quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:23 schreef Mickeys het volgende:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.
En hou ik er over op
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
Volgens mij neem jij W-J veel te serieusquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, lees mijn vorige post nog maar eens goed. Willem-jozef zal wel te dom zijn om die te begrijpen, maar jij niet denk ik.
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.quote:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereenquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, domme personen kán ik niet serieus nemen. Ik heb vaker posts van hem gelezen en hij komt altijd zo dom over.
Buro/bureauquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-jozef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:45 schreef Soury het volgende:
Jou gezeur komt ook mijn strot uit. Je bent vast beter dan iedereen
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf. Ga koken ofzoquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:51 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je die taalfout expres maakt om humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:55 schreef Soury het volgende:
Het is geen discussie het is een SC en ja "als" nogmaals zeikwijf.
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.quote:Ga koken ofzo
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je manquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:58 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Zeg me alsjeblieft dat je jezelf expres verkeerd verbetert om nóg meer humor aan deze 'discussie' toe te voegen!
[..]
Sorry, je bent mijn man niet. Alleen mijn man mag me commanderen om naar de keuken te gaan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 20:05 schreef Soury het volgende:
Naar vrouwtje, ben blij dat je kookt voor je man
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:12 schreef Deisyy het volgende:
Of "Ik ben me jas vergeten".![]()
Maar er zijn nou eenmaal mensen die het wel belangrijk vinden om de Nederlandse taal juist te gebruiken en er zijn mensen die er helemaal niets om geven en/of er geen gevoel voor hebben.
Vind ik ook hoor, wat heeft het voor zin om elkaar te verbeteren, als je het als 40+-er nog steeds niet goed doet leer je het nu ook niet meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:14 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Daarom moeten we elkaar respecteren en elkaar in de waarde laten. De een tilt er nu eenmaal zwaarder aan dan de andere.
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:27 schreef Leandra het volgende:
Ik heb als taal-nazi nota bene een dyslectisch kind... dat is pas erg![]()
Nou maar hopen dat # 2 wel goed gaat
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeertquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:36 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Snap ik helemaal, echter is er bij mij op het werk in ieder geval 1 die ook dyslectisch is, maar die maakt taalfouten en verschuilt zich daar dan achter, dat is dan weer iets waar ik niet zo goed tegen kan.
Hij beld vanmiddag terug... reden: hij belde dus hij beld. Sorry, maar dat gaat er bij mij dan niet in. Heb hem uitgelegd hoe het wel in elkaar steekt en nu doet hij het wel goed. M.i. dus gewoon niet goed geleerd. Reden dat ik hem verbeterde is het feit dat de klanten die informatie kunnen lezen. Daarnaast is F7 een geweldige tool binnen de registratie-tool op het werk.
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Waarschijnlijk denkt ze dat, misschien hadden we voor haar beter een typemachine met correctielint kunnen aanschaffenquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:39 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Lol, dat is toch gewoon voor de sier?
Staat toch lekker vrolijk?!quote:Op zaterdag 21 april 2012 21:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb een collega die voor het gemak de rode kringellijntjes onder de verkeerde gespelde woorden negeert
Dat snapt hij niet. Wel een andere collega kunnen uitleggen wat het verschil tussen enige en enigste is. Tegen klanten zegt hij het nu correct, tegen mij expres foutiefquote:Op zaterdag 21 april 2012 21:43 schreef Leandra het volgende:
Als klanten de informatie meekrijgen is het idd een beetje triest, zo hadden wij een weekendje extra geboekt bij de vakantie, telefonisch. staat er op de bon "Klant betaald bij aankomst"....
Nou snap ik dat dat kind de hele dag "betaald" op bonnen schrijft als een rekening voldaan is, maar als het een melding is dat de betaling bij aankomst zal gaan plaatsvinden, dan mag er wat mij betreft best verwacht worden dat dat correct op de bon komt te staan.
Misschien had ik moeten verwachten dat ik als klant betaald zou worden![]()
Vraag je collega eens of hij het verschil tussen "verdachte bekend" en "verdachte bekent" begrijpt.
Dat is gewoon de Broer van Remlof toch?quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:26 schreef APK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, waar zijn wij hier mee bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |