zit hier gewoon thuis, één meter bij mij vandaan. Ik mag hem nu alleen niet storen voor iets anders dan eten of drinken.
Me and my girlfriendquote:
Ik ook niet. Cobain was verbitterd maar wat hij schreef was geen onzin. Vandaar dat ik dat nummer ook postte. Het is heel zwart inderdaad.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
I know... Maar ik snap het wel dat hij zo inspirerend is geweest... Er zijn genoeg mensen die zeggen dat hij zijn bekendheid geniet aan zijn dood.. Daar ben ik het dus niet mee eens.
Niet haar kapen als ik kansen zie he? De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.quote:
Trio dan... ?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet haar kapen als ik kansen zie he? De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.
Ik denk dat het de drugs waren die hem uiteindelijk nektequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik ook niet. Cobain was verbitterd maar wat hij schreef was geen onzin. Vandaar dat ik dat nummer ook postte. Het is heel zwart inderdaad.
Maar dat was wel kritiek op jouw post he? "Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen. Begrijpelijk maar ik zie dat best wel zwart.
Mensen moeten zichzelf entertainen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
"Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen.
Nee.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:21 schreef Staal het volgende:
Maar dat was wel kritiek op jouw post he? "Ik verveel me". Jij verwacht entertainment. Het moet allemaal van buitenaf komen. Begrijpelijk maar ik zie dat best wel zwart.
Nou neequote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen moeten zichzelf entertainen.
Gaat het niet goed in je koppie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Staal het volgende:
De bovenkamers kunnen hier wel een sopje gebruiken namelijk.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:23 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Mensen moeten zichzelf entertainen.
Het was geen kritiek op jou als persoon want ik vind je een liefje. En ik spreek dagelijks jongeren. Een paar jaar jonger dan jij trouwens. Maar ze verwachten het wel.quote:
En dan moet een ander wat doen. En als je het aapje vangt dan kun je gewoon gaan dansen.quote:
Eeh wat?quote:
Nee ik verwacht het helemaal niet. Raar vooroordeel vind ik het.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Staal het volgende:
[..]
Het was geen kritiek op jou als persoon want ik vind je een liefje. En ik spreek dagelijks jongeren. Een paar jaar jonger dan jij trouwens. Maar ze verwachten het wel.
Soms heb jij echt van die grappige teksten waarvan ik denk: waar héb je het over?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Staal het volgende:
En als je het aapje vangt dan kun je gewoon gaan dansen.
Mijn borsten en kont zijn ronder dan die van Daniel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Gaat het niet goed in je koppie?
Euh, cultuurbarbaarmutsquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:30 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Oh, Dani
[..]
Eeh wat?
Johnny Cash, zegt me niks.
Ja, ik geloof je ongezien.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:34 schreef Staal het volgende:
Mijn borsten en kont zijn ronder dan die van Daniel. [ afbeelding ]
Ik ben André Hazes aan het luisteren. Ik heb heimwee naar de stad, maar ben verhuisd voor de liefde.quote:
Gooi die clip dan in de groepquote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben André Hazes aan het luisteren. Ik heb heimwee naar de stad, maar ben verhuisd voor de liefde.
Hij is MOOI!quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik ga slapen.
[ afbeelding ]
Leg deze post dan eens uit. Misschien snap ik het dan een keer. Want het komt op mij over van ik ben er en doe eens een dansje. En daarom postte ik ook dat nummer Teen Spirit. Hier ben ik en entertain me maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:32 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee ik verwacht het helemaal niet. Raar vooroordeel vind ik het.
Ik val je absoluut niet aan, ik stel je een vraag. Mind you, ik ga veel met jongeren om.quote:
Posten. Ik heb ook weleens heimwee. Heb in de Jordaan gewoond.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ja, ik geloof je ongezien.
[..]
Ik ben André Hazes aan het luisteren. Ik heb heimwee naar de stad, maar ben verhuisd voor de liefde.
Hoe dan? #nieuwsgierigquote:
Ik heb (o.a.) op de Wallen gewoond. Maar 't is een cd, geen Youtube.quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:42 schreef Staal het volgende:
Posten. Ik heb ook weleens heimwee. Heb in de Jordaan gewoond.
Kom maar op met die nummers.
Kruimels zijn ook cake. - Lotjequote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:45 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik heb (o.a.) op de Wallen gewoond. Maar 't is een cd, geen Youtube.
De Jordaan vind ik trouwens een dorp.
Vast wel, ben 'm op cd aan het luisteren.quote:
Ik zet het af, te slechtquote:
quote:
Okay, Ik zet Julien Clerc af, it'd beter be goodquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 01:55 schreef APK het volgende:
Okay, Ik zet Julien Clerc af, it'd beter be good
Ow, fuck effe opquote:
Ik hou ook van Marco Borsato.quote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef Staal het volgende:
Ja verdorie, zo ga ik nooit meer naar bed natuurlijk.
Doe nog maar een nummer. Lig er toch al in..
Doe nou maar effe 'Belle'quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:03 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik hou ook van Marco Borsato.
Zegt me niks!quote:
Deze clip, trut!quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:08 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zegt me niks!
Ik ken eigenlijk alleen 'Margherita'.
Marco Borsato recycled alleen maar Italiaanse evergreens, heeft nog nooit een origineel nummer gezongen.quote:
Heks. GROM.quote:
Zing jij dan nieuws en origineels.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:11 schreef remlof het volgende:
Marco Borsato recycled alleen maar Italiaanse evergreens, heeft nog nooit een origineel nummer gezongen.
Je hebt niet eens op 'Belle' gekliktquote:Op zaterdag 21 april 2012 02:13 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zing jij dan nieuws en origineels.
Ik zing heel vaak (tijdens het huishouden).
Jij ook niet op Appel aan een Stok.quote:
Ja ik ga zo out op de bank. Alarm staat op 8:30.quote:Op zaterdag 21 april 2012 02:26 schreef Staal het volgende:
Rem, moet jij niet direct op om te werken? Ik bemoei me nergens mee he. Maar toch.
je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:09 schreef Mickeys het volgende:
Bijna vergeten. Strakjes weer Formule 1 kwalificatie en morgen de race. Niet erg dat het regent
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
je kan nu FP 3 kijken als je wilt http://www.vipbox.tv/sports/formula-1.html zelf geen tijd
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?quote:Op zaterdag 21 april 2012 10:43 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know maar ben geen fan om het op de laptop te kijken. Maar de kwalificatie doet er pas echt toe en dat is om 13 uurIk fleur al helemaal op
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 10:54 schreef APK het volgende:
[..]
Ah, dan is de race morgen dus eindelijk ook weer eens een keertje op een normale tijd?
Werd wel weer eens tijdquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:00 schreef Mickeys het volgende:
14:00 uur dus inderdaad christelijke tijd
Nachtbrakerquote:Op zaterdag 21 april 2012 11:02 schreef APK het volgende:
[..]
Werd wel weer eens tijd
Zo, nu terug naar bed
Lol. Almere is niet bosrijk. Poldergebied natuurlijk en het huisje staat er nog steeds. Vul het af en toe aan met oud brood dus feestmaal. Vetbollen hingen er nog en die worden nu eindelijk zacht voor ze. Maar sowieso leuk hoor om ook in het voorjaar vogeltjes in de tuin op bezoek te hebben. Dan leren ze alvast dat ze in de winter hier ook kunnen zijn.quote:Op zaterdag 21 april 2012 12:36 schreef Bluezz het volgende:
Vogelvoederhuisje in de lente![]()
Verwennerij zeg!
Wij zitten in een zeer boomrijke omgeving en soms, heel soms als je lekker wil uitslapen denk ik wel eens HOU JE TETTER!
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijkquote:
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Kijk, die is leuk. Vlieg met me mee van Paul ook wel eigenlijk
quote:Op zaterdag 21 april 2012 13:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Yes, vooral dat steenkolen Engels in het begin "Fly with me to the rainbow"
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaanquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:27 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Mickeys, heb je nou expres die taalfout in je signature gezet?
daar gelaten -> daargelatenquote:Op zaterdag 21 april 2012 15:29 schreef Mickeys het volgende:
? Nou nee, maar ik zie het niet eens... kun je nagaan
Ah, ach. het staat er al sinds 2000nogiets....quote:Op zaterdag 21 april 2012 15:31 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
daar gelaten -> daargelaten
Ik dacht dat je het misschien expres had gedaan omdat je signature juist over taalfouten gaat!
'Daar gelaten' kan trouwens wel, maar dan in de betekenis dat je het ergens hebt laten liggen. 'Daargelaten' betekent meer zoiets als 'buiten beschouwing gelaten'.
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik weet het, bureau, cadeau, ik wilde snel klaar zijn, het scheelt toch mooi 2 lettersquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:15 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Buro mag niet meer geloof ik. Dat is weer terug bij vroeger dus bureau
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik kijk wel uit, dan ruimt hij straks helemaal niets meer opquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
"bij informeel taalgebruik"quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
Hoezo 'bij'?quote:
quote:In informeel taalgebruik wordt in de standaardtaal in Nederland ook het onbepaald rangtelwoord tigste ('zoveelste') gebruikt.
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1447/
ik wist dat je gelijk langs zou komenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoezo 'bij'?
De Nederlandse Taalunie gebruikt ook gewoon 'in'. Bijvoorbeeld hier:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Goedenavond kingtoppie
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummelquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
okeequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Ik zie een spel foutquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k ik bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
Fijne avond en ehm, ow ja, ik hou ook van voetbal. Dus veel plezier met de Catalanen tegen de koninklijkequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef willem-jozef het volgende:
ik wist dat je gelijk langs zou komen![]()
die doen het -net als jij- al jaren fout
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
maar even serieus: het gaat hier om de hele zin en het voorafgaande "aangezien het gewoon zo geschreven mag worden"
en nu doorfietsen met je gezeur
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
Geloof me dat is hij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.
Gadverdamme waneer is dat dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
Laten we het over andere dingen hebben... de aankomende verkiezingen bijvoorbeeld. Weten jullie al op wie jullie gaan stemmen?
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.quote:
Oh dat gezeik. Nou wacht het wel af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.quote:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-josef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-josef zich zo snel aangevallen voelden.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.
En hou ik er over op
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
Volgens mij neem jij W-J veel te serieusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.quote:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.
Buro/bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef Soury het volgende:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereen
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf. Ga koken ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Soury het volgende:
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf.
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.quote:Ga koken ofzo
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je manquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
[..]
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Soury het volgende:
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je man
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Of "Ik ben me jas vergeten".![]()
Maar er zijn nou eenmaal mensen die het wel belangrijk vinden om de Nederlandse taal juist te gebruiken en er zijn mensen die er helemaal niets om geven en/of er geen gevoel voor hebben.
Vind ik ook hoor, wat heeft het voor zin om elkaar te verbeteren, als je het als 40+-er nog steeds niet goed doet leer je het nu ook niet meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik heb als taal-nazi nota bene een dyslectisch kind... dat is pas erg![]()
Nou maar hopen dat # 2 wel goed gaat
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeertquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.
Hij beld vanmiddag terug... reden: hij belde dus hij beld. Sorry, maar dat gaat er bij mij dan niet in. Heb hem uitgelegd hoe het wel in elkaar steekt en nu doet hij het wel goed. M.i. dus gewoon niet goed geleerd. Reden dat ik hem verbeterde is het feit dat de klanten die informatie kunnen lezen. Daarnaast is F7 een geweldige tool binnen de registratie-tool op het werk.
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Waarschijnlijk denkt ze dat, misschien hadden we voor haar beter een typemachine met correctielint kunnen aanschaffenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?
Staat toch lekker vrolijk?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Dat snapt hij niet. Wel een andere collega kunnen uitleggen wat het verschil tussen enige en enigste is. Tegen klanten zegt hij het nu correct, tegen mij expres foutiefquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Leandra het volgende:
Als klanten de informatie meekrijgen is het idd een beetje triest, zo hadden wij een weekendje extra geboekt bij de vakantie, telefonisch. staat er op de bon "Klant betaald bij aankomst"....
Nou snap ik dat dat kind de hele dag "betaald" op bonnen schrijft als een rekening voldaan is, maar als het een melding is dat de betaling bij aankomst zal gaan plaatsvinden, dan mag er wat mij betreft best verwacht worden dat dat correct op de bon komt te staan.
Misschien had ik moeten verwachten dat ik als klant betaald zou worden![]()
Vraag je collega eens of hij het verschil tussen "verdachte bekend" en "verdachte bekent" begrijpt.
Dat is gewoon de Broer van Remlof toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, waar zijn wij hier mee bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |