Nee, en de achtergrond waarover TS rept is compleet wazig...quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie dat is, ze komt me zelfs niet bekend voor.
Rebekah Brooks, hoofdredakteur van News of the World.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie dat is, ze komt me zelfs niet bekend voor.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rebekah Brooks, hoofdredakteur van News of the World.
Zij gaf opdracht tot het afluisteren van voicemails
Oostenwind, en vrouwen met rood haarquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWel van het voicemailgedoe, maar ik wist niet dat zij dat was.
Allebei mijn zussen hebben rood haar, ik niet, ik zal wel van de melkboer zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oostenwind, en vrouwen met rood haar
Zijn voor elke zeeman een groot gevaar
Of die zussen...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Allebei mijn zussen hebben rood haar, ik niet, ik zal wel van de melkboer zijn
Yup yup yup......erg knap.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
Marisa Tomei blijft toch wel mijn favoriet
Wtf gast heeft ineens een grijze baardquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:53 schreef Karina het volgende:
Ik zag toevallig een recente foto van Brad Pitt
[ afbeelding ]
Ik vind het hem erg leuk staanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf gast heeft ineens een grijze baard
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat plaatje in het vorige deel dat ik postte (of in ieder geval probéérde te posten), deed die het nou nog of niet? Ik kon het daar niet meer vragen want het topic was vol.
![]()
[ afbeelding ]
Ik las ooit deze uitspraak:quote:
Ik zag laatst foto's van mijn opa die ik nooit gekend heb. Precies Clint Eastwood zoals hij eruit zag in Gran Torino. Precies dezelfde kleren en zo ook.quote:Op donderdag 31 mei 2012 15:57 schreef Fat_Papa_Jefferson het volgende:
[..]
Ik las ooit deze uitspraak:
Het leuke van mannen is dat ze, naarmate ze ouder worden, een beetje op Clint Eastwood gaan lijken.
Het jammere van vrouwen is dat ze, naarmate ze ouder worden, ook een beetje op Clint Eastwood gaan lijken.
[ afbeelding ]
Hij stond niet in dit deeltje, dus dan is die niet compleet.quote:
Ik heb ongeveer hetzelfde plaatje weer gevonden, maar dan nu niet uit zijn verband getrokken:quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:55 schreef Karina het volgende:
[..]Ja die deden het maar dit is wel een beetje raar plaatje, uit zijn verband getrokken lijkt wel.
quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze in het eerste topic nog niet tegen gekomen volgens mij:
Madchen Amick
[ afbeelding ]
Wat een voorrecht! Ik had er graag naartoe gegaan, maar ik vond de kaartjes zo ontzettend duur.quote:
vond haar echt zo mooi in Twin Peaks, later een enkele verdwaalde aflevering van Central Park West gekeken, alleen vanwege haar, had ze haar mooie lange haar afgeknipt! Daarna nooit meer gekeken..quote:Op zaterdag 2 juni 2012 02:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
deze in het eerste topic nog niet tegen gekomen volgens mij:
Madchen Amick
[ afbeelding ]
Zoiets is mij met Dervla Kirwan overkomen. Zette ze in Ballykissangel nog een vrouw neer waar je pardoes verliefd op werd, in The Dark Room verschijnt ze kaalgeschoren.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef WRH het volgende:
had ze haar mooie lange haar afgeknipt! Daarna nooit meer gekeken..
Maar volgens de geruchten zit ie aan de Botoxquote:
Een driedagen baardje (of hoe heet dat) zou ik wel leuker vinden, nu is het helemaal zo een blotebillengezicht.quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar volgens de geruchten zit ie aan de Botox![]()
http://news.makemeheal.co(...)vester-stallone/1234
Hoewel je het niet zou zeggen![]()
[ afbeelding ]
dat schuurt zoquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een driedagen baardje (of hoe heet dat) zou ik wel leuker vinden, nu is het helemaal zo een blotebillengezicht.
Dat went na een week of zo kan ik me herinneren van vroegerquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:46 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat schuurt zodat baartje dan
ow...quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat went na een week of zo kan ik me herinneren van vroeger
Ik zoek een anderequote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
eh..... plaoatje doet ut niet
Oh stom, er stond 2x een Bruce in die post, ik bedoelde Springsteenquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:41 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar volgens de geruchten zit ie aan de Botox![]()
http://news.makemeheal.co(...)vester-stallone/1234
Hoewel je het niet zou zeggen![]()
[ afbeelding ]
Springsteen vin ik niksquote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh stom, er stond 2x een Bruce in die post, ik bedoelde Springsteen
Maar Bruce Willis ziet er ook nog prima uit!
Mogen wij ook een keer !quote:Op zaterdag 7 juli 2012 17:59 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dames, kijk uit dat je niet van je stoel glijdt
quote:
quote:Op donderdag 19 juli 2012 08:08 schreef WRH het volgende:
ja wat erg he, die Sandra!
ik was laatst aan het zappen en toen stond ze te playbacken in iets dat leek op de Duitse Op volle toeren ofzo, geen idee, super slecht in ieder geval.
maar ik bleef hangen omdat ik echt de hele tijd dacht; die kén ik toch ergens van, wie is dit nou
en op het einde hoorde ik haar naam en schrok me dood, jeetje wat is dat een opgeblazen mens geworden, niet mooi opgedroogd.
zou je astjeblieft haar naam willen geven?quote:
Veels te dik man.quote:Op maandag 23 juli 2012 22:12 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
deze dame is vandaag 40 geworden..
ze ziet er imo nu beter uit dan toen ze 'a hot item' was
-edit- tegenstrijdige bronnen...zie op een site dat ze 39 geworden is en een andere 40..
oke laten we het voor dit topic maar op 40 houden
Was ook helemaal weg van haar in Twin Peaks. Het zal wel fout zijn om te zeggen, maar ze is niet mooi ouder geworden IMHO. Nog eens wat foto's van haar gegoogled, en ze heeft haar wipneusje en mond onder handen laten nemen. Zonde. Op zichzelf misschien zelfs wel een mooie vrouw nu, maar de magie is weg. En bij andere (oudere) vrouwen blijft die.quote:Op zaterdag 2 juni 2012 17:55 schreef WRH het volgende:
[..]
vond haar echt zo mooi in Twin Peaks, later een enkele verdwaalde aflevering van Central Park West gekeken, alleen vanwege haar, had ze haar mooie lange haar afgeknipt! Daarna nooit meer gekeken..
Caroline de Bruijn. Jammie!quote:Op donderdag 26 juli 2012 07:49 schreef Seksgod_beta_v1 het volgende:
Die vrouw uit GTST.... Naam ontgaat me effe. Neukt met badboy ludo.
Topwijf idd. Ze heeft trouwens wel een hekel aan die bikinifoto. http://www.dailymail.co.u(...)haunt-rest-life.htmlquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 11:49 schreef Gwywen het volgende:
Helen Mirren, bouwjaar 1945. Prachtige vrouw!
[ afbeelding ]
Die zou ik doen !quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 13:48 schreef Radegast het volgende:
[..]
Topwijf idd. Ze heeft trouwens wel een hekel aan die bikinifoto. http://www.dailymail.co.u(...)haunt-rest-life.html
Sharon Stone (1958) tijdens de Milan Fashion Week een paar weken terug:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh.... bah...quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:20 schreef Karina het volgende:
Daniel Craig in de nieuwste Bond film![]()
[ afbeelding ]
Volmaakt is niet leukquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 17:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
oh.... bah...vin je die leuk?
Hij heeft flaporen.
Dat is waar, maar deze vin ik niksquote:
Stel je voor dat iedereen dezelfde man leuk zou vinden, dat zou wel een zooitje wordenquote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat is waar, maar deze vin ik niks![]()
Ik denk dat wij noooooooooit dezelfde man gaan leuk vinden, dat scheelt
Oorlog wordt dat !quote:Op vrijdag 26 oktober 2012 18:29 schreef Karina het volgende:
[..]
Stel je voor dat iedereen dezelfde man leuk zou vinden, dat zou wel een zooitje worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |