Zeker een mooie vrouw.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 23:49 schreef Eva4Evah het volgende:
Valt me op dat Jennifer Aniston (1969) er nog helemaal niet tussenstaat. Als ik aan mooie vrouwen boven de 40 denk, denk ik meteen aan haar
[ afbeelding ]
Hij lijkt wel ouder eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:24 schreef RockNijntje het volgende:
Ruben Block
Leeftijd is alleen te vinden op zijn Facebook (40)
[ afbeelding ]
Inderdaadquote:
quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
InderdaadOp Rock Werchter dachten we dat ie 65 was dus we schrokken nogal toen hij ergens opklom op het podium
"Dalijk flikkert ie eraf en breekt ie al z'n ouwe schenken"quote:Op woensdag 6 juli 2011 21:34 schreef Karina het volgende:
[..]
jullie dachten "wat gaat die bejaarde doen"
quote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 15:59 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen zodat je 3 keerpost?
Handig dat je posts kunt reportenquote:
quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ok, jouw favoriete avondeten voor deze post:
[ afbeelding ]
Voordeel van 40+ zijn...het kan je allemaal niet meer schelen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Handig dat je posts kunt reporten
Je hebt alles al meegemaakt. Je kan lekker jezelf zijn en gek doen.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:04 schreef trovey het volgende:
Voordeel van 40+ zijn...het kan je allemaal niet meer schelen.![]()
Waattt, dat had ik niet verw8quote:Op donderdag 7 juli 2011 00:42 schreef Sejt het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi Watts. (1968) Natuurlijke schoonheid en goede actrice
Zoietsquote:Op donderdag 7 juli 2011 16:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je hebt alles al meegemaakt. Je kan lekker jezelf zijn en gek doen.
Je loopt weer lekker tegendraads te doen en hebt halflang haar en een blauw in plaats van gifgroen brilletje?quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Zoiets, maar dan zonder het bijbehorende kapsel en de kleding.
Zo werkt dat met natuurlijke schoonheid. Ook als zij 80 is, zal ze nog mooi zijn. Het is dat de mannen in het bejaardentehuis geen erectie meer krijgen..quote:
quote:
Mooi jaar was datquote:Op donderdag 7 juli 2011 15:55 schreef Absurditeit het volgende:
Gina Gershon (1962)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, je wordt alweer bijna xx.quote:Op donderdag 7 juli 2011 16:21 schreef Karina het volgende:
Mooi jaar was datDie onderste pose is wel heel ingewikkeld.
Knappe vent. Alleen was ie toen 38quote:
Mannen worden toch knaper naarmate ze ouder worden? Toevallig vanmiddag met 2 collega's nog over gehad (maar vrouwen worden dan weer ouder ter compensatie).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |