Ik ben een beetje jaloersquote:Op donderdag 26 mei 2011 09:41 schreef Lienekien het volgende:
[ afbeelding ]
Catherine Deneuve, 22 oktober 1943
Dat is een goede kop hebbenquote:
Wie ?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 17:03 schreef tong80 het volgende:
[ afbeelding ]
62 en nog steeds de mooiste ogen ooit.
Nopequote:Op dinsdag 31 mei 2011 01:42 schreef drunk_on_shadows het volgende:
[..]
Dit is door een stand-in gedaan.
Nu te zien op Nederland 2.quote:
Niets op af te dingen, maar op het eerste gezicht komt ze heel onnatuurlijk op me over, wat het _voor mij_ weer onaantrekkelijker maakt.quote:Op zondag 5 juni 2011 20:03 schreef Hexagon het volgende:
Ineke Dezentje Hamming van de VVD
[ afbeelding ]
Arcee heldquote:
Hoe oud is ze dan?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:29 schreef static het volgende:
Vallen allemaal in het niet bij Vanessa Marcil.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nu is ze zelf gek.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 22:21 schreef ParaDude het volgende:
Whitney housten 09 Augustus 1963
[ afbeelding ]
hmm 2x edit en nog nix ......... nouja whitney dus
vroeger helemaal gek van
quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:16 schreef Kingstown het volgende:
Ok, ok....point taken.
Helen Mirren: (65+) Toen en nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
![]()
Ze lijkt in de verte wel wat op Stephanie uit de Bold.
Ik zat je maar te dollen hoorquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.![]()
De Bold ken ik alleen van naam geen idee wie Stephanie is.....wie ik wel heel mooi vindt (vooral omdat ze zo heerlijk naturel overkomt) is Helen Hunt.
[ afbeelding ]
Vanmorgen, ik had het opgenomen omdat het gelijkertijd was met X-Factorquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:49 schreef trovey het volgende:
Gisteren zeker dat portret van hem gezien?
Die serie moet ik nog steeds...kuch....downloaden ....kuch.quote:Op woensdag 8 juni 2011 20:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat je maar te dollen hoorIk keek de Bold vroeger altijd, misschien ziet ze er nu anders uit.
Mooie vrouw inderdaad Helen Hunt.
[ afbeelding ]
Adrian Paul
29-5-1959
Was vroeger leuker, maar nog steeds niet verkeerd.
Ik heb een stukje van dat portret gezien...voornamelijk het deel dat hij de huisdieren moest voerenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Vanmorgen, ik had het opgenomen omdat het gelijkertijd was met X-FactorEn vanmorgen ook meteen wat youtubes van zijn optreden met het Metropole Orkest bekeken/beluisterd.
Maar ik vond hem altijd al leuk, ook vroeger.
quote:Op donderdag 23 juni 2011 17:23 schreef static het volgende:
53 inmiddels en wordt alleen maar mooier.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik ken ze niet.quote:Op donderdag 23 juni 2011 21:53 schreef lellebelle het volgende:
genoeg leuke oudere mannen!, ook in RL
Rare smaak heb jij.quote:
Je woont te ver wegquote:
Helen Huntquote:Op woensdag 8 juni 2011 20:33 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik durf nu niet meer te antwoorden, zonder een pic te posten.![]()
De Bold ken ik alleen van naam geen idee wie Stephanie is.....wie ik wel heel mooi vindt (vooral omdat ze zo heerlijk naturel overkomt) is Helen Hunt.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:54 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nog net geen 40 maar toch een "volwassen" schoonheid
[ afbeelding ]
Alison Krauss (23 Juli 1971)
Was een erg goeie turnster. Volgens mij zit ze nog steeds veel in de sportschool. Hoewel ze ook wel een snuifje neemt op z'n tijd.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:33 schreef RVP67 het volgende:
Ellen ten Damme, 1967 en een buik waar een 18 jarig meisje jaloers op kan zijn.![]()
[ afbeelding ]
Zij speelde toch ook in ER?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:31 schreef trabant het volgende:
Alex Kingston (11 maart 1963),
[ afbeelding ]
hieronder als River Song in Doctor Who [ afbeelding ]
Stemgeluid, mimiek, motoriek en die rode krullen maken haar voor mij onweerstaanbaar en ik hoop eigenlijk dat ik haar nooit in levende lijve tegenkom, want ik vrees dat ik mezelf dan van schrik vreselijk voor gek zetten.
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.quote:
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.quote:Zij speelde toch ook in ER?
Ik heb hem gezien tijdens een optreden in Casablanca (club in Amsterdam), maar hij kwam me heel charmant over. Maar ik heb hem niet gesproken verder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.
Hoe toepasselijk in het 40+ forumquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef trabant het volgende:
[..]
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.
Is ze echt om die reden uit de serie geschreven?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:42 schreef trabant het volgende:
[..]
Klopt, de rol van Dr. Elisabeth Corday, maar dat was voor haar veertigste. Daarna is ze wegens 'te oud' uit de serie geschreven.
Ze is toch echt 40+.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 02:19 schreef Radegast het volgende:
[..]
I prefer Candy (1969)
[ afbeelding ]Eigenlijk nog te jong voor dit topique..
Waarom had je ruzie met hem ?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:34 schreef static het volgende:
[..]
Meerdere malen ruzie mee gehad. Enge vent.
quote:
Mooie vrouw, maar ik had een andere foto gekozen, ze lijkt nu net een bodybuilder met die armen zo.quote:
Hij stond steeds met zijn sax in mijn oor te toeteren in Alto, na zijn optreden aan de bar. Daar zei ik wat van en dat beviel meneer niet.quote:
Plaatjes werken niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 18:01 schreef Baron-von-Blubba het volgende:
Patricia Heaton, 4 maart 1958.
Vooral bekend als Debra Barone uit de serie Everybody Loves Raymond.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is niet al te lang (1.57 m), maar ze is zeker
Ik had juist al 2 foto's van verschillende sites gebruikt, zodat de kans groter is dat er tenminste eentje blijft staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |