Laat een blauwe dat dan maar doen, want op mijn telefoon werkt het plaatje niet eens, dus als ik dan ook nog met copy/paste/img-tags moet gaan klieren gaat dat niet goed.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:18 schreef golfer het volgende:
[..]
En 40+, zie ik net op Google, dus die mag in de OP.
Gaat nog okay hier zonder speed hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:14 schreef Karzai het volgende:
[..]
Iedereen zit aan de speed
Ik vrees voor de terugslag morgen
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaadquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:21 schreef Staal het volgende:
[..]
Bij mannen wel ja.
Alle vrouwen met kort haar lijken van achteren op jongetjes. Neuh, ik vind het niks en ben blij dat ik lang haar heb. Het is ergens ook nog wel gezellig om van achteren aan je haren gepakt te worden.
Zal er niet over doorgaan want er zijn nog kindertjes wakker in deze reeks.
Wat is dat nou voor taal, zeg.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
[..]
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:23 schreef remlof het volgende:
Een meid bij haar lange haar pakken terwijl ze je pijpt is erg ok inderdaad
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Nee hoor, ben gewoon een (te) druk en energiek persoontje.Heeft veel voordelen, maar soms ook wel nadelen.
Dat ik bijvoorbeeld veel sloop als ik met het huishouden bezig ben.
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:22 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon een goede kont hebben als vrouw.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:25 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, ik ben nog nooit gepijpt door een meid met lang haar.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar..
Ben eigenlijk in twijfel om nog een film te kijken of te gaan snurken. Daarom kwam ik hier nog even kijken ook. Echt niet normaal zo hard als deze reeks ineens gaat.
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.quote:
40+ SC stond in MyAt opeens boven m'n andere SC'squote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Leandra het volgende:
Ik gok dat de vorige TT ook mensen trok.
quote:
Alsof alleen vrouwen een B-cup hebben.quote:
Shhttt.quote:
Dol op huishoudenquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.
Zolang je hem niet uit het raam gooit is er niks aan de handquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Ik ben inderdaad dol op huishouden doen om mijn energie kwijt te kunnen en te ontspannen (ja serieus), maar er verdwijnt ook wel veel in de prullenbak omdat ik het dan weer gesloopt heb. Paar weken geleden nog de televisie op de grond laten vallen.
Proest! Denk dat Hermpie een grotere cupmaat heeft dan ik eigenlijk.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:29 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Alsof alleen vrouwen een B-cup hebben.
Ik had het over je kont hoorquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:26 schreef Staal het volgende:
[..]
Van mijn borsten hoef ik het niet te hebben want dat is maar een bescheiden B-cup. Maar ja, hoe minder er zit hoe minder er kan gaan hangen, hoop ik dan maar..
Ben eigenlijk in twijfel om nog een film te kijken of te gaan snurken. Daarom kwam ik hier nog even kijken ook. Echt niet normaal zo hard als deze reeks ineens gaat.
Ja serieus, ik vind dat echt superontspannend.quote:
Mijn vriend was erbij en nog net op tijd om die TV op te vangen.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Karzai het volgende:
Zolang je hem niet uit het raam gooit is er niks aan de hand
Dat ligt niet aan jou. Die dingen worden gewoon almaar platter en lichter.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:28 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Hermpie?quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:31 schreef Staal het volgende:
Proest! Denk dat Hermpie een grotere cupmaat heeft dan ik eigenlijk..
Ik voel me beschaamd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom.Rustig aan.
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Met deze kleffe bende maak je mij niet blijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom.![]()
hmm ik zal kijkenquote:
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:37 schreef Karzai het volgende:
[..]
Met deze kleffe bende maak je mij niet blij
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
Die pannenkoek is Hermpie? (Of sla ik nu een stap over?)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nomnomnom."If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
Hoef daar zelf eigenlijk nooit naar te kijken. Ik heb gewone billen. Niet iets om mee te pimpen van kijk mij nou es even een partij kont hebben. Neuh. Gewoon, ronde billen en ze zitten eigenlijk ook wel lekker verder. Doe er ook al best lang mee trouwens. Ze zitten goed.quote:
Hermpie is die dikke kok in staal haar UIquote:Op zaterdag 21 april 2012 00:38 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
[..]
Die pannenkoek is Hermpie? (Of sla ik nu een stap over?)
Ah, vandaar dat vrouwen zo moeilijk doen om hun eigen borsten... Die kunnen ze zien in de spiegel.quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef Staal het volgende:
[..]
Hoef daar zelf eigenlijk nooit naar te kijken. Ik heb gewone billen. Niet iets om mee te pimpen van kijk mij nou es even een partij kont hebben. Neuh. Gewoon, ronde billen en ze zitten eigenlijk ook wel lekker verder. Doe er ook al best lang mee trouwens. Ze zitten goed..
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef kingtoppie het volgende:
Hermpie is die dikke kok in staal haar UI
quote:Op zaterdag 21 april 2012 00:39 schreef CarOnline het volgende:
Oh APK ik ben niet thuis!
Ik zit bij mn zusje aan de wijn. Sowwy...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |