quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazzotti, volgend jaar 50
Jee, die had ik echt tot wat jonger geschatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
stacey dash, 1966
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Gwywen het volgende:
Judi Dench, bijna 80 en nog steeds prachtig
[ afbeelding ]
Dan zijn wij van het zelfde bouwjaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Thom Hoffman
3 maart is hij 55 geworden.
ZO ! met zijn gouden strottiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazzotti, volgend jaar 50
Cousin Balkiquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
''Balki'' is nu ook al 52 (hij is van 1959). Het personage ''Balki'' is echt het meest schattigste personage ooit.![]()
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ik lees je bericht nu pas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cousin BalkiDie is ook geen steek veranderd zie ik!
Wat leuk om die weer eens te zienquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
''Balki'' is nu ook al 52 (hij is van 1959). Het personage ''Balki'' is echt het meest schattigste personage ooit.![]()
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Myrna ziet er ook goed uitquote:
Het theme nummer!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk om die weer eens te zienEn ik vond die serie als kind zo leuk
En het theme nummer vond ik mooi
![]()
Ja hij is mooi, wat leuk, een soortgenootquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het theme nummer!Voor mij de mooiste intro ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Voor als die het niet doet even hetzelfde plaatje met een andere URL:
Nog een keer edit, sorry laatste keer (volgens mij doet de laatste het weer niet):
[ Bericht 10% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 17-05-2012 18:25:50 ]
Oh is dit Larry?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
Ik kende hem nog uit Quantum Leap en later uit Star Trek Enterprise, nu zag ik hem weer terug bij Desperate Housewives, ziet er prima uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
(9 okt. 1954).
Op de foto iets minder leuk dan bij bewegende beelden. Ik vind hem ook heel charmant, zoals hij praat.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee ik ken bovenstaande ook van Desperate Housewives.
Dit is pas een stoere hunk:
[ afbeelding ]
Ik kende die man overigens niet, nog nooit een film met hem gezien. Ik zag hem per toeval in een clipje voorbijkomen:Je plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is Larryquote:Hij speelt de advocaat van Bree (Trip). Ik vergat trouwens helemaal zijn naam erbij te ztten zie ik nu, hij heet Scott Bakula.
Misschien zit hij nog in je cache? Ik zie niets (of mijn internet doet raar).quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh, bij mij doet ie het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |