Nee, en de achtergrond waarover TS rept is compleet wazig...quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie dat is, ze komt me zelfs niet bekend voor.
Rebekah Brooks, hoofdredakteur van News of the World.quote:Op zondag 20 mei 2012 10:26 schreef Karina het volgende:
Geen idee wie dat is, ze komt me zelfs niet bekend voor.
Nooit van gehoordquote:Op zondag 20 mei 2012 20:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Rebekah Brooks, hoofdredakteur van News of the World.
Zij gaf opdracht tot het afluisteren van voicemails
Oostenwind, en vrouwen met rood haarquote:Op zondag 20 mei 2012 21:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nooit van gehoordWel van het voicemailgedoe, maar ik wist niet dat zij dat was.
Allebei mijn zussen hebben rood haar, ik niet, ik zal wel van de melkboer zijnquote:Op maandag 21 mei 2012 17:43 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Oostenwind, en vrouwen met rood haar
Zijn voor elke zeeman een groot gevaar
Of die zussen...quote:Op maandag 21 mei 2012 17:45 schreef Karina het volgende:
[..]
Allebei mijn zussen hebben rood haar, ik niet, ik zal wel van de melkboer zijn
Yup yup yup......erg knap.quote:Op maandag 21 mei 2012 18:47 schreef epicbeardman het volgende:
Marisa Tomei blijft toch wel mijn favoriet
Wtf gast heeft ineens een grijze baardquote:Op woensdag 23 mei 2012 07:53 schreef Karina het volgende:
Ik zag toevallig een recente foto van Brad Pitt
[ afbeelding ]
Ik vind het hem erg leuk staanquote:Op vrijdag 25 mei 2012 04:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wtf gast heeft ineens een grijze baard
quote:Op dinsdag 29 mei 2012 18:45 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Dat plaatje in het vorige deel dat ik postte (of in ieder geval probéérde te posten), deed die het nou nog of niet? Ik kon het daar niet meer vragen want het topic was vol.
![]()
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |