Was ook helemaal weg van haar in Twin Peaks. Het zal wel fout zijn om te zeggen, maar ze is niet mooi ouder geworden IMHO. Nog eens wat foto's van haar gegoogled, en ze heeft haar wipneusje en mond onder handen laten nemen. Zonde. Op zichzelf misschien zelfs wel een mooie vrouw nu, maar de magie is weg. En bij andere (oudere) vrouwen blijft die.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef WRH het volgende:
[..]
vond haar echt zo mooi in Twin Peaks, later een enkele verdwaalde aflevering van Central Park West gekeken, alleen vanwege haar, had ze haar mooie lange haar afgeknipt! Daarna nooit meer gekeken..
Caroline de Bruijn. Jammie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Die vrouw uit GTST.... Naam ontgaat me effe. Neukt met badboy ludo.
Topwijf idd. Ze heeft trouwens wel een hekel aan die bikinifoto. http://www.dailymail.co.u(...)haunt-rest-life.htmlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef Gwywen het volgende:
Helen Mirren, bouwjaar 1945. Prachtige vrouw!
[ afbeelding ]
Die zou ik doen !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Topwijf idd. Ze heeft trouwens wel een hekel aan die bikinifoto. http://www.dailymail.co.u(...)haunt-rest-life.html
Sharon Stone (1958) tijdens de Milan Fashion Week een paar weken terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh.... bah...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
Daniel Craig in de nieuwste Bond film![]()
[ afbeelding ]
Volmaakt is niet leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... bah...vin je die leuk?
Hij heeft flaporen.
Dat is waar, maar deze vin ik niksquote:
Stel je voor dat iedereen dezelfde man leuk zou vinden, dat zou wel een zooitje wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar deze vin ik niks![]()
Ik denk dat wij noooooooooit dezelfde man gaan leuk vinden, dat scheelt
Oorlog wordt dat !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen dezelfde man leuk zou vinden, dat zou wel een zooitje worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |