Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:08 schreef Deisyy het volgende:
Ik word net door mijn 16-jarige zoon op mijn vingers vingers getikt![]()
Ik had een lijstje geschreven met de dingen die het nog moet doen voordat hij vanavond weggaat, waaronder "buro opruimen".
Ja, ik kijk wel uit, dan ruimt hij straks helemaal niets meer opquote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
"bij informeel taalgebruik"quote:Op zaterdag 21 april 2012 16:34 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geef je zoon dan maar een flinke mep terug!
Aangezien het gewoon zo geschreven mag worden in informeel taalgebruik.
http://onzetaal.nl/taaladvies/advies/kado-cadeau
(En noem jij je zoon 'het'?)
Hoezo 'bij'?quote:
quote:In informeel taalgebruik wordt in de standaardtaal in Nederland ook het onbepaald rangtelwoord tigste ('zoveelste') gebruikt.
Bron: http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/1447/
ik wist dat je gelijk langs zou komenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:54 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hoezo 'bij'?
De Nederlandse Taalunie gebruikt ook gewoon 'in'. Bijvoorbeeld hier:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assenquote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Goedenavond kingtoppie
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummelquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
okeequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Ik zie een spel foutquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k ik bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
Fijne avond en ehm, ow ja, ik hou ook van voetbal. Dus veel plezier met de Catalanen tegen de koninklijkequote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:56 schreef willem-jozef het volgende:
ik wist dat je gelijk langs zou komen![]()
die doen het -net als jij- al jaren fout
quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef willem-jozef het volgende:
maar even serieus: het gaat hier om de hele zin en het voorafgaande "aangezien het gewoon zo geschreven mag worden"
en nu doorfietsen met je gezeur
quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:00 schreef willem-jozef het volgende:
ja muts, ik deed het alleen maar omdat die jopie loopt te smart-assen
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:03 schreef willem-jozef het volgende:
okee![]()
ik moet weg zie ik zojuist op / in / tussen de klok omda'k bij een vrind ben uitgenodigd om barca-real (=voeballuh) te kijken en dat begint om 8.. fijne avond!
sourtje![]()
bye
![]()
Geloof me dat is hij nietquote:Op zaterdag 21 april 2012 19:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Wat ben jij dom zeg. Werkelijk.
Gadverdamme waneer is dat dan.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:15 schreef Mickeys het volgende:
Laten we het over andere dingen hebben... de aankomende verkiezingen bijvoorbeeld. Weten jullie al op wie jullie gaan stemmen?
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.quote:
Oh dat gezeik. Nou wacht het wel af.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:18 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Geen idee, maar sinds Wilders vanmiddag is opgestapt uit het overleg in het Catshuis, speculeren ze daar nu over.
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:01 schreef Mickeys het volgende:
I know, zag dat ze het bij jou ook deed dus vandaar mijn reactie lummel
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-jozef zich zo snel aangevallen voelden.quote:Op zaterdag 21 april 2012 18:59 schreef Mickeys het volgende:
Goed, kunnen we de taalfouten correcties en zo achterwege laten? Iedereen maakt taalfouten. Punt!
Zag het net op een vandaag en werd misselijk van die vieze rotkop van die Samson. Misselijkmakend mannetje.quote:
Ik word sowieso vervelend van het feit dat het dan maar door gaat. Niet alleen hier, maar ook in real life. Een keer een correctie is niet erg, maar nu leek het net alsof je het je doel is bij iedereen. Vandaar mijn reactie hierop.quote:Op zaterdag 21 april 2012 19:21 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee, die taalfout bij jou in je signature daarvan dacht ik dat je die bewust had gemaakt.
Vervolgens had Deissy het erover dat haar zoon haar 'verbeterde' (kado/cadeau), daar heb ik op gereageerd.
En willem-josef komt mij wijzen op een taalfout en als ik hem er dan op wijs dat dat helemaal geen taalfout was moet ik oprotten van hem (inclusief kotssmiley).
[..]
Sorry hoor, ik wist niet dat jij en willem-josef zich zo snel aangevallen voelden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |