Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:02 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Als je als vrouw een pittig kort kapsel hebt moet je áltijd hoge hakken aan om nog enigszins vrouwelijk te lijken, maar ik wil ook weleens All Stars aan.
Maar jij bent een man, da's anders.quote:
Ja, zet er een keer een lekker wijf in als foto.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ken die voetballert niet een keer weg
Neer Eros Ramasottiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, zet er een keer een lekker wijf in als foto.
Ipad is ook mobiel. Ik weet het nu voor een volgende keer. En volgens mij is ie prima gekoppeld.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:11 schreef Leandra het volgende:
Ik hoop dat het topic gekoppeld is, want ik opende hem mobiel... Omdat Lienekien op de iPad zat.
Maar met al dat blauw hier komt een eventueel ontbrekende koppeling ook wel goed.
Je zegt eindelijk een keer iets verstandigsquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ken die voetballert niet een keer weg
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.
In die tijd droeg ik voornamelijk stoere kleding en had ik echt onwijs tof leren pilotenjas. Die jas kon ik gewoon niet meer aan en alleen maar rokjes en hotpants om me nog een beetje vrouw te voelen. Nooit meer kort.
Als ik oud en grijs ben neem ik wel halflang haar, al moet ik het opsteken in een sneeuwwit knotje.
Geen mannenkapsel meer.
Iedereen zit aan de speedquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Sodeju, ik had moeite om het bij te benen
Liep dus een hele pagina achter met die tulpen
Dat laatste dacht ik al op te maken uit het aantal posts tussen mijn posts, maar fijn dat je het gevonden hebtquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:13 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ipad is ook mobiel. Ik weet het nu voor een volgende keer. En volgens mij is ie prima gekoppeld.
Kort haar kan best mooi zijnquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:10 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik heb een keer kort haar gehad. Kapsel als Deneuve met kort haar. Was me natuurlijk aangeraden door een vrouw.
In die tijd droeg ik voornamelijk stoere kleding en had ik echt onwijs tof leren pilotenjas. Die jas kon ik gewoon niet meer aan en alleen maar rokjes en hotpants om me nog een beetje vrouw te voelen. Nooit meer kort.
Als ik oud en grijs ben neem ik wel halflang haar, al moet ik het opsteken in een sneeuwwit knotje.
Geen mannenkapsel meer.
Ik kan wel snel typen, maar ik doe nog wat dingen tussendoor.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat laatste dacht ik al op te maken aan het aantal posts tussen mijn posts, maar fijn dat je het gevonden hebt
Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.quote:
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
\hmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.
Haar haar is tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.
(Koffie en thee drink ik nooit.)
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |