ahhhhquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
heb alweer lang geen Fokkers meer ontmoetquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Ik wil ook! Of verveelt het snel?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:19 schreef remlof het volgende:
[..]
Valt mee, profielen keuren voor een datingsite. En de e-mails afhandelen.
Bij mannen wel ja.quote:
Nee, het blijft leuk. Maar dit doe ik alleen af en toe, normaal werk ik aan de website.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:20 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik wil ook! Of verveelt het snel?
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meerquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef remlof het volgende:
Maar morgenavond naar het theater met een paar FOK!kers. De Prooi.
Neehee ik wil dezequote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
I have no shame at allquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
Je hebt blijkbaar totaal geen schaamte meer
Ik heb dat stadium ook bijna bereikt
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Nee hoor, ben gewoon een (te) druk en energiek persoontje.quote:
Laat een blauwe dat dan maar doen, want op mijn telefoon werkt het plaatje niet eens, dus als ik dan ook nog met copy/paste/img-tags moet gaan klieren gaat dat niet goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
Gaat nog okay hier zonder speed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Wat is dat nou voor taal, zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon een (te) druk en energiek persoontje.Heeft veel voordelen, maar soms ook wel nadelen.
Dat ik bijvoorbeeld veel sloop als ik met het huishouden bezig ben.
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar..
Ben eigenlijk in twijfel om nog een film te kijken of te gaan snurken. Daarom kwam ik hier nog even kijken ook. Echt niet normaal zo hard als deze reeks ineens gaat.
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.quote:
40+ SC stond in MyAt opeens boven m'n andere SC'squote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat de vorige TT ook mensen trok.
quote:
Alsof alleen vrouwen een B-cup hebben.quote:
Shhttt.quote:
Dol op huishoudenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |