Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.quote:
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
\hmmmmquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Ik vind haar echt zo tof. Bridie Carter. Australische actrice.
Haar haar is tof.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
[..]
Oeiquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik zit aan de cola en voor mij is cola al speed. Ik 'mag' dat dan ook maar één keer per week (alleen in het weekend), want de dag erna krijg ik altijd een terugslag, serieus.
(Koffie en thee drink ik nooit.)
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:16 schreef Staal het volgende:
ahhhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
heb alweer lang geen Fokkers meer ontmoetquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Ik wil ook! Of verveelt het snel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
Bij mannen wel ja.quote:
Nee, het blijft leuk. Maar dit doe ik alleen af en toe, normaal werk ik aan de website.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook! Of verveelt het snel?
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Neehee ik wil dezequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
I have no shame at allquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meer
Ik heb dat stadium ook bijna bereikt
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |