Ik ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Catherine Deneuve, 22 oktober 1943
Dat is een goede kop hebbenquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
62 en nog steeds de mooiste ogen ooit.
Nopequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Dit is door een stand-in gedaan.
Nu te zien op Nederland 2.quote:
Niets op af te dingen, maar op het eerste gezicht komt ze heel onnatuurlijk op me over, wat het _voor mij_ weer onaantrekkelijker maakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Ineke Dezentje Hamming van de VVD
[ afbeelding ]
Arcee heldquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef static het volgende:
Vallen allemaal in het niet bij Vanessa Marcil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is ze zelf gek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef ParaDude het volgende:
Whitney housten 09 Augustus 1963
[ afbeelding ]
hmm 2x edit en nog nix ......... nouja whitney dus
vroeger helemaal gek van
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Kingstown het volgende:
Ok, ok....point taken.
Helen Mirren: (65+) Toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ze lijkt in de verte wel wat op Stephanie uit de Bold.
Ik zat je maar te dollen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.![]()
De Bold ken ik alleen van naam geen idee wie Stephanie is.....wie ik wel heel mooi vindt (vooral omdat ze zo heerlijk naturel overkomt) is Helen Hunt.
[ afbeelding ]
Vanmorgen, ik had het opgenomen omdat het gelijkertijd was met X-Factorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef trovey het volgende:
Gisteren zeker dat portret van hem gezien?
Die serie moet ik nog steeds...kuch....downloaden ....kuch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat je maar te dollen hoorIk keek de Bold vroeger altijd, misschien ziet ze er nu anders uit.
Mooie vrouw inderdaad Helen Hunt.
[ afbeelding ]
Adrian Paul
29-5-1959
Was vroeger leuker, maar nog steeds niet verkeerd.
Ik heb een stukje van dat portret gezien...voornamelijk het deel dat hij de huisdieren moest voerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen, ik had het opgenomen omdat het gelijkertijd was met X-FactorEn vanmorgen ook meteen wat youtubes van zijn optreden met het Metropole Orkest bekeken/beluisterd.
Maar ik vond hem altijd al leuk, ook vroeger.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef static het volgende:
53 inmiddels en wordt alleen maar mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef lellebelle het volgende:
genoeg leuke oudere mannen!, ook in RL
Rare smaak heb jij.quote:
Je woont te ver wegquote:
Helen Huntquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.![]()
De Bold ken ik alleen van naam geen idee wie Stephanie is.....wie ik wel heel mooi vindt (vooral omdat ze zo heerlijk naturel overkomt) is Helen Hunt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog net geen 40 maar toch een "volwassen" schoonheid
[ afbeelding ]
Alison Krauss (23 Juli 1971)
Was een erg goeie turnster. Volgens mij zit ze nog steeds veel in de sportschool. Hoewel ze ook wel een snuifje neemt op z'n tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef RVP67 het volgende:
Ellen ten Damme, 1967 en een buik waar een 18 jarig meisje jaloers op kan zijn.![]()
[ afbeelding ]
Zij speelde toch ook in ER?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef trabant het volgende:
Alex Kingston (11 maart 1963),
[ afbeelding ]
hieronder als River Song in Doctor Who [ afbeelding ]
Stemgeluid, mimiek, motoriek en die rode krullen maken haar voor mij onweerstaanbaar en ik hoop eigenlijk dat ik haar nooit in levende lijve tegenkom, want ik vrees dat ik mezelf dan van schrik vreselijk voor gek zetten.
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.quote:
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.quote:Zij speelde toch ook in ER?
Ik heb hem gezien tijdens een optreden in Casablanca (club in Amsterdam), maar hij kwam me heel charmant over. Maar ik heb hem niet gesproken verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.
Hoe toepasselijk in het 40+ forumquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef trabant het volgende:
[..]
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.
Is ze echt om die reden uit de serie geschreven?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef trabant het volgende:
[..]
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.
Ze is toch echt 40+.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
I prefer Candy (1969)
[ afbeelding ]Eigenlijk nog te jong voor dit topique..
Waarom had je ruzie met hem ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.
quote:
Mooie vrouw, maar ik had een andere foto gekozen, ze lijkt nu net een bodybuilder met die armen zo.quote:
Hij stond steeds met zijn sax in mijn oor te toeteren in Alto, na zijn optreden aan de bar. Daar zei ik wat van en dat beviel meneer niet.quote:
Plaatjes werken niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Patricia Heaton, 4 maart 1958.
Vooral bekend als Debra Barone uit de serie Everybody Loves Raymond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet al te lang (1.57 m), maar ze is zeker
Ik had juist al 2 foto's van verschillende sites gebruikt, zodat de kans groter is dat er tenminste eentje blijft staan.quote:
zie post #58.. maar blijft een mooie vrouw om naar te kijkenquote:Op maandag 4 juli 2011 18:31 schreef be-strong het volgende:
Catherine Zeta Jones
[ afbeelding ]
25 september 1969
Op de foto 41 jaar..
Zij heeft geen navel. Brrrrrrrr.quote:Op maandag 4 juli 2011 20:48 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
[..]
Ik had juist al 2 foto's van verschillende sites gebruikt, zodat de kans groter is dat er tenminste eentje blijft staan.
Waar dit nu toch weer aan ligt?
Nog maar weer een poging wagen.
Patricia Heaton (4 maart 1958)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oepsquote:Op maandag 4 juli 2011 20:50 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zie post #58.. maar blijft een mooie vrouw om naar te kijken
Waar moet ik die van kennen ?quote:
Dat valt me van je tegen.quote:
Dukes of Hazard is van na mijn jeugd. Toen zat ik al in de kroeg.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Dat valt me van je tegen.Zat in een serie gemaakt voor mannen van jouw leeftijd (tenminste in die tijd)
Slap excuus.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 03:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dukes of Hazard is van na mijn jeugd. Toen zat ik al in de kroeg.
op de bovenste foto vind ik haar echter ouder uitzien dan de bijna 44 dat ze is.quote:
Zeker een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Valt me op dat Jennifer Aniston (1969) er nog helemaal niet tussenstaat. Als ik aan mooie vrouwen boven de 40 denk, denk ik meteen aan haar
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel ouder eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ruben Block
Leeftijd is alleen te vinden op zijn Facebook (40)
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadOp Rock Werchter dachten we dat ie 65 was dus we schrokken nogal toen hij ergens opklom op het podium
"Dalijk flikkert ie eraf en breekt ie al z'n ouwe schenken"quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
jullie dachten "wat gaat die bejaarde doen"
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen zodat je 3 keerpost?
Handig dat je posts kunt reportenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, jouw favoriete avondeten voor deze post:
[ afbeelding ]
Voordeel van 40+ zijn...het kan je allemaal niet meer schelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Handig dat je posts kunt reporten
Je hebt alles al meegemaakt. Je kan lekker jezelf zijn en gek doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef trovey het volgende:
Voordeel van 40+ zijn...het kan je allemaal niet meer schelen.![]()
Waattt, dat had ik niet verw8quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi Watts. (1968) Natuurlijke schoonheid en goede actrice
Zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hebt alles al meegemaakt. Je kan lekker jezelf zijn en gek doen.
Je loopt weer lekker tegendraads te doen en hebt halflang haar en een blauw in plaats van gifgroen brilletje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan zonder het bijbehorende kapsel en de kleding.
Zo werkt dat met natuurlijke schoonheid. Ook als zij 80 is, zal ze nog mooi zijn. Het is dat de mannen in het bejaardentehuis geen erectie meer krijgen..quote:
quote:
Mooi jaar was datquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef Absurditeit het volgende:
Gina Gershon (1962)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je wordt alweer bijna xx.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef Karina het volgende:
Mooi jaar was datDie onderste pose is wel heel ingewikkeld.
Knappe vent. Alleen was ie toen 38quote:
Mannen worden toch knaper naarmate ze ouder worden? Toevallig vanmiddag met 2 collega's nog over gehad (maar vrouwen worden dan weer ouder ter compensatie).quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:26 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met zijn levensstijl blijft hij altijd die jonge God.
Vooral die eerstequote:Op donderdag 7 juli 2011 17:25 schreef Absurditeit het volgende:
Monica Bellucci (1964)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erg sexy idd. Erg mooie ogen ook imo.quote:Op donderdag 7 juli 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Vooral die eersteals ik niet hetero was, dan wist ik het wel.
Zooooveel faceliftsquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:12 schreef juultje84 het volgende:
Richard Dean Anderson (McGyver), 23 Januari 1950
[ afbeelding ]
Lorenzo Lamas (Renegade), 20 Januari 1958
[ afbeelding ]
Billy Warlock (Baywatch), 26 Maart 1961
[ afbeelding ]
Jaason Simmons (Baywatch), 12 Juli 1970
[ afbeelding ]
David Chokachi (Baywatch), 16 Januari 1968
[ afbeelding ]
Simon Baker (The Mentalist), 30 Juli 1969
[ afbeelding ]
Ik ben altijd tegendraads geweest vanaf ongeveer mijn kleuterschoolquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:09 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je loopt weer lekker tegendraads te doen en hebt halflang haar en een blauw in plaats van gifgroen brilletje?
Jij was ook het enige meisje dat van haar bijbaantje een fucking Commodore64 kocht. Wel een stoere actie nu ik er zo over nadenk.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:08 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben altijd tegendraads geweest vanaf ongeveer mijn kleuterschool....krullend haar tot de schouders en wel een bril maar die is niet blauw en niet gifgroen.
Ik ben een beetje allergisch voor die uitspraak.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jij was ook het enige meisje dat van haar bijbaantje een fucking Commodore64 kocht. Wel een stoere actie nu ik er zo over nadenk.
Lekker gek, lekker je ding doen.
Fixed.quote:Op donderdag 7 juli 2011 19:12 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik ben een beetje allergisch voor die uitspraak.
Kap eens met die bijna bejaarde nieuwslezers uit het Oostblok te posten.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 20:57 schreef Little_Acorn het volgende:
[ afbeelding ]
Colin Firth, 10 september 1960
Zoals? heb er nog niet een langs zien komenquote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Willen de (heterosexuele) vrouwen kappen met het posten van lelijke oude wijven?
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Kap eens met die bijna bejaarde nieuwslezers uit het Oostblok te posten.
good ole kiwi girls, you got to love themquote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:33 schreef Absurditeit het volgende:
Lucy Lawless (1968)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:41 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
good ole kiwi girls, you got to love them
quote:Op vrijdag 8 juli 2011 23:47 schreef Absurditeit het volgende:
Sophie Marceau (1966)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doorgaans posten mannelijke users ook meer in dit soort topics.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:29 schreef Karina het volgende:
Ze ZEGGEN dat mannen aantrekkelijker worden naarmate ze ouder worden, maar ik zie hier toch meer vrouwen gepost dan mannen (en ik weet ook geen mooie man meer van boven de 40).
Is ook zo, maar dan nog, ik weet er echt geen eentje meer te verzinnen.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Doorgaans posten mannelijke users ook meer in dit soort topics.
Ik zie dat Herman Harmen Siezen nog niet gepost is.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Is ook zo, maar dan nog, ik weet er echt geen eentje meer te verzinnen.
Oh ik snap het al, het ligt aan mijn smaak qua mannenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 00:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik zie dat Herman Harmen Siezen nog niet gepost is.
Over lelijke oude wijven gesproken.quote:Op vrijdag 8 juli 2011 19:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
Willen de (heterosexuele) vrouwen kappen met het posten van lelijke oude wijven?
Nu on-topic:
[ afbeelding ]
Magdalene St Michaels
[ afbeelding ]
June 03, 1957
Sprak de vrouwquote:
Babes en Hunks van boven de 40/50/60quote:Op vrijdag 8 juli 2011 21:03 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Zoals? heb er nog niet een langs zien komen
Hebben vrouwen daar niks over te zeggen? Ik weet echt wel wat een lekker wijf is.quote:
Wordt ze daar minder lelijk van?quote:Zoek maar eens wat van dr werk op
Voor iemand van bijna 70 is het idd niet om aan te zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 09:31 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Babes en Hunks van boven de 40/50/60
En de 2 daaronder ook, vooral die blonde... brrrr
40+ gaat er binnenkort mee ophoudenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:25 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Voor iemand van bijna 70 is het idd niet om aan te zien.![]()
Kan dit topic niet terug verplaatst worden naar 40+? Was het een stuk leuker om te volgen.
Da's jammer, want B&H forum kom ik nooit en de laatste paar pagina's lezende weet ik ook weer waarom.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 14:01 schreef Karina het volgende:
[..]
40+ gaat er binnenkort mee ophouden
OT:
[ afbeelding ]
Jimmy Smits - 9 juli 1955
Ik ken hem van NYPD Blue toen was hij nog knapperquote:Op zaterdag 9 juli 2011 18:24 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Da's jammer, want B&H forum kom ik nooit en de laatste paar pagina's lezende weet ik ook weer waarom.
OT: Die gozer ken ik uit Dexter!
LA Lawquote:Op zaterdag 9 juli 2011 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ken hem van NYPD Blue toen was hij nog knapper
quote:Op zondag 26 juni 2011 11:30 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Keanu Reeves-2 september 1964
[..]
Wat een pech
Aurelio Zen....jammer dat ik er maar niet aan kan wennen dat men in die serie accentloos Engels spreekt terwijl het de Italiaanse politie moet voorstellenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 20:17 schreef Grunge. het volgende:
Rufus Sewell, 1967:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volledig mee eens!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 12:49 schreef Miss_paraplu het volgende:
Dat Caroline de Bruijn er niet tussen staat zeg, ik vind dat een prachtige vrouw, zij is van 1962
Ik zag laatst een stukje van the Bold, wat erg ziet zij eruit en waarom? Ze was toch mooi?quote:Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas zo ziet Hunter aka Taylor uit The Bold niet meer uit.
Zo ziet ze een hele tijd uit..ik denk botox..Jammer hoor ze was jaren geleden een knappe vrouw.quote:Op woensdag 20 juli 2011 12:08 schreef Karina het volgende:
Ik zag laatst een stukje van the Bold, wat erg ziet zij eruit en waarom? Ze was toch mooi?
Je snapt niet waarom iemand eraan begint...quote:Op woensdag 20 juli 2011 16:00 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Zo ziet ze een hele tijd uit..ik denk botox..Jammer hoor ze was jaren geleden een knappe vrouw.
Die heeft wel zeker iets laten doen! En zo te zien bij dezelfde arts als Monique v/d Venquote:Op woensdag 20 juli 2011 17:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Je snapt niet waarom iemand eraan begint...
Haar collega, Katherine Kelly Lang (van 1961) heeft waarschijnlijk ook wel iets laten doen, maar bij haar is het in ieder geval een stuk minder opvallend.
[ afbeelding ]
Grappig, ik vond haar ook op Monique vd Ven lijken. Ze zal zeker iets hebben laten doen, maar toch vind ik haar er nog wel goed uitzien.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef E.T. het volgende:
[..]
Die heeft wel zeker iets laten doen! En zo te zien bij dezelfde arts als Monique v/d Ven(ik dacht eerst dat het Monique was).
Die ogen, die wangen, die mond.. ziet er heel raar uit.. (zeker als je het vergelijkt met vroeger)
Dat valt bij Katherine wel mee ..ik denk bij haar ogen ja..En vind dat ze niet op Monique vd Ven lijkt.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 15:29 schreef E.T. het volgende:
Die heeft wel zeker iets laten doen! En zo te zien bij dezelfde arts als Monique v/d Ven(ik dacht eerst dat het Monique was).
Die ogen, die wangen, die mond.. ziet er heel raar uit.. (zeker als je het vergelijkt met vroeger)
Hmm, wat zal ik zeggen.quote:Op vrijdag 22 juli 2011 14:11 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[ afbeelding ]
Doro Pesch, zangeres van de hardrock bands Warlock en Doro. 3 juni 1964, dus 47 jaar.
Zeker. Ik vind haar mooiquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Absurditeit het volgende:
Niet beeldschoon, maar op goede dagen vind ik haar wel wat hebben.
[ afbeelding ]
dit dusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 07:02 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Zeker. Ik vind haar mooi. Typisch voorbeeld van niet knap, maar mooi.
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:33 schreef Absurditeit het volgende:
Niet beeldschoon, maar op goede dagen vind ik haar wel wat hebben.
[ afbeelding ]
nee, ze heeft zichzelf helemaal volgespoten met botox. Ze ziet er nu echt vreselijk uit, jammerquote:Op woensdag 20 juli 2011 11:42 schreef Haaibaaike het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas zo ziet Hunter aka Taylor uit The Bold niet meer uit.
ZO!quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef static het volgende:
Vallen allemaal in het niet bij Vanessa Marcil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Damn....quote:Op zondag 26 juni 2011 02:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog net geen 40 maar toch een "volwassen" schoonheid
[ afbeelding ]
Alison Krauss (23 Juli 1971)
Wat voor pielquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
Uit de film die ik aan het kijken benLa piel que habito
niet slecht, maar eh... Karina die scheidingquote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:07 schreef Karina het volgende:
Ik zit een Spaanse film te kijken en Antonio Banderas ziet er ook niet slecht uit voor zijn leeftijd (hij is van 10 augustus 1960)
[ afbeelding ]
Uit de film die ik aan het kijken benLa piel que habito
Piel is Spaans voor huidquote:
Ik wilde iets uit die film posten, omdat ik die aan het kijken wasquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
niet slecht, maar eh... Karina die scheidingdat haaaaaaaaaar
ikweeniethoeoudhij hier is maar eh... oké een paar jaartjes jonger is dan ook niet zo
heeeeeeeeel erg![]()
Dit is hem ''in het wild'' seg maar dus nu in 2011 hij heeft een ponyquote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Piel is Spaans voor huid
[..]
Ik wilde iets uit die film posten, omdat ik die aan het kijken wasHaartjes wild is inderdaad een stuk leuker.
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dit is hem ''in het wild'' seg maar dus nu in 2011 hij heeft een pony![]()
[ afbeelding ]
Zo zag ik eruit als mijn moeder mijn pony had geknipt.
vin ik ook weer niks
quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:28 schreef Karina het volgende:
Zo zag ik eruit als mijn moeder mijn pony had geknipt.
Mooie vrouw,en ze kan zingen ook:quote:Op zaterdag 4 februari 2012 20:13 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
Sara Evans.
Amerikaanse country zangeres, viert vandaag haar 41ste verjaardag
Cohen is beslist geen onaantrekkelijke bejaarde, maar dit is een heel oude foto hoorquote:Op donderdag 16 februari 2012 23:19 schreef Kletskip het volgende:
Leonard Cohen 1934 :
[ afbeelding ]
Ik vind haar wel kinky in Avatarquote:
Ik vond haar in die film ook best hitsig ja.quote:Op zaterdag 18 februari 2012 14:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik vind haar wel kinky in Avatar
Ze wordt wel vergeetachtig op haar oude dag.quote:
Wat een mooie foto! Ik vond 'm echt geweldig in Against all odds.quote:
quote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazzotti, volgend jaar 50
Jee, die had ik echt tot wat jonger geschatquote:Op vrijdag 8 juli 2011 12:39 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
stacey dash, 1966
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 22 maart 2012 12:36 schreef Gwywen het volgende:
Judi Dench, bijna 80 en nog steeds prachtig
[ afbeelding ]
Dan zijn wij van het zelfde bouwjaarquote:Op donderdag 22 maart 2012 11:09 schreef Karina het volgende:
[ afbeelding ]
Thom Hoffman
3 maart is hij 55 geworden.
ZO ! met zijn gouden strottiquote:Op vrijdag 16 maart 2012 11:38 schreef Gwywen het volgende:
[ afbeelding ]
Eros Ramazzotti, volgend jaar 50
Cousin Balkiquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
''Balki'' is nu ook al 52 (hij is van 1959). Het personage ''Balki'' is echt het meest schattigste personage ooit.![]()
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lol ik lees je bericht nu pas.quote:Op vrijdag 20 april 2012 18:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Cousin BalkiDie is ook geen steek veranderd zie ik!
Wat leuk om die weer eens te zienquote:Op maandag 16 april 2012 00:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
''Balki'' is nu ook al 52 (hij is van 1959). Het personage ''Balki'' is echt het meest schattigste personage ooit.![]()
Toen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Myrna ziet er ook goed uitquote:
Het theme nummer!quote:Op woensdag 16 mei 2012 15:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk om die weer eens te zienEn ik vond die serie als kind zo leuk
En het theme nummer vond ik mooi
![]()
Ja hij is mooi, wat leuk, een soortgenootquote:Op woensdag 16 mei 2012 15:52 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Het theme nummer!Voor mij de mooiste intro ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Voor als die het niet doet even hetzelfde plaatje met een andere URL:
Nog een keer edit, sorry laatste keer (volgens mij doet de laatste het weer niet):
[ Bericht 10% gewijzigd door roosjeroosje1988 op 17-05-2012 18:25:50 ]
Oh is dit Larry?quote:Op woensdag 16 mei 2012 17:41 schreef Karina het volgende:
Ik kende hem nog uit Quantum Leap en later uit Star Trek Enterprise, nu zag ik hem weer terug bij Desperate Housewives, ziet er prima uit moet ik zeggen
[ afbeelding ]
(9 okt. 1954).
Op de foto iets minder leuk dan bij bewegende beelden. Ik vind hem ook heel charmant, zoals hij praat.
quote:Op donderdag 17 mei 2012 12:55 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Hee ik ken bovenstaande ook van Desperate Housewives.
Dit is pas een stoere hunk:
[ afbeelding ]
Ik kende die man overigens niet, nog nooit een film met hem gezien. Ik zag hem per toeval in een clipje voorbijkomen:Je plaatje doet het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie is Larryquote:Hij speelt de advocaat van Bree (Trip). Ik vergat trouwens helemaal zijn naam erbij te ztten zie ik nu, hij heet Scott Bakula.
Misschien zit hij nog in je cache? Ik zie niets (of mijn internet doet raar).quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:54 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Huh, bij mij doet ie het wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |